.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سرمایه گذاری معاون احمدی‌نژاد در 10 کشور؟
بیش از یک ماه از بازداشت معاون اجرایی احمدي‌نژاد می گذرد و هنوز مقام های مسئول قضایی اظهار نظری درباره اتهام های حمید بقایی به میان نیاورده اند.(ادامه)
خاتمی: دلسوزان «کاسب تحریم» نیستد
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: برخی از صاحبان قلم را نصیحت می‌کنم که با دو قطبی نشان دادن جامعه، در میدان دشمن بازی نکنند،‌ دشمن نمی‌خواهد این جامعه را در این عرصه متحد ببیند، یکی می‌نویسد کاسبان تحریم، یکی می‌نویسد کاسبان صلح!، در این کشور هیچ دلسوزی کاسب تحریم نیست و هیچ دلسوزی هم کاسب صلح نیست، چون اینجا جای کسب نیست بلکه جای افتخارآفرینی و عزت است. (ادامه)
جزئیات تازه از کمک مالی رحیمی به برخی نمایندگان
ابراهیمیان، سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد که اعضای این شورا در بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس دهم، نسبت به اسامی فهرست مورد اشاره رحیمی، بیتفاوت نخواهند بود(ادامه)
سه نشانه مثبت از مذاکرات
(ادامه)
زن جوان که برای افشا نشدن راز خیانتش، شوهرش را زنده به آتش کشیده بود، پس از شش ماه فاش شد.


زن خیانتکار در تنکابن شوهرش را به آتش کشید
زن جوان که برای افشا نشدن راز خیانتش، شوهرش را زنده به آتش کشیده بود، پس از شش ماه فاش شد. (ادامه)
شمال نیوز: خانواده های شهدای حادثه هفتم تیر سال 60 و جمعی از خانواده های دارای چند شهید استان تهران با مقام معظم رهبری دیدار کردند.
کسانی که چهره هیولایی آمریکا را با بزک رسانه‌ای می‌پوشانند، به ملت خیانت می‌کنند(خبر)
شمال نیوز: خانواده های شهدای حادثه هفتم تیر سال 60 و جمعی از خانواده های دارای چند شهید استان تهران با مقام معظم رهبری دیدار کردند. (ادامه)
ادعای تازه احمدی‌نژاد درباره امام زمان
برای ما تفاوت این دو مشخص است، اما برای کسی که در آمریکای لاتین این دو کلمه به گوشش می‌خورد خیلی بهم نزدیک است. با برنامه می‌خواهند کاری کنند که دیگر کسی جرئت نکند به دینداری و امام (عج) فکر کند. البته بسیار قوی عمل می‌کنند.(ادامه)
شمال نیوز: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران در تاریخ 14 تیر ماه 1370 در جمع اصناف سراسر کشور بیاناتی را مطرح کرده اند که این شبکه اطلاع رسانی، آن سخنان گوهر بار را منتشر کرده است بیانات رهبر انقلاب در دیدار جمعی از اصناف
شمال نیوز: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران در تاریخ 14 تیر ماه 1370 در جمع اصناف سراسر کشور بیاناتی را مطرح کرده اند که این شبکه اطلاع رسانی، آن سخنان گوهر بار را منتشر کرده است(ادامه)
«أبوبکر البغدادی» در شهر الرقه بستری است
(ادامه)
انتظار فردوسی‌پور از دولت تدبیر
عادل فردوسی پور با پخش صحبت‌های تلویحی وزیر ورزش علیه سرمربی تیم ملی فوتبال، گفت: از دولت تدبیر و امید انتظار می‌رود که کمک کند تا تیم ملی آرامش داشته باشد.(ادامه)
افشاگری از بورسیه های دولت دهم
(ادامه)
پیشخوان روزنامه‌های يکشنبه ۱۳ ارديبهشت
(ادامه)
چه کسانی یارانه اردیبهشت را می‌گیرند؟
باتوجه به رسانه‌ای شدن برنامه دولت برای حذف یارانه ثروتمندان در آغاز سال، حال بهتر است سیاست سکوت رسانه‌ای دولت در این باره تغییر کند و به طور شفاف اعلام شود که فقط یارانه ثروتمندان قطع خواهد شد. (ادامه)
کمیته امداد از وزیر کشور شکایت می‌کند؟
(ادامه)
برائت احمدی‌نژاد از رحیمی صحیح بود
(ادامه)
نقاشی آمریکا در توضیح توافق لوزان +عکس
(ادامه)
کلاهبرداری دو میلیارد تومانی از کی‌روش
سرمربی تیم ملی ایران در مصاحبه ای با یک روزنامه پرتغالی سرانجام ماجرای کلاهبرداری یک موسسه مالی از وی را افشا کرد.(ادامه)
شمال نیوز: مشاور ارشد رئیس‌جمهور با تاکید بر این که پول‌های کثیف بخشی از مدیریت کشور را درگیر کرده، گفت: عده‌ای می‌خواهند در سال ۹۴ با پول‌های کثیف وارد بازی سیاسی شوند. ما سکوت نخواهیم کرد و سال ۹۴، سال افشای آنهاست.
احمدی‌نژاد یک فرد یا یک دولت نبود،بلکه یک جریان برنامه‌ریزی شده با خود داشت
شمال نیوز: مشاور ارشد رئیس‌جمهور با تاکید بر این که پول‌های کثیف بخشی از مدیریت کشور را درگیر کرده، گفت: عده‌ای می‌خواهند در سال ۹۴ با پول‌های کثیف وارد بازی سیاسی شوند. ما سکوت نخواهیم کرد و سال ۹۴، سال افشای آنهاست. (ادامه)
مشروح برنامه ۱۱ اسفند ۹۰
(ادامه)
عناصر داعش به جنون جنسی مبتلا هستند
(ادامه)
مثلث جاسوسی علیه ایران افشا شد
(ادامه)
جزییاتی جدید که از زندگی تروریست های داعشی افشا شده نشان از اوج انحرافات جنسی آنها دارد.
افشای جزییات جدید از انحرافات جنسی داعشی‌ها
جزییاتی جدید که از زندگی تروریست های داعشی افشا شده نشان از اوج انحرافات جنسی آنها دارد. (ادامه)
خاک بر سر آن نماینده‌ مجلس که...!
احمد توکلی نماینده مجلس گفت: من به‌عنوان نماینده ملت ایران وظیفه دارم افکارعمومی را روشن کنم. متاسفانه ریشه برخی اتفاقات هم در مجلس است که تنها چاره آن این است که چشمانتان را خوب باز کنید. بله عده‌ای هم اول خوب هستند و بعد بد می‌شوند. خاک بر سر آن نماینده‌ای که به وزیر شماره‌حساب می‌دهد!»(ادامه)
رسایی: کمک ۵ میلیارد تومانی بابک زنجانی به ستاد انتخاباتی بنفش
نماینده مردم تهران در اینستاگرامش نوشت «اگر حکم رحیمی آن بود که صادر شد، حکم دریافت کمک ۵ میلیاردی از بابک زنجانی چقدر است؟» (ادامه)
"رحیمی اسامی را افشا نمی‌کند"
(ادامه)
نطق توکلی در مجلس علیه مهدی هاشمی
نماینده مردم تهران گفت: شرکت استات اویل در سال‌های ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ پنج میلیون و ۲۰۰ هزار دلار به فرزند رئیس‌ جمهور اسبق پرداخت کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: این نامزدها و نمایندگانی که با رانت و پول دولت قبلی در انتخابات حضور یافتند، بدهکار دولت قبلی و متخلف هستند و نمی توانند در مجلس جایی داشته باشند. ما خواهان برخورد جدی قوه قضاییه با این ۱۷۰ نامزد و نماینده مجلس هشتم هستیم.... رحیمی توبه کند و اسامی نامزدهای استفاده کننده از پول و رانت منتشر شود!
شمال نیوز : این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: این نامزدها و نمایندگانی که با رانت و پول دولت قبلی در انتخابات حضور یافتند، بدهکار دولت قبلی و متخلف هستند و نمی توانند در مجلس جایی داشته باشند. ما خواهان برخورد جدی قوه قضاییه با این ۱۷۰ نامزد و نماینده مجلس هشتم هستیم....(ادامه)
احمدي‌نژاد ميخواهدرهبرمخالفان روحاني شود
(ادامه)
شمال نیوز: اخبار مربوط به فساد اقتصادی این روزها در رسانه های کشور بسیار یافت می شود و این امر هم خوب است و هم بد. خوب است چرا که باعث رونمایی مفسدان اقتصادی و بد است چون نشان دهنده زیاد شدن فساد در جامعه است
پیچ و خم های پرونده های فساد اقتصادی بابک زنجانی پای 4 وزیر را به بهارستان باز کرد
شمال نیوز: اخبار مربوط به فساد اقتصادی این روزها در رسانه های کشور بسیار یافت می شود و این امر هم خوب است و هم بد. خوب است چرا که باعث رونمایی مفسدان اقتصادی و بد است چون نشان دهنده زیاد شدن فساد در جامعه است (ادامه)
بهارستان و پس لرزه‌های نامه رحیمی
(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 24 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.