.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عکس/ طلوع دیدنی آفتاب از زیباترین آبشار ایران
آبشار زمرد که به نگین استان گیلان معروف است یکی از زیباترین پدیده های گردشگری شهرستان تالش است که گردشگران و کوهنوردان بسیاری را به خود جذب می کند.(ادامه)
مدافع لیگ برتری در تیم شهدای بابلسر
سید احمد مهدی زاده مدافع و هافبک راست سابق تیم‌های لیگ برتر و دسته اول فوتبال کشور به تیم شهدای بابلسر پیوست.(ادامه)
نمایندگان مازندران در لیگ ۲ فوتبال حریفان خود را شناختند
نمایندگان مازندران با انجام قرعه کشی فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور،حریفان خود را این مسابقات شناختند.(ادامه)
گروه‌بندی لیگ دسته دوم فوتبال مشخص شد
مراسم قرعه کشی لیگ دسته دوم باشگاه‌های فوتبال کشور فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ برگزار شد. (ادامه)
عکس/ طبیعت پاییزی تالش را ببینید
جنگل‌های تالش عمدتاً در کوه‌های تالش و نیز در بخش‌هایی از جلگه لنکران گسترده شده‌است. این جنگل‌ها که تا ارتفاع ۲۲۰۰ متری از سطح دریا گسترده شده‌اند حدود ۱۵۰ هزار هکتار مساحت را دربر می‌گیرد.(ادامه)
سیلاب جان ۲ نفر را در استان گیلان گرفت که جسد یکی از این دو تن تاکنون پیدا نشده است. سیلاب جان ۲ نفر را در استان گیلان گرفت
سیلاب جان ۲ نفر را در استان گیلان گرفت که جسد یکی از این دو تن تاکنون پیدا نشده است.(ادامه)
تصویرهوایی از ارتفاعات تالش در گیلان
ارتفاعات تالش زنجیره‌ای از کوه‌ها است که در شمال غربی ایران و جنوب شرقی جمهوری آذربایجان قرار گرفته‌ است. (ادامه)
انبار "ویتامین ث" در این میوه+ عکس
فیجوا نه تنها منبع مهمی از ویتامین ث محسوب می‌شود، بلکه فواید متنوعی برای سلامتی انسان به همراه دارد (ادامه)
رایکا در ایستگاه پایانی
تیم رایکا بابل در هفته پایانی لیگ دسته یک فوتبال، فردا میزبان خوشه طلایی ساوه است.(ادامه)
آخرین فرصت‌های دو تیم برای فرار از سقوط/ کار سخت هوادار در صدر
لیگ دسته اول به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و تاکنون سقوط تیم فوتبال گل ریحان به دسته پایین تر قطعی شده است.(ادامه)
 مادر رومینا از همان ابتدا خواهان قصاص عامل این جنایت بود و هنوز هم مصرانه پای خواسته‌اش ایستاده است. حضانت پسر هفت ساله‌اش را هم می‌خواهد اما هنوز نتوانسته مُهر جدایی را در شناسنامه‌اش ثبت کند. مادر رومینا قصاص و طلاق می‌خواهد
مادر رومینا از همان ابتدا خواهان قصاص عامل این جنایت بود و هنوز هم مصرانه پای خواسته‌اش ایستاده است. حضانت پسر هفت ساله‌اش را هم می‌خواهد اما هنوز نتوانسته مُهر جدایی را در شناسنامه‌اش ثبت کند. (ادامه)
دربی شمال در رشت
تیم فوتبال رایکا بابل فردا شب در رشت به مصاف چوکا تالش خواهد رفت.(ادامه)
عکس/ منظره‌ای بی‌نظیر از تالش گیلان
تصویری از طبیعت بی‌نظیر تالش گیلان را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
مربی سابق استقلال در بیمارستان بستری شد
مربی پیشین تیم فوتبال استقلال به دلیل نارسایی کلیه در بیمارستان بستری شد.(ادامه)
ماجرای ترسناک‌ترین دیدار استقلال-پرسپولیس +عکس
بازیکن پیشین استقلال می‌گوید یکی از بازی‌هایی که در دربی تهران به میدان رفت، ترسناک بود و ابراز امیدواری کرد که آن دیدار دیگر تکرار نشود.(ادامه)
ترسناک‌ترین دیدار پرسپولیس - استقلال از نگاه رکورددار دربی
بازیکن پیشین استقلال و پرسپولیس می‌گوید یکی از بازی‌هایی که در دربی تهران به میدان رفت، ترسناک بود و ابراز امیدواری کرد که آن دیدار دیگر تکرار نشود.(ادامه)
آمار عجیب دفاع و حمله یک تیم دسته اول لیگ فوتبال
تیم میانه جدولی لیگ یکی در حالی بهترین خط حمله مسابقات را دارد که همزمان از ضعیف‌ترین خط دفاعی نیز به این تیم تعلق دارد.(ادامه)
پارس‌جنوبی شکست خورد اما صدرنشین ماند/ صعود تیم هوادار به رده دوم
هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال در حالی برگزار شد که دو تیم بالای جدول مقابل حریفان خود شکست خوردند.(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۱۷۸ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به ۵۳ هزار و ۲۷۳ نفر رسید.... شناسایی ۷۱۲۱ بیمار جدید در کشور / فوت ۱۷۸ نفر در شبانه روز گذشته / مجموع جانباختگان به ۵۳۲۷۳ نفر رسید / مجموع مبتلایان به ۱۱۴۵۶۵۲ نفر افزایش یافت
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۱۷۸ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به ۵۳ هزار و ۲۷۳ نفر رسید....(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت از جان باختن ۲۱۲ مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: به این ترتیب مجموع جانباختگان بیماری تاکنون به ۵۳ هزار و ۹۵ نفر رسیده است..... شناسایی ۷۴۵۳ بیمار جدید در کشور / فوت ۲۱۲ نفر در شبانه روز گذشته / مجموع جانباختگان به ۵۳۰۹۵ نفر رسید / مجموع مبتلایان به ۱۱۳۸۵۳۰ نفر افزایش یافت
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت از جان باختن ۲۱۲ مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: به این ترتیب مجموع جانباختگان بیماری تاکنون به ۵۳ هزار و ۹۵ نفر رسیده است.....(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۲۱۳ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به ۵۲ هزار و ۸۸۳ نفر رسید... شناسایی ۷۶۰۳ بیمار جدید در کشور / فوت ۲۱۳ نفر در شبانه روز گذشته / مجموع جانباختگان به ۵۲۸۸۳ نفر رسید / مجموع مبتلایان به ۱۱۳۱۰۷۷ نفر افزایش یافت
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۲۱۳ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به ۵۲ هزار و ۸۸۳ نفر رسید...(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۲۲۳ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به ۵۲ هزار و ۶۷۰ نفر رسید... شناسایی ۷۷۰۴ بیمار جدید در کشور / فوت ۲۲۳ نفر در شبانه روز گذشته / مجموع جانباختگان به ۵۲۶۷۰ نفر رسید / مجموع مبتلایان به ۱۱۲۳۴۷۴ نفر افزایش یافت
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۲۲۳ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به ۵۲ هزار و ۶۷۰ نفر رسید...(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۲۵۱ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به ۵۲ هزار و ۴۴۷نفر رسید..... شناسایی ۷۵۰۱ بیمار جدید در کشور / فوت ۲۵۱ نفر در شبانه روز گذشته / مجموع جانباختگان به ۵۲۴۴۷ نفر رسید / مجموع مبتلایان به ۱۱۱۵۷۷۰ نفر افزایش یافت
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۲۵۱ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به ۵۲ هزار و ۴۴۷نفر رسید.....(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۲۴۷ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به ۵۲ هزار و ۱۹۶ نفر رسید.... با فوت ۲۴۷ نفر دیگر؛ مجموع قربانیان کرونا در کشور از ۵۲ هزار نفر نفر فراتر رفت / شناسایی ۷۴۵۱ بیمار جدید در کشور / مجموع مبتلایان به ۱۱۰۸۲۶۹ نفر رسید
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۲۴۷ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به ۵۲ هزار و ۱۹۶ نفر رسید....(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۲۲۱ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به ۵۱ هزار و ۹۴۹ نفر رسید....... شناسایی ۸۲۰۱ بیمار جدید در کشور / فوت ۲۲۱ نفر در شبانه روز گذشته / مجموع جانباختگان به ۵۱۹۴۹ نفر رسید / مجموع مبتلایان به ۱۱۰۰۸۱۸ نفر افزایش یافت
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۲۲۱ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به ۵۱ هزار و ۹۴۹ نفر رسید.......(ادامه)
لشکر بازیکنان مصدوم، مشکل جدید تیم رایکا
مصدومیت متعدد بازیکنان تیم فوتبال رایکا بابل، این روز‌ها به مشکل جدیدی برای این تیم تبدیل شده است.(ادامه)
۱۲ شهر قرمز کرونایی کدامند؟ +اسامی
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا آخرین وضعیت کووید-۱۹ در شهر‌های کشور را تشریح کرد و گفت: اکنون در سطح کشور ۱۲ شهر در وضعیت قرمز، ۲۳۱ شهر در وضعیت نارنجی و ۲۰۵ شهر در وضعیت زرد این بیماری قرار دارند.(ادامه)
کسی که سر سردار جنگل را برید + عکس
رضا اشکستانی کسی که پس از بریدن سر میرزا کوچک خان آن را به خان تالش تحویل داد . در آذر 1300 در حالی که میرزا بسیاری از یاران جنگلی خود را در مسیر از دست داده بود، در کوه‌های تالش گرفتار سرمازدگی شد و به دست یکی از عوامل سالار شجاع کشته و سرش بریده شد. خالو قربان که روزگاری خود از همرزمان او بود سر بریده میرزا را برای رضاخان (سردار سپه) به تهران برد.(ادامه)
عکس/ زمرد تالش در دل جنگل زیبای حویق
آبشار زمرد در شهر حویق در شهرستان تالش قرار دارد. آبشار زمرد همچون نگینی در دل جنگل زیبای حویق می‌درخشد.(ادامه)
عکس/ دورنمایی زیبا از ساحل دریای خزر
دورنمایی زیبا از ساحل دریای خزر از ارتفاعات تالش در استان گیلان را ببینید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.