.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
زمان واریز یارانه نقدی آبان ماه ۱۴۰۰
یکصد و بیست و نهمین مرحله یارانه نقدی مربوط به آبان ماه جاری به‌ازای هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان ساعت ۲۴ روز پنجشنبه (۲۰ آبان‌ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود و قابل برداشت خواهد شد. (ادامه)
درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران شد
رحیم درزی خلردی به عنوان رئیس هیات فوتبال مازندران انتخاب شد.(ادامه)
وزارت بهداشت: افراد بالای ۶۰ سال که واکسن برکت و سینوفارم زده اند و ۴ ماه از تزریق دوز دومشان گذشته باشد، در اولویت دریافت دوز سوم هستند
رییس اداره بیماری‌های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت توضیحاتی درباره نحوه دریافت دز سوم واکسن کرونا ارائه کرد. (ادامه)
آغاز شناسایی جاماندگان سهام عدالت/ سهام جدید به چه کسانی می‌رسد؟
رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور از آغاز شناسایی گرو‌های هدف و جاماندگان سهام عدالت خبر داد.(ادامه)
سهام مصادره شده بازگردد، جاماندگان تعیین تکلیف می‌شوند
توکلی گفت: سهام شرکت‌هایی که دولت قبل به نفع خود مصادره کرده بود اگر بازگردد جاماندگان سهام عدالت نیز تعیین تکلیف می‌شوند.(ادامه)
شمال نیوز :  بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در جلسه چهارشنبه هیئت دولت به ریاست رئیس جمهور، اعضای دولت به آقایان علیرضا  .... استانداران منتخب گیلان ، گلستان و همدان از دولت رای اعتماد گرفتند
شمال نیوز : بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در جلسه چهارشنبه هیئت دولت به ریاست رئیس جمهور، اعضای دولت به آقایان علیرضا ....(ادامه)
سه شنبه یارانه نقدی مهرماه واریز می‌شود
یکصد و بیست و هشتمین مرحله یارانه نقدی مربوط به مهرماه، ساعت ۲۴ روز سه شنبه (۲۰ مهر ماه ۱۴۰۰) به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.(ادامه)
تنها راه منطقی موجود برای افزایش یارانه‌های پنج دهک بالایی حذف یارانه ثروتمندان و توانمندان است، کاری که دولت روحانی کم و بیش آغازش کرد اما به دلایل مختلف قادر به انجام کامل آن نشد. یارانه چه کسانی ۵ برابر و یارانه چه کسانی حذف می‌شود؟
تنها راه منطقی موجود برای افزایش یارانه‌های پنج دهک بالایی حذف یارانه ثروتمندان و توانمندان است، کاری که دولت روحانی کم و بیش آغازش کرد اما به دلایل مختلف قادر به انجام کامل آن نشد.(ادامه)
آذرماه؛ زمان واریز یارانه ۲۰۰ هزار تومانی!
به گفته او قرار است برای خانوار‌های پنج دهک اول کارت اعتباری معیشت صادر شود. این کارت‌ها هر ماه به‌ازای هر نفر بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان شارژ می‌شوند. (ادامه)
شمال نیوز : گوهردهی با عنوان اینکه در استان مازندران ۲۹ مرکز توانمندسازی مرتبط با سالمندان فعالیت دارند، اظهار داشت: در این مراکز خدمات حمایتی مختلفی ارائه می‌شود. چند درصد جمعیت مازندران سالمند هستند ؟
شمال نیوز : گوهردهی با عنوان اینکه در استان مازندران ۲۹ مرکز توانمندسازی مرتبط با سالمندان فعالیت دارند، اظهار داشت: در این مراکز خدمات حمایتی مختلفی ارائه می‌شود.(ادامه)
ورود رسمی همه مهد‌های کودک به مجموعه آموزش و پرورش
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران از ورود رسمی همه مهد‌های کودک به مجموعه آموزش و پرورش از مهر امسال خبر داد.(ادامه)
۱۱۵ خانه محروم در ساری احداث می شود
فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه ۱۱۵ واحد مسکن مددجویی در قالب پروژه های محرومیت زدایی در ساری احداث می شود، گفت: ۱۰ واحد در هفته دفاع مقدس بهره برداری شده است.(ادامه)
۹ میلیون نفر از کمک‌بگیران سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی از یارانه بگیران جدید هستند. این افراد یارانه ۲۰۰ هزار تومانی می‌گیرند
۹ میلیون نفر از کمک‌بگیران سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی از یارانه بگیران جدید هستند.(ادامه)
جاماندگان سهام عدالت کی و چگونه تعیین تکلیف می‌شوند؟
رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت درباره زمان و نحوه تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت توضیحاتی داد.(ادامه)
بهزیستی: ۵۱ هزار کودک در کشور بر اثر کرونا پدر یا مادر خود را از دست داده‌اند
معاون سازمان بهزیستی گفته است که از آغاز همه‌گیری کرونا در کشور، ۵۱ هزار کودک پدر یا مادر خود را بر اثر این بیماری از دست داده‌اند. (ادامه)
کدام گروه از افراد به پایان زندگی خود فکر می‌کنند؟
(ادامه)
کرونا عامل افزایش خشونت خانوادگی و وسواس
ویروس کرونا در افزایش خشونت خانگی، بدرفتاری با اعضای خانواده و وسواس تاثیر گذاشته است.(ادامه)
قرار گرفتن دانشگاه علوم پزشکی مازندران در رتبه‌بندی تایمز کیواس
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: این دانشگاه با قرار گرفتن در بازه رتبه‌ای ۴۰۰-۳۵۱ به عنوان دانشگاه‌های اول ایران در رتبه‌بندی تایمز کیواس 2022 معرفی شده‌اند که اولین تجربه حضور دانشگاه در این رتبه‌بندی بوده است.(ادامه)
شمال نیوز: نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی و رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: نظر این کمیسیون به آقای عبدالملکی به‌عنوان یکی از وزرای جوان با رویکرد انقلابی در گام دوم انقلاب مثبت است. بابایی :نظرمثبت کمیسیون اجتماعی و فراکسیون کارگری مجلس به وزارت عبدالملکی
شمال نیوز: نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی و رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: نظر این کمیسیون به آقای عبدالملکی به‌عنوان یکی از وزرای جوان با رویکرد انقلابی در گام دوم انقلاب مثبت است.(ادامه)
یارانه نقدی مرداد ماه واریز شد
یکصد و بیست و ششمین مرحله یارانه نقدی، مربوط به مرداد ماه، واریز شد. (ادامه)
امشب حساب سرپرستان خانوار شارژ می‌شود
یکصد و بیست و ششمین مرحله یارانه نقدی مربوط به مردادماه، ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه (۲۰ مردادماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد. (ادامه)
زمان واریز یارانه نقدی مردادماه
سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام‌کرد: یکصد و بیست و ششمین مرحله یارانه نقدی مربوط به مردادماه، ساعت ۲۴ روز چهارشنبه (۲۰ مردادماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با تاکید بر لزوم خرید راهبردی خدمات در جهت ساماندهی منابع بیمه‌ای، درعین حال درباره پوشش بیمه همگانی سلامت، گفت: بر اساس پیش‌بینی و برنامه‌ریزی که داریم فکر می‌کنیم در چهار سال آینده پوشش بیمه همگانی نزدیک به ۱۰۰ درصد برسد. پوشش100درصدی بیمه‌ای روستائیان، کارکنان دولت و سایر اقشار/ پوشش همگانی بیمه ظرف ۴ سال آتی
شمال نیوز : مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با تاکید بر لزوم خرید راهبردی خدمات در جهت ساماندهی منابع بیمه‌ای، درعین حال درباره پوشش بیمه همگانی سلامت، گفت: بر اساس پیش‌بینی و برنامه‌ریزی که داریم فکر می‌کنیم در چهار سال آینده پوشش بیمه همگانی نزدیک به ۱۰۰ درصد برسد.(ادامه)
افزایش ۵۰ درصدی توانخواهان تحت پوشش بهزیستی در مازندران
مدیرکل بهزیستی مازندران شمار توانخواهان تحت پوشش را در استان حدود ۶۱ هزار نفر اعلام کرد و گفت: شمار پوشش این افراد با رشد ۵۰ درصدی روبرو بوده است.(ادامه)
جهانگیری با بیان اینکه امروز حجم ذخایر اسکناس و طلای بانک مرکزی در تاریخ ایران بی سابقه است، تأکید کرد: دولت آینده بی سابقه ترین مجموع ذخایر ارزی و طلای کشور را دارد و در دولت تدبیر و امید به این موضوع توجه داشتیم تا همواره ذخایر در کشور افزایش ....(خبر)
(ادامه)
آیت الله لائینی :ضرورت حمایت خیران و نیکوکاران از جامعه هدف بهزیستی
نماینده ولی فقیه در مازندران توجه به جامعه مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی را ضروری دانست و گفت:خیران و نیکوکاران در این بخش توجه بیشتری داشته باشند.(ادامه)
یارانه نقدی تیر ماه چه زمانی واریز می‌شود؟
سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با صدور اطلاعیه‌ای زمان واریز یارانه نقدی تیر ماه را اعلام کرد. (ادامه)
زمان واریز یارانه معیشتی اعلام شد
زمان واریز و مبلغ یکصد و بیست و پنجمین یارانه نقدی تیر ماه ۱۴۰۰ مانند ماه های گذشته اعلام شد. (ادامه)
یک ویروس کرونا و یک ویروس ترامپ است. همه بدانند و صداوسیما بیان کند، که اگر این دو ویروس نبود شرایط اقتصادی ما چگونه بود. اگر این دو ویروس نبود دلار زیر 5 هزار تومان بود ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه هدف اصلی بهزیستی پیش گیری از اعتیاد و کاهش رفتارهای پر خطر معتادان است ، افزود: متاسفانه صنعتی شدن و تنوع در اعتیاد پیشگیری را بسیار پیچیده کرده است . 62 مرکز درمان اعتیاد سرپایی تحت پوشش بهزیستی مازندران فعالیت دارند/ راه اندازی یکی از۴مرکز درمان جامع اعتیاد کشوردرمازندران
شمال نیوز : مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه هدف اصلی بهزیستی پیش گیری از اعتیاد و کاهش رفتارهای پر خطر معتادان است ، افزود: متاسفانه صنعتی شدن و تنوع در اعتیاد پیشگیری را بسیار پیچیده کرده است .(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 49 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.