.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یارانه تیرماه امشب واریز می‌شود
یارانه نقدی تیرماه بناست ساعت ۲۴ امشب به حساب سرپرستان خانوار با کسر اقساط وام یک میلیونی واریز شود.(ادامه)
پیام تسلیت مدیرکل بهزیستی مازندران در پی در گذشت خیر ساروی
دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی استان مازندران طی پیامی درگذشت مرحومه ایران نامی رییس هیئت مدیره موسسه خیریه غنچه های گل یاس شهرستان ساری و خانه نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست تحت حمایت بهزیستی را تسلیت گفت.(ادامه)

مرحوم ایران نامی بزرگ زن مازندرانی بنیانگذار بازارچه خیریه در استان هفت دهه از خدا عمر گرفت که ۵۴ سال آن را صرف مددکاری و رفع مشکلات زنان و دختران بی‌سرپرست و بد سرپرست دیار علویان کرده است روز گذشته براثر بیماری دار فانی را وادع گفت. یادبودی برای بانوی خیر مازندرانی « ایران نامی»(يادداشت)
مرحوم ایران نامی بزرگ زن مازندرانی بنیانگذار بازارچه خیریه در استان هفت دهه از خدا عمر گرفت که ۵۴ سال آن را صرف مددکاری و رفع مشکلات زنان و دختران بی‌سرپرست و بد سرپرست دیار علویان کرده است روز گذشته براثر بیماری دار فانی را وادع گفت.(ادامه)
شمال نیوز : قاسمی طوسی با بیان اینکه باید از حضور مشاوران برای کودکان در دستگاه قضایی بهره برد، گفت: ظرفیت سمن‌ها، انجمن‌ها و کانون روان‌شناسان در این مسیر وجود دارد و افرادی هستند که .... ضرورت انتخاب قضات کار‌آزموده برای دادگاه کودکان / تشکیل یکهزار و ۶۰۰ پرونده شخصیت برای کودکان
شمال نیوز : قاسمی طوسی با بیان اینکه باید از حضور مشاوران برای کودکان در دستگاه قضایی بهره برد، گفت: ظرفیت سمن‌ها، انجمن‌ها و کانون روان‌شناسان در این مسیر وجود دارد و افرادی هستند که ....(ادامه)
سهام عدالت جدید به چه کسانی می‌رسد؟
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: افرادی که برگه سهام عدالت دارند، اما مشمول نیستند، افراد تحت پوشش سازمان‌های حمایتی و دهک‌های پایین درآمدی که سهام نگرفتند اولویت‌های جدید سهام عدالت هستند.(ادامه)
زمان بازی تراکتور با سپاهان اعلام شد
برنامه لیگ برتر در ۳ هفته اعلام شده و زمان بازی حساس تراکتور با سپاهان نیز اعلام شد.(ادامه)
کرونا زمان اجرای طرح سنجش بینایی کودکان را تغییر داد
طرح غربالگری چشم کودکان سه تا شش سال مازندران به دلیل شیوع کرونا از ۱۵ تیرماه امسال اجرایی می‌شود.(ادامه)
کشف ۸۷۲ کیلو انواع مواد مخدر در بهار ۹۹ در مازندران
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران از رشد کشفیات مواد مخدر در بهار ۹۹ در مازندران خبر داد و گفت: بیش از ۸۷۲ کیلو انواع مواد مخدر در در سه ماهه اول سال جاری مازندران کشف شده است.(ادامه)
‌لایینی :مانع مهاجرت از روستاها شویم
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: جلوگیری از مهاجرت در روستاها مغفول مانده است و باید با سازوکارهای درست مانع این کار شویم.(ادامه)
اسامی گزینه‌های بالقوه ریاست کمیسیون‌های تخصصی مجلس در اجلاسیه اول یازدهمین دوره مجلس مشخص شدند که در گزارشی به سوابق آنها پرداخته‌ایم. همه مدعیان «ریاست» بر کمیسیون‌های مجلس +اسامی
اسامی گزینه‌های بالقوه ریاست کمیسیون‌های تخصصی مجلس در اجلاسیه اول یازدهمین دوره مجلس مشخص شدند که در گزارشی به سوابق آنها پرداخته‌ایم.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)



بر اساس ابلاغیه ستاد استانی مبارزه با کرونا ،فعالیت مهد کودکهای مازندران اول تیر، از سر گرفته می شود. بازگشایی مهد کودکهای مازندران از اول تیر
بر اساس ابلاغیه ستاد استانی مبارزه با کرونا ،فعالیت مهد کودکهای مازندران اول تیر، از سر گرفته می شود.(ادامه)
اقدامات پیشگیرانه از راه های موثر کاهش آسیب های اجتماعی است
مدیرکل بهزیستی مازندران، اقدامات پیشگیرانه و خودمراقبتی را یکی از راه های موثر کاهش آسیب های اجتماعی و مواد مخدر بیان کرد.(ادامه)
سه جایگزین دولت برای قطع وابستگی به نفت
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور جزئیاتی از برنامه اصلاح ساختار بودجه که طی شنبه هفته آینده به مجلس شورای اسلامی خبرداد، را تشریح کرد و گفت: دارایی دولت ۷ میلیون میلیارد تومان است. (ادامه)
باتوجه به اینکه بیش از ۷۵ درصد نمایندگان مجلس در دوره یازدهم نسبت به دوره قبل تغییر کرده اند، شاهد تغییرات جدی در رأس کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز خواهیم بود. اکنون گفته می‌شود، کار معرفی «محسن اسماعیلی» عضو مجلس خبرگان رهبری به عنوان دستیار راهبردی و رئیس حوزه ریاست قوه مقننه و همچنین «علی‌محمد قلی‌ها» در سمت معاون اجرایی مجلس... چه کسانی رئیس کمیسیون‌های تخصصی مجلس می‌شوند؟/ یاران احمدی‌نژاد و قالیباف بیشترین سهم را دارند
باتوجه به اینکه بیش از ۷۵ درصد نمایندگان مجلس در دوره یازدهم نسبت به دوره قبل تغییر کرده اند، شاهد تغییرات جدی در رأس کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز خواهیم بود. اکنون گفته می‌شود، کار معرفی «محسن اسماعیلی» عضو مجلس خبرگان رهبری به عنوان دستیار راهبردی و رئیس حوزه ریاست قوه مقننه و همچنین «علی‌محمد قلی‌ها» در سمت معاون اجرایی مجلس... (ادامه)
در جلسه هیات دولت چه تصمیماتی گرفته شد؟
در جلسه امروز هیات دولت مصوب شد که به وزارتخانه‌های اقتصاد و بهداشت اجازه داده شد تا نسبت به امضاء اسناد مربوط به موافقت‌نامه وام ۵۰ میلیون دلاری بانک جهانی برای مقابله با شیوع کرونا و تامین مالی اقلام و تجهیزات مورد نیاز اقدام کنند.(ادامه)
چرا ارزش برگه‌های یک میلیونی سهام عدالت، کم‌تر از یک میلیون است؟
قرار بود برگه‌های اولیه از محل سهم سود سنوات قبل پر شود. در سال ۱۳۹۴ اعلام شد ۵۳ درصد ارزش سهم از محل مطالبات سود سنوات قبل پر شده است و برای پر کردن مابقی، دو سال به مشمولان فرصت دادند که با آورده نقدی، ۴۷ درصد مابقی را به قیمت اسمی واریز کنند. در این راستا فقط تعداد کمی از مشمولان واریز کردند و اکثریت واریز نکردند؛ بنابراین ارزش واقعی سهم ان‌ها در سبد سهام عدالت یک میلیون تومان نیست و حدود ۵۳۰ هزار تومان است. (ادامه)

قتل دختر 13 ساله به دست پدر، «چرا»ها و «اگر»های زیادی را برای افکار عمومی ایجاد کرده. از جمله این که «اگر خون پدر از سر غیرت به جوش آمده بود چرا سراغ پسر نرفته و با داس به جان دختر خودش افتاد»؟ پاسخ ساده به این پرسش این است: چون خود را مالک جان پسر نمی‌دانسته اما مالک جان دخترش می‌دانسته است. شبیه استدلال شبانِ سریال "سلطان و شبان" که «اگر خوردیم، مال خودمان را خوردیم»، اینجا هم «اگر کشتیم، دختر خودمان را کشتیم»! قتل رومینا به دست پدر؛ «چرا»‌ها و «اگر»‌ها (يادداشت)
قتل دختر 13 ساله به دست پدر، «چرا»ها و «اگر»های زیادی را برای افکار عمومی ایجاد کرده. از جمله این که «اگر خون پدر از سر غیرت به جوش آمده بود چرا سراغ پسر نرفته و با داس به جان دختر خودش افتاد»؟ پاسخ ساده به این پرسش این است: چون خود را مالک جان پسر نمی‌دانسته اما مالک جان دخترش می‌دانسته است. شبیه استدلال شبانِ سریال "سلطان و شبان" که «اگر خوردیم، مال خودمان را خوردیم»، اینجا هم «اگر کشتیم، دختر خودمان را کشتیم»! (ادامه)
روایتی دیگر از واقعه مرگ رومینا از زبان اولین ناظر قتل
قتل رومینا دختر 13 ساله تالشی به دست پدرش این روزها خبر داغ بسیاری از رسانه‌ها است.رومینای نوجوان که در موقع خواب به دست پدر خود به وسیله داس کشته شد شاید یکی از دهها قتلی باشد که به دلیل آنچه غیرت بر سر مسائل ناموسی می نامند، در این مرز و بوم رخ می دهد.(ادامه)
اعترافات پدر «رومینا»، دختر ۱۴ ساله ای که با داس به قتل رسید
مرد خشمگین که در اقدامی هولناک دختر ۱۴ ساله‌اش را به قتل رسانده در حالی بازداشت شده که مدعی است برای دفاع از ناموسش مرتکب این جنایت شده است.(ادامه)
شمال نیوز:  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس گفت: اخبار و شایعاتی منتشر شده در شبکه‌های مجازی درباره کودک همسری دختر ۱۳ ساله در بومهن واقعیت ندارد. واکنش دادستان به شایعه کودک‌همسری در بومهن
شمال نیوز: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس گفت: اخبار و شایعاتی منتشر شده در شبکه‌های مجازی درباره کودک همسری دختر ۱۳ ساله در بومهن واقعیت ندارد. (ادامه)
شمال نیوز: ۲۵۹۰ مددجوی بهزیستی مازندران پارسال با حمایت‌های بهزیستی مشغول به کار شدند. اشتغال ۲۵۹۰ نفر با حمایت های بهزیستی
شمال نیوز: ۲۵۹۰ مددجوی بهزیستی مازندران پارسال با حمایت‌های بهزیستی مشغول به کار شدند.(ادامه)
چگونه متوجه شویم سهام عدالت داریم؟
این روزها بحث سهام عدالت پس از آزادسازی آن باز هم داغ شده است. در حال حاضر حدود ۵۰ میلیون نفر مشمول سهام عدالت هستند و همواره این سوال برای برخی افراد مطرح است که چگونه می توانند مشمول سهام عدالت شوند. این درحالی است که پرونده ثبت نام سهام عدالت بسته شده است و امکان اینکه مشمول جدیدی پذیرفته شود وجود ندارد.(ادامه)
مظفری : 8 تیم سیار کاهش آسیب اعتیاد در مازندران فعالیت می کنند
(ادامه)
سامانه ملی «فرزندخواندگی» رونمایی شد
(ادامه)
ارزش دقیق و به روز سهام عدالت دقیقا چقدر است؟
شمال نیوز: سهام عدالت که در سال 1385 در راستای سیاست‌های اجرایی اصل 44 قانون اساسی و درخواست رئیس جمهور وقت و با اذن رهبری و مصوبه دولت وقت، طراحی شد، در آن طرح سهام حدود 49 شرکت، شامل 36 شرکت بورسی و 13 شرکت غیربورسی به تعداد 49 میلیون و 152 هزار و 741 نفر واگذار شد.(ادامه)
آقامحمدی: ارزش سهام عدالت ۱۵ میلیون تومان شده است
(ادامه)
ارزش سهام عدالت ۱۱برابر شده است
(ادامه)
اسلامی : گران شدن مسکن تابع عملکرد وزارت راه و شهرسازی نیست / کمبود مسکن نداریم، تعداد مسکن بالاتر از آمار خانوار است / ۲۷۰۰ محله فرسوده داریم / ۴۲۰ محله را بهسازی کرده‌ایم / پنج استان به شبکه ریلی متصل شده‌اند / ساخت ۴۰۰ هزار مسکن در ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت : اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران همواره از طرح های اینچنینی که در راستای تامین سلامت  و اشتغال خانواده ها شکل بگیرد استقبال و حمایت می کند ..... قاسمی طوسی : پیشران های تولید کننده پوشاک مازندران در مسیر تولید ماسک و گان هدایت شدند
شمال نیوز : مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت : اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران همواره از طرح های اینچنینی که در راستای تامین سلامت و اشتغال خانواده ها شکل بگیرد استقبال و حمایت می کند .....(ادامه)
قبلي 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 49 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.