.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: پای حرفهای بلند قامت ترین مرد ایران و دومین مرد بلند قد زنده جهان نشستیم و او در مورد نحوه ورودش به ورزش و موفقیت‌هایش در رشته والیبال نشسته سخن گفت. بلندقامت‌ترین مرد ایران: والیبال نشسته مرا دگرگون کرد/ بارها از زندگی ناامید شدم اما برگشتم
شمال نیوز: پای حرفهای بلند قامت ترین مرد ایران و دومین مرد بلند قد زنده جهان نشستیم و او در مورد نحوه ورودش به ورزش و موفقیت‌هایش در رشته والیبال نشسته سخن گفت.(ادامه)
شمال نیوز: پای حرفهای بلند قامت ترین مرد ایران و دومین مرد بلند قد زنده جهان نشستیم و او در مورد نحوه ورودش به ورزش و موفقیت‌هایش در رشته والیبال نشسته سخن گفت. بلندقامت‌ترین مرد ایران: والیبال نشسته مرا دگرگون کرد/ بارها از زندگی ناامید شدم اما برگشتم
شمال نیوز: پای حرفهای بلند قامت ترین مرد ایران و دومین مرد بلند قد زنده جهان نشستیم و او در مورد نحوه ورودش به ورزش و موفقیت‌هایش در رشته والیبال نشسته سخن گفت.(ادامه)
گاز رایگان برای کم‌مصرف‌ها
مدیرعامل شرکت گاز مازندران از رایگان شدن بهای گاز برای مشترکان کم مصرف‌ خبر داد.(ادامه)
مستمری بگیران جدید بهزیستی چه کسانی هستند؟
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: ۱۴۰ هزار خانواده که در انتظار دریافت مستمری بودند جزو جامعه هدف بهزیستی قرار گرفتند.(ادامه)
پایان خانه بدوشی خانواده‌های دارای دو معلول تا پایان سال
مجلس شورای اسلامی همه مقدمات را برای خانه دار شدن خانواده‌های دارای دو معلول و بالاتر را فراهم کرده است.(ادامه)
رییس سازمان امور اداری و استخدامی اعلام کرد که طبق لایحه‌ای که در حال تنظیم است، ساعت کاری در سراسر کشور از ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ می‌شود.
ساعت کاری ادارات در سراسر کشور ۸ تا ۱۶:۳۰ می‌شود/ روز‌های پنجشنبه در تمام شهرستانها هم مانند تهران، ادارات تعطیل خواهد بود
رییس سازمان امور اداری و استخدامی اعلام کرد که طبق لایحه‌ای که در حال تنظیم است، ساعت کاری در سراسر کشور از ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ می‌شود. (ادامه)
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور، کارآمدی و مردمی‌ بودن را از راهبردهای اصلی این نهاد عنوان کرد. راهبرد سازمان بهزیستی کارآمدی و ایجاد تحول است
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور، کارآمدی و مردمی‌ بودن را از راهبردهای اصلی این نهاد عنوان کرد. (ادامه)
شمال نیوز: رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: حقوق کارمندان و بازنشستگان از ۹۰۰ هزار تا یک میلیون تومان افزایش می‌یابد و از مهر ماه محاسبه و پرداخت می‌شود. از ۹۰۰ هزار تا یک میلیون تومان حداقل افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان
شمال نیوز: رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: حقوق کارمندان و بازنشستگان از ۹۰۰ هزار تا یک میلیون تومان افزایش می‌یابد و از مهر ماه محاسبه و پرداخت می‌شود.(ادامه)
دیدارچهره به چهره مدیرکل بهزیستی مازندران با جامعه هدف بهزیستی استان برگزار شد. دیدارچهره به چهره مدیرکل بهزیستی مازندران با جامعه هدف بهزیستی استان
دیدارچهره به چهره مدیرکل بهزیستی مازندران با جامعه هدف بهزیستی استان برگزار شد.(ادامه)
چرا جوانان شعارهای ۲۸+ می دهند؟/ بی توجهی به «سواد سلامت روان» در کشور
یک استاد دانشگاه گفت: هزار ساعت برنامه در تلویزیون در شبکه های مختلف ساخته شده اما حتی در یک مورد، یک روانشناس درباره «سواد سلامت روان» صحبت نکرده است.(ادامه)
شروع رقابت‌های فوتسال کارکنان بهزیستی کشور در بابلسر
(ادامه)
متناسب سازی حقوق کارمندان کلید خورد / افزایش ۳۰ درصدی حقوق این افراد
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از افزایش ۳۰ درصدی حقوق افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی در اصلاحات لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان خبر داد.(ادامه)
رئیس انجمن سالمندان: هزینه نگهداری سالمند ماهانه ۱۰ تا ۱۲ میلیون
دلبری گفت: در حال حاضر آسایشگاه‌های نگهداری از سالمندان ما از لحاظ کیفی و کمی با استاندارد‌ها فاصله زیادی دارند.(ادامه)
شمال نیوز:

جدول افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان بر حسب نظرات دولت و مجلس منتشر شد. جزئیات کامل افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان | جدول افزایش حقوق بر اساس نظرات دولت و مجلس
شمال نیوز: جدول افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان بر حسب نظرات دولت و مجلس منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز : کلیات لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان با ۲۰۰ رای موافق در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید. تصویب متناسب‌سازی حقوق کارمندان و بازنشستگان در مجلس / میزان افزایش حقوق‌ها اعلام شد
شمال نیوز : کلیات لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان با ۲۰۰ رای موافق در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.(ادامه)
به پیشنهاد دولت و با تصویب مجلس، افزایش حقوق کارکنان دولت، بازنشستگان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد از نیمه دوم امسال اعمال می شود. زمان اجرای افزایش حقوق اعلام شد / حداقل افزایش حقوق بازنشستگان چقدر است؟
به پیشنهاد دولت و با تصویب مجلس، افزایش حقوق کارکنان دولت، بازنشستگان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد از نیمه دوم امسال اعمال می شود.(ادامه)
محسن زنگنه نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: به پیشنهاد دولت و با تصویب مجلس، افزایش حقوق کارکنان دولت، بازنشستگان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد از نیمه دوم امسال اعمال می شود. افزایش حقوق کارکنان دولت از نیمه دوم امسال اعمال می شود
محسن زنگنه نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: به پیشنهاد دولت و با تصویب مجلس، افزایش حقوق کارکنان دولت، بازنشستگان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد از نیمه دوم امسال اعمال می شود.(ادامه)
عدم امکانات مناسب برای نابینایان در نیمی از اداره های مازندران
۶۳ درصد ادارات مازندران برای جامعه نابینایان مناسب سازی نشده است.(ادامه)
شمال نیوز : مدیر عامل جامعه نابینایان و کم بینایان در آستانه برگزاری روز نابینایان، گفت: تنها 47 درصد ادارات در مازندران برای جامعه نابینانیان مناسب‌سازی شده است و انتظار داریم که مدیران در این زمینه بیشتر پای کار باشند.

انتقاد مدیرعامل جامعه نابینایان از عدم مناسب‌سازی ادارات برای جامعه نابینایان مازندران/ تکذیب صدور قبض به نام انجمن نابینایان و کم‌بینایان
شمال نیوز : مدیر عامل جامعه نابینایان و کم بینایان در آستانه برگزاری روز نابینایان، گفت: تنها 47 درصد ادارات در مازندران برای جامعه نابینانیان مناسب‌سازی شده است و انتظار داریم که مدیران در این زمینه بیشتر پای کار باشند. (ادامه)
شمال نیوز: طبق برخی گزارش‌ها، جمعیت سالمندی در کشور تا ۳۰ سال آینده سه برابرمی‌شود اما برنامه‌ریزی برای حمایت از این قشر همچنان آهسته و کند است و اظهارات تریبونی هنوز منجر به برنامه‌های حمایتی مستمر اجرایی و پرشتاب نشده است. ۳ برابر شدن سالمندان کشور تا ۳۰ سال آینده / رشد پرشتاب سالمندی در مازندران
شمال نیوز: طبق برخی گزارش‌ها، جمعیت سالمندی در کشور تا ۳۰ سال آینده سه برابرمی‌شود اما برنامه‌ریزی برای حمایت از این قشر همچنان آهسته و کند است و اظهارات تریبونی هنوز منجر به برنامه‌های حمایتی مستمر اجرایی و پرشتاب نشده است.(ادامه)
پرداخت یارانه ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی برای نگهداری از سالمندان بی‌سرپرست
معاون سازمان بهزیستی گفت: بابت نگهداری هر سالمند معمولی در مراكز نگهداری بهزیستی به طور متوسط سالانه ۲ میلیون تومان و برای سالمندان مجهول الهویه و بی سرپرست ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان یارانه پرداخت می‌شود.(ادامه)
همه چیز درباره بیمه زنان سرپرست خانوار/ زنان سرپرست خانوار در چه سنی بازنشسته می‌شوند؟
مدیر امور بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی توضیحات مبسوطی درباره بیمه زنان سرپرست خانوار و نحوه و شرایط بازنشستگی آنان ارائه کرد.(ادامه)
۲ هزارو ۳۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در مازندران
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری مازندران از تخصیص ۲ هزارو ۳۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی از ابتدای سال جاری تا کنون خبرداد.(ادامه)
حقوق معلم‌ها چقدر افزایش می‌یابد؟
هفته گذشته ۷ تا ۱۵ میلیون به حساب هر معلم پول واریز کردیم و خروجی آن افزایش کیفیت آموزش خواهد شد و بین ۱۸۰۰ تا ۵ میلیون تومان حقوق معلمان افزایش می‌یابد.(ادامه)
 حمدتقی قزل سفلی، مدير شعب بانك کشاورزی استان مازندران گفت : سال گذشته تعداد 55024 فقره تسهیلات به مبلغ 48515 میلیارد ریال به تولید کنندگان بخش کشاورزی پرداخت شده است. پرداخت بیش از 58748 ميليارد ريال تسهيلات توسط بانك كشاورزي مازندران در دولت سیزدهم
حمدتقی قزل سفلی، مدير شعب بانك کشاورزی استان مازندران گفت : سال گذشته تعداد 55024 فقره تسهیلات به مبلغ 48515 میلیارد ریال به تولید کنندگان بخش کشاورزی پرداخت شده است.(ادامه)
افتتاح 33 پروژه جدید در نکا
فرماندار نکا گفت: ۳۳ پروژه با اعتبار ۱۳۱ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که با افتتاح این‌پروژه‌ها شاهد توسعه مناسبی در بخش‌های مختلف خواهیم بود. (ادامه)
شمال نیوز : مدیر شعب بانک مسکن مازندران در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران استان حاضر و به تشریح عملکرد این بانک در استان پرداخت. حاجی پور : مازندران رتبه نخست قراردادهای منعقد شده در بافت های فرسوده را کسب کرد / برای تأمین مالی تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر آمادگی داریم / قرارداد ۵۲۹۴ واحد از نهضت مسکن ملی در مازندران منعقد شده است
شمال نیوز : مدیر شعب بانک مسکن مازندران در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران استان حاضر و به تشریح عملکرد این بانک در استان پرداخت.(ادامه)
سرقت از خانه‌ای با فرزندان معلول در عباس‌آباد
(ادامه)
نامه عجیب زنان یک روستا علیه شوهران‌ و دامادهایشان
نامه عجیب زنان یک روستا علیه شوهران‌شان به یک مقام دولتی | ما از همسران،‌ فرزندان و دامادهایمان شکایت داریم!(ادامه)
مدیرکل بهزیستی مازندران گفت که در جریان سفر استانی رئیس‌جمهور به این استان، یک هزار و ۱۰۰ نامه شامل درخواست‌های مردمی مربوط به این نهاد حمایتی و خدماتی دریافت شد که با تلاش شبانه‌روزی به همه آنها رسیدگی و پاسخ مثبت داده شده است. رهاورد سفر استانی رئیس‌جمهور؛ پاسخ مثبت بهزیستی مازندران به تمام درخواست‌های مردمی
مدیرکل بهزیستی مازندران گفت که در جریان سفر استانی رئیس‌جمهور به این استان، یک هزار و ۱۰۰ نامه شامل درخواست‌های مردمی مربوط به این نهاد حمایتی و خدماتی دریافت شد که با تلاش شبانه‌روزی به همه آنها رسیدگی و پاسخ مثبت داده شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.