.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمشیر دو لبه فیش های حقوقی
وزير بهداشت در يادداشتي با عنوان شمشير دولبه به موضوع فيش هاي حقوقي غيرمتعارف پرداخت. (ادامه)
روزی كه رئیس دولت ‌اصلاحات غش كرد
(ادامه)
رهبر معظم انقلاب فرمودند: اقتصاد، مسئله اصلی در کشور است و باید آن را حل کنیم، تولید داخلی، علاج رکود و اشتغال خیلی مهم است،
شرمندگی‌ام از اینکه جوانی بیکار با دست خالی به خانه می‌رود کمتر از خود او نیست/ در مسئله‌ی فرهنگ احساس ولنگاری می‌کنم(خبر)
رهبر معظم انقلاب فرمودند: اقتصاد، مسئله اصلی در کشور است و باید آن را حل کنیم، تولید داخلی، علاج رکود و اشتغال خیلی مهم است، (ادامه)
اعلام نام زن دخیل در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی+ عکس
نام تروریست زن بازداشت شده منتسب به منافقین در آلبانی بالاخره فاش شد. (ادامه)
افشای 3 فساد مالی در سازمان بازنشستگی
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در آذرماه سال گذشته در نشستی خبری «سه فساد بزرگ مالی در صندوق بازنشستگی در دولت قبل» را افشا کرد. (ادامه)
روایتی از نحوه شهادت مصطفی بدرالدین
عملیات ترور فرمانده شاخه نظامی حزب‌الله لبنان، داخل فرودگاه نظامی دمشق و بعد از پایان دیدار با سردار سلیمانی و جدایی از وی صورت گرفت. (ادامه)
محسن‌رضایی جزئیات وضعیت حلب را افشا کرد
محسن رضایی طی یادداشتی جزئیاتی از وضعیت فعلی شهر حلب و نحوه تجهیز تسلیحاتی، لجستیکی و اطلاعاتی تروریست‌های تکفیری را افشا کرد. (ادامه)
چرا «زلیخا» بار دیگر جوان شد؟
آیت‌الله العظمی بهاءالدینی می‌فرمودند: اینکه زلیخا باوجود اذیت و آزار یوسف صدیق(ع) و به زندان افکندن، به اذن پروردگار مجدداً جوان می‌شود و به یوسف می‌رسد، به دلیل حیای او بود.(ادامه)
شمال نیوز : ایشان ‌به استان‌های مختلف می‌رفت و دربارة پروژه‌هایی که قصد انجام آنها را داشت، توضیح می‌داد در واقع بودجه را توضیح می‌داد؛ بنابراین اتفاق خاصی در این سفرها روی نمی‌داد. این سفرها حقیقت‌های پوپولیستی بودند. .... وزیر دولت نهم : خسارت دوران احمدی‌نژاد از جنگ بیشتر بود !
شمال نیوز : ایشان ‌به استان‌های مختلف می‌رفت و دربارة پروژه‌هایی که قصد انجام آنها را داشت، توضیح می‌داد در واقع بودجه را توضیح می‌داد؛ بنابراین اتفاق خاصی در این سفرها روی نمی‌داد. این سفرها حقیقت‌های پوپولیستی بودند. ....(ادامه)
فهرست مشمولان حذف یارانه نقدی
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 95 از مشخص شدن اولویت های حذف یارانه 24 میلیون پردرآمد خبر داد و گفت: دولت مجوزهای لازم برای شناسایی وضعیت درآمدی، هزینه و دارایی افراد را در اختیار دارد.(ادامه)
می توان گفت در سال 1394 برای نخستین بار در تحلیل های پلیس قتل های ناموسی از قتل های خانوادگی تفکیک شد و این در حالی است که هنوز آمارهای جنایی در ایران شفاف اعلام نمی شود و به درستی مشخص نیست چه تعداد قتل در کشور رخ داده و چه تعداد از آن عنوان ناموسی به خود می گیرد. ناموس در سال 1394 چند نفر را به کشتن داد؟+ جدول
می توان گفت در سال 1394 برای نخستین بار در تحلیل های پلیس قتل های ناموسی از قتل های خانوادگی تفکیک شد و این در حالی است که هنوز آمارهای جنایی در ایران شفاف اعلام نمی شود و به درستی مشخص نیست چه تعداد قتل در کشور رخ داده و چه تعداد از آن عنوان ناموسی به خود می گیرد.(ادامه)
تخلف دیگری در شهرداری؛ واگذاری پروژه‌های عمرانی بدون مناقصه/ 1.5میلیارد تومان هزینه آبدارخانه!
حسابرسی از سازمان‌های شهرداری تهران درحالی در شورای شهر ادامه دارد که در جلسه دیروز شورا اعلام شد، عمده قراردادهای سازمان فنی و عمرانی شهر تهران به شکل ترک تشریفات مناقصه و بعضا با برگزاری مناقصه محدود و با اخذ مجوز هیأت‌مدیره منعقد شده است. (ادامه)
جنبش زکزاکی خاموش شدنی نیست
نماینده سابق جامعه المصطفی العالمیه در نیجریه با تشریح پشت پرده کشتار در نیجریه، معتقد است که جنبش شیعیان این کشور به رهبری شیخ زکزاکی، خاموش شدنی نیست.(ادامه)
500 6 کارمند توشیبا بیکار می‌شوند
توشیبا قصد دارد با اخراج 6500 کارمند خود و صرفه جویی قابل توجه مالی ساختار اداری و حرفه‌ای خود را بازسازی و کوچک سازی کند.(ادامه)
هشدار پليس فتای مازندران درباره بلوتوث
(ادامه)
دارایی کدام‌ مسوولان بررسی می‌شود؟+جدول
پس از آنکه شورای نگهبان قانون «رسیدگی به اموال و دارایی‌های مسئولین» را تایید کرد، رئیس مجلس دیروز این قانون را برای اجرا به رئیس جمهور ابلاغ کرد.(ادامه)
طنز/ جدیدترین نامه بابک زنجانی افشا شد!
یک مقام آگاه افشا کرد: بابک زنجانی به یک روزنامه مهم نامه نوشت. (ادامه)
شمال نیوز : انچه که مهم است اصل حادثه است ؛ دو حادثه در حج امسال پیش آمد یک حادثه ، حادثه ی سقوط جرثقیل در جوار خانه خدا بود که این حادثه انعکاس بسیار منفی داشت بویژه در سفرهایی که ما بعد از این حادثه به کشورهای اروپایی داشتیم انعکاس منفی آن را از نزدیک مشاهده کردیم .... ناگفته های آیت الله دکتر مختاری مازندرانی از حادثه منا
شمال نیوز : انچه که مهم است اصل حادثه است ؛ دو حادثه در حج امسال پیش آمد یک حادثه ، حادثه ی سقوط جرثقیل در جوار خانه خدا بود که این حادثه انعکاس بسیار منفی داشت بویژه در سفرهایی که ما بعد از این حادثه به کشورهای اروپایی داشتیم انعکاس منفی آن را از نزدیک مشاهده کردیم ....(ادامه)
شمال نیوز: انتصابات خانوادگی در پست‌های دولتی؛ موضوعی که همواره با سوالاتی پیرامون خود روبرو بوده است. از داود، منتقد سرسخت محمود تا حسین فریدون، همراه همیشگی !!!
شمال نیوز: انتصابات خانوادگی در پست‌های دولتی؛ موضوعی که همواره با سوالاتی پیرامون خود روبرو بوده است.(ادامه)
نامه سرگشاده محسن هاشمی به زاکانی
در رابطه با نزدیکی دیدگاه‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به دیدگاه‌های امام راحل(ره) نیز می‌پرسم واقعا در این کشور متخصص‌تر از جنابعالی و دوستان دلواپستان در مورد نظرات امام خمینی(ره) وجود ندارد؟ (ادامه)
۵ دلیل عمدی بودن قتل عام فاجعه منا
حوادث تلخ حج امسال و تتابع آنها ذهنیت عمدی بودن این حوادث توسط خاندان وابسته سعودی را تا مرز اطمینان قوت می‌دهد که برای اثبات این حقیقت دلایل کافی وجود دارد.(ادامه)
شمال نیوز : حالا، دو نماینده مجلس نیز از نقش رئیس دفتر رئیس دولت سابق در واگذاری پروژه راه‌آهن ایران- ترکمنستان- قزاقستان به فردی سخن می‌گویند که پول‌های یک پروژه بین‌المللی را گرفته و به اتریش فرار کرده است..... رونمایی ازاتهامات جدید اسنفدیار دولت نهم و دهم !
شمال نیوز : حالا، دو نماینده مجلس نیز از نقش رئیس دفتر رئیس دولت سابق در واگذاری پروژه راه‌آهن ایران- ترکمنستان- قزاقستان به فردی سخن می‌گویند که پول‌های یک پروژه بین‌المللی را گرفته و به اتریش فرار کرده است.....(ادامه)
علی دایی اصالتا استقلالی است؛ این هم سندش+عکس
اگر تا امروز کسی منکر این واقعیت می شد که علی دایی فوتبالش را از استقلال و با پیراهن آبی شروع کرده، حالا دیگر سندش هم افشا شده است که قابل کتمان نیست. (ادامه)
واکنش هاشمی به افشاگری‌های اخیر
آنچه این روزها فرمانده سابق نیروی انتظامی افشا کرد، بخشی از همان توطئه بود که قبلاً هم گوشه­‌هایی افشا شده بود.(ادامه)
توصیه‌ای به کاربران کامپیوترهای عمومی
(ادامه)
اگربرخی گزارش‌ها منتشر شود، آقایان نمی‌توانند در ایران بمانند!
(ادامه)
دومین شکایت احمدی‌نژاد از دولتمردان
(ادامه)
خبرگزاری "النخیل عراق"، به نقل از فیس بوک رغد صدام نوشت: او( صدام) در منزل یکی از دوستانش در شهر "دور" در استان صلاح الدین و در نزدیک یکی از کاخ های ریاست جمهوری به سر می برد، صاحب منزل از دوستان مورد اعتماد پدرم بود.
دختر صدام ماجرای دستگیری پدر را افشا کرد
خبرگزاری "النخیل عراق"، به نقل از فیس بوک رغد صدام نوشت: او( صدام) در منزل یکی از دوستانش در شهر "دور" در استان صلاح الدین و در نزدیک یکی از کاخ های ریاست جمهوری به سر می برد، صاحب منزل از دوستان مورد اعتماد پدرم بود. (ادامه)
اعترافات تکاندهنده زن خیانتکار
زن خیانتکار برای افشا نشدن رابطه پنهانی خود، نقشه قتل شوهرش را طراحی و اجرا کرد. (ادامه)
بیش از یک ماه از بازداشت معاون اجرایی احمدي‌نژاد می گذرد و هنوز مقام های مسئول قضایی اظهار نظری درباره اتهام های حمید بقایی به میان نیاورده اند. تنها سخنی که از زبان مسئولان قضایی جاری شده است تايید خبر بازداشت بود که در 18 خرداد ماه جاری از سوی محسنی اژه ای سخنگوی دستگاه قضا اعلان شد. از آن‌روز تا کنون بازار ... بقایی در ۱۰ کشور سرمایه‌گذاری کرده است/فاجعه‌ای بزرگ‌تر از پرونده‌ زنجانی!؟
بیش از یک ماه از بازداشت معاون اجرایی احمدي‌نژاد می گذرد و هنوز مقام های مسئول قضایی اظهار نظری درباره اتهام های حمید بقایی به میان نیاورده اند. تنها سخنی که از زبان مسئولان قضایی جاری شده است تايید خبر بازداشت بود که در 18 خرداد ماه جاری از سوی محسنی اژه ای سخنگوی دستگاه قضا اعلان شد. از آن‌روز تا کنون بازار ...(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 24 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.