.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
بلاتکلیفی ۳۶ میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت
حدود ۳۶ میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت، روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده اند که طبق اعلام سازمان خصوصی سازی از یکشنبه هفته آینده اختیاراتی برای چگونگی معامله این سهامداران درنظر گرفته شده است، اما هنوز این اختیارات مشخص و به صورت دقیق اعلام نشده است.(ادامه)
پاسخ پدر روح‌الله زم درباره‌ پسرش
حجت الاسلام محمدعلی زم، پدر روح‌الله زم در چند یادداشت اینستاگرامی با عنوان «جایگاه پدری» به یکی از مخاطبانش درباره‌ی پسرش پاسخ داده است.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
خواص تخم مرغ برای سلامتی
تخم مرغ با فواید فراروان است که البته دکترها ممکن است آنرا برای شما منع کرده باشند.(ادامه)
شوک داماد در شب عروسی / عروس خانم مرد بود !
مرد اندونزیایی دو روز پس از مراسم عروسی متوجه شد که همسرش یک مرد است.(ادامه)

قاضی بابایی از متهم اکبر اتباعی طبری خواست در جایگاه قرار گیرد و بعد از تفهیم اتهام به وی از او خواست ابتدا دفاعیات خود را در باب زمینهای کلاک ارائه دهد. متهم طبری گفت: علی رغم تلاش یک ساله نتوانستند کوچکترین بهانه و دست آویزی برای اتهام زنی مرتبط با شغل و سمت من ارائه کنند؛ ۲۰ سال خدمت صادقانه به قوه قضائیه داشته ام.


طبری: ۲۰ سال به قوه قضائیه خدمت صادقانه کردم / علی رغم یک سال تلاش، نتوانستند کوچکترین بهانه‌ای برای اتهام زنی مرتبط با شغل من ارائه کنند / این پرونده سازی‌ها و افترا‌ها مربوط به ۱۰، ۱۵ سال گذشته است؛ اکثر آن‌ها مختومه شده / هیچ کدام از اتهامات را قبول ندارم؛ موارد اتهامی اغلب متهمان، ارتباطی به من ندارد(خبر)
قاضی بابایی از متهم اکبر اتباعی طبری خواست در جایگاه قرار گیرد و بعد از تفهیم اتهام به وی از او خواست ابتدا دفاعیات خود را در باب زمینهای کلاک ارائه دهد. متهم طبری گفت: علی رغم تلاش یک ساله نتوانستند کوچکترین بهانه و دست آویزی برای اتهام زنی مرتبط با شغل و سمت من ارائه کنند؛ ۲۰ سال خدمت صادقانه به قوه قضائیه داشته ام. (ادامه)
شمال نیوز: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در گزارشی علت حادثه و مقصر این سانحه را اعلام کرده است. افشای راز سقوط هواپیمای تهران_یاسوج پس از دوسال
شمال نیوز: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در گزارشی علت حادثه و مقصر این سانحه را اعلام کرده است. (ادامه)
آیا احمدی‌نژاد کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 خواهد شد؟
اندک چهره‌های اطراف احمدی‌نژاد مدعی‌اند که او بین مردم محبوبیت فراوانی دارد ولی جریانی مانع بازگشت او به قدرت است. جوانفکر در مطلبی با عنوان «تخریب» مدعی شده است که کسانی می‌خواهند آقای احمدی‌نژاد را برای بازنگشتن به قدرت تخریب کنند.(ادامه)
حقایقی از زندگی بن‌سلمان؛ از بیماری پنهان تا زنی که محرم اسرارش است/ عکس
(ادامه)
شمال نیوز: اينکه چه ماجرائي پشت پرده عدم واگذاري فرکانس‌هاي خالي در اختيار صداوسيما به وزارت ارتباطات است امري است که فعلا بر بسياري پوشيده است اما نبايد از ياد برد که اين اختلاف ميان وزارت ارتباطات و صدا و سيما صرفا به اعتماد عمومي و رضايت مردم لطمه مي‌زند. صداوسيما متهم اصلی كندی اينترنت
شمال نیوز: اينکه چه ماجرائي پشت پرده عدم واگذاري فرکانس‌هاي خالي در اختيار صداوسيما به وزارت ارتباطات است امري است که فعلا بر بسياري پوشيده است اما نبايد از ياد برد که اين اختلاف ميان وزارت ارتباطات و صدا و سيما صرفا به اعتماد عمومي و رضايت مردم لطمه مي‌زند. (ادامه)
احتمال مرگ ۲ میلیون نفر و ابتلای ۲۴۰ میلیون نفر به کرونا در آمریکا
مقامات آمریکایی «مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌ها» (C.D.C) و کارشناسان اپیدمی از دانشگاه‌های سراسر جهان از ماه گذشته مشغول بررسی سناریو‌های مختلفی هستند که پس از شیوع کرونا رخ می‌دهند. در واقع مهم‌ترین پرسش‌ها این‌ است که اگر ویروس کرونا در ایالات متحده شایع شود، چه اتفاقی می‌افتد؟ چند نفر ممکن است بمیرند؟ چه تعداد آلوده هستند و نیاز به بستری دارند؟ (ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
خداحافظی هاشمیان از تیم ملی؟
یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال فاش کرد مذاکرات هاشمیان و رئیس رؤسا در گام اول به بن‌بست خورده و این مربی احتمالاً از کادر تیم ملی جدا شده است.(ادامه)
بارها به مرگ تهدید شده‌ام / پرونده فساد ۳ هزار میلیاردی، ۵۶ وکیل داشت که نفر اولشان ۱۰ میلیارد تومان قرارداد حق‌الوکاله امضا کرده بود.برخی وکلای این پرونده از شاکی و متشاکی همزمان پول می‌گرفتند!(خبر)
(ادامه)

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: قضات قلابی هنگام دریافت وام در گرگان دستگیر شدند.


دستگیری قضات قلابی در گرگان هنگام دریافت وام ۵۰۰ میلیون تومانی
رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: قضات قلابی هنگام دریافت وام در گرگان دستگیر شدند. (ادامه)
شمال نیوز: نخست وزیر عراق دیروز در جلسه پارلمان این کشور، دلیل اصلی دعوت از سردار سلیمانی به بغداد را افشا کرد.


نخست وزیر عراق فاش کرد: با سردار سلیمانی 8.5 صبح جمعه قرار داشتم/ جواب "نامه سعودی ها به ایران" را آورده بود
شمال نیوز: نخست وزیر عراق دیروز در جلسه پارلمان این کشور، دلیل اصلی دعوت از سردار سلیمانی به بغداد را افشا کرد. (ادامه)
شمال نیوز : خبر، تکان دهنده بود و امیدبخش؛ معاون وزیر جهادکشاورزی و رییس سازمان جنگل ها، مراتع وآبخیزداری کشور توسط سربازان گمنام امام زمان دستگیر شد. حالا کنشگران و متخصصان حوزه منابع طبیعی چشم انتظار نتیجه این دستگیری هستند و منتظرند... کارنامه مردود خلیل آقایی در سازمان جنگل ها و بلایی که بر سر جنگل های شمال آورد !
شمال نیوز : خبر، تکان دهنده بود و امیدبخش؛ معاون وزیر جهادکشاورزی و رییس سازمان جنگل ها، مراتع وآبخیزداری کشور توسط سربازان گمنام امام زمان دستگیر شد. حالا کنشگران و متخصصان حوزه منابع طبیعی چشم انتظار نتیجه این دستگیری هستند و منتظرند...(ادامه)
کاروانی در راه است گویی این کاروان غافله عشاقی است که به شوق معشوق وادی عشق را پشت سر گذاشته و از فراق یار سینه چاک کرده اند.
پیراهن سوگ اربعین /چهل غروب بی حسین
کاروانی در راه است گویی این کاروان غافله عشاقی است که به شوق معشوق وادی عشق را پشت سر گذاشته و از فراق یار سینه چاک کرده اند. (ادامه)
خودکشی پسر تاجر به خاطر خانم مدل
تاجر پوشاک که به خاطر اخاذی‌های خانم مدل قصد انتقام‌جویی داشت وقتی پلیس را در چند قدمی خود دید خودکشی کرد.(ادامه)
شمال نیوز :  بر اساس اصل 142 قانون اساسی همه مسئولان نظام و همسر و فرزندان‏ آنان‏ قبل‏ و بعد از خدمت‏، توسط رئیس‏ قوه‏ قضائیه‏ رسیدگی‏ می‏ شود که‏ بر خلاف‏ حق‏، افزایش‏ نیافته‏ باشد..... اموال و دارایی ۲۵۰ هزار مدیر زیر ذره بین قانون/ شفافیت این بار نتیجه می‌دهد؟
شمال نیوز : بر اساس اصل 142 قانون اساسی همه مسئولان نظام و همسر و فرزندان‏ آنان‏ قبل‏ و بعد از خدمت‏، توسط رئیس‏ قوه‏ قضائیه‏ رسیدگی‏ می‏ شود که‏ بر خلاف‏ حق‏، افزایش‏ نیافته‏ باشد.....(ادامه)
سپاه یک اختلاس بزرگ را افشا کرد
تسنیم: سازمان اطلاعات سپاه لرستان پرونده فساد مالی در شرکت گاز لرستان کشف کرد.(ادامه)
سامانه ثبت دارایی مقامات رونمایی شد
سامانه ثبت اموال و دارایی مقامات، مسؤولان و کارگزاران کشور رونمایی شد.(ادامه)

روحانی گفت: طرحی را درسازمان ملل ارائه خواهیم داد که ایران باهمکاری کشورهای منطقه می تواند امنیت خلیج فارس را با کمک کشورهای منطقه بوجود آورد..

حاضریم از خطا‌های گذشته همسایگان بگذریم؛ به سوی همه آن‌ها دست برادری دراز میکنیم / طرحی را درسازمان ملل ارائه خواهیم داد که باهمکاری کشور‌های منطقه امنیت خلیج فارس را بوجود آوریم / با شعار و طرح «ائتلاف امید» و «ابتکار صلح هرمز» به نیویورک می‌رویم(خبر)
روحانی گفت: طرحی را درسازمان ملل ارائه خواهیم داد که ایران باهمکاری کشورهای منطقه می تواند امنیت خلیج فارس را با کمک کشورهای منطقه بوجود آورد.. (ادامه)
ارائه طرح ایران در سازمان ملل برای امنیت خلیج فارس/ اهل تعظیم و ذلت نیستیم / طرحی را در سازمان ملل ارائه می‌دهیم که ایران با همکاری کشورهای مختلف امنیت خلیج فارس را تأمین می‌کند و حضور نیروهای خارجی برای امنیت نفت و انرژی خطرناک است ....(خبر)
(ادامه)
 اسدالله عسگراولادی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی که به‌دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری بود، دقایقی پیش به رحمت ایزدی پیوست.

 - ... اسدالله عسگراولادی دعوت حق را لبیک گفت + بیوگرافی و سوابق
اسدالله عسگراولادی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی که به‌دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری بود، دقایقی پیش به رحمت ایزدی پیوست. - ...(ادامه)
سهیلا جلودارزاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما در حوزه فرهنگی و آموزشی زنان توانمندی داریم گفت: دولت می‌توانست حداقل یکی از وزرای پیشنهادی را از زنان توانمند انتخاب کند. انتظار می‌رفت روحانی به وعده وزیر زن عمل کند / مردان برای انتخاب وزیر لابی‌های قدرتمندی دارند
سهیلا جلودارزاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما در حوزه فرهنگی و آموزشی زنان توانمندی داریم گفت: دولت می‌توانست حداقل یکی از وزرای پیشنهادی را از زنان توانمند انتخاب کند.(ادامه)
«مدیران دولتی و مقامات کشوری چقدر حقوق می‌گیرند؟» این سؤالی است که مردم و رسانه‌ها سال‌‌هاست در پی یافتن پاسخی برای آن می‌گردند، اما جز مواردی خاص که فیش حقوقی مدیران در رسانه‌ها افشا شده، هیچ‌گاه سایت و سامانه‌ای شفاف که در دسترس عموم جامعه باشد، راه‌اندازی نشده است. نمایندگان مجلس، حقوق مخفی می‌گیرند؟
«مدیران دولتی و مقامات کشوری چقدر حقوق می‌گیرند؟» این سؤالی است که مردم و رسانه‌ها سال‌‌هاست در پی یافتن پاسخی برای آن می‌گردند، اما جز مواردی خاص که فیش حقوقی مدیران در رسانه‌ها افشا شده، هیچ‌گاه سایت و سامانه‌ای شفاف که در دسترس عموم جامعه باشد، راه‌اندازی نشده است.(ادامه)
شمال نیوز : اوایل همین دولت آقای روحانی از مردم خواستند که در صورت تمکن مالی از دریافت یارانه انصراف دهند. این درخواست در اوایل انتخاب شدن و اوج محبوبیت ایشان بود اما ۷۲ میلیون جمعیت داشتیم، ۷۴ میلیون ثبت نام کردند!!
.... توکلی : مردم وضعیت را می‌بینند و می‌فهمند که ما صادق نیستیم و انقلاب و اسلام را پله قرار داده‌ایم
شمال نیوز : اوایل همین دولت آقای روحانی از مردم خواستند که در صورت تمکن مالی از دریافت یارانه انصراف دهند. این درخواست در اوایل انتخاب شدن و اوج محبوبیت ایشان بود اما ۷۲ میلیون جمعیت داشتیم، ۷۴ میلیون ثبت نام کردند!! ....(ادامه)
سه گزینه خارجی پرسپولیس برای خط حمله
سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در پایان اردوی این تیم در ترکیه، سه بازیکن خارجی مدنظرش برای مذاکره و جذب توسط باشگاه را معرفی کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.