.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
محسن رضایی: قطب های اقتصادی در کشور راه اندازی می کنیم
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با ایجاد مناطق اقتصادی به استان های مسئولیت می دهیم و قطب های اقتصادی ایجاد می کنیم. (ادامه)
زمان واریز یارانه خرداد ماه
طبق اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، یارانه خردادماه فردا شب به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.(ادامه)
استاندار:لزوم استفاده از انجمن‌های مردم نهاد در حوزه کودکان کار
استاندار مازندران گفت:باید از ظرفیت انجمن‌های مردم نهاد در حوزه کودکان کار و خیابانی استفاده شود.(ادامه)
یارانه نقدی اردیبهشت ماه کی واریز می‌شود؟
یارانه نقدی اردیبهشت ساعت ۲۴ دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد شد.(ادامه)
زمان واریز یارانه نقدی اردیبهشت ۱۴۰۰
یارانه نقدی این ماه ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل مسکن مهر مازندران گفت: سود درخواست شده بانک تجارت از ساکنان مسکن مهر میارکلا ساری خلاف مصوبه شورای پول و اعتبار زمان انعقاد قرار داد با صاحبان این واحدها است. سنگ‌اندازی بانک تجارت در مسیر ساکنان مسکن مهر مازندران
شمال نیوز : مدیرعامل مسکن مهر مازندران گفت: سود درخواست شده بانک تجارت از ساکنان مسکن مهر میارکلا ساری خلاف مصوبه شورای پول و اعتبار زمان انعقاد قرار داد با صاحبان این واحدها است. (ادامه)
محمودی: سنگ‌اندازی بانک تجارت در مسیر ساکنان مسکن مهر مازندران
مدیرعامل مسکن مهر مازندران گفت: سود درخواست شده بانک تجارت از ساکنان مسکن مهر میارکلا ساری خلاف مصوبه شورای پول و اعتبار زمان انعقاد قرار داد با صاحبان این واحدها است.(ادامه)
ماه ها در سرما و گرما بر روی زمین کار می کنیم و زحمت می کشیم. با افزایش قیمت کود، سم و بذر و مشکلات دیگر کنار می آییم به امیدی که دست آخر محصولاتمان را بفروشیم و سودی عایدمان شود و از آن طریق معیشت خود و خانواده هایمان را تامین کنیم، ولی در نهایت با تصمیمات نادرست از جمله پایین بودن قیمت خرید تضمینی متحمل ضرر و زیان می شویم؛ به طوری که برخی کشاورزان یا محصولاتشان را از روی زمین برداشت نمی کنند چون صرفه اقتصادی ندارد و برخی دیگر نیز با ضرر بسیارآنها را می فروشند... اینها بخشی از صحبت های پیازکاران جنوب کرمان است. به داد پیازکاران برسید
ماه ها در سرما و گرما بر روی زمین کار می کنیم و زحمت می کشیم. با افزایش قیمت کود، سم و بذر و مشکلات دیگر کنار می آییم به امیدی که دست آخر محصولاتمان را بفروشیم و سودی عایدمان شود و از آن طریق معیشت خود و خانواده هایمان را تامین کنیم، ولی در نهایت با تصمیمات نادرست از جمله پایین بودن قیمت خرید تضمینی متحمل ضرر و زیان می شویم؛ به طوری که برخی کشاورزان یا محصولاتشان را از روی زمین برداشت نمی کنند چون صرفه اقتصادی ندارد و برخی دیگر نیز با ضرر بسیارآنها را می فروشند... اینها بخشی از صحبت های پیازکاران جنوب کرمان است.(ادامه)
۲۸۷ کودک خیابانی در مازندران ساماندهی شدند
مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به ساماندهی کودکان خیابانی گفت: سال قبل ۲۸۷ کودک خیابانی در استان ساماندهی شده است.(ادامه)
خودرو‌های شخصی امکان سفر به شمال را ندارند
معاون علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه طبق آخرین ابلاغیه‌های وزارت بهداشت محدودیت سفر به استان‌های شمالی همچنان برقرار است، گفت: خودرو‌های شخصی امکان سفر به استان‌های شمالی را ندارند.(ادامه)
سخنگوی دولت : دولت و ملت در سال ۹۹ روزهای سختی را پشت سر گذاشتند/ زمستان برجام به پایان خواهد رسید/ پیش بینی کارشناسان بازار کار برای سال ۱۴۰۰ مثبت می باشد ....(خبر)
(ادامه)
آغاز تزریق واکسن کرونا برای سالمندان مازندران در بابل + عکس
واکسن کرونا برای سالمندان استان مازندارن در مرکز نگهداری سالمندان باب‌الحوائج بابل انجام شد.(ادامه)
آخرین یارانه نقدی سال ۹۹ امشب واریز می‌شود
آخرین یارانه نقدی مربوط سال ۹۹، ساعت ۲۴:۰۰ امشب به حساب سرپرستان خانواده‌ها واریز خواهد شد.(ادامه)
روحانی: سال آینده سال غلبه بر ویروس کرونا خواهد بود / واکسن به اندازه کافی وارد خواهد شد
رییس جمهور گفت: در سال آینده واکسن خارجی به اندازه کافی وارد شده و واکسن داخلی نیز اضافه خواهد شد و مجموع این اقدامات می‌تواند شرایط مناسب‌تری به وجود بیاورد تا بتوانیم زنجیره اپیدمی را قطع کنیم و دولت در این حوزه تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت. (ادامه)
افتتاح ۱۱۷ مرکز مثبت زندگی در مازندران با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهور
۱۱۷ مرکز مثبت زندگی امروز با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهور در مازندران افتتاح شد.(ادامه)
زمان واریز آخرین یارانه نقدی سال ۹۹ اعلام شد
آخرین یارانه نقدی سال ۹۹ ساعت ۲۴ چهارشنبه ۲۰ اسفند به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.(ادامه)
30 زندانی جرائم غیرعمد در مازندران آزاد شدند
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه اوقاف به نیازهای روز جامعه ورود کرده و در بخش‌های مختلف به مردم خدمت‌رسانی می‌کند، گفت: به‌برکت موقوفات 30 زندانی جرائم غیرعمد در مازندران آزاد شدند.(ادامه)
زمان واریز یارانه کمک معیشتی کرونا اعلام شد
سازمان هدفمند سازی یارانه‌ ها با صدور اطلاعیه‌ای زمان واریز یارانه حمایت معیشتی ویژه اقشار کم درآمد را اعلام کرد.(ادامه)
تاثیر کمبود ویتامین D بر شدت سرگیجه
نتایج یک مطالعه روی افراد دچار سرگیجه خوش‌خیم وضعیتی، نشان داد که بیمارانی که کمبود ویتامین D دارند، شدت سرگیجه بیشتری را تجربه می‌کنند. (ادامه)
یارانه بهمن‌ماه امشب واریز می‌شود
براساس اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها یکصد و بیستمین مرحله یارانه نقدی مربوط به بهمن ماه سال جاری، ساعت ۲۴ امروز (دوشنبه) به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد. (ادامه)
زمان واریز یارانه نقدی بهمن ماه اعلام شد
طبق اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، یارانه نقدی بهمن ماه، دوشنبه هفته آینده به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد. (ادامه)
بعد از آنکه آخرین لایحه بودجه دولت تدبیر و امید به مجلس شورای اسلامی ارائه شد، برخی کارشناسان از انجام اصلاحات ساختار بودجه و ارتقا شفافیت و حذف‌ رانت‌های پنهان و پیدای آن توسط دولت ناامید شدند ....(خبر)
(ادامه)
برگزاری 11 هزار برنامه گرامیداشت دهه فجر مازندران/ احداث ۵۵ باب واحد مسکونی برای نیازمندان
جانشین فرمانده سپاه کربلا گفت: برگزاری 11 هزار عنوان برنامه به مناسبت ایام الله دهه فجر را در دستور کار داریم و بیشتر برنامه‌ها به دلیل مسائل کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: کمیسیون تلفیق مجلس سهم یارانه مردم از منابع هدفمندی یارانه‌ها را برای سال آینده 2 برابر کرد. جزئیات دو برابر شدن یارانه نقدی در سال جدید + مبلغ جدید یارانه نقدی
شمال نیوز: کمیسیون تلفیق مجلس سهم یارانه مردم از منابع هدفمندی یارانه‌ها را برای سال آینده 2 برابر کرد.(ادامه)
شمال نیوز ک کل منابع هدفمندی برای پرداخت یارانه به مردم 140 هزار میلیارد تومان پیش بینی شده که مجموع پرداختی به مردم 126.5 هزار میلیارد تومان می‌شود و مابقی آن نیز در اختیار .... مردم سال آینده چقدر یارانه می‌گیرند؟ + جدول
شمال نیوز ک کل منابع هدفمندی برای پرداخت یارانه به مردم 140 هزار میلیارد تومان پیش بینی شده که مجموع پرداختی به مردم 126.5 هزار میلیارد تومان می‌شود و مابقی آن نیز در اختیار ....(ادامه)
شمال نیوز : نکته بعدی که از دید نماینده عالی دولت در شهرستان قائم‌شهر مغفول ماند این است که با توجه به سیستم یکپارچه بانکی، با بستن یک شعبه در حد و اندازه شعبه مرکزی، بار ترافیک به دیگر شعبات و بانک‌ها منتقل می‌شود و .... آقای فرماندار ؛ این راهش نیست ! صورت مسئله را پاک نکنید ! + نظرات قابل تامل کاربران
شمال نیوز : نکته بعدی که از دید نماینده عالی دولت در شهرستان قائم‌شهر مغفول ماند این است که با توجه به سیستم یکپارچه بانکی، با بستن یک شعبه در حد و اندازه شعبه مرکزی، بار ترافیک به دیگر شعبات و بانک‌ها منتقل می‌شود و ....(ادامه)
شمال نیوز : وی تاکید کرد: در این استان‌ها آموزش‌ها بصورت محله محور توسط گروه‌های خودیار و موسسه‌های مردم‌نهاد به مردم این مناطق ارایه شده است .... کدام استان‌ها بیشترین آمار خودکشی را دارند؟
شمال نیوز : وی تاکید کرد: در این استان‌ها آموزش‌ها بصورت محله محور توسط گروه‌های خودیار و موسسه‌های مردم‌نهاد به مردم این مناطق ارایه شده است ....(ادامه)
زمان واریز نوبت دوم یارانه معیشتی کرونا اعلام شد
دولت باید یارانه معیشتی کرونا دی را به حساب سرپرستان خانوار ۳۴ میلیون نفر واریز کند، اولین مرحله این یارانه در روزهای پایانی آذر ماه پرداخت شد و به نظر می‌رسد دومین مرحله آن نیز تا یک هفته آینده واریز شود.(ادامه)
یارانه دی‌ماه امشب واریز می‌شود
طبق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها یارانه نقدی دی‌ماه ساعت ۲۴ امروز (شنبه) به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود(ادامه)
نحوه سجامی شدن مددجویان بهزیستی دارای سهام عدالت
همه مددجویان بهزیستی می‌توانند با مراجعه به سامانه سجام به صورت غیرحضوری نسبت به نام نویسی اقدام کنند.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 49 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.