.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نحوه سجامی شدن مددجویان بهزیستی دارای سهام عدالت
همه مددجویان بهزیستی می‌توانند با مراجعه به سامانه سجام به صورت غیرحضوری نسبت به نام نویسی اقدام کنند.(ادامه)
زمان واریز یارانه نقدی دی ماه اعلام شد/ کسر قسط هفتم وام یک میلیونی کرونا
طبق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، یارانه نقدی دی ماه ساعت ۲۴ شنبه هفته آینده واریز می‌شود.(ادامه)
نوبت دوم یارانه کرونا کی واریز می‌شود؟
دولت باید در دو هفته آینده دو یارانه نقدی و یارانه معیشتی کرونا را به حساب سرپرستان خانوار واریز کند، یارانه نقدی در روز بیستم و یارانه کرونا در روزهای پایانی دی ماه پرداخت می‌شود.(ادامه)
۱۷ هزار نفر در آزمون استخدامی ادارات مازندران شرکت کردند
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران شمار داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی استان را حدود ۱۷ هزار نفر اعلام کرد. (ادامه)
واریز یارانه کمک معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی به حساب جاماندگان
سخنگوی حمایت جبرانی معیشت کرونا از واریز کمک معیشتی۱۰۰ هزار تومانی به حساب جاماندگان خبر داد.(ادامه)
۴.۵ تن مواد مخدر در مازندران کشف شد/آسیب طلاق و حاشیه نشینی
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران از کشف چهار تن و ۵۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی سال جاری در استان خبر داد.(ادامه)
چهره‌های سیاسی که در شب یلدا حضور ندارند
اواخر بهمن ماه 1399 بود که ویروس کرونا ایران را فرا گرفت و در این بین تعدادی از چهره های سیاسی به این بیماری مبتلا و تعدادی هم جان باختند.(ادامه)
اطلاعیه درباره حمایت معیشتی از اقشار کم‌درآمد
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اطلاعیه شماره (۱) در مورد حمایت معیشتی از اقشار کم درآمد و فاقد درآمد ثابت را منتشر کرد.(ادامه)
سهمیه بنزین دی ماه امشب واریز می‌شود
کارت سوخت تمام خودرو‌ها نیمه شب امشب شارژ می‌شود.(ادامه)
وزرای تعاون،‌ علوم، صنعت و کشور در هفته پیش رو با حضور در کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی پاسخگوی سوالات نمایندگان خواهند بود.


وزرای تعاون،‌ علوم، صنعت و کشور این هفته در مجلس حاضر می‌شوند
وزرای تعاون،‌ علوم، صنعت و کشور در هفته پیش رو با حضور در کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی پاسخگوی سوالات نمایندگان خواهند بود. (ادامه)
امشب؛ واریز یارانه نقدی آذرماه
سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام‌کرد: یارانه نقدی آذرماه ساعت ۲۴ امشب ۲۰ آذر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.(ادامه)
۶۶ هزار و ۲۱۳ معلول زیر پوشش بهزیستی مازندران
۶۶ هزار و ۲۱۳ معلول زیر پوشش بهزیستی مازندران هستند که ۲ درصد جمعیت استان است.(ادامه)
کارمزد خدمات بانکی افزایش می‌یابد +جدول
با ابلاغ رسمی بانک مرکزی به شبکه بانکی، کارمزد خدمات بانکی از فردا اول آذرماه افزایش خواهد یافت.(ادامه)
طرح مجلس برای اختصاص یارانه ۱۲۰ هزار تومانی اصلاح شد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان در طرح تامین کالاهای اساسی را رفع کردند.(ادامه)
افزایش حقوق کارمندان برای سال آینده مشخص شد
معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی درباره افزایش حقوق کارمندان گفت: برای حقوق کارکنان و بازنشستگان در بودجه سال آینده، ۲۵ درصد افزایش در نظر گرفته شده است.(ادامه)
شمال نیوز : وی خاطر نشان کرد: کشاورزی را قربانی بی‌تدبیری خود کرده‌اید چرا با مدیریت قیمت و تامین نهاده‌های دامی جلوی ورشکستگی مرغدادان و دامداران را نمی‌گیرید؟.... بابایی کارنامی : امروز شرمسار مردم ساری و میاندورد هستم / ساری به عنوان مرکز استان از توسعه عقب مانده است
شمال نیوز : وی خاطر نشان کرد: کشاورزی را قربانی بی‌تدبیری خود کرده‌اید چرا با مدیریت قیمت و تامین نهاده‌های دامی جلوی ورشکستگی مرغدادان و دامداران را نمی‌گیرید؟....(ادامه)

حجت الاسلام والمسلمین اژه ای، استاد حوزه و دانشگاه و داماد ارشد شهید بهشتی درگذشت. حجت الاسلام دکتر اژه ای برادر شهید اکبر اژه ای از شهدای فاجعه انفجار حزب جمهوری اسلامی بود. داماد شهید بهشتی درگذشت
حجت الاسلام والمسلمین اژه ای، استاد حوزه و دانشگاه و داماد ارشد شهید بهشتی درگذشت. حجت الاسلام دکتر اژه ای برادر شهید اکبر اژه ای از شهدای فاجعه انفجار حزب جمهوری اسلامی بود.(ادامه)
تشخیص «کرونا» ظرف ۲۵ دقیقه
معاون وزیر بهداشت از پیگیری تولید کیت‌های تست سریع خبر داد و افزود: این تست‌ها در اختیار استان‌ها قرار گرفته و بصورت رایگان خواهد بود و جواب تست کرونا بوسیله آن ظرف ۲۵ دقیقه حاضر می‌شود.(ادامه)
یارانه نقدی آبان کی واریز می‌شود؟
یکصد و هفدهمین مرحله یارانه نقدی، ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه ۲۰ آبان به حساب سرپرستان خانوار‌ها واریز می‌شود.(ادامه)
زمان واریز یارانه نقدی آبان ماه اعلام شد
سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با صدور اطلاعیه‌ای زمان واریز یارانه نقدی آبان ماه را اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز : در شرایط شیوع بیماری کرونا که مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، پزشکان دواطلبی نیز وجود دارند که برای پیگیری و درمان بیماری پوستی کودکان مر‌زنشین خراسان‌جنوبی عازم روستاهایی در 35 کیلومتری مرز افغانستان می‌شوند .... روایتی متفاوت از خدمت پزشک بدون مرز مازندرانی در روستاهای مرزی خراسان‌جنوبی + تصاویر
شمال نیوز : در شرایط شیوع بیماری کرونا که مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، پزشکان دواطلبی نیز وجود دارند که برای پیگیری و درمان بیماری پوستی کودکان مر‌زنشین خراسان‌جنوبی عازم روستاهایی در 35 کیلومتری مرز افغانستان می‌شوند ....(ادامه)
مجلس  روز چهارشنبه طرحی را تصویب کرد که به بازگشت کوپن البته در نوع الکترونیکی آن منجر می شود. طرحی که اگرچه به مدت محدود یعنی 6 ماه اجرا خواهد شد، اما دولت با این استدلال که ردیف بودجه ای برای این طرح وجود ندارد، به طور رسمی مخالفت خود را با آن اعلام کرده بود. چه کسانی مشمول کوپن می‌شوند؟ چه کالا‌هایی کوپنی خواهند شد؟
مجلس روز چهارشنبه طرحی را تصویب کرد که به بازگشت کوپن البته در نوع الکترونیکی آن منجر می شود. طرحی که اگرچه به مدت محدود یعنی 6 ماه اجرا خواهد شد، اما دولت با این استدلال که ردیف بودجه ای برای این طرح وجود ندارد، به طور رسمی مخالفت خود را با آن اعلام کرده بود.(ادامه)
شمال نیوز : عضو کمیسیون عمران مجلس خطاب به رئیس جمهور، گفت: شما دولت خود را تدبیر و امید نامگذاری کردید پس تدبیرتان برای برون رفت از مسائل اقتصادی کدام است و مردم باید به کدام تصمیم و عملکرد شما امید داشته باشند؟ شریعتی : آقای روحانی ؛ چه شد تدبیری که وعده دادید مشکلات مردم را حل کنید ؟
شمال نیوز : عضو کمیسیون عمران مجلس خطاب به رئیس جمهور، گفت: شما دولت خود را تدبیر و امید نامگذاری کردید پس تدبیرتان برای برون رفت از مسائل اقتصادی کدام است و مردم باید به کدام تصمیم و عملکرد شما امید داشته باشند؟(ادامه)
چند صدایی در توزیع واکسن آنفلوانزا در مازندران
توزیع واکسن آنفلوانزا در دانشگاه علوم پزشکی مازندران هنوز برای تعدادی از بیماران با اما و اگرهای همراه است.(ادامه)
شمال نیوز: در این مجمع با برگزاری انتخابات شورای مرکزی 17 عضو اصلی و 5 عضو علی‌البدل انتخاب شدند. ترکیب جدید شورای مرکزی جبهه پایداری مشخص شد + اسامی
شمال نیوز: در این مجمع با برگزاری انتخابات شورای مرکزی 17 عضو اصلی و 5 عضو علی‌البدل انتخاب شدند.(ادامه)
خیریانپور از پرداخت ۵۵۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به ۲۶۲ طرح تولیدی در مازندران خبر داد و گفت: سال گذشته هزار و ۷۰۲ میلیارد تومان به ۴ هزار و ۹۶۷ طرح کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی استان پرداخت شد. پرداخت ۵۵۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به ۲۶۲ طرح تولیدی در مازندران
خیریانپور از پرداخت ۵۵۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به ۲۶۲ طرح تولیدی در مازندران خبر داد و گفت: سال گذشته هزار و ۷۰۲ میلیارد تومان به ۴ هزار و ۹۶۷ طرح کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی استان پرداخت شد.(ادامه)


یارانه مهر ماه 99، ساعت 12 شب امشب (یکشنبه شب) 20 مهر 99  به حساب سرپرستان خانوار‌ها واریز می‌شود. زمان واریز یارانه مهر 99
یارانه مهر ماه 99، ساعت 12 شب امشب (یکشنبه شب) 20 مهر 99 به حساب سرپرستان خانوار‌ها واریز می‌شود.(ادامه)
زمان واریز یارانه نقدی مهر ماه اعلام شد
سازمان هدفمندی یارانه‌ها از زمان واریز یارانه نقدی مهر ماه خبر داد.(ادامه)
یارانه نقدی مهر ماه، فردا واریز می‌شود
یارانه نقدی مهرماه فردا به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.(ادامه)
زمان واریز یارانه نقدی مهر ماه اعلام شد
یکصد و شانزدهمین یارانه نقدی روز پنجشنبه ۱۷ مهر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 49 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.