.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: به پیشنهاد استاندار گیلان و با تایید وزیر کشور، فرمانداران شهرستان های تالش، صومعه سرا و رودبار منصوب شدند. فرمانداران تالش، صومعه سرا و رودبار منصوب شدند
شمال نیوز: به پیشنهاد استاندار گیلان و با تایید وزیر کشور، فرمانداران شهرستان های تالش، صومعه سرا و رودبار منصوب شدند.(ادامه)
تلویزیون و رادیو برای یلدا چه می‌کنند؟
(ادامه)
طنین فریاد آزادیخواهی از دل جنگل‌های گیلان(ديدگاه)
(ادامه)
شمال نیوز:  با حکم استاندار و تأیید وزارت کشور معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان منصوب شد.


محمد احمدی‌پور معاون سیاسی‌امنیتی استانداری گیلان شد
شمال نیوز: با حکم استاندار و تأیید وزارت کشور معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان منصوب شد. (ادامه)
شمال نیوز: شنیده شده است استاندار گیلان در دستوری دیگر به ماموریت جمع کثیری از ماموران شاغل در استانداری گیلان خاتمه داده است. 
تغییر مدیران در استانداری گیلان آغاز شد + اسامی
شمال نیوز: شنیده شده است استاندار گیلان در دستوری دیگر به ماموریت جمع کثیری از ماموران شاغل در استانداری گیلان خاتمه داده است. (ادامه)
بارش برف در گردنه‌های شمال و غرب کشور
(ادامه)
مرگ 8 گیلانی در حادثه دلخراش رانندگی +عکس
(ادامه)
مشکلات کارخانه چوکا بررسی شد
(ادامه)
رحمانی‌فضلی: قطع یارانه‌ها را آغاز کرده ایم
(ادامه)
آغاز فصل صید ماهیان استخوانی غرب گیلان
(ادامه)
دستگیری باند قاچاق تریاک در تالش
(ادامه)
بزرگترین کلاهبرداران ایران
معرفی خود به عنوان خواهرزاده شاه مخلوع، کمک به موسسات خیریه ، کلاهبرداری 5 میلیاردی با خروس پر سفید ، فروش کاخ دادگستری و تلویزیون زندان، تقلید صدای محمدرضا گلزار و درآمد میلیاردی از آموزش روش های کلاهبرداری تلفنی ، روش هایی است که باعث شد نام ابداع کنندگان این شگردها در لیست معروف ترین کلاهبرداران ایران قرار بگیرد. کلاهبرداری که اعدام شده، به حبس محکوم شدند و یا همچنان فراری هستند.(ادامه)
پرحاشیه‌ترین شورای شهر ایران کجاست؟
(ادامه)
برگزاری جشن گلریزان در رشت
(ادامه)
شمال نیوز: رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی گیلان گفت: هیئت عالی نظارت بر انتخابات کشور در تهران نتیجه تغییرات انتخابات شوراهای گیلان به ویژه شهر رشت را پذیرفت و تأیید کرد.
تهران انتخابات شورای شهر رشت را با تغییر در ترکیب اصلی تایید کرد + اسامی نهایی
شمال نیوز: رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی گیلان گفت: هیئت عالی نظارت بر انتخابات کشور در تهران نتیجه تغییرات انتخابات شوراهای گیلان به ویژه شهر رشت را پذیرفت و تأیید کرد. (ادامه)
شمال نیوز: با مسوولین خاطی که با ایجاد تبعیض و بی‌عدالتی حقوق مردم را ضایع می‌کنند برابر مقررات برخورد خواهیم کرد؛ مطمئن باشید وابستگان قدرت و ثروت با اجیر کردن تعدادی معلوم‌الحال نیز نمی‌تواند واقعیت‌ها را وارونه جلوه دهند. نماینده تالش هم سیلی زد هم طلبکار شد !
شمال نیوز: با مسوولین خاطی که با ایجاد تبعیض و بی‌عدالتی حقوق مردم را ضایع می‌کنند برابر مقررات برخورد خواهیم کرد؛ مطمئن باشید وابستگان قدرت و ثروت با اجیر کردن تعدادی معلوم‌الحال نیز نمی‌تواند واقعیت‌ها را وارونه جلوه دهند. (ادامه)
پوشیدن زره برای مدیران کل الزامی شد!
(ادامه)
شمال نيوز: مخالفت مدیرکل منابع طبیعی استان با افزایش پروانه بهره برداری از جنگل  سبب ضرب و شتم این مدیرکل از سوی یکی از نمایندگان استان شد.
کتک خوردن مدیرکل منابع طبیعی از نماینده مجلس!
شمال نيوز: مخالفت مدیرکل منابع طبیعی استان با افزایش پروانه بهره برداری از جنگل سبب ضرب و شتم این مدیرکل از سوی یکی از نمایندگان استان شد. (ادامه)
شمال نیوز: جبار کوچکی‌نژاد گفت: کار شمارش آرای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای گیلان به‌ویژه شورای شهر رشت به پایان رسیده است.
کار شمارش آرای صندوق‌های انتخابات شورای رشت پایان یافت/6 منتخب جابه‌جا شدند
شمال نیوز: جبار کوچکی‌نژاد گفت: کار شمارش آرای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای گیلان به‌ویژه شورای شهر رشت به پایان رسیده است. (ادامه)
گویش گیلکی در ورطه فراموشی
(ادامه)
یک صندوق آرای رشت ابطال شد
(ادامه)
منتخبان شورای شهر تالش معرفی شدند
(ادامه)
30 درصد گرانی ها به تحریم هاست،70درصد دیگر سوء مدیریت دولتی است
دبير مجمع تشخصي مصلحت نظام گفت: اگر تحريم نبود، با وجود اين ظلمي كه به مردم مي شود اما به هر صورت كج دار و مريض كشور اداره مي شد. (ادامه)
زن تالشی با چکش شوهرش را کشت
(ادامه)
بندر آستارا فردا افتتاح می‌شود
(ادامه)
سرسبزترين تونل طبيعي جهان در گيلان است
جاده گيسوم رويايي ترين جاده دنياست که گردشگران را به سمت ساحل دريا هدايت مي کند. (ادامه)
بارش باران و ترافیک سنگین در جاده های شمالی کشور
جانشین فرمانده پلیس راه کشور گفت: ترافیک در خروجی های پایتخت به ویژه محورهای هراز،چالوس و قزوین رشت سنگین است.(ادامه)
ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی گیلان
(ادامه)
استان خرداد کجای ایران است؟
(ادامه)
شمال نیوز: یک روز قبل از حادثه به منزل پدرم واقع در ییلاق رفتم و اسلحه شکاری او را برداشتم و به منزل پدر زن سابقم رفتم اما همسر و پدرش حضور نداشتند و با مادر زنم به مشاجره لفظی پرداختم و از اینکه آنها موجب بدبختی من شده‌ بودند با شلیک یک گلوله شکاری مادرزنم را به قتل رساندم و متواری شدم. داماد عصبانی چراغ زندگی مادر زن 70 ساله را خاموش کرد
شمال نیوز: یک روز قبل از حادثه به منزل پدرم واقع در ییلاق رفتم و اسلحه شکاری او را برداشتم و به منزل پدر زن سابقم رفتم اما همسر و پدرش حضور نداشتند و با مادر زنم به مشاجره لفظی پرداختم و از اینکه آنها موجب بدبختی من شده‌ بودند با شلیک یک گلوله شکاری مادرزنم را به قتل رساندم و متواری شدم.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 23 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.