.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جرئیات جدید پرداخت دو یارانه معیشتی
تسنیم نوشت:جزئیات جدید از پرداخت ۲ یارانه معیشتی دولت برای سرپرستان خانوارها اعلام شد. (ادامه)
وزیر اقتصاد اعلام کرد: هموطنان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی که فاقد سهام عدالت بودند در روز‌های آینده مالک این سهام خواهند شد. سهام عدالت جاماندگان تعیین تکلیف شد
وزیر اقتصاد اعلام کرد: هموطنان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی که فاقد سهام عدالت بودند در روز‌های آینده مالک این سهام خواهند شد.(ادامه)
یارانه نقدی این افراد به زودی دوبرابر می شود + جزئیات
کمال حسین پور در تذکر شفاهی خود گفت: مردم نجیبانه از مسئولان کشور انتظار دارند که به مشکلات آنها رسیدگی شود، اما متاسفانه اصرار به سیاست های غلط اقتصادی باعث هدررفت منابع و افزایش محرومیت شده است.(ادامه)
عضو کمیسیون تلفیق جزئیات مصوبه اعضای کمیسیون متبوعش درباره افزایش حقوق کارکنان دولت، بازنشستگان، سربازان و مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد را تشریح کرد. جزئیات جدید افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان / حقوق مددجویان، کمیته امداد و سربازان چقدر اضافه می شود؟
عضو کمیسیون تلفیق جزئیات مصوبه اعضای کمیسیون متبوعش درباره افزایش حقوق کارکنان دولت، بازنشستگان، سربازان و مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد را تشریح کرد.(ادامه)
تصاویری از خودرو خاک‌گرفته و قدیمی احمدی‌نژاد!
تصاویری از خودروی شخصی محمود احمدی نژاد رئیس جمهور اسبق ایران در پارکینگ سازمان بهزیستی را ببینید.(ادامه)
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ مصوبات این کمیسیون را تشریح کرد. ۷ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان حداقل حقوق در سال آینده
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ مصوبات این کمیسیون را تشریح کرد.(ادامه)
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ١۴٠٢ با تاکید بر اینکه «بنزین در سال آینده گران نمی‌شود» گفت: کمیسیون تلفیق مصارف هدفمندی یارانه ها را مشخص کرد. قیمت بنزین در سال آینده مشخص شد
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ١۴٠٢ با تاکید بر اینکه «بنزین در سال آینده گران نمی‌شود» گفت: کمیسیون تلفیق مصارف هدفمندی یارانه ها را مشخص کرد.(ادامه)
به گفته رئیس سازمان خصوصی‌سازی اگر جلسه دوم شورای عالی سیاست‌های اصل ۴۴ تشکیل شود، امکان تخصیص سهام عدالت به جاماندگان تا پایان امسال وجود دارد. چرا اعطای سهام عدالت به جاماندگان زمان‌بر شد؟
به گفته رئیس سازمان خصوصی‌سازی اگر جلسه دوم شورای عالی سیاست‌های اصل ۴۴ تشکیل شود، امکان تخصیص سهام عدالت به جاماندگان تا پایان امسال وجود دارد.(ادامه)
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت گفت: شهروندان می توانند در صورت نبود پوشش بیمه با استفاده از سامانه شهروندی بیمه سلامت از پوشش رایگان سه ماهه این بیمه بهره‌مند شوند. استعلام غیر حضوری وضعیت بیمه سلامت تنها با یک کد دستوری
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت گفت: شهروندان می توانند در صورت نبود پوشش بیمه با استفاده از سامانه شهروندی بیمه سلامت از پوشش رایگان سه ماهه این بیمه بهره‌مند شوند.(ادامه)
مسئولان بهزیستی آنقدر سرگرم مسائل روزمره نشوند که حقوق معلولان روی زمین بماند محسنی بندپی: اجازه نمی‌دهیم‌ بودجه معلولان صرف سایر حوزه‌ها شود
مسئولان بهزیستی آنقدر سرگرم مسائل روزمره نشوند که حقوق معلولان روی زمین بماند(ادامه)
شرط تازه مجلس برای افزایش وام ازدواج در سال ۱۴۰۲
با توجه به بررسی لایحه بودجه قرار است تا مجلس میزان وام ازدواج را برای سال آینده بر اساس افزایش میزان حقوق کارمندان افزایش دهد.(ادامه)
به گفته رئیس سازمان بورس در خصوص جاماندگان سهام عدالت هنوز لیست اسامی نهایی به سازمان بورس داده نشده، اما در حال انجام است. اعطای سهام عدالت به جاماندگان در چه مرحله‌ای است؟
به گفته رئیس سازمان بورس در خصوص جاماندگان سهام عدالت هنوز لیست اسامی نهایی به سازمان بورس داده نشده، اما در حال انجام است.(ادامه)
بهزیستی مازندران در خصوص اخبار منتشر شده درباره وجود یک گدا با دو کارمند و درآمد ماهانه ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومانی گدا‌ها در ساری جوابیه داد. ماجرای گدایی که گفتند دو کارمند دارد
بهزیستی مازندران در خصوص اخبار منتشر شده درباره وجود یک گدا با دو کارمند و درآمد ماهانه ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومانی گدا‌ها در ساری جوابیه داد.(ادامه)
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: طبق تصمیم کمیسیون، مقرر شد حقوق کارکنان دولت در سال آینده ۳۰ درصد افزایش یابد و مستمری م...... حقوق کارکنان دولت در سال آینده ۳۰ درصد افزایش می‌یابد
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: طبق تصمیم کمیسیون، مقرر شد حقوق کارکنان دولت در سال آینده ۳۰ درصد افزایش یابد و مستمری م......(ادامه)
در این مطلب از چند متکدی خبرساز با درآمد‌های نجومی و شیوه‌های عجیب‌شان خواهیم گفت. عجیب‌ترین شیوه‌های گدایی با درآمد‌های نجومی
در این مطلب از چند متکدی خبرساز با درآمد‌های نجومی و شیوه‌های عجیب‌شان خواهیم گفت.(ادامه)
مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: با دستور رئیس‌جمهور، به منظور کمک به اقتصاد خانوارها در شرایطی که کشور با سرمای بی‌سابقه مواجه شده بود، تعرفه افزایش یافته گاز با تخفیف ۷۰ درصدی محاسبه می شود.

دستور رئیسی برای تخفیف ۷۰ درصدی تعرفه‌های افزایش‌یافته گاز
مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: با دستور رئیس‌جمهور، به منظور کمک به اقتصاد خانوارها در شرایطی که کشور با سرمای بی‌سابقه مواجه شده بود، تعرفه افزایش یافته گاز با تخفیف ۷۰ درصدی محاسبه می شود. (ادامه)
یک زندانی در زندان موفق به دفاع از رساله دکتری شد
یک زندانی در زندان رجایی‌شهر از رساله دکتری خود در نشستی با حضور مسئولین زندان و اساتید دانشگاه تهران و دانشگاه‌های علم‌وفرهنگ و علوم توانبخشی‌ و سلامت اجتماعی دفاع کرد.(ادامه)
به مناسبت روز مادر از ورود یک زن و شوهر به زندان و جدایی آن‌ها از فرزند سه ساله جلوگیری شد. جلوگیری از زندانی شدن یک خانواده به برکت روز مادر
به مناسبت روز مادر از ورود یک زن و شوهر به زندان و جدایی آن‌ها از فرزند سه ساله جلوگیری شد.(ادامه)
متکدیان آبرودار و متکدیان ظاهرساز؛ کدام مستحق کمک است؟
مردم با پرداخت کمک‌های کم و زیاد به متکدیان باعث افزایش آمار آنها در سطح جامعه می شوند؛ اگر فرهنگ سازی لازم صورت گیرد تا به افراد به ظاهر نیازمند کمکی نشود قطعا به مرور زمان بساط گدایان از سطح خیابان‌ها جمع شده و چهره کوچه و بازار مطلوب تر می شود.(ادامه)
به گفته سخنگوی کانون سهامداران عدالت، هیچ گاه در رابطه با تخصیص سهام عدالت چه در گذشته و چه حال ثبت نام عمومی و اینترنتی وجود نداشته است. مردم مراقب کلاهبرداری سودجویان برای ثبت نام سهام عدالت باشند
به گفته سخنگوی کانون سهامداران عدالت، هیچ گاه در رابطه با تخصیص سهام عدالت چه در گذشته و چه حال ثبت نام عمومی و اینترنتی وجود نداشته است.(ادامه)
مشاور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار از اختصاص سهام عدالت به جاماندگان طی یک یا دو ماه آینده خبر داد و گفت: بر اساس قانون بودجه امسال هر یک از افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی که فاقد سهام عدالت هستند، حدود ۱۰ میلیون تومان سهام می‌گیرند. تخصیص سهام عدالت به جاماندگان تا دو ماه آینده
مشاور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار از اختصاص سهام عدالت به جاماندگان طی یک یا دو ماه آینده خبر داد و گفت: بر اساس قانون بودجه امسال هر یک از افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی که فاقد سهام عدالت هستند، حدود ۱۰ میلیون تومان سهام می‌گیرند.(ادامه)
معاون اعتبارات بانک صادرات از پرداخت بیش از ١٥٧ هزار میلیارد تومان تسهیلات از ابتدای سال جاری تاکنون توسط این بانک خبر داد. افق های تازه بهبود شاخص های مالی بانک صادرات ایران با راهبردهای نوین مدیریت
معاون اعتبارات بانک صادرات از پرداخت بیش از ١٥٧ هزار میلیارد تومان تسهیلات از ابتدای سال جاری تاکنون توسط این بانک خبر داد.(ادامه)
ساماندهی معتادان متجاهر در نکا
فرمانده انتظامی شهرستان نکا از جمع آوری معتادان متجاهر در نکا از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.(ادامه)
معاون وزیر نفت در امور گاز با بیان اینکه با پایداری هوای سرد در کشور، افزایش مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری به حدود ۶۰۰ میلیون مترمکعب در روز رسیده است، افزود: از مردم عزیز درخواست می‌کنیم که با مصرف بهینه، این مقدار را کاهش دهند. قبض گاز محرومان رایگان می‌شود
معاون وزیر نفت در امور گاز با بیان اینکه با پایداری هوای سرد در کشور، افزایش مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری به حدود ۶۰۰ میلیون مترمکعب در روز رسیده است، افزود: از مردم عزیز درخواست می‌کنیم که با مصرف بهینه، این مقدار را کاهش دهند.(ادامه)
شرایط رایگان شدن قبض گاز چیست؟
مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز گفت: مشترکان عادی اگر مصرفی معادل ۷۰ درصد الگوی مصرف منطقه خود داشته باشند قبض گاز آنها رایگان خواهد بود.(ادامه)
چه زمانی سهام عدالت به جاماندگان تعلق خواهد گرفت؟
مدیرکل دفتر امور سهام عدالت سازمان خصوصی سازی گفت:امیدواریم تا قبل از پایان سال جاماندگان سهام عدالت سهام دار شوند.(ادامه)
شمال نیوز: هر ساله با فرارسیدن روز جهانی معلولان فضای رسانه‌ای پر می‌شود از وعده ها و حرف‌های زیبا و قشنگ مسئوولان در راستای خدمت به معلولان که البته به یکی آنها هم معمولا عمل نمی شود . مناسب‌سازی محیط شهری به سبک و شیوه شهرداری نکا ! + تصاویر
شمال نیوز: هر ساله با فرارسیدن روز جهانی معلولان فضای رسانه‌ای پر می‌شود از وعده ها و حرف‌های زیبا و قشنگ مسئوولان در راستای خدمت به معلولان که البته به یکی آنها هم معمولا عمل نمی شود .(ادامه)
ساخت مدرسه تخصصی اوتیسم مطالبه ۱۴۱ دانش آموز مازندرانی
۱۴۱ دانش آموز مازندرانی دارای اختلالات اوتیسم خواستار راه اندازی مرکز جامع و تخصصی این بیماری در مازندران هستند(ادامه)
مدیرکل بهزیستی مازندران اجرای قانون حمایت از افراد دارای معلولیت را نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها دانست ۶۲ هزار فرد دارای معلولیت زیرپوشش بهزیستی مازندران قرار دارند
مدیرکل بهزیستی مازندران اجرای قانون حمایت از افراد دارای معلولیت را نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها دانست (ادامه)

بر اساس لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری دولت حقوق‌های پایین‌تر ۲۰ درصد و در برابر حقوق‌های بالاتر با درصدهای .... خبر خوش برای بازنشستگان / جزییات جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری / حقوق یک کارمند با خانوار چقدر شد؟
بر اساس لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری دولت حقوق‌های پایین‌تر ۲۰ درصد و در برابر حقوق‌های بالاتر با درصدهای ....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.