.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شبکه اجتماعی اینستاگرام در همسویی کامل با رژیم صهیونیستی بازنشر عکس شهید ۵ ساله فلسطینی آلاء قدوم را که درحملات این رژیم به نوار غزه به شهادت رسیده بود ممنوع کرد. اینستاگرام انتشار تصویر کودک شهید فلسطینی را ممنوع کرد
شبکه اجتماعی اینستاگرام در همسویی کامل با رژیم صهیونیستی بازنشر عکس شهید ۵ ساله فلسطینی آلاء قدوم را که درحملات این رژیم به نوار غزه به شهادت رسیده بود ممنوع کرد. (ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در توصیه بعدی، امامان جمعه را به سلوک مردمی یعنی حضور در بین مردم و گفتگو با آنان توصیه کردند و افزودند: صِرفِ رفتن بین مردم کار مهمی است بنابراین از مردم فاصله نگیرید و ارتباطات خود را به یک گروه خاص محدود نکنید، به نظر می‌آید در زمینه نمازجمعه کوتاهی‌هایی داشته‌ایم / خطبه‌ها باید پُر مغز، آموزنده و پاسخگوی سؤالات عمومی باشد / آیا واقعاً غربی ها مدافع حقوق زن ایرانی هستند؟ / در موضوع حجاب باید بسیار متین و منطقی و به دور از احساساتِ بی‌مورد، ورود کرد / جشن میلیونی غدیر نشان داد مردم طرفدار دین هستند(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در توصیه بعدی، امامان جمعه را به سلوک مردمی یعنی حضور در بین مردم و گفتگو با آنان توصیه کردند و افزودند: صِرفِ رفتن بین مردم کار مهمی است بنابراین از مردم فاصله نگیرید و ارتباطات خود را به یک گروه خاص محدود نکنید،(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: تأمین امنیت همه زائران بویژه زائران ایرانی و جلوگیری از تکرار فجایع گذشته و همچنین تجدیدنظر در افزایش هزینه‌ها، از مطالبات جدی جمهوری اسلامی است. رهبر انقلاب: امنیت همه‌ حجاج بویژه زوار ایرانی را به جد از دولت میزبان حج مطالبه می‌کنیم /صدبار تکرار می‌کنم؛ سراغ اختلافات شیعه و سنی نروید / موضوع کاهش ایام حج در دستور کار گیرد/ از عربستان سوغاتی نخرید / باید بلایای صهیونیسم را افشا کرد(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: تأمین امنیت همه زائران بویژه زائران ایرانی و جلوگیری از تکرار فجایع گذشته و همچنین تجدیدنظر در افزایش هزینه‌ها، از مطالبات جدی جمهوری اسلامی است.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: هم دانش و اقتصاد کشور را تقویت می‌کنیم و هم دفاع کشور و امنیت آن را تقویت می‌کنیم. هم انسجام و وحدت ملی باید رعایت شود و هم تنوع آراء و گرایش‌های گوناگون. امام شخصیتی استثنایی به معنای واقعی کلمه بود/ امام (ره) روح جمهوری اسلامی است/ هم اقتصاد را تقویت می‌کنیم و هم دفاع و امنیت کشور را / نه ظلم می‌کنیم و نه ظلم می‌پذیریم/ مهم‌ترین امید دشمنان، امید بستن به اعتراضات مردمی است؛ این محاسبه دشمن غلط است
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: هم دانش و اقتصاد کشور را تقویت می‌کنیم و هم دفاع کشور و امنیت آن را تقویت می‌کنیم. هم انسجام و وحدت ملی باید رعایت شود و هم تنوع آراء و گرایش‌های گوناگون.(ادامه)
شمال نیوز: باید خلاهای قانونی برای حمایت از سوت زنان فساد در کشور رفع شود تا مردم بدون ترس، فسادهای احتمالی را برای رسیدگی‌های قضایی اعلام کنند. شریعتی : سوت‌زنان بدون ترس و نگرانی فسادها را افشا کنند
شمال نیوز: باید خلاهای قانونی برای حمایت از سوت زنان فساد در کشور رفع شود تا مردم بدون ترس، فسادهای احتمالی را برای رسیدگی‌های قضایی اعلام کنند.(ادامه)
سخنرانان روز جهانی قدس در سراسر کشور در کنار محکومیت ظلم و اشغالگری چندین دهه رژیم منفور و پلید صهیونیستی بر نشانه‌های بیداری امت اسلام در برابر توطئه‌های مختلف استکبار و در صدر آنها آمریکا، اسرائیل و متحدانشان در منطقه تاکید کردند و ....(خبر)
(ادامه)
دولت گذشته ۸ سال کشور را معطل غربی‌ها کرد/ چند برابر پروژه بی‌نتیجه توتال، قرارداد سرمایه‌گذاری امضا کردیم/ بیش از ۵۵ قرارداد و تفاهم‌نامه با شرکت‌های داخلی و خارجی امضا شده ....(خبر)
(ادامه)
استاندار : مازندران رتبه ۱۱ تعداد شرکت های دانش بنیان را در کشور دارد
استاندار مازندران با بیان اینکه ریل اقتصادی کشور به سمت دانش بنیان شدن در حال تغییر است، گفت: مازندران رتبه ۱۱ تعداد شرکت های دانش بنیان را در کشور دارد.(ادامه)
70 درصد بازاردخانیات کشور در اختیار 2 شرکت خارجی است/ دولت گذشته به دو شرکت خارجی ارز دولتی می‌دهد و به شرکت‌های داخلی نمی‌دهد/ مازندران در یک بازه تاریخی بالای ۴ هزار هکتار زمین زیر کشت توتون داشت امروز به کمتر از ۲۰۰ هکتار که فاجعه است ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: از تریبون نماز جمعه باید مطالبه‌گری رخ بدهد و سوءاستفاده از سواحل و تالاب‌ها نیز از همین تریبون افشا شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران: سوءاستفاده از سواحل و تالاب‌ها را در تریبون نماز جمعه افشاگری می‌کنم
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: از تریبون نماز جمعه باید مطالبه‌گری رخ بدهد و سوءاستفاده از سواحل و تالاب‌ها نیز از همین تریبون افشا شد. (ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه در مورد نامه‌ای که عنوان شد اگر ثابت شود از ناحیه ایشان منتشر شده قابل تعقیب است ولی لازم است توسط دستگاه‌های اطلاعاتی و ضابطین بررسی صورت گیرد. در صورت شناسایی شخص منتشر کننده حتما قابل تعقیب خواهد بود. اگر ثابت شود لاریجانی نامه شورای نگهبان را منتشر کرده، قابل تعقیب است
سخنگوی قوه قضاییه در مورد نامه‌ای که عنوان شد اگر ثابت شود از ناحیه ایشان منتشر شده قابل تعقیب است ولی لازم است توسط دستگاه‌های اطلاعاتی و ضابطین بررسی صورت گیرد. در صورت شناسایی شخص منتشر کننده حتما قابل تعقیب خواهد بود.(ادامه)
مخالفت باهنر با طرح  شفافیت آرای نمایندگان مجلس مخالفت باهنر با طرح شفافیت آرای نمایندگان مجلس
مخالفت باهنر با طرح شفافیت آرای نمایندگان مجلس(ادامه)
شمال نیوز : انباشت پسماند در استان‌های شمالی هم دریا و هم شالیزار را در معرض جدی قرار داده‌است. زباله‌های زیادی در فاصله بسیار اندک از دریای خزر رها شده اند و شیرابه‌های آن به صورت مستقیم وارد دریا و شالیزارها و با‌غات اطراف می‌شوند.
دریا و جنگل های شمال زیر کوهی از پسماند / 2 نيروگاه زباله‌سوز در كما!فقط 25 درصد از زباله‌ها بازيافت مي‌شو‌د/
شمال نیوز : انباشت پسماند در استان‌های شمالی هم دریا و هم شالیزار را در معرض جدی قرار داده‌است. زباله‌های زیادی در فاصله بسیار اندک از دریای خزر رها شده اند و شیرابه‌های آن به صورت مستقیم وارد دریا و شالیزارها و با‌غات اطراف می‌شوند. (ادامه)
اشرف غنی، رئیس جمهور فراری افغانستان، در پیامی ویدیویی از امارات متحده عربی بار دیگر گفت که برای جلوگیری از خونریزی و پیشگیری از یک فاجعه بزرگ مجبور به ترک افغانستان شده است.
در ارگ به دنبالم می‌گشتند؛ حتی نرسیدم کفش هایم را بپوشم / هر کس گفت من فرار کرده ام، باور نکنید / در حال رايزنى هستم که به افغانستان برگردم
اشرف غنی، رئیس جمهور فراری افغانستان، در پیامی ویدیویی از امارات متحده عربی بار دیگر گفت که برای جلوگیری از خونریزی و پیشگیری از یک فاجعه بزرگ مجبور به ترک افغانستان شده است. (ادامه)

غائله مسیح علی‌نژاد؛ تغییر فاز حمله به ایران از سوی ایالات متحده آمریکا ست تا در دور جدید دولت ایران و امریکا، سیاست‌های فشار جدید، آزمایش شود. پشت‌پرده دزدیدن مسیح علی‌نژاد چیست؟
غائله مسیح علی‌نژاد؛ تغییر فاز حمله به ایران از سوی ایالات متحده آمریکا ست تا در دور جدید دولت ایران و امریکا، سیاست‌های فشار جدید، آزمایش شود.(ادامه)
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اگر من تن به این آتش نمی‌زدم، مطمئن باشید از واکسن داخلی خبری نبود و یک مقداری از این ترکش‌هایی که به سمت ما می‌آید برای همین است که ما واکسن داخلی ساخته‌ایم. یک مافیای دنبال مقوله واکسن است. امروز تولید داخل ۹۲ درصد افزایش پیدا کرده و حداقل واردات ۳۳ درصد با وجود کرونا کم شده است. من همه اسناد در این زمینه را یک روزی افشا خواهم کرد. اگر فساد را ریشه‌کن نکنیم فرو خواهیم ریخت، ما آمده‌ایم تا فساد را افشا کنیم. نمکی: اگر تن به این آتش نمی‌زدم، مطمئن باشید از واکسن داخلی خبری نبود؛ ترکش ها علیه من هم به همین خاطر است / حرف مزخرف می زنند؛ جنبش رسانه ای مسموم راه انداخته اند ....(خبر)
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اگر من تن به این آتش نمی‌زدم، مطمئن باشید از واکسن داخلی خبری نبود و یک مقداری از این ترکش‌هایی که به سمت ما می‌آید برای همین است که ما واکسن داخلی ساخته‌ایم. یک مافیای دنبال مقوله واکسن است. امروز تولید داخل ۹۲ درصد افزایش پیدا کرده و حداقل واردات ۳۳ درصد با وجود کرونا کم شده است. من همه اسناد در این زمینه را یک روزی افشا خواهم کرد. اگر فساد را ریشه‌کن نکنیم فرو خواهیم ریخت، ما آمده‌ایم تا فساد را افشا کنیم. (ادامه)
تیپ‌های عجیب و غریب در ستاد انتخابات
ستاد انتخابات کشور در سومین روز خود ترافیکی سبک از چهره‌های سیاسی و سرشناس و در عین حال سنگین از افرادی خاص با تیپ‌های عجیب و غریب را تجربه کرد. (ادامه)
چرا دروغ می‌گوییم؟ ۷ دلیل عمده دروغ گفتن
(ادامه)
یک پایگاه خبری آمریکایی در مطلبی درباره ترور فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران توسط دولت تروریست آمریکا، نوشت که در این عملیات مأموران رژیم صهیونیستی و منطقه کردستان عراق نیز همکاری کردند ....(خبر)
(ادامه)


همزمان با ورود آن دو خودرو به منطقه ترور، هدایت‌کنندگان پهپاد‌ها به سمت خودرو‌ها شلیک کردند. دو موشک هل‌فایر به خودروی حامل [سردار شهید]سلیمانی برخورد کردند... راننده خودرو دوم برای گریختن، بیشتر گاز داد. راننده قبل از اینکه تک‌تیرانداز دلتا فورس به سمت خودرو شلیک کند و مجبور به توقف شود، حدود ۹۰ متر حرکت کرد. در زمانی که خودرو نقلیه متوقف شد، سومین موشک هل‌فایر نیز به آن اصابت کرد». افشای جزئیات جدید از ترور سردار سلیمانی
همزمان با ورود آن دو خودرو به منطقه ترور، هدایت‌کنندگان پهپاد‌ها به سمت خودرو‌ها شلیک کردند. دو موشک هل‌فایر به خودروی حامل [سردار شهید]سلیمانی برخورد کردند... راننده خودرو دوم برای گریختن، بیشتر گاز داد. راننده قبل از اینکه تک‌تیرانداز دلتا فورس به سمت خودرو شلیک کند و مجبور به توقف شود، حدود ۹۰ متر حرکت کرد. در زمانی که خودرو نقلیه متوقف شد، سومین موشک هل‌فایر نیز به آن اصابت کرد». (ادامه)
شمال نیوز : اگرچه مقامات روسیه در کرملین تاکنون به افشای فایل صوتی مصاحبه ظریف واکنش نشان نداده‌اند، اما رسانه‌های روس جزییات آن را به روایت خودشان تحلیل کرده اند. واکنش تند روسیه به افشای فایل صوتی ظریف / ظریف مصاحبه را منتشر کرده است؟
شمال نیوز : اگرچه مقامات روسیه در کرملین تاکنون به افشای فایل صوتی مصاحبه ظریف واکنش نشان نداده‌اند، اما رسانه‌های روس جزییات آن را به روایت خودشان تحلیل کرده اند.(ادامه)
شمال نیوز : دکتر هاشمیان صحبت‌هایش را این گونه شروع کرد: «بحث این است که بیمار (انصاریان) به عنوان یک ورزشکار چرا باید به آی‌سی‌یو برود؟ چرا باید علی انصاریان به ICU برود؟ اگر او آمده سی‌تی‌اسکنی که نشان دادم چرا حاشیه‌ساز شد؟ .... پزشک علی انصاریان متهم به قتل شد! / هیچ وقت وضعیت انصاریان نرمال نبود
شمال نیوز : دکتر هاشمیان صحبت‌هایش را این گونه شروع کرد: «بحث این است که بیمار (انصاریان) به عنوان یک ورزشکار چرا باید به آی‌سی‌یو برود؟ چرا باید علی انصاریان به ICU برود؟ اگر او آمده سی‌تی‌اسکنی که نشان دادم چرا حاشیه‌ساز شد؟ ....(ادامه)
درخواست خارجی‌ها برای خرید واکسن ایرانی
عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: جامعه جهانی به خوبی به علم و دانش تولید واکسن کرونای ایرانی پی برده و حتی برخی از کشورها درخواست خرید این واکسن را داشته‌اند و نشان دادیم تحریم‌های دارویی ایران معنا ندارد(ادامه)
احمدی نژاد در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود که اگر شما رد صلاحیت شوید، قصد دارید اسراری را افشا کنید، آیا چنین چیزی درست است؟ گفت: در خصوص انتخابات ان شاالله در وقتش صحبت خواهم کرد. واکنش رئیس جمهور سابق به احتمال ردصلاحیت شدنش از سوی شورای نگهبان
احمدی نژاد در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود که اگر شما رد صلاحیت شوید، قصد دارید اسراری را افشا کنید، آیا چنین چیزی درست است؟ گفت: در خصوص انتخابات ان شاالله در وقتش صحبت خواهم کرد.(ادامه)
۱۰ اقدام احتمالی ترامپ در ۲ ماه آخر حضور در کاخ سفید
یک پایگاه خبری آمریکایی در یادداشتی، ۱۰ اقدام احتمالی ترامپ تا پیش از ترک کاخ سفید در هفته‌های آتی را مورد بررسی قرار داد.(ادامه)
سرنوشت ملانیا ترامپ بعد از شکست شوهرش چه می‌شود؟
ملانیا را زنی متین، متعادل و خویشتن‌دار می‌بینند که از خلوت‌نشینی خرسند است. اما اینکه با شنیدن خبر شکست دونالد ترامپ چه خواهد کرد، موضوعی است که مورد گمانه‌زنی قرار گرفته است.(ادامه)

رئیس قوه قضاییه سند امنیت قضایی را ابلاغ کرد؛ این سند در ۳۷ ماده از «حق بهره‌مندی از خدمات حقوقی» تا «منع بازداشت غیرقانونی و خودسرانه» را در برمی‌گیرد. رئیس قوه قضاییه سند امنیت قضایی را ابلاغ کرد / بازداشت خودسرانه ممنوع است؛ تعیین شرایط قانونی بودن «بازداشت» و «اقامت اجباری» / بازداشت هر فردی باید در اسرع وقت به اطلاع خانواده او برسد / بازرسی بدنی بدون لباس ممنوع است، مگر در صورت ضرورت قطعی(خبر)
رئیس قوه قضاییه سند امنیت قضایی را ابلاغ کرد؛ این سند در ۳۷ ماده از «حق بهره‌مندی از خدمات حقوقی» تا «منع بازداشت غیرقانونی و خودسرانه» را در برمی‌گیرد.(ادامه)
شمال نیوز : یک مقام مسئول گفت: جمعیت استان‌ها و دارایی قبلی شرکت‌های استانی سهام عدالت در تفاوت قیمت نمادها تاثیری ندارد و این تفاوت قیمت به دلیل تقدم و تاخر شرکت‌ها در ورود به بورس است  .... چرا قیمت سهام شرکتهای سرمایه‌گذاری استانی متفاوت است؟ / جایگاه سهامداران مازندرانی کجاست ؟ ؟
شمال نیوز : یک مقام مسئول گفت: جمعیت استان‌ها و دارایی قبلی شرکت‌های استانی سهام عدالت در تفاوت قیمت نمادها تاثیری ندارد و این تفاوت قیمت به دلیل تقدم و تاخر شرکت‌ها در ورود به بورس است ....(ادامه)
رازی که رهبر کره شمالی به ترامپ گفت
(ادامه)
فاجعه هشتم شهریور؛ بمب‌گذار دفتر نخست‌وزیری که بود و چه شد؟
هشتم شهریور ۱۳۶۰ انفجاری در دفتر نخست‌وزیری رجایی و باهنر، رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر وقت را به شهادت رساند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.