.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جانستون نوشت هیچ دلیلی وجود ندارد که ادعاهای آمریکا را بپذیریم و تازه دلایل زیادی وجود دارد که آن را نپذیریم، از پولی که برای تبلیغ «تغییر رژیم» در تلگرام کنار گذاشته‌اند تا دفاع علنی از دروغگویی! ....(خبر)
(ادامه)
بر اساس آئین‌نامه اجرایی قانون رسیدگی به دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران جمهوری اسلامی ایران، ۲۸ گروه از مقامات، مسئولان و کارگزاران موظفند حداکثر ظرف 3 ماه آتی، فهرست دارایی‌های خود، همسر و فرزندان‌شان را به قوه قضائیه اعلام کنند.

کدام مسئولان نظام باید دارایی خود، همسر و فرزندان‌شان را اعلام کنند؟(خبر)
بر اساس آئین‌نامه اجرایی قانون رسیدگی به دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران جمهوری اسلامی ایران، ۲۸ گروه از مقامات، مسئولان و کارگزاران موظفند حداکثر ظرف 3 ماه آتی، فهرست دارایی‌های خود، همسر و فرزندان‌شان را به قوه قضائیه اعلام کنند. (ادامه)
سرانجام چند ساعت پس از قتل میترا استاد، همسر محمدعلی نجفی تکلیف این پرونده مشخص شد و شهردار اسبق تهران با مراجعه به پلیس آگاهی به قتل همسرش اعتراف کرد. سرپرست دادسرای امور جنایی در گفت‌وگو با خبرگزاری‌ها این خبر را تایید کرد.
محمدعلی نجفی به قتل همسرش اعتراف کرد/ کشف اسلحه و دستنوشته اعتراف به قتل / میترا استاد جعبه سیاه شهردار سابق / او می خواست چه رازی را فاش کند !
سرانجام چند ساعت پس از قتل میترا استاد، همسر محمدعلی نجفی تکلیف این پرونده مشخص شد و شهردار اسبق تهران با مراجعه به پلیس آگاهی به قتل همسرش اعتراف کرد. سرپرست دادسرای امور جنایی در گفت‌وگو با خبرگزاری‌ها این خبر را تایید کرد. (ادامه)
برکناری یک فرماندار، به خاطر سیل اخیر
با حکم استاندار لرستان نعمت‌الله دستیاری از فرمانداری پلدختر گنار گذاشته شد و علی سیف به عنوان سرپرست فرمانداری منصوب شد. (ادامه)
تصاویر ماهواره‌ای آسوشیتدپرس از خرابکاری بندر فجیره / هیچ خسارت جدی به کشتی‌های وارد نشده! / تانکر عربستانی بدون آسیب شناور است(خبر)
(ادامه)
آیا روحانی نامه صدام به هاشمی را افشا کرد
روحانی گفته بود: این جمهوری اسلامی ایران بود که عربستان را نجات داد و اگر تصمیم دیگری در آن مقطع گرفته بودیم، چه بسا امروز اثری از عربستان و امارات وجود نداشت. (ادامه)
ناطق نوری می گوید: با این کتاب خاطرات بعضاً دروغ که آقای منتظری نوشتند، من احساس کردم که همان جمله‌ی امام در مورد ایشان رخ می‌دهد و این حرف‌ها قعر جهنمی است‌. کتاب خاطرات منتظری«دروغ»است
ناطق نوری می گوید: با این کتاب خاطرات بعضاً دروغ که آقای منتظری نوشتند، من احساس کردم که همان جمله‌ی امام در مورد ایشان رخ می‌دهد و این حرف‌ها قعر جهنمی است‌.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس جمهور با بیان اینکه اساس نابسامانی‌ها و مشکلات، از سوی بدخواهان و از بیرون مرزها است، گفت: سال جدید، سال مهار تورم، متعادل کردن قیمت ارز و سال دوستی بیشتر با همه همسایگانمان است.

سال جدید، سال مهار تورم و متعادل کردن قیمت ارز است
شمال نیوز: رئیس جمهور با بیان اینکه اساس نابسامانی‌ها و مشکلات، از سوی بدخواهان و از بیرون مرزها است، گفت: سال جدید، سال مهار تورم، متعادل کردن قیمت ارز و سال دوستی بیشتر با همه همسایگانمان است. (ادامه)
قانون «حقوق‌های نجومی» دائمی شد!
نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از گذشت یک سال از ارائه لایحه اصلاح و دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری بدون بررسی و اصلاح، این قانون را دائمی کردند.(ادامه)
سردار جعفری: دشمن در منطقه موفق نبوده و با شکست مواجه شده است / با جریان‌های انحرافی مبارزه می‌کنیم/ انتخاب مردم نباید بر اساس موفقیت در مناظره باشد / سپاه هرگز وارد گروه‌بندی‌های سیاسی نشده است(خبر)
(ادامه)
بازداشت عامل دستکاری آرای نظرسنجی صداوسیما
(ادامه)
رقیب جدی ترامپ از راه رسید/ واکنش ترامپ به اعلام نامزدی سندرز
برنی سندرز، سناتور مستقل ۷۷ ساله امروز سه شنبه کاندیداتوری‌اش را برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا اعلام کرد. این در حالی است که اخیراً رسانه‌های آمریکایی گزارش کردند سندرز ویدیویی ضبط و در آن کاندیداتوری خود را برای رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ از جانب حزب دموکرات اعلام کرده و انتظار می‌رفت این ویدیو صبح امروز سه شنبه انتشار یابد. (ادامه)
-تارنمای خبری نشریه هیل روز سه شنبه نوشت: احتمال عزل یا استعفای دونالد ترامپ و مایک پنس معاون وی در پی انتشار گزارشی در روزنامه نیویورک تایمز، قوت گرفته است. خبر فوری : احتمال عزل یا استعفای ترامپ و معاونش قوت گرفت
-تارنمای خبری نشریه هیل روز سه شنبه نوشت: احتمال عزل یا استعفای دونالد ترامپ و مایک پنس معاون وی در پی انتشار گزارشی در روزنامه نیویورک تایمز، قوت گرفته است.(ادامه)
درآمد حجت‌الاسلام قرائتی از تلویزیون افشا شد
حجت الاسلام و المسلمین قرائتی درباره دریافتی خود از برنامه درس‌هایی از قرآن گفت.(ادامه)
پای یک زن دیگر به پرونده خاشقچی باز شد+تصاویر
یک کارشناس مسائل خاورمیانه آخرین اخبار پرونده قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار معروف سعودی را بررسی کرده است. (ادامه)
پای ایران هم به پرونده قتل خاشقچی باز شد + جزییات
سعید کمالی دهقان، خبرنگار گاردین که قبل تر بودجه ایران اینترنشنال را افشا کرده بود اعلام کرد که خاشقچی منبع خبری اش بوده و به خاطر همین به قتل رسیده است.گویا بن سلمان در هراس بوده است که خیانت ها و جنایت های او علیه ایران آشنا شود. گزارش نامه نیوز در این مورد را مشاهده می کنید.(ادامه)
جزئیات برنامه‌های فرهاد دژپسند گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت امور اقتصادی و دارایی تشریح شد. برنامه دژپسند برای وزارت اقتصاد/ از سیاست پولی تا کمک به ثبات اقتصاد
جزئیات برنامه‌های فرهاد دژپسند گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت امور اقتصادی و دارایی تشریح شد.(ادامه)
رد پای سرپرست نساجی در باشگاه استقلال!
رد پای فرزاد مجیدی سرپرست تیم نساجی مازندران در باشگاه استقلال از سوی سرپرست این باشگاه افشا شد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس  سازمان مردم نهاد دیده‌بان عدالت و شفافیت کشور خاطر نشان کرد: فساد به حدی فراگیری شده که مردم احساس می‌کنند با این موضوع کنار بیایند و این مناسب نیست، بحث مبارزه با فساد جدید و نو بوده و قابلیت ایجاد انگیزه دارد و برای افراد فاسد یاس و ترس می‌آورد..... احمد توکلی : افراد فاسد از رسانه‌ها می‌ترسند./ ژن خوب نباید وارد کار شود
شمال نیوز : رئیس سازمان مردم نهاد دیده‌بان عدالت و شفافیت کشور خاطر نشان کرد: فساد به حدی فراگیری شده که مردم احساس می‌کنند با این موضوع کنار بیایند و این مناسب نیست، بحث مبارزه با فساد جدید و نو بوده و قابلیت ایجاد انگیزه دارد و برای افراد فاسد یاس و ترس می‌آورد.....(ادامه)
نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی این بار در نمایشی جدید و با عکسی از تورقوزآباد و چند عکس و نقشه بزرگ شده دیگر در دست، در پشت همان تریبون آشنا قرار گرفت. گزارشی از نمایش های مضحک نتانیاهو علیه ایران در سازمان ملل: از نمودار بمبی تا تورقوزآباد(خبر)
نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی این بار در نمایشی جدید و با عکسی از تورقوزآباد و چند عکس و نقشه بزرگ شده دیگر در دست، در پشت همان تریبون آشنا قرار گرفت.(ادامه)
رسوایی بابُل‌ گِیت، فراتر از هوس‌بازی و نفع‌طلبی مالی
(ادامه)
دست کم ۴ شهردار و ۱۷ کارمند شهرداری در یک ‌سال گذشته دستگیر و روانه زندان شدند اتهامات جنسی، اختلاس، تقلب علمی و… از دلایل بازداشت اعضای شوراهای شهر و شهرداری‌هاست زیرپوست شوراهای شهر(يادداشت)
دست کم ۴ شهردار و ۱۷ کارمند شهرداری در یک ‌سال گذشته دستگیر و روانه زندان شدند اتهامات جنسی، اختلاس، تقلب علمی و… از دلایل بازداشت اعضای شوراهای شهر و شهرداری‌هاست(ادامه)
شمال نیوز : عامل اصلی این اتفاق حتی به اعضای گروه خودشان هم رحم نکرده بود. او از آن خانم برای فریب اعضای گروه خودشان هم استفاده کرده بود که این بار انگیزه‌اش مالی بود..... پشت‌پرده فیلم‌های سیاه در شورای شهر بابل و ارتباط آن با انتخابات هیئت رئیسه
شمال نیوز : عامل اصلی این اتفاق حتی به اعضای گروه خودشان هم رحم نکرده بود. او از آن خانم برای فریب اعضای گروه خودشان هم استفاده کرده بود که این بار انگیزه‌اش مالی بود.....(ادامه)
شمال نیوز: در آخرین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی طرح تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی که به ایجاد سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی پرداخته است، در دستور کار قرار گرفت اما در میانه اظهارات مخالفان و موافقان و با اخطار .... نمایندگان با تشدید مجازات مفسدان مخالفت کردند و به تعطیلات رفتند!
شمال نیوز: در آخرین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی طرح تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی که به ایجاد سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی پرداخته است، در دستور کار قرار گرفت اما در میانه اظهارات مخالفان و موافقان و با اخطار ....(ادامه)
وکلای ملت چه چشم اندازی به جلسه سوال از رییس جمهور دارند؟
نمایندگان مردم در خانه‌ملت نظرات موافق و مخالفی با سوال از رئیس‌جمهور مطرح می‌کنند و در هر حال این شرایط را فرصتی برای بیان ناگفته‌ها در مجلس می‌دانند. (ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه در واکنش به ماجرای فیضیه و تهدید به قتل رئیس جمهور گفت: دستگاه قضایی به عنوان مدعی العموم این موضوع را در دستور کار قرار داد و دادسرای ویژه روحانیت پرونده تشکیل داد و به دنبال روشن کردن ابعاد مختلف قضیه است و سیستم های اطلاعاتی و امنیتی هم دنبال روشن کردن موضوع هستند.
ورود قوه‌قضاییه به ماجرای‌فیضیه/ ماجرای دادگاه‌رحیم‌مشایی و...توضیح درباره به خبر رفع‌حصر | چرا احمدی‌نژاد حاشیه‌امن دارد؟ | اتهام مفسد فی‌الارض برای مفسدان(خبر)
سخنگوی قوه قضاییه در واکنش به ماجرای فیضیه و تهدید به قتل رئیس جمهور گفت: دستگاه قضایی به عنوان مدعی العموم این موضوع را در دستور کار قرار داد و دادسرای ویژه روحانیت پرونده تشکیل داد و به دنبال روشن کردن ابعاد مختلف قضیه است و سیستم های اطلاعاتی و امنیتی هم دنبال روشن کردن موضوع هستند. (ادامه)
شمال نیوز : در یک سال گذشته در ادبیات رفتارى برخى افراد با پدیده جدیدى مواجه شدم که بعید میدانم مشابه آن قبلا در هیچ جاى دنیا دیده و شنیده شده باشد..... افشاگرى عضو شورا از “معامله” بر سر انتخاب هیات رییسه شورای مرکز استان !
شمال نیوز : در یک سال گذشته در ادبیات رفتارى برخى افراد با پدیده جدیدى مواجه شدم که بعید میدانم مشابه آن قبلا در هیچ جاى دنیا دیده و شنیده شده باشد.....(ادامه)
شمال نیوز :  جعفرزاده افزود: این بار جزئیاتی دقیق در اختیار مجلس قرار گرفته است و به‌جز جزئیات مربوط به هزینه‌کرد معمول کشور، حتی بخشی از جزئیات بودجه‌های مربوط به مسائل امنیتی‌تر نیز به اطلاع مجلس رسید..... پاسخ نماینده رشت به نماینده آمل : حتی یک ریال هم گم نشده است
شمال نیوز : جعفرزاده افزود: این بار جزئیاتی دقیق در اختیار مجلس قرار گرفته است و به‌جز جزئیات مربوط به هزینه‌کرد معمول کشور، حتی بخشی از جزئیات بودجه‌های مربوط به مسائل امنیتی‌تر نیز به اطلاع مجلس رسید.....(ادامه)
شکایت جواد نکونام از مالک خونه به خونه
سرمربی تیم نساجی قائمشهر تصمیم گرفت که از قاسم حسن زاده مالک باشگاه خونه به خونه بابل به دادگاه شکایت کند.(ادامه)
رازهایی که گروه خون شما افشا می کند!
با در نظر گرفتن این نکته که مقدار پروتئین هایی که به انعقاد خون کمک می کنند در افراد دارای گروه خون O کمتر است، احتمال کمتری وجود دارد که آنها از مشکلات مرتبط با لخته های خون رنج ببرند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.