.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تولد یک نوزاد در سیل گیلان! / عکس
این نوزاد در آمبولانس حویق تالش درحالی متولد شد که شرایط منطقه بحرانیست و امداد رسانی به مردم سیل زده بعلت تخریب جاده‌ها به سختی صورت میگیرد.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، به تشریح آخرین وضعیت امدادرسانی در مناطق سیلابی کشور پرداخت. آخرین وضعیت وقوع سیلاب در شمال کشور
شمال نیوز: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، به تشریح آخرین وضعیت امدادرسانی در مناطق سیلابی کشور پرداخت.(ادامه)
وضعیت در بسیاری از شهرستان‌های شمالی کشور بحرانی است
پس از اطلاع رسانی سازمان هواشناسی کشور در مورد احتمال وقوع بارش‌های شدید در روز جمعه و استمرار آن به مدت دو روز، اکنون گزارش‌های رسیده از استان‌های شمالی کشور حکایت از تحقق این پیش بینی دارد؛ شرایطی که بارش‌های شدید باران را برای استان‌های مازندران و گیلان رقم زده است و احتمال زیاد در روز‌های آتی دیگر استان‌های کشور مثل البرز، تهران و قزوین را نیز در بر بگیرد.(ادامه)
تصاویر: حرکت تحسین برانگیز و متفاوت یک امام جمعه
آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان با حضور در مناطق سیل زده تالش از نزدیک مشکلات مردم منطقه را مشاهده و بررسی کرد.(ادامه)
تصاویر: خسارت شدید سیل در گیلان
بارش شدید دو روزه باران در شهرستان تالش در غرب استان گیلان موجب طغیان رودخانه‌ها، آبگرفتگی منازل و خسارات فراوان به روستاهای این شهرستان در مناطق اسالم و بخش مرکزی شده است.(ادامه)
بارش شدید باران در شهرستان تالش، موجب بالا آمدن آب رودخانه‌های این شهرستان شده و حدود ۱۵ روستا در معرض سیل شدید و بیش از ۵۰ روستا به مقدار کمتر در خطر سیل قرار گرفته است. تصاویر/ سیل شدید در تالش و ۱۵ روستای گیلان(خبر)
بارش شدید باران در شهرستان تالش، موجب بالا آمدن آب رودخانه‌های این شهرستان شده و حدود ۱۵ روستا در معرض سیل شدید و بیش از ۵۰ روستا به مقدار کمتر در خطر سیل قرار گرفته است.(ادامه)
اعلام برنامه بازی‌های جام حذفی
برنامه بازی‌های مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی اعلام شد.(ادامه)

با گذشت یک سال از عمر شورای پنجم شاهد تغییر و تحولاتی در سمت شهرداری برخی شهرهای گیلان هستیم که برخی از این شهرداری‌ها به صورت غیرقانونی بر صندلی شهرداری تکیه زدند. تصدی غیرقانونی 12 شهرداری در گیلان با تأیید استانداری!؟
با گذشت یک سال از عمر شورای پنجم شاهد تغییر و تحولاتی در سمت شهرداری برخی شهرهای گیلان هستیم که برخی از این شهرداری‌ها به صورت غیرقانونی بر صندلی شهرداری تکیه زدند.(ادامه)
 با صدور احکامی از سوی استاندار گیلان سرپرست ادارات کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی ... انتصابات جدید استاندار گیلان/ ادامه رویکرد استفاده از جوانان
با صدور احکامی از سوی استاندار گیلان سرپرست ادارات کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی ...(ادامه)
۹وزیر در صحن و کمیسونهای تخصصی/ ۳۱سوال ۴۳ نماینده از وزرا
هفته آینده ۹ وزیر در صحن و کمیسیونهای تخصصی مجلس حاضر می شوند که در این میان شش وزیر باید به ۳۱ سوال ۴۳ نماینده پاسخ دهند. (ادامه)
شمال نیوز: اسامی نفرات برتر کنکور سراسری سال ۹۷ در گروه های آزمایشی علوم انسانی، علوم تجربی، علوم ریاضی و فنی، زبان و هنر  شد و علی رضا شاطری از بابلسر نفر اول در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی شد.

رتبه یک کنکور ریاضی به یک مازندرانی رسید
شمال نیوز: اسامی نفرات برتر کنکور سراسری سال ۹۷ در گروه های آزمایشی علوم انسانی، علوم تجربی، علوم ریاضی و فنی، زبان و هنر شد و علی رضا شاطری از بابلسر نفر اول در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی شد. (ادامه)
شمال نیوز : احمدی نژاد گفت :   مدیران کشور، نارضایتی و خواست مردم را جدی بگیرند و از فرصتی که ملت در اختیار آنان قرار داده است در جهت کسب رضایت ملت، پیشرفت کشور و حفظ استقلال و رفع فقر و مشکلات استفاده نمایند..... رئیس جمهور سابق در تالش گیلان چه گفت ؟
شمال نیوز : احمدی نژاد گفت : مدیران کشور، نارضایتی و خواست مردم را جدی بگیرند و از فرصتی که ملت در اختیار آنان قرار داده است در جهت کسب رضایت ملت، پیشرفت کشور و حفظ استقلال و رفع فقر و مشکلات استفاده نمایند.....(ادامه)
عکس/ طبیعت رویایی ارتفاعات گیلان
ییلاق‌های تالش ؛ ماسوله جنوبی‌ترین ییلاق تالش و پس از آن ییلاق‌های ماسال واولَسِبِلانگاه قرار دارند. ییلاق سوباتان وییلاق شکردشت در مرکز کوههای تالش واقع است.(ادامه)
طبیعت ماسال (عکس)
ماسال شهری در استان گیلان است که در کنار کوه‌های تالش واقع شده است. فاصله ماسال از شهر تالش ۶۰ کیلومتر و با رشت ۵۵ کیلومتر فاصله دارد.معنی کلمه ماسال، کوه وار یا کنار کوه یا دارای کوه است که از کلماتی مانند مسال, مازال و... گرفته شده است.(ادامه)
آنچه در برنامه نود گذشت + عکس
برنامه ۳ اردیبهشت نود با محوریت بررسی هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۲۲:۴۳ دوشنبه روی آنتن شبکه سه رفت.(ادامه)
روستای ماسوله (عکس)
ماسوله؛ زیباترین روستای پلکانی ایران در دامنه‌های شرقی کوه‌های سر برافراشته تالش است که به عنوان نمونه ای شاخص از معماری پلکانی در سطح جهانی شناخته می شود. این شهر در سال ۱۳۵۴ هجری خورشیدی طی شماره ۱۰۹۰ در فهرست آثار ملی به عنوان میراث فرهنگی و طبیعی به ثبت رسیده‌است.(ادامه)
 آداب و رسوم کهن مردم گیلان زمین همواره با جذابیت‌های منحصر به فردی همراه بوده است. آشنایی با آداب و رسوم کهن مردم گیلان در ایام نوروز
آداب و رسوم کهن مردم گیلان زمین همواره با جذابیت‌های منحصر به فردی همراه بوده است. (ادامه)
شمال نیوز: طی احکامی جداگانه توسط استاندار ۶ انتصاب جدید در حوزه های مختلف استانداری صورت گرفت. شش انتصاب از سوی استاندار در روزهای پایانی سال/ تداوم رویکرد استفاده از جوانان و بانوان
شمال نیوز: طی احکامی جداگانه توسط استاندار ۶ انتصاب جدید در حوزه های مختلف استانداری صورت گرفت.(ادامه)
دومین طرح سوال از رئیس جمهور در حالی منتفی شده که از ۱۰۴ نماینده امضاء کننده این طرح، ۴۶ نماینده باز امضای خود را پس گرفتند و تنها ۵۸ نماینده بر امضای خود باقی ماندند.




اسامی ۵۸ نماینده ای که امضای خود را پس نگرفتند/ حضور ۷ نماینده شمالی + سند
دومین طرح سوال از رئیس جمهور در حالی منتفی شده که از ۱۰۴ نماینده امضاء کننده این طرح، ۴۶ نماینده باز امضای خود را پس گرفتند و تنها ۵۸ نماینده بر امضای خود باقی ماندند. (ادامه)
برکناری رییس اتاق اصناف تالش
رییس اتاق اصناف تالش به دلیل تخلفات و اعتراضات زیاد مردم با رای کمیسیون نظارت صنعت و معدن استان گیلان عزل شد. (ادامه)
شمال نیوز : تا بدین لحظه ۵ گزینه برای تصدی این پست به وزارت ورزش و جوانان معرفی شده اند که ظاهرا نام تعدادی از معاونین و مدیران فعلی و اسبق این اداره کل در بین آنها به چشم میخورد.....

تغییرات گسترده مدیران کل در استان کلید می خورد
شمال نیوز : تا بدین لحظه ۵ گزینه برای تصدی این پست به وزارت ورزش و جوانان معرفی شده اند که ظاهرا نام تعدادی از معاونین و مدیران فعلی و اسبق این اداره کل در بین آنها به چشم میخورد..... (ادامه)
 مصطفی سالاری استاندار گیلان طی احکام جداگانه‌ای سرپرستان فرمانداری شهرستان‌های رشت، لاهیجان، رودسر و ماسال را منصوب کرد.

تغییر فرمانداران در استان گیلان کلید خورد
مصطفی سالاری استاندار گیلان طی احکام جداگانه‌ای سرپرستان فرمانداری شهرستان‌های رشت، لاهیجان، رودسر و ماسال را منصوب کرد. (ادامه)
تصویری زیبا از مزارع برنج شهر تالش
تصویری زیبا از مزارع برنج شهر تالش در استان سرسبز گیلان(ادامه)
چه کسی سرپرست استانداری گیلان می شود؟
با انتصاب دکتر محمدعلی نجفی به سمت استانداری البرز تا زمان انتصاب استاندار جدید سرپرست جدید تعیین خواهد شد. (ادامه)
آرزوهایی که آب برد/ مردم سیل زده گیلان چشم انتظار کمک مسئولان
شمال نیوز : مردم سیل زده استان گیلان در روستاهای «تالش محله» و «دیوشَل» شهرستان لنگرود در حالی روزهایی سخت را سپری می کنند که چشم امید به کمک مسئولان این استان و تحقق وعده هایشان دوخته اند.(ادامه)
بارش باران تابستانی در اولین ساعات بامداد جمعه ۱۷ شهریورماه باعث جاری شدن سیل در بعضی از مناطق شرق گیلان شد.سیل در دو روستای تالش محله و دیوشل لنگرود باعث خسارات فراوانی برای مردم این منطقه شد./مهر خسارت های سیل در لنگرود(خبر)
بارش باران تابستانی در اولین ساعات بامداد جمعه ۱۷ شهریورماه باعث جاری شدن سیل در بعضی از مناطق شرق گیلان شد.سیل در دو روستای تالش محله و دیوشل لنگرود باعث خسارات فراوانی برای مردم این منطقه شد./مهر(ادامه)
شمال نیوز : دو هزار و ۴۰۴ واحد مسکن مهر گیلان به صورت همزمان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در آخرین روز از هفته دولت در شهرستان املش بهره برداری شد. ۲۴۰۴ واحد مسکن مهر به طور همزمان در گیلان افتتاح شد
شمال نیوز : دو هزار و ۴۰۴ واحد مسکن مهر گیلان به صورت همزمان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در آخرین روز از هفته دولت در شهرستان املش بهره برداری شد.(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان استان مازندران نیز می توانستند در استانه رای اعتماد به وزرا با برگزاری نشست های فشرده سهم استان را بصورت متمرکز از وزرای پیشنهادی مطالبه نمایند و اگر چنین کرده اند اسناد آن را بصورت شفاف نظیر آنچه گیلانی ها صورت داده اند منتشر کنند ..... تفاهم نامه نمایندگان گیلانی با وزیر یک روز قبل از رای گیری+سند و یک نکته
شمال نیوز : نمایندگان استان مازندران نیز می توانستند در استانه رای اعتماد به وزرا با برگزاری نشست های فشرده سهم استان را بصورت متمرکز از وزرای پیشنهادی مطالبه نمایند و اگر چنین کرده اند اسناد آن را بصورت شفاف نظیر آنچه گیلانی ها صورت داده اند منتشر کنند .....(ادامه)
نگاهی به جدی‎ترین گزینه‎های شهرداری رشت
گیل خبر: بعد از برگزاری هفت نشست منتخبان دوره پنجم شورای شهر رشت سخنگوی این شورا از اعلام آمادگی ۳۰ نفر برای کرسی شهرداری رشت و آغاز بررسی و مصاحبه با کاندیداهای شورا از روز پنجشنبه ۲۶ مرداد خبر داد. (ادامه)
شکایت 8 عضو شورای شهر از یک خبرنگار
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.