.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
استاندار مازندران گفت: مافیای بزرگی پشت ماجرای برنج قرار دارند که شناسایی شدند و افشا خواهند شد. شناسایی اعضای باند مافیای برنج در مازندران
استاندار مازندران گفت: مافیای بزرگی پشت ماجرای برنج قرار دارند که شناسایی شدند و افشا خواهند شد.(ادامه)
رئیس سابق تیم وکلای دفاع صدام از معامله‌ای ناتمام بین دیکتاتور سابق عراق و ایالات متحده آمریکا به منظور ممانعت از اعدامش پرده برداشت. شروط آمریکا برای عفو صدام و ممانعت از اعدامش چه بود؟
رئیس سابق تیم وکلای دفاع صدام از معامله‌ای ناتمام بین دیکتاتور سابق عراق و ایالات متحده آمریکا به منظور ممانعت از اعدامش پرده برداشت.(ادامه)
در جنایت تلخی موتورسوار نقابداری با ضربه‌های چاقو، جان مرد بی‌گناهی را گرفت تا به خواسته پلیدش برسد. قتل شوهر نگون بخت بخاطر عشق قدیمی
در جنایت تلخی موتورسوار نقابداری با ضربه‌های چاقو، جان مرد بی‌گناهی را گرفت تا به خواسته پلیدش برسد.(ادامه)
ذوالنوری مطرح کرد: نماینده و نماینده‌تر نداریم و اگر این اتفاق رخ داده باشد فساد بوده و هیات رئیسه مجلس نباید از آن کوتاه بیاید. نماینده قم: به ما دوچرخه هم ندادند چه برسد به ماشین!
ذوالنوری مطرح کرد: نماینده و نماینده‌تر نداریم و اگر این اتفاق رخ داده باشد فساد بوده و هیات رئیسه مجلس نباید از آن کوتاه بیاید.(ادامه)
شمال نیوز:

مربی تیم فوتبال شهدای بابلسر جزئیات تازه‌ای از مرگ دردناک امیر شیرچی در زمین بازی را افشا کرد. جزئیات جدید از مرگ دردناک فوتبالیست جوان مازندرانی از زبان مربی‌اش/ زیر شکم او پاره بود!
شمال نیوز: مربی تیم فوتبال شهدای بابلسر جزئیات تازه‌ای از مرگ دردناک امیر شیرچی در زمین بازی را افشا کرد.(ادامه)
وقتی خبر شهادت شهید شیرودی را به حضرت امام رساندم ایشان شدیدا منقلب شد و متاثر گشت و پس از آنکه اشک از چشمانش سرازیر شد فرمود: «شیرودی آمرزیده است.» ده خاطره از شهید شیرودی؛ عقاب تیزپرواز ارتش
وقتی خبر شهادت شهید شیرودی را به حضرت امام رساندم ایشان شدیدا منقلب شد و متاثر گشت و پس از آنکه اشک از چشمانش سرازیر شد فرمود: «شیرودی آمرزیده است.»(ادامه)
رئیس جمهور سابق آمریکا پس از پایان تفهیم اتهام و بازگشت به فلوریدا در میان هوادارانش حاضر شد و سخنرانی کرد. وی از عزم خود برای شرکت در انتخابات ۲۰۲۴ با کمک هوادارانش خبر داد. آمریکا با بایدن به سوی جهنم و جنگ جهانی سوم پیش می‌رود!
رئیس جمهور سابق آمریکا پس از پایان تفهیم اتهام و بازگشت به فلوریدا در میان هوادارانش حاضر شد و سخنرانی کرد. وی از عزم خود برای شرکت در انتخابات ۲۰۲۴ با کمک هوادارانش خبر داد.(ادامه)
رعنا رحیم‌پور از مجریان بی‌بی‌سی که در میانه اغتشاشات ۱۴۰۱ افشای یک فایل صوتی از او پشت پرده ضدایرانی و تجزیه طلبانه رسانه‌های معاند ایرانی را فاش کرد، دیروز از بی‌بی‌سی اخراج شد! رعنا رحیم‌پور از بی‌بی‌سی فارسی خداحافظی کرد یا اخراج شد؟
رعنا رحیم‌پور از مجریان بی‌بی‌سی که در میانه اغتشاشات ۱۴۰۱ افشای یک فایل صوتی از او پشت پرده ضدایرانی و تجزیه طلبانه رسانه‌های معاند ایرانی را فاش کرد، دیروز از بی‌بی‌سی اخراج شد!(ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است. خیلی از کسانی که کشف حجاب می‌کنند اگر بدانند پشت کار آن‌ها چه سیاستی است قطعاً این کار را نمی‌کنند. کشف حجاب هم حرام شرعی است، هم حرام سیاسی / فساد، مردم را ناامید می کند/بدون ملاحظه باید با فساد مبارزه کرد/ معیشت مردم، مهم‌ترین مساله‌ کشور است / لزوم افزایش تحرک و ابتکار در سیاست خارجی (خبر)
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است. خیلی از کسانی که کشف حجاب می‌کنند اگر بدانند پشت کار آن‌ها چه سیاستی است قطعاً این کار را نمی‌کنند.(ادامه)
رعنا رحیم‌پور به دلیل اصرار در افشای ماهیت شبکه‌های ماهواره‌ای ضد ایرانی بعد از چند ماه تعلیق از بی بی سی فارسی با دستور مدیران این شبکه کنار گذاشته شده است. مجری بی‌بی‌سی اخراج شد+ جزئیات
رعنا رحیم‌پور به دلیل اصرار در افشای ماهیت شبکه‌های ماهواره‌ای ضد ایرانی بعد از چند ماه تعلیق از بی بی سی فارسی با دستور مدیران این شبکه کنار گذاشته شده است.(ادامه)
رئیس جمهور سابق آمریکا یک بار دیگر با ادبیاتی متفاوت مدعی شد که اگر او همچنان رئیس جمهور این کشور بود، برای مذاکرات صلح در اوکراین تنها به ۲۴ ساعت نیاز داشت. ترامپ: شاید انتخابات ۲۰۲۴ در کار نباشد
رئیس جمهور سابق آمریکا یک بار دیگر با ادبیاتی متفاوت مدعی شد که اگر او همچنان رئیس جمهور این کشور بود، برای مذاکرات صلح در اوکراین تنها به ۲۴ ساعت نیاز داشت.(ادامه)
دولت هلند دستور داده مقامات این کشور اپلیکیشن‌های ایرانی، روسی و چینی را از روی تلفن‌های همراه کاری خود حذف کنند. تصمیم هلند برای حذف برنامه‌های ایرانی، چینی و روسی
دولت هلند دستور داده مقامات این کشور اپلیکیشن‌های ایرانی، روسی و چینی را از روی تلفن‌های همراه کاری خود حذف کنند.(ادامه)
آویگدور لیبرمن وزیر جنگ و اقنصاد پیشین کابینه بنیامین نتانیاهو خطاب به اعضای کابینه رژیم صهیونیستی گفت: بروید به جهنم. وزیر جنگ سابق اسرائیل خطاب به نتانیاهو: برو به جهنم!
آویگدور لیبرمن وزیر جنگ و اقنصاد پیشین کابینه بنیامین نتانیاهو خطاب به اعضای کابینه رژیم صهیونیستی گفت: بروید به جهنم.(ادامه)

مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به ملاقات گروسی با جمعی از اساتید دانشگاه‌ها، محققان، پژوهشگران و صاحب‌نظران فناوری هسته‌ای کشورمان نوشت: این ملاقات با کدام هدف و برای رسیدن به کدام مقصود و منظوری صورت گرفته و چه ضرورتی داشته است؟! شریعتمداری: این ملاقات چه ضرورتی داشت ؟!
مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به ملاقات گروسی با جمعی از اساتید دانشگاه‌ها، محققان، پژوهشگران و صاحب‌نظران فناوری هسته‌ای کشورمان نوشت: این ملاقات با کدام هدف و برای رسیدن به کدام مقصود و منظوری صورت گرفته و چه ضرورتی داشته است؟!(ادامه)
در مطلب زیر روایتی دست اول از عملیات تکفیری‌ها در شیراز را از نظر می‌گذرانید. جزئیات کمتر شنیده شده از عملیات تروریستی شاهچراغ
در مطلب زیر روایتی دست اول از عملیات تکفیری‌ها در شیراز را از نظر می‌گذرانید.(ادامه)
براساس بررسی مرکز تحقیقات مقابله با نفرت پراکنی دیجیتال، توییتر از محل قراردادن تبلیغات خود در کنار پست‌های حساب‌های نفرت پراکن، میلیون‌ها دلار درآمد کسب می‌کند! راه بسیار عجیب برای کسب درآمد در توییتر!
براساس بررسی مرکز تحقیقات مقابله با نفرت پراکنی دیجیتال، توییتر از محل قراردادن تبلیغات خود در کنار پست‌های حساب‌های نفرت پراکن، میلیون‌ها دلار درآمد کسب می‌کند!(ادامه)
مولدسازی در لغت یعنی بهره ور کردن و در اصطلاح اقتصادی نیز به بهره ور کردن دارایی ها اشاره دارد یعنی هرگونه تلاش و اقدامی که بهره وری یک دارایی را افزایش دهد. ۲۰ پرسش و پاسخ درباره مصوبه مولدسازی دارایی‌های دولت
مولدسازی در لغت یعنی بهره ور کردن و در اصطلاح اقتصادی نیز به بهره ور کردن دارایی ها اشاره دارد یعنی هرگونه تلاش و اقدامی که بهره وری یک دارایی را افزایش دهد.(ادامه)
عقب‌نشینی جامعه ایرانی از عفاف و حجاب برای دشمن از این جهت اهمیت دارد که چادر و روسری بانوان محجبه را، پرچم قلعه استراتژیک خانواده می‌داند؛ دژ مستحکمی که بر محور زن اصیل ایرانی-اسلامی شکل گرفته و گسترده می‌شود. هشتگ، زن غربی(ديدگاه)
عقب‌نشینی جامعه ایرانی از عفاف و حجاب برای دشمن از این جهت اهمیت دارد که چادر و روسری بانوان محجبه را، پرچم قلعه استراتژیک خانواده می‌داند؛ دژ مستحکمی که بر محور زن اصیل ایرانی-اسلامی شکل گرفته و گسترده می‌شود.(ادامه)
«ایران اید»، مجموعه مستند سیاسی با محوریت واکاوی فساد مالی سازمان مجاهدین خلق است که به‌زودی از تلویزیون پخش می‌شود. سازمان منافقین چگونه اروپایی‌ها را سرکیسه کرد؟!
«ایران اید»، مجموعه مستند سیاسی با محوریت واکاوی فساد مالی سازمان مجاهدین خلق است که به‌زودی از تلویزیون پخش می‌شود.(ادامه)
پنهان کاری مالی در زندگی مشترک
مسائل مالی در زندگی یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که تقریبا همه افراد درگیر آن هستند.(ادامه)
تنش ضدانقلاب بر سر رهبری اپوزوسیون؛ براندازان به جان هم افتاده‌اند!
از مریم رجوی و نازنین بنیادی گرفته تا مصی علی‌نژاد و رضا پهلوی، همگی مدعی‌اند که رهبر اپوزیسیون هستند.(ادامه)
تلگرام مجبور به افشای اطلاعات ادمین کانال‌ها شد
شرکت تلگرام، مطابق با حکم دادگاهی در هند نام مدیران، شماره تلفن و آدرس آی‌پی کانال‌های متهم به نقض کپی‌رایت را فاش کرده است.(ادامه)
سند لو رفته از یکی از سرکردگان براندازان؛ "پروژه شکست خورده است"
سندی از عبدالله مهتدی سرکرده گروهک تجزیه طلب کومله افشا شده که در آن با ابراز ناامیدی از ادامه جنبش در کردستان و ایران به موارد مهمی اعتراف کرده است.(ادامه)
«بسیجی بمانید و روحیه و ایمان بسیجی را در خود حفظ کنید»، «قدر خود را بدانید البته خاصیت بسیجی تفاخر نکردن است، اما قدر این توفیق خدادای را بدانید»، «دشمن و نقاط ضعف و نقشه‌های آن را بشناسید و در مقابل دشمنی که با بزرگ و قوی جلوه دادن خود به دنبال غافلگیر کردن شما است، هوشیار باشید»، و «رشد معنوی خود را مراقبت و اندازه‌گیری کنید».

بسیج فقط برای میدان نظامی نیست/ مشکل ما را با آمریکا فقط باج دادن دائم حل می‌کند/ بسیجیان در قضایای اخیر مظلوم واقع شدند/ چشم بچه‌های تیم ملی فوتبال روشن که چشم ملت را روشن کردند(خبر)
«بسیجی بمانید و روحیه و ایمان بسیجی را در خود حفظ کنید»، «قدر خود را بدانید البته خاصیت بسیجی تفاخر نکردن است، اما قدر این توفیق خدادای را بدانید»، «دشمن و نقاط ضعف و نقشه‌های آن را بشناسید و در مقابل دشمنی که با بزرگ و قوی جلوه دادن خود به دنبال غافلگیر کردن شما است، هوشیار باشید»، و «رشد معنوی خود را مراقبت و اندازه‌گیری کنید». (ادامه)
جدیدترین تصاویر سه‌بعدی گوشی شیائومی ۱۳ به بیرون درز کردند. این رندرها نشان می‌دهند پرچم‌دار بعدی شیائومی به نمایشگری با لبه‌های تخت و تیز مجهز خواهد بود و شبیه آیفون‌های اپل است. کپی عجیب شیائومی از گوشی آیفون+عکس
جدیدترین تصاویر سه‌بعدی گوشی شیائومی ۱۳ به بیرون درز کردند. این رندرها نشان می‌دهند پرچم‌دار بعدی شیائومی به نمایشگری با لبه‌های تخت و تیز مجهز خواهد بود و شبیه آیفون‌های اپل است.(ادامه)
عوامل موساد که توسط سربازان گمنام وزارت اطلاعات دستگیر شدند، قصد داشتند تاسیسات صنعتی اصفهان را منفجر کنند، اما نکته مهم این است که پیاده نظام موساد در این عملیات چه کسانی بودند. جزئیات عملیات بزرگ دستگیری خرابکاران در ایران و زلزله در موساد + فیلم
عوامل موساد که توسط سربازان گمنام وزارت اطلاعات دستگیر شدند، قصد داشتند تاسیسات صنعتی اصفهان را منفجر کنند، اما نکته مهم این است که پیاده نظام موساد در این عملیات چه کسانی بودند.(ادامه)
راز قتل جمال خاشقچی افشا شد
مستند مخالف (The Dissident) روایت مستندساز امریکایی از ماجرای قتل «جمال خاشقچی» خبرنگار واشینگتن پست است که از تلویزیون پخش می‌شود.(ادامه)
سرلشکر باقری: مردم تفاله‌های سلطنت‌طلب و منافقین را کنار زده‌اند
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمن با بسیج امکانات و به مدد پشتیبانی رسانه‌های گسترده، جنگ احزاب علیه ملت ایران به راه انداخته است.(ادامه)
میراث خونین ملکه انگلیس برای بشریت
ملکه سابق انگلیس علاوه بر صدها میلیون دلار ثروت شخصی، ریختن خون صدها هزار نفر از مردم جهان را به‌عنوان میراث خود برجای گذاشته است.(ادامه)
اسناد و شواهد به وضوح نشان می‌دهد، حرکت اخیر مهندس موسوی ماموریتی بوده است که به عنوان یک عضو تشکیلات مخوف فراماسونری بر عهده داشته است! او یک «‌فراماسون» است!
اسناد و شواهد به وضوح نشان می‌دهد، حرکت اخیر مهندس موسوی ماموریتی بوده است که به عنوان یک عضو تشکیلات مخوف فراماسونری بر عهده داشته است!(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.178 seconds.