.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مسکن مهر تا ۲۰ سال آینده درگیر مشکلات زیرساختی است
وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم با بیان این‌که مسکن مهر تا چهار برنامه توسعه‌ای دیگر درگیر مشکلات زیرساختی است، گفت:‌ مسکن مهر برای از بین بردن حاشیه‌نشینی بود،‌اما در حقیقت حاشیه دیگری به حاشیه نشینی اضافه کرد.(ادامه)
نامه جمعی از متقاضیان مسکن مهر به حسن روحانی
امروز صبح جمعی از متقاضیان مسکن مهر پردیس مقابل ساختمان ریاست جمهوری تجمع کرده اند. این متقاضیان نامه ای خطاب به حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان نوشته اند که در ادامه می خوانید.(ادامه)
برنامه های وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم منتشر شد
رییس جمهوری در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی و ماده ۱۸۸ قانون آیین نامه داخلی مجلس وشورای اسلامی اسامی وزرای پیشنهادی برای دولت دوازدهم را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد. فهرست نهایی وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم توسط حسن روحانی، به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد. اعضا هیئت‌وزیران و برنامه‌های وزرا پیشنهادی به شرح زیر […](ادامه)
شمال نیوز:لیست کابینه پیشنهادی دولت دوزادهم در نشست علنی صبح امروز (سه‌شنبه) پارلمان توسط حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تقدیم هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی شد...

وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم به مجلس معرفی شدند/ وزارت علوم بدون وزیر ماند + اسامی
شمال نیوز:لیست کابینه پیشنهادی دولت دوزادهم در نشست علنی صبح امروز (سه‌شنبه) پارلمان توسط حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تقدیم هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی شد... (ادامه)
بر اساس اخبار قرار است کابینه دوم حسن روحانی روز سه شنبه به مجلس شورای اسلامی معرفی شود. از این رو روند حدس و گمانی زنی ها درباره آخرین تغییرات کابینه در رسانه ها افزایش یافته و فراکسیون های مختلف مجلس نیز به فکر سازوکار چگونگی بررسی لیست پیشنهادی می باشند. آخرین گمانه زنی ها درباره وزرای پیشنهادی در آستانه معرفی کابینه/ فراکسیون امید به کدام گزینه ها احتمالا رای نخواهد داد
بر اساس اخبار قرار است کابینه دوم حسن روحانی روز سه شنبه به مجلس شورای اسلامی معرفی شود. از این رو روند حدس و گمانی زنی ها درباره آخرین تغییرات کابینه در رسانه ها افزایش یافته و فراکسیون های مختلف مجلس نیز به فکر سازوکار چگونگی بررسی لیست پیشنهادی می باشند. (ادامه)
حسن روحانی،‌رئیس جمهوری کشورمان روز گذشته (شنبه) در حضور جمع کثیری از مقامات و شخصیت های لشکری و کشوری و مقامات خارجی سوگند یاد کرد تا برای یک دوره 4 ساله دیگر سکان دار دولت دوازدهم باشد.

این «هشت» نفر ؛ چه کسانی قطعا در دولت جدید حضور خواهند داشت ؟+ جدول(خبر)
حسن روحانی،‌رئیس جمهوری کشورمان روز گذشته (شنبه) در حضور جمع کثیری از مقامات و شخصیت های لشکری و کشوری و مقامات خارجی سوگند یاد کرد تا برای یک دوره 4 ساله دیگر سکان دار دولت دوازدهم باشد. (ادامه)
شمال نیوز: کابینه دولت دوازدهم که قرار است هفته آینده به مجلس شورای اسلامی معرفی شود در ترکیب خود شاهد ۹ وزیر جدید خواهد بود.
خداحافظی ۹ وزیر با دولت دوازدهم
شمال نیوز: کابینه دولت دوازدهم که قرار است هفته آینده به مجلس شورای اسلامی معرفی شود در ترکیب خود شاهد ۹ وزیر جدید خواهد بود. (ادامه)
چهار روز مانده به مراسم تحلیف رئیس‌جمهوری، آخرین بررسی‌ها نشان می‌دهد که نیمی از وزرای دولت یازدهم رفتنی شده‌اند و چینش زنان کابینه دستخوش تغییراتی شده است. آخرین گمانه‌زنی‌ها درباره دولت روحانی؛ لیست وزرای رفتنی و ماندنی دولت
چهار روز مانده به مراسم تحلیف رئیس‌جمهوری، آخرین بررسی‌ها نشان می‌دهد که نیمی از وزرای دولت یازدهم رفتنی شده‌اند و چینش زنان کابینه دستخوش تغییراتی شده است.(ادامه)
شمال نیوز : هر چه به روز تحلیف حکم رییس جمهوری حسن روحانی نزدیک تر می شویم وضعیت شفاف تر می شود. در کنار نارضایتی اصلاح طلبان از اتفاقات داخلی کابینه، لابی ها ادامه دارد.  گروه های داخلی مجلس، سیاستمداران چپ و راست، احزاب و حتی اساتید دانشگاه به دنبال نقش آفرینی و تاثیر گذاری بر ترکیب کابینه هستند..... آخرین اخبار و گمانه زنی‌ها از کابینه دوازدهم
شمال نیوز : هر چه به روز تحلیف حکم رییس جمهوری حسن روحانی نزدیک تر می شویم وضعیت شفاف تر می شود. در کنار نارضایتی اصلاح طلبان از اتفاقات داخلی کابینه، لابی ها ادامه دارد. گروه های داخلی مجلس، سیاستمداران چپ و راست، احزاب و حتی اساتید دانشگاه به دنبال نقش آفرینی و تاثیر گذاری بر ترکیب کابینه هستند.....(ادامه)
کمتر از دو هفته به معرفی وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم مانده و بازار شایعات و گمانه‌زنی‌ها دراین‌باره داغ است. رو گذشته اسامی زیادی برای وزارتخانه‌ها مطرح شد و به نظر می‌رسد جز پنج یا شش وزارتخانه؛ دیگر وزارتخانه‌ها دستخوش تغییر قرار بگیرند و بخشی از جابه‌جایی‌ها درونی باشد. شش وزیری که احتمال تغییر آنها کم است/ آخرین گمانه‌زنی‌ها درباره هشت وزارتخانه دولت دوم روحانی
کمتر از دو هفته به معرفی وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم مانده و بازار شایعات و گمانه‌زنی‌ها دراین‌باره داغ است. رو گذشته اسامی زیادی برای وزارتخانه‌ها مطرح شد و به نظر می‌رسد جز پنج یا شش وزارتخانه؛ دیگر وزارتخانه‌ها دستخوش تغییر قرار بگیرند و بخشی از جابه‌جایی‌ها درونی باشد.(ادامه)
در جلسه منتخبان شورای شهر پنجم که در یکی از سالن‌های شورای شهر برگزار شد محسن هاشمی با وجود برخی درخواست‌ها برای داوطلب شدن وی برای سمت شهرداری تهران، به تصمیم جمعی اعضای شورا احترام گذاشته و اعلام کرد که منتخبین ....

انتخاب 7 نفر از 24 گزینه شهرداری تهران در جلسه منتخبین شورا / 2 مازنی هم کاندیدای پیشنهادی
در جلسه منتخبان شورای شهر پنجم که در یکی از سالن‌های شورای شهر برگزار شد محسن هاشمی با وجود برخی درخواست‌ها برای داوطلب شدن وی برای سمت شهرداری تهران، به تصمیم جمعی اعضای شورا احترام گذاشته و اعلام کرد که منتخبین .... (ادامه)
رؤسای جمهور اغلب در دومین دوره ریاست جمهوری خود، بر پایه برنامه ها و تغییرات معادلات سیاسی در چیدمان کابینه دوم خود نیز دست به تغییراتی زده اند که گاه این تغییرات، یک تغییر فنی در ساختار دولت بوده و گاه به تغییر توازن نیروهای دولت از لحاظ خاستگاه سیاسی منجر شده است. کدام دولت‌ها بیشترین و کمترین تغییر را در کابینه‌های دوم خود اعمال کردند+ جداول
رؤسای جمهور اغلب در دومین دوره ریاست جمهوری خود، بر پایه برنامه ها و تغییرات معادلات سیاسی در چیدمان کابینه دوم خود نیز دست به تغییراتی زده اند که گاه این تغییرات، یک تغییر فنی در ساختار دولت بوده و گاه به تغییر توازن نیروهای دولت از لحاظ خاستگاه سیاسی منجر شده است.(ادامه)
برخی کارشناسان بر این باورند که تغییرات کابینه، خیلی چشمگیر و محسوس نیست و با اینکه شاهد تغییراتی در سطح وزارتخانه ها، معاونان رئیس جمهور و حتی دفتر رئیس جمهور برای دولت دوازدهم خواهیم بود، این تغییرات بیشتر شامل جابجایی های درون دولت می شود، نه آمدن چهره ها و افراد جدید.
کدامیک از وزیران با صندلی وزارت خداحافظی می‌کنند + اسامی
برخی کارشناسان بر این باورند که تغییرات کابینه، خیلی چشمگیر و محسوس نیست و با اینکه شاهد تغییراتی در سطح وزارتخانه ها، معاونان رئیس جمهور و حتی دفتر رئیس جمهور برای دولت دوازدهم خواهیم بود، این تغییرات بیشتر شامل جابجایی های درون دولت می شود، نه آمدن چهره ها و افراد جدید. (ادامه)
تصاویر/ مقامات عالی‌رتبه کشور در کنار نوه‌هایشان/ از رهبر انقلاب و فرمانده سپاه تا عارف و قالیباف
نوه‌دار داشتن یکی از تجربه‌ها و احساس‌های ناب و شیرین زندگی است. مسئولان نیز از این قائده مستثنی نیستند و این حس را تجربه کرده‌اند. در این گزارش عکس‌هایی را از مقامات عالی رتبه کشورمان به همراه نوه‌هایشان می‌بینید.(ادامه)
با نزدیک شدن به روزهای پایانی دولت یازدهم گمانه زنی های تازه درباره کابینه حسن روحانی افزایش یافته است. گمانه زنی ها از این حکایت دارد که در 14 پست کابینه دولت دوازدهم تغییرات قطعی است. آخرین خبرها از تغییرات کابینه ؛ جوان ترها می آیند
با نزدیک شدن به روزهای پایانی دولت یازدهم گمانه زنی های تازه درباره کابینه حسن روحانی افزایش یافته است. گمانه زنی ها از این حکایت دارد که در 14 پست کابینه دولت دوازدهم تغییرات قطعی است.(ادامه)
سرپرست اداره‌ کل راه و شهرسازی استان معرفی شد
حسین محبوبی با حکم وزیر راه و شهرسازی به عنوان سرپرست اداره‌ کل راه و شهرسازی استان گلستان منصوب شد. (ادامه)
دولت یازدهم روز 12 مرداد ماه سال 92 با مراسم تنفیذی که در محضر رهبر معظم انقلاب انجام شد آغاز به کار کرد و احتمالاً بر اساس گفته یکی از اعضای هیات رئیسه 10 یا 11 مرداد به پایان می رسد و جای خود را ....

نارضایتی روحانی و پیش‌بینی تغییرات بیشتر از ۵۰ درصد در کابینه دولت
دولت یازدهم روز 12 مرداد ماه سال 92 با مراسم تنفیذی که در محضر رهبر معظم انقلاب انجام شد آغاز به کار کرد و احتمالاً بر اساس گفته یکی از اعضای هیات رئیسه 10 یا 11 مرداد به پایان می رسد و جای خود را .... (ادامه)
گزینه‌های اصلاح‌طلبان برای شهرداری؛ از «محسن هاشمی» تا «گزینه خودخوانده»!
با اعلام نتایج انتخابات پنجمین دوره شورای شهر تهران و پیروزی اصلاح طلبان بر رقیب خود در این انتخابات، رفتن «محمدباقر قالیباف» از شهرداری قطعی شده است و با توجه به در دست گرفتن شورای اسلامی تهران توسط اصلاح طلبان قطعا جانشین وی یک چهره اصلاح طلب خواهد بود، به همین منظور گزینه های متعددی برای جایگزینی وی این روزها از سوی این طیف سیاسی در رسانه ها مطرح می شود.(ادامه)
شمال نیوز :  “اعضای کابینه چابک تر می شوند” ؛ “کابینه دوازدهم جوان تر می شود” و “تغییر در دولت دوازدهم” عباراتی بود که پیش از انتخابات ریاست جمهوری از رئیس جمهور و مسئولان ستادی وی نقل می شد.

کدام یک از اعضای کابینه دولت روحانی تغییر می کنند؟
شمال نیوز : “اعضای کابینه چابک تر می شوند” ؛ “کابینه دوازدهم جوان تر می شود” و “تغییر در دولت دوازدهم” عباراتی بود که پیش از انتخابات ریاست جمهوری از رئیس جمهور و مسئولان ستادی وی نقل می شد. (ادامه)
گمانه‌زنی‌های زودهنگام درباره جایگزین شهرداری
انتخابات شورای شهر و روستا یك چرخش ١٨٠درجه‌ای در تركیب شورای پنجم درخیلی از شهرها بود و حالا اصلاح‌طلبان لیست امید نه‌تنها در تهران، اصفهان، شیراز، كرمان، یزد، سمنان، قزوین، تبریز و اردبیل كه درمشهد هم توانسته‌اند بیشترین آرای مردم را به خود جلب كنند و شنیده‌ها از كرج و اهواز هم تقریبا همین وضعیت را تأیید می‌كند.(ادامه)
حمایت 5000 فعال عرصه سلامت مازندران از روحانی
(ادامه)
پیام تسلیت روحانی به وزیر راه
رییس جمهور در پیامی به وزیر راه و شهرسازی، درگذشت حاجیه خانم آخوندی و همسر ایشان آقای سید مرتضی امیری تهرانی را تسلیت گفت و از درگاه ایزد منّان برای آنها، رضوان و مغفرت الهی و برای عموم بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت کرد.(ادامه)
تغییر مصوبه جنجالی کمیسیون تبلیغات انتخابات / مناظره ها زنده پخش می شود(خبر)
(ادامه)
بازدید وزیر راه و شهرسازی از طرح های بازآفرینی شهری ساری
وزیر راه و شهرسازی از اقدامات مرتبط با حوزه بازآفرینی شهری در ساری بازدید کرد.(ادامه)
شمال نیوز : حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان برای افتتاح برخی پروژه ها در مازندران وارد فرودگاه دشت ناز ساری شد..... رئیس جمهور وارد مازندران شد
شمال نیوز : حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان برای افتتاح برخی پروژه ها در مازندران وارد فرودگاه دشت ناز ساری شد.....(ادامه)
رئیس جمهور وارد فرودگاه دشت ناز ساری شد
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان برای افتتاح برخی پروژه ها در مازندران وارد فرودگاه دشت ناز ساری شد.(ادامه)
یک کیلومتر از چهار خطه کردن محور هراز با حضور وزیر راه به بهره برداری رسید
با حضور وزیر راه و شهرسازی یک کیلومتر دیگر از طرح ملی چهار خطه کردن محور هراز اجرا و به بهره برداری رسید.(ادامه)
شمال نیوز : محمدرضا باهنر یکی پارلمانی ترین چهره های سیاسی ایران است که هشت دوره نمایندگی مردم تهران و کرمان را در کارنامه خود دارد. او به «لابی من » بودن معروف است و در برهه های حساس مجلس و سیاست کشور وظیفه لابی گری را برای اردوگاه اصولگرایی بر عهده داشته و هیچ گاه از اینکه.... باهنر: موسوی و کروبی باید در حصر بمانند/ کم فهم‌ها،می‌گویند روحانی ردصلاحیت می‌شود
شمال نیوز : محمدرضا باهنر یکی پارلمانی ترین چهره های سیاسی ایران است که هشت دوره نمایندگی مردم تهران و کرمان را در کارنامه خود دارد. او به «لابی من » بودن معروف است و در برهه های حساس مجلس و سیاست کشور وظیفه لابی گری را برای اردوگاه اصولگرایی بر عهده داشته و هیچ گاه از اینکه....(ادامه)
آخوندی: اعتماد به نفسم بیشتر شد
وزیر راه و شهرسازی در نامه‌ای به رییس مجلس با تشکر از نمایندگان مجلس اعلام کرد: رای اعتماد مجدد، اعتماد به نفس بیشتری به من و همکارانم داد....(ادامه)
مقایسه آراء «آخوندی» در 3 دوره رای اعتماد
عباس آخوندی تاکنون سه بار در مقابل رای نمایندگان قرار گرفته است و هر بار توانسته موافقت آنها برای نشستن بر صندلی ریاست وزارتخانه راه و شهرسازی را کسب کند.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 19 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.