.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دست رد علی لاریجانی به سینه اصولگرایان
جليلي اولين كانديداي مستقل اصولگرا خواهد بود كه سازوكار وحدت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یا جمنا را نپذيرفته است. اين را پيش از اين نيز مي‌توانستيم حدس بزنيم، اما حالا مرضيه وحيد دستجردي لزومي به كتمان آن نمي‌بيند و ضمن بيان شفاف آن، با يك عقب‌نشيني بزرگ اعلام کرد که جليلي را در ليست ده نفر كانديداهاي نهايي اين جبهه قرار خواهد داد. (ادامه)
شمال نیوز : وی در بخشی دیگر از سخنان خود متذکر شد: ناگفته ها و اسناد و مدارکی از دخالت معاون سیاسی استاندار در حمایت از کاندیدای خاص دارم که حتی از طریق مدیران اجرایی شهرستان  قصد دخالت بر انتخابات گذشته را داشتند و اگر لازم باشد مستندات را افشا خواهم کرد و حقایق را به مردم خواهم گفت..... فرماندار پا را از گلیمش درازتر نکند !
شمال نیوز : وی در بخشی دیگر از سخنان خود متذکر شد: ناگفته ها و اسناد و مدارکی از دخالت معاون سیاسی استاندار در حمایت از کاندیدای خاص دارم که حتی از طریق مدیران اجرایی شهرستان قصد دخالت بر انتخابات گذشته را داشتند و اگر لازم باشد مستندات را افشا خواهم کرد و حقایق را به مردم خواهم گفت.....(ادامه)
شمال نیوز : من نیازی به لیست امید نداشتم. من برای لیست امید از سوی شورای اصلاح طلبان و اعتدال دعوت شدم؛ پیش از این در «صدای ملت» و لیست آقای مطهری بودم از من دعوت شد که به لیست امید بیایم من هم قبول کردم و وارد لیست امید شدم..... نماینده شمالی : نمی‌شود خیلی به ناطق امیدوار بود
شمال نیوز : من نیازی به لیست امید نداشتم. من برای لیست امید از سوی شورای اصلاح طلبان و اعتدال دعوت شدم؛ پیش از این در «صدای ملت» و لیست آقای مطهری بودم از من دعوت شد که به لیست امید بیایم من هم قبول کردم و وارد لیست امید شدم.....(ادامه)
اعتراف بزرگ باهنردرباره آیت‌ا... هاشمی
«تازه فهميديم كه آيت‌ا... هاشمي چه ايثاري در پذيرش قطعنامه كرد.» فهميدند، اما زماني متوجه اين موضوع شدند كه هاشمي ديگر نيست! فهميدند، اما زماني به اين مهم نائل آمدند كه آيت‌ا... هاشمي براي هميشه سكوت كرده است. (ادامه)
درخواست علنی یک آیت‌الله برای رفع حصر/ کی‌روش در تهران است؟ اختلاف هاشمی و جنتی از زبان علی جنتی/ اتفاق عجیب در فوتبال ایران!
(ادامه)
انتقاد توکلی از بگومگوهای روسای قو
(ادامه)
اژه ای با اشاره به اینکه اگر می خواهیم صحبت از شفافیت کنیم فریبکاری نکنیم گفت: آیا دولت همه قراردادها را به‌صورت شفاف مطرح می‌کند، قطعاً نه؛ مثلا در برجام خیلی چیزها را نگفتند ولی وقتی افشا می‌شد... نباید به اسم شفافیت فریبکاری کرد/ برخی بگویند هزینه انتخابات ریاست جمهوری را از کجا آوردند(خبر)
اژه ای با اشاره به اینکه اگر می خواهیم صحبت از شفافیت کنیم فریبکاری نکنیم گفت: آیا دولت همه قراردادها را به‌صورت شفاف مطرح می‌کند، قطعاً نه؛ مثلا در برجام خیلی چیزها را نگفتند ولی وقتی افشا می‌شد...(ادامه)
اخیراً منابع خبری تائید کرده‌اند که تعدادی از ژنرال‌های تركیه، عربستان و آمریکا که متخصص در جنگ‌های ويژه هستند به تکفیری‌ها اضافه‌شده‌اند و در واقع عمليات خان طومان را آن‌ها هدايت كردند. اکنون موضوع حلب برای عربستان و ترکیه حیثیتی شده، بنابراین با تمام توان در آنجا دخالت می‌کنند. افشاگری محسن رضایی از نقش پررنگ ژنرال های عربستان و ترکیه در حلب(خبر)
اخیراً منابع خبری تائید کرده‌اند که تعدادی از ژنرال‌های تركیه، عربستان و آمریکا که متخصص در جنگ‌های ويژه هستند به تکفیری‌ها اضافه‌شده‌اند و در واقع عمليات خان طومان را آن‌ها هدايت كردند. اکنون موضوع حلب برای عربستان و ترکیه حیثیتی شده، بنابراین با تمام توان در آنجا دخالت می‌کنند.(ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی قوه قضائیه در مورد پرونده شهرداری تهران و مباحثی که در این زمینه مطرح است،‌ گفت: در مورد این پرونده سازمان بازرسی کل کشور وارد شد، آنها در حال بررسی این موضوع بودند و هنوز گزارش آنها به اتمام نرسیده بود که این گزارش نیمه تمام و نیمه کاره توسط برخی از افراد منتشر شد.

نفس انتشار سند محرمانه جرم است/محکومیت یک قاضی به حبس(خبر)
شمال نیوز: سخنگوی قوه قضائیه در مورد پرونده شهرداری تهران و مباحثی که در این زمینه مطرح است،‌ گفت: در مورد این پرونده سازمان بازرسی کل کشور وارد شد، آنها در حال بررسی این موضوع بودند و هنوز گزارش آنها به اتمام نرسیده بود که این گزارش نیمه تمام و نیمه کاره توسط برخی از افراد منتشر شد. (ادامه)
شمال نیوز: من به شما می گویم که مجلس در طول سال 100 جلسه علنی دارد و به عبارتی 265 روز از سال را وقت دارد که به کارهای دیگر خود برسد بنابراین نماینده نباید غیبت داشته باشد

نمایندگان 265 روز از سال را تعطیل هستند/ هزینه هر دقیقه در مجلس بیش 100 میلیون تومان است(خبر)
شمال نیوز: من به شما می گویم که مجلس در طول سال 100 جلسه علنی دارد و به عبارتی 265 روز از سال را وقت دارد که به کارهای دیگر خود برسد بنابراین نماینده نباید غیبت داشته باشد (ادامه)
آیت الله آملی لاریجانی گفت: برادر بزرگوار! شما خودتان با واسطه یا بی‌واسطه بارها گفته اید که چرا با فلان روزنامه یا سایت برخورد نمی کنید یا نزد رهبری گلایه می‌کنید که چرا دستگاه...

نزد رهبری گلایه می‌کنید که چرا با فلان روزنامه برخورد نمی‌شود/ اما در بین اهالی رسانه ندای آزادی مطبوعات سر می‌دهید(خبر)
آیت الله آملی لاریجانی گفت: برادر بزرگوار! شما خودتان با واسطه یا بی‌واسطه بارها گفته اید که چرا با فلان روزنامه یا سایت برخورد نمی کنید یا نزد رهبری گلایه می‌کنید که چرا دستگاه... (ادامه)
 شمال نیوز: منصور پورحیدری پیشکسوت استقلال که با عنوان پدر استقلال شناخته می شد بعد از چیزی حدود یک سال مبارزه با بیماری سرطان، در سن ۷۱ سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد. منصور پورحیدری، پدر استقلال درگذشت/خداحافظ مرد با ادب فوتبال+ تصاوير
شمال نیوز: منصور پورحیدری پیشکسوت استقلال که با عنوان پدر استقلال شناخته می شد بعد از چیزی حدود یک سال مبارزه با بیماری سرطان، در سن ۷۱ سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.(ادامه)
مذاکره با آمریکاییها مشکلات مآ را حل نخواهد کرد / آنهادروغگو بدعهد، فریبکار و از پشت خنجر زن هستند/ مشکلات را باید خودمان و با اتکاء بر توانایی ها و نیروهای جوان در داخل حل کنیم/ایستادگی ملت در برابر آمریکابر اساس یک منطق محکم و مستدل است/ مناظره نامزدها نشانگر نابودی ارزش های انسانی در آمریکاست مذاکره‌ کنندگان هم‌مثل من ازبدعهدی‌ آمریکا می‌گویند/ چرا هیچ نشانه‌ای از ۷۰ جلد اسناد سفارت آمریکا، در مدارس و دانشگاه نیست؟(خبر)
مذاکره با آمریکاییها مشکلات مآ را حل نخواهد کرد / آنهادروغگو بدعهد، فریبکار و از پشت خنجر زن هستند/ مشکلات را باید خودمان و با اتکاء بر توانایی ها و نیروهای جوان در داخل حل کنیم/ایستادگی ملت در برابر آمریکابر اساس یک منطق محکم و مستدل است/ مناظره نامزدها نشانگر نابودی ارزش های انسانی در آمریکاست(ادامه)
داماد شرور مادرزنش را در جنگل کشته بود
داماد شرور وقتی فهمید راز شرارت و سرقت‌هایش برای مادرزنش افشا شده است نقشه شومی کشید و او را به‌دل جنگل کشاند و کشت.(ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه در یکصد و سومین نشست خبری خود با بیان این مطلب گفت: یدالله روزچنگ به جرم اخلال در نظام اقتصادی به 20 سال حبس و برگرداندن 181 میلیارد تومان محکوم شد که این حکم در دیوان عالی کشور تایید شده است.
توضیح اژه‎‌‌ای درباره مجرمیت سعید طوسی/ جزئیاتی از پرونده صندوق فرهنگیان، ثامن الحجج، نگین غرب، املاک شهرداری، احمد منتظری و ...(خبر)
سخنگوی قوه قضاییه در یکصد و سومین نشست خبری خود با بیان این مطلب گفت: یدالله روزچنگ به جرم اخلال در نظام اقتصادی به 20 سال حبس و برگرداندن 181 میلیارد تومان محکوم شد که این حکم در دیوان عالی کشور تایید شده است. (ادامه)
سومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برگزار شد
شمال نیوز: آخرین مناظره هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا، بامداد پنجشنبه به وقت تهران در حالی برگزار شد که آنهادر یک جدال کامل لفظی ضمن طرح اتهامات قبلی علیه یکدیگر در زمینه های سیاسی، اقتصادی و اخلاقی، هریک سعی کردند تا در آخرین دفاعیات ،خود را از این اتهامات مبری سازند. (ادامه)
آمریکا اگر قهر کند و بگوید هواپیما و موشک به شما نمی دهم مشکلی نداریم. قبلا می توانست با ندادن سلاح سبک، شاهان ایران را تسلیم کند... دکترین ما بازدارنگی است. هر چه موشک های ما بردش بیشتر شود، احتمال جنگ کمتر می شود. هر چه آمادگی و انسجام ... خاطره محسن رضایی از خلف وعده آمریکا در زمان ریاست جمهوری هاشمی
آمریکا اگر قهر کند و بگوید هواپیما و موشک به شما نمی دهم مشکلی نداریم. قبلا می توانست با ندادن سلاح سبک، شاهان ایران را تسلیم کند... دکترین ما بازدارنگی است. هر چه موشک های ما بردش بیشتر شود، احتمال جنگ کمتر می شود. هر چه آمادگی و انسجام ...(ادامه)
شمال نیوز: حضور مشایی در انتخابات هرچند ممکن است به رد صلاحیت مجدد وی منتهی شود اما برای مدتی طولانی وی و تفکرش را بر سر زبان ها خواهد انداخت و با توجه به سیاست های خاصی که این جریان در طول ادوار مختلف داشته اند می توانند گزینه دیگری را در زیر پوشش حواشی ... مشایی به دنبال نامزد کردن چه کسی است؟
شمال نیوز: حضور مشایی در انتخابات هرچند ممکن است به رد صلاحیت مجدد وی منتهی شود اما برای مدتی طولانی وی و تفکرش را بر سر زبان ها خواهد انداخت و با توجه به سیاست های خاصی که این جریان در طول ادوار مختلف داشته اند می توانند گزینه دیگری را در زیر پوشش حواشی ...(ادامه)
رازهایی از زبان همسر مخفی شاه سعودی
(ادامه)
نقدی بر سیاست های دستگاه های نظارتی/ دریافت های نجومی مستحب کدامند؟! (يادداشت)
(ادامه)
هیلاری کلینتون یک سال بیشتر زنده نیست
در کمپین تبلیغاتی دونالد ترامپ این شایعه قوت گرفته است که هیلاری کلینتون یک سال بیشتر زنده نیست. (ادامه)
آیا زرده تخم مرغ برای شما خوب است؟
تخم مرغ، یک منبع عالی و ارزان پروتئین و مواد مغذی گوناگون محسوب می شود و از طرفی دیگر هم، خیلی ها اعتقاد دارند زرده تخم مرغ می تواند ریسک بیماری قلبی را افزایش دهد. بنابراین تخم مرغ برای سلامتی خوب است یا بد؟ (ادامه)
رهبر معظم انقلاب بیان داشتند: مگر بنا نبود تحریم های ظالمانه رفع شود تا در زندگی مردم اثر بگذارد آیا پس از ۶ ماه هیچ تأثیر ملموسی در زندگی مردم دیده می شود؟ اگر نقض عهد امریکایی ها نبود آیا دولت نمی توانست در این مدت کارهای فراوانی انجام دهد؟ تاثیر «برجام» در زندگی مردم ملموس نیست/ برخی سختشان است غیر‌قابل اعتماد بودن آمریکایی‌ها را بپذیرند/ بازارها پر از کالاهای خارجی و تولید دا(خبر)
رهبر معظم انقلاب بیان داشتند: مگر بنا نبود تحریم های ظالمانه رفع شود تا در زندگی مردم اثر بگذارد آیا پس از ۶ ماه هیچ تأثیر ملموسی در زندگی مردم دیده می شود؟ اگر نقض عهد امریکایی ها نبود آیا دولت نمی توانست در این مدت کارهای فراوانی انجام دهد؟(ادامه)
 بنده به توصیه بزرگان و به احترام سن و کسوت شما اجازه پاسخگویی به توهین شما را به خود نمی دهم اما پیشنهاد می کنم برای جلوگیری از کش دار شدن موضوع، در پیشگاه مردم ایران خصوصاً اهالی فهیم رشت مردانه شرط کنیم اگر شما... اگر تا 15 مرداد ادعاي خود را ثابت كرديد شغل وكالت را كنار مي گذارم وگرنه شما استعفا بدهيد!
بنده به توصیه بزرگان و به احترام سن و کسوت شما اجازه پاسخگویی به توهین شما را به خود نمی دهم اما پیشنهاد می کنم برای جلوگیری از کش دار شدن موضوع، در پیشگاه مردم ایران خصوصاً اهالی فهیم رشت مردانه شرط کنیم اگر شما...(ادامه)
کواکبیان نماینده تهران چقدر حقوق می گیرد؟
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پاسخ به سؤال یکی از مردم شهر بومهن پیرامون حقوق دریافتی خود بیان کرد: من عضو هیأت علمی دانشگاه هستم و از مجلس هشتم حقوق نگرفتم و 5 میلیون و اندی می‌گیرم که آن را هم از دانشگاه دریافت می‌کنم. (ادامه)
شمال نیوز: از دوران هاشمی‌رفسنجانی به بعد، حضور برادران رئیس‌ دولت در نهاد ریاست‌جمهوری یک رویه معمول شد. تا قبل از آن و در دوره ریاست‌جمهوری مقام معظم‌رهبری، برادران وی در ریاست‌جمهوری حضور نداشتند

برادران روسای جمهور چه نقشی در تصمیمات داشته‌اند؟
شمال نیوز: از دوران هاشمی‌رفسنجانی به بعد، حضور برادران رئیس‌ دولت در نهاد ریاست‌جمهوری یک رویه معمول شد. تا قبل از آن و در دوره ریاست‌جمهوری مقام معظم‌رهبری، برادران وی در ریاست‌جمهوری حضور نداشتند (ادامه)
تیم رسانه ای دولت ضعیف است
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: با دلسوزان روحانی موافقم؛ تیم رسانه ای دولت ضعیف است و باید اصلاحاتی در آن صورت بگیرد / برخی در تیم رسانه‌ای می‌گویند دستاوردها را اطلاع‌رسانی نمی‌کنیم / به دلیل ضعف همین تیم است که برخی فکر می کنند دولت در این 3 سال دستاوردی نداشته(ادامه)
اسکلت مرد جوانی که دو سال قبل به طورمرموزی ناپدید شده بود، به‌دنبال مراجعه مادر وی به پلیس آگاهی، در چاه خانه‌اش پیدا شد. این زن به پلیس گفت: شوهر مرحومم به‌خوابم آمده و محل دفن جسد پسرمان را افشا کرده است.

شوهرم به خوابم آمد و محل دفن پسر گمشده مان را فاش کرد
اسکلت مرد جوانی که دو سال قبل به طورمرموزی ناپدید شده بود، به‌دنبال مراجعه مادر وی به پلیس آگاهی، در چاه خانه‌اش پیدا شد. این زن به پلیس گفت: شوهر مرحومم به‌خوابم آمده و محل دفن جسد پسرمان را افشا کرده است. (ادامه)
شمال نیوز: شهید شیخ عبدالوهاب قاسمی، نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، مجاهد مظلوم و گمنامی که همه وجودش وقف امام و انقلاب شد! فریاد این شهید هنوز در گوش آیت‎الله خامنه ‎ای مانده است+تصاویر
شمال نیوز: شهید شیخ عبدالوهاب قاسمی، نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، مجاهد مظلوم و گمنامی که همه وجودش وقف امام و انقلاب شد!(ادامه)
فیش‌های حقوقی که مایه آبروریزی است! + عکس
«نگفتنش آبروداری برای مدیران است!» این را مهدی شفیعی، مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وقتی از رقم حقوق ماهیانه‌اش می‌پرسیم، می‌گوید. دریافتی او «دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان» است. (ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 24 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.