.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس اداره کنترل و مبارزه با هپاتیت وزارت بهداشت گفت: درمان بیماری هپاتیت C برای ۵ گروه خاص رایگان انجام می‌شود. هپاتیت؛ مهم‌ترین علت بروز سرطان کبد
رئیس اداره کنترل و مبارزه با هپاتیت وزارت بهداشت گفت: درمان بیماری هپاتیت C برای ۵ گروه خاص رایگان انجام می‌شود.(ادامه)
ماجرای دختری که بعد از کارتن خوابی با حمایت‌های پدرش پزشک شد. کارتن خوابی که خانم دکتر شد
ماجرای دختری که بعد از کارتن خوابی با حمایت‌های پدرش پزشک شد.(ادامه)
دست‌ساخته‌های هنری مددجویان بهزیستی در نمایشگاه دائمی اداره‌کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی مازندران به فروش می‌رسد. راه اندازی بازارچه دائمی برای فروش دست ساخته های مددجویان بهزیستی
دست‌ساخته‌های هنری مددجویان بهزیستی در نمایشگاه دائمی اداره‌کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی مازندران به فروش می‌رسد.(ادامه)
معاون بهداد فراجا از ارائه خدمات دندانپزشکی به اقشار آسیب‌پذیر و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی خبرداد. ارائه خدمات دندانپزشکی از سوی پلیس به افراد تحت پوشش بهزیستی
معاون بهداد فراجا از ارائه خدمات دندانپزشکی به اقشار آسیب‌پذیر و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی خبرداد.(ادامه)
ویدئو / واکنش رئیسی به شیطنت یک کودک هنگام سخنرانی
واکنش رییس‌جمهور به شیطنت یک کودک هنگام سخنرانی وایرال شد. امروز ، مراسم بزرگداشت هفته بهزیستی و تجلیل از خانواده‌های فرزندپذیر با حضور رییس‌جمهور برگزار شد. (ادامه)
هزینه ماهانه درمان اوتیسم در ایران چقدر است؟
(ادامه)
همزمان با آغاز فرایند توزیع کارت نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۲، محل و نحوه رفع نقص کارت شرکت در آزمون داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی بر مبنای شهرستان انتخابی آنان و آنچه در تقاضانامه ثبت نام، مشخص کرده‌اند، از طریق سازمان سنجش آموزش کشور مشخص شد. کنکوری‌هایی که اطلاعات کارتشان مشکل دارد، بخوانند
همزمان با آغاز فرایند توزیع کارت نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۲، محل و نحوه رفع نقص کارت شرکت در آزمون داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی بر مبنای شهرستان انتخابی آنان و آنچه در تقاضانامه ثبت نام، مشخص کرده‌اند، از طریق سازمان سنجش آموزش کشور مشخص شد.(ادامه)
معاون وظیفه عمومی فرمانده انتظامی مازندران از معافیت جدید سربازی برای خانواده‌های دارای فرزند معلول خبر داد. معافیت جدید سربازی برای خانواده‌های دارای فرزند معلول
معاون وظیفه عمومی فرمانده انتظامی مازندران از معافیت جدید سربازی برای خانواده‌های دارای فرزند معلول خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز:  به مناسبت نودمین سالروز تأسیس بانک کشاورزی، دکتر هوشنگ حیدرنژادیان مدیر شعب بانک کشاورزی استان مازندران به تشریح عملکرد شعب بانک کشاورزی مازندران پرداخت.

90 سال قدمت و خدمت بانک کشاورزی / اولویت خرید ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته باهدف گسترش مکانیزاسیون کشاورزی / بانک کشاورزی، عامل موفقیت طرح مردمی سازی یارانه‌ها
شمال نیوز: به مناسبت نودمین سالروز تأسیس بانک کشاورزی، دکتر هوشنگ حیدرنژادیان مدیر شعب بانک کشاورزی استان مازندران به تشریح عملکرد شعب بانک کشاورزی مازندران پرداخت. (ادامه)
شمال نیوز : داوطلبان بخش دولتی برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند تا آخر وقت اداری پنجشنبه ۲۵ خرداد از سمت خود استعفاء دهند.
25 خرداد ( امروز ) ؛ آخرین مهلت استعفای مدیران برای شرکت در انتخابات + نگاهی به استعفاها در مازندران
شمال نیوز : داوطلبان بخش دولتی برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند تا آخر وقت اداری پنجشنبه ۲۵ خرداد از سمت خود استعفاء دهند. (ادامه)
سازمان وظیفه عمومی فراجا دراطلاعیه‌ای اعلام کرد: تنها فرزند ذکور سالم خانواده‌های دارای فرزند معلول شدید از خدمت سربازی معاف می‌شوند. معافیت جدید سربازی برای خانواده‌های دارای معلول
سازمان وظیفه عمومی فراجا دراطلاعیه‌ای اعلام کرد: تنها فرزند ذکور سالم خانواده‌های دارای فرزند معلول شدید از خدمت سربازی معاف می‌شوند.(ادامه)
منابعی از آزار شدید کودکان در یک مرکز سخن گفتند که پیگیری این پرونده منجر به تغییرات جدی در این موسسه خیریه شد. سوزاندان دست‌وپای کودک با اتو به خاطر شب‌ادراری!
منابعی از آزار شدید کودکان در یک مرکز سخن گفتند که پیگیری این پرونده منجر به تغییرات جدی در این موسسه خیریه شد.(ادامه)
بر اساس این مصوبه بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی، اماکن ورزشی و واحدهای نظامی، انتظامی و امنیتی موظف هستند ساعات کاری خود را در 5 روز هفته از یکشنبه تا پنجشنبه تنظیم کنند.

موافقت کمیسیون اجتماعی مجلس با تعطیلی شنبه‌ها/ هفته کاری از یکشنبه تا پنجشنبه می‌شود
بر اساس این مصوبه بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی، اماکن ورزشی و واحدهای نظامی، انتظامی و امنیتی موظف هستند ساعات کاری خود را در 5 روز هفته از یکشنبه تا پنجشنبه تنظیم کنند. (ادامه)
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از موافقت اکثریت اعضای کمیسیون متبوعش با کاهش ساعت کاری کارکنان دولت خبر داد و گفت: اعضا پیشنهاداتی در این زمینه داشتند، لذا هنوز درباره اینکه کاهش ساعات کاری در هفته چه میزان باشد تصمیم‌گیری نشده است. موافقت مجلس با «کاهش ساعت کاری» کارکنان دولت + متن کامل لایحه
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از موافقت اکثریت اعضای کمیسیون متبوعش با کاهش ساعت کاری کارکنان دولت خبر داد و گفت: اعضا پیشنهاداتی در این زمینه داشتند، لذا هنوز درباره اینکه کاهش ساعات کاری در هفته چه میزان باشد تصمیم‌گیری نشده است.(ادامه)
درحالی یک هفته از اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیک به صورت سراسری در کشور می‌گذرد که به برخی ابهامات و پرسش‌های مطرح شده از سوی شهروندان در این خصوص پاسخ داده می‌شود ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از موافقت اعضای کمیسیون متبوعش با تعطیلی ۲ روزه آخر هفته خبر داد.

موافقت مجلس با تعطیلی ۲ روز آخر هفته/ شنبه‌ها تعطیل می‌شود یا پنجشنبه‌ها؟
شمال نیوز: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از موافقت اعضای کمیسیون متبوعش با تعطیلی ۲ روزه آخر هفته خبر داد. (ادامه)
با وجود افزایش قیمت کالا‌های اساسی مانند مرغ که از محدوده ۵۰ هزار تومان در سال گذشته به قیمتی برابر ۷۰ تا ۱۰۰ هزار تومان در سال جاری رسیده است، اعتبار کالابرگ الکترونیک تنها برای سه دهک اول (آن هم با شرط) افزایش یافته که به زیان یارانه بگیران است. افزایش میزان یارانه به ضرر یارانه بگیران تمام شد ! + جزئیات
با وجود افزایش قیمت کالا‌های اساسی مانند مرغ که از محدوده ۵۰ هزار تومان در سال گذشته به قیمتی برابر ۷۰ تا ۱۰۰ هزار تومان در سال جاری رسیده است، اعتبار کالابرگ الکترونیک تنها برای سه دهک اول (آن هم با شرط) افزایش یافته که به زیان یارانه بگیران است.(ادامه)
مرحله جدید طرح ملی کالابرگ الکترونیک با فعال شدن شعب ۵ فروشگاه زنجیره‌ای در مازندران از امروز آغاز شده است. فعال شدن شعبه های ۵ فروشگاه زنجیره‌ای در مازندران برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیک
مرحله جدید طرح ملی کالابرگ الکترونیک با فعال شدن شعب ۵ فروشگاه زنجیره‌ای در مازندران از امروز آغاز شده است.(ادامه)
عکس/جواد عزتی با مو‌های سفید کنار گلاره عباسی و صابر ابر
(ادامه)
شمال نیوز : حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد، فرزند حجت الاسلام ولي الله سليماني فرد اولین شهید روحانی دفاع مقدس كشور در همایش منطقه ای ائمه جمعه کشور از سوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور مورد تجلیل قرار گرفتند. تجلیل از خانواده اولین شهید روحانی دفاع مقدس كشور در همایش منطقه ای ائمه جمعه کشور
شمال نیوز : حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد، فرزند حجت الاسلام ولي الله سليماني فرد اولین شهید روحانی دفاع مقدس كشور در همایش منطقه ای ائمه جمعه کشور از سوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.(ادامه)
تصویب وام ۴۰۰ میلیونی مسکن ملی با سود ۲ درصد برای دهک‌های پایین
معاون وزیر راه و شهرسازی از تصویب پرداخت وام ۴۰۰ میلیون تومانی نهضت مسکن ملی با سود ۲ درصد برای دهک‌های یک تا ۴ خبر داد.(ادامه)
تغییر ساعت کاری ادارات/ پنجشنبه ها سراسر کشور تعطیل می شود؟
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس درباره هدف دولت از تعطیلی سراسری روزهای پنجشنبه در کشور، گفت: ایجاد اوقات فراغت برای خانواده و فراهم شدن شرایط برای سفرهای کوتاه مدت به منظور رونق گردشگری و ایجاد نشاط در خانواده‌ها است.(ادامه)
بزرگترین اردو جهادی دندانپزشکی و پزشکی کشور در بابل در حال برگزاری است. بزرگترین اردو جهادی دندانپزشکی و پزشکی کشور در بابل
بزرگترین اردو جهادی دندانپزشکی و پزشکی کشور در بابل در حال برگزاری است.(ادامه)
آمادگی بهزیستی برای جمع آوری زکات فطره
مدیرکل بهزیستی مازندران از آمادگی پایگاه‌های بهزیستی برای جمع آوری زکات فطره همزمان با روز عید سعید فطر خبر داد.(ادامه)
رئیس‌جمهوری در نشستی با نوجوانان و دانش‌آموزان دهه هشتادی ضمن شنیدن دیدگاه‌های آنان، از پیشنهادهای آنها برای «ایجاد شورای نوجوانان»، «تشکیل اتاق اندیشه‌ورزی نوجوانان» و «استعدادیابی برای تحصیل دانش‌آموزان در رشته‌های ... رئیسی: دولت برنامه‌ای برای تغییر و جابجایی ندارد ولی گاهی چاره‌ای نیست
رئیس‌جمهوری در نشستی با نوجوانان و دانش‌آموزان دهه هشتادی ضمن شنیدن دیدگاه‌های آنان، از پیشنهادهای آنها برای «ایجاد شورای نوجوانان»، «تشکیل اتاق اندیشه‌ورزی نوجوانان» و «استعدادیابی برای تحصیل دانش‌آموزان در رشته‌های ...(ادامه)
عباس گودرزی نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، درباره جزئیات لایحه دولت برای تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه را بیان کرد. جزئیات تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه اعلام شد / ساعت کاری ادارات در طول هفته تغییر می‌کند؟
عباس گودرزی نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، درباره جزئیات لایحه دولت برای تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه را بیان کرد.(ادامه)
شمال نیوز : سید مهدی فلاح میری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با تایید خبر فوت کیومرث پور احمد گفت: به محض دریافت گزارش، بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شد و با بررسی‌های اولیه نظر بر خودکشی ... دادستان مرکز گیلان: بررسی‌های اولیه حکایت از خودکشی کیومرث پوراحمد دارد
شمال نیوز : سید مهدی فلاح میری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با تایید خبر فوت کیومرث پور احمد گفت: به محض دریافت گزارش، بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شد و با بررسی‌های اولیه نظر بر خودکشی ...(ادامه)
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری ـ که صبح روز چهارشنبه برگزار شد ـ با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از آغاز سال تا امروز، ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله نخست تایید شد. فقدان مصوباتی در مورد مالکیت صنعتی، تشکل‌های صنفی و تخصصی و جهش تولید دانش بنیان احساس می‌شد / مهم‌ترین ایرادات به لایحه بودجه به مجلس ارسال شده است/ تمامی مصوبات مجلس مهم است / حمایت شورا از بهینه‌سازی سربازی(خبر)
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری ـ که صبح روز چهارشنبه برگزار شد ـ با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از آغاز سال تا امروز، ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله نخست تایید شد.(ادامه)
شمال نیوز:  فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: نیروی انتظامی با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت به خصوص کسانی که اقدام به اعمال خطرناک با مواد محترقه در شب چهارشنبه پایانی سال می‌کنند برخورد خواهد کرد و در صورت دستگیری تا پایان تعطیلات عید نوروز در بازداشت خواهند بود.

بازداشت متخلفان چهارشنبه سوری تا پایان تعطیلات نوروز
شمال نیوز: فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: نیروی انتظامی با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت به خصوص کسانی که اقدام به اعمال خطرناک با مواد محترقه در شب چهارشنبه پایانی سال می‌کنند برخورد خواهد کرد و در صورت دستگیری تا پایان تعطیلات عید نوروز در بازداشت خواهند بود. (ادامه)
گفتگو از : مهتاب مظفری سوادکوهی همه زینبهای این شهر!
گفتگو از : مهتاب مظفری سوادکوهی(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.158 seconds.