.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : رئیس  سازمان مردم نهاد دیده‌بان عدالت و شفافیت کشور خاطر نشان کرد: فساد به حدی فراگیری شده که مردم احساس می‌کنند با این موضوع کنار بیایند و این مناسب نیست، بحث مبارزه با فساد جدید و نو بوده و قابلیت ایجاد انگیزه دارد و برای افراد فاسد یاس و ترس می‌آورد..... احمد توکلی : افراد فاسد از رسانه‌ها می‌ترسند./ ژن خوب نباید وارد کار شود
شمال نیوز : رئیس سازمان مردم نهاد دیده‌بان عدالت و شفافیت کشور خاطر نشان کرد: فساد به حدی فراگیری شده که مردم احساس می‌کنند با این موضوع کنار بیایند و این مناسب نیست، بحث مبارزه با فساد جدید و نو بوده و قابلیت ایجاد انگیزه دارد و برای افراد فاسد یاس و ترس می‌آورد.....(ادامه)
آخوندی استعفا داد؟
(ادامه)
۱۰ وزیر در راه مجلس/ ۶۲سوال از وزرا در یک هفته
هفته آینده ۲ وزیر در صحن مجلس و ۱۰ وزیر برای توضیح به نمایندگان و همچنین پاسخ به سوالات آنها در کمیسیون‌های تخصصی مجلس حاضر می شوند؛ البته وزرای ارشاد و علوم هم در صحن و هم در کمیسیون تخصصی مجلس حاضر می شود. (ادامه)
استیضاح آخوندی با ۵۰ امضا به کمیسیون عمران مجلس ارجاع شد
رئیس کمیسیون عمران مجلس، از ارجاع طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی جهت بررسی به کمیسیون عمران خبر داد.(ادامه)
تعداد امضا‌های استیضاح «آخوندی» از مرز ۵۰ گذشت
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: طرح استیضاح آخوندی در سه صفحه او را مورد سوال قرار داده و به مواردی همچون بحث مسکن، عدم مدیریت در بازار مسکن، و همچنین سوء مدیریت در مسکن مهر اشاره شده است.(ادامه)
۱۶ سفر مسئولان دولتی با هواپیمای اختصاصی در ۱۶ ماه
عمده سفرهای انجام شده مسئولان دولتی طی ۱ و نیم سال اخیر به کشورهای همسایه بوده و برخی از مقاصد همچون روسیه، قزاقستان، عراق و حتی اتریش و آذربایجان، دارای پروازهای متعدد میان ایران و کشور مقصد است.(ادامه)
آخرین خبر از طرح استیضاح آخوندی
رئیس کمیسیون عمران مجلس از تقدیم طرح استیضاح آخوندی با بیش از ۴۰ امضا به کمیسیون متبوعش خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از تهیه طرح استیضاح محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجلس خبر داد..... استیضاح وزیر صنعت با ۷ محور در مجلس کلید خورد
شمال نیوز : عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از تهیه طرح استیضاح محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجلس خبر داد.....(ادامه)
شمال نیوز : احد جاودانی که در گذشته مدیر کلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران را برعهده داشته ، پس تغییر از سوی وزیر به مدیرکلی استان تهران بزرگ منصوب شد که به نظر می رسد چندان مورد رضایت احمدی لاشکی نبوده است . .... احمدی لاشکی در تعقیب وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی / باز هم پای جاودانی در میان است ؟!
شمال نیوز : احد جاودانی که در گذشته مدیر کلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران را برعهده داشته ، پس تغییر از سوی وزیر به مدیرکلی استان تهران بزرگ منصوب شد که به نظر می رسد چندان مورد رضایت احمدی لاشکی نبوده است . ....(ادامه)
شمال نیوز: رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در توئیتی پاسخ انتقاد یکی از ائمه جماعات استان‌های شمالی درباره سوال نمایندگان از رئیس‌جمهور را داد و گفت: نفهمیده سخن گفتن بلای جان ایران امروز است پاسخ تند رئیس کمیسیون امنیت ملی به سخنان امام جمعه بابل
شمال نیوز: رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در توئیتی پاسخ انتقاد یکی از ائمه جماعات استان‌های شمالی درباره سوال نمایندگان از رئیس‌جمهور را داد و گفت: نفهمیده سخن گفتن بلای جان ایران امروز است(ادامه)
شکایت ۲۰ نماینده از وزیر کابینه روحانی
ابوترابی از شکایت ۲۰ نماینده از وزیر راه و شهرسازی خبر داد.(ادامه)
شکایت ۲۰ نماینده از "عباس آخوندی"
ابوترابی از شکایت ۲۰ نماینده از وزیر راه و شهرسازی خبر داد.(ادامه)
همچنین گفته می شود، رئیس جمهور برای تغییر وزیرانی که وزارتخانه های آنان در جریان نوسانات اخیر اقتصادی سهیم بوده اند و کم کاری از سوی آنان صورت گرفته است، تصمیمات نهایی را می گیرد و احتمالا وزیرانی مانند «محمد شریعتمداری تغییرات در کابینه از این هفته کلید می خورد/ رئیس جمهور به مردم چه خواهد گفت؟!
همچنین گفته می شود، رئیس جمهور برای تغییر وزیرانی که وزارتخانه های آنان در جریان نوسانات اخیر اقتصادی سهیم بوده اند و کم کاری از سوی آنان صورت گرفته است، تصمیمات نهایی را می گیرد و احتمالا وزیرانی مانند «محمد شریعتمداری(ادامه)
 در جدال برای کسب کرسی بیشتری از کرسی های اقتصادی کابینه و همچنین تلاش برای حاکم کردن تفکر خود بر بخش اقتصادی دولت، گروه های یاد شده تلاش زیادی برای رقابت با یکدیگر دارند. البته در اوضاع کنونی، بخشی از این جریانات، سهم بیشتری داشته و تلاش دارند، وضعیت موجود را حفظ کرده و مانع از جدایی افراد نزدیک به خود بشوند. آخرین خبرها از انجام تغییرات در دولت؛ چرا انجام تغییرات در بخش اقتصادی کابینه سخت است؟!
در جدال برای کسب کرسی بیشتری از کرسی های اقتصادی کابینه و همچنین تلاش برای حاکم کردن تفکر خود بر بخش اقتصادی دولت، گروه های یاد شده تلاش زیادی برای رقابت با یکدیگر دارند. البته در اوضاع کنونی، بخشی از این جریانات، سهم بیشتری داشته و تلاش دارند، وضعیت موجود را حفظ کرده و مانع از جدایی افراد نزدیک به خود بشوند. (ادامه)
شمال نیوز : امید که مدیریت بازسازی در اختیار اشخاص صاحب صلاحیت از معماران برجسته ایران قرار گیرد و از هر گونه اقدام شتاب‌زده و اندیشیده نشده خودداری گردد. .... مدیریت بازسازی مسجد جامع ساری در اختیار اشخاص صاحب صلاحیت از معماران برجسته ایران قرار گیرد
شمال نیوز : امید که مدیریت بازسازی در اختیار اشخاص صاحب صلاحیت از معماران برجسته ایران قرار گیرد و از هر گونه اقدام شتاب‌زده و اندیشیده نشده خودداری گردد. ....(ادامه)
 در حال حاضر، مردم، کارشناسان و حتی مجلس و دولت به اتفاق نظرشان این است که باید تغییراتی در تیم اقتصادی کابینه و تفکر اقتصادی دولت انجام بگیرد. اما لابی چهره های اقتصادی کابینه هم در دولت، هم در مجلس آنقدر قوی و قدرتمند است که اولا مساله تغییرات ... سمت‌وسوی تغییرات در دولت را چه‌کسی عوض کرد؟!/ لابی چهره‌های دولتی در معرض تغییر و مشاهده عوارض آن در مجلس!
در حال حاضر، مردم، کارشناسان و حتی مجلس و دولت به اتفاق نظرشان این است که باید تغییراتی در تیم اقتصادی کابینه و تفکر اقتصادی دولت انجام بگیرد. اما لابی چهره های اقتصادی کابینه هم در دولت، هم در مجلس آنقدر قوی و قدرتمند است که اولا مساله تغییرات ...(ادامه)
خبرها حاکی از آن است که تاکنون رئیس جمهور برای انجام این پنج تغییر در کابینه ـ که منجر به تغییر بخش عمده ای از تیم اقتصادی دولت می شود ـ به نتیجه رسیده و به احتمال فراوان، به زودی احکام مربوط به رئیس کل جدید بانک مرکزی و رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه را صادر ... «نوبخت، سیف، آخوندی، کرباسیان و شریعتمداری» رفتنی شدند
خبرها حاکی از آن است که تاکنون رئیس جمهور برای انجام این پنج تغییر در کابینه ـ که منجر به تغییر بخش عمده ای از تیم اقتصادی دولت می شود ـ به نتیجه رسیده و به احتمال فراوان، به زودی احکام مربوط به رئیس کل جدید بانک مرکزی و رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه را صادر ...(ادامه)
گمانه زنی روزنامه اعتماد از کاندیداهای پیشنهادی اصلاح طلبان برای انتخابات 1400
از محمد جواد ظریف گرفته تا بیژن زنگنه. اگرچه نمی‌توان چالش‌های اخیر دولت و کاهش شانس اعضای کابینه را نادیده گرفت. با این وجود اخبار غیر رسمی از برنامه‌ریزی عباس آخوندی برای انتخابات ١٤٠٠ به گوش می‌رسد. این‌طور که شنیده می‌شود مسعود پزشکیان را نیز باید به این فهرست افزود.(ادامه)
او از مسیر اصلی انقلاب اسلامی هیچگاه خارج نشد و در عین حال رضایتمندی توده های مردمی را هم بسیار اهمیت می داد و معتقد بود که پشتوانه اصلی انقلاب، همین مردم هستند و نباید با رفتارهای ناصحیح و یا توجیه سوءعملکرد مسئولان، آنها را نسبت به اصل نظام و انقلاب بدبین کنیم. استاد طباطبایی؛ نمونه بارز یک روحانی مردمی(يادداشت)
او از مسیر اصلی انقلاب اسلامی هیچگاه خارج نشد و در عین حال رضایتمندی توده های مردمی را هم بسیار اهمیت می داد و معتقد بود که پشتوانه اصلی انقلاب، همین مردم هستند و نباید با رفتارهای ناصحیح و یا توجیه سوءعملکرد مسئولان، آنها را نسبت به اصل نظام و انقلاب بدبین کنیم.(ادامه)



سخنگوی دولت می‌گوید که تغییر در کابینه کار نیست، اما برخی مجلسی‌ها و رسانه‌ها از ترمیم کابینه استقبال می‌کنند. گمانه زنی‌های آغاز شده و گفته می‌شود که ۵ عضو کابینه رفتنی هستند. چه کسانی با دولت روحانی خداحافظی می‌کنند؟
سخنگوی دولت می‌گوید که تغییر در کابینه کار نیست، اما برخی مجلسی‌ها و رسانه‌ها از ترمیم کابینه استقبال می‌کنند. گمانه زنی‌های آغاز شده و گفته می‌شود که ۵ عضو کابینه رفتنی هستند. (ادامه)
روحانی دست به تغییر کابینه می‌زند؟
نامه نیوز؛ با مرتضی مبلغ،فعال سیاسی اصلاح طلب و معاون سیاسی وزارت کشور دولت اصلاحات درباره تغییرات احتمالی کابینه دولت روحانی گفتگویی انجام داده است.(ادامه)
ورود مجلس به بخشنامه‌های جنجال برانگیز آخوندی
در حالی کمتر از یک هفته از واکنش غیرمنتظره رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان به بخشنامه‌های جنجال برانگیز آخوندی طی ماه‌های اخیر می‌گذرد که قرار است فردا جلسه‌ای برای رسیدگی به این ماجرا در مجلس برگزار شود. (ادامه)

گویا در میانه جلساتی که در مورد شهردار شدن محسن هاشمی مطرح شده است برخی چهره های اصلاح طلب یک شرط مهم را به میان آورده اند . شرط مهم برای شهردار شدن محسن هاشمی، آیا فرزند آیت الله؛ حاضر به پرداخت این هزینه خواهد شد؟ / چرا عارف نمی تواند شهردار تهران باشد؟(خبر)
گویا در میانه جلساتی که در مورد شهردار شدن محسن هاشمی مطرح شده است برخی چهره های اصلاح طلب یک شرط مهم را به میان آورده اند .(ادامه)
انتقاد نماینده چالوس از افزایش ۵۰ درصدی حقوق برخی از وزارتخانه‌ها
قاسم احمدی لاشکی نایب رییس فراکسیون مطبوعات، رسانه ملی و پایگاه‌های خبری و نماینده مردم نوشهر(ادامه)
۲۰ میلیون نفر در ایام نوروز وارد جاده ها می شوند
وزیر راه و شهرسازی از فعالیت ۷۰۰ دوربین کنترل سرعت در راه ها خبر داد و گفت: طی ایام نوروز ۲۰ میلیون نفر وارد جاده ها می شوند.(ادامه)
تکمیل رینگ دریای خزر با اتصال راه‌آهن رشت به قائم‌شهر
وزیر راه و شهرسازی گفت: راه‌آهن رشت به سمت آستارا را در حال اجرا داریم که بسیار مهم است که بتوانیم قطعه رشت به سمت قائم‌شهر را وصل کنیم تا رینگ دریای خزر تکمیل شود.(ادامه)
مشخصات پروژه‌ای که وزیر راه در هزار افتتاح کرد
آخوندی که بعد از کسب رای اعتماد مجدد از مجلس آب خوش از گلویش پایین رفت در دومین سفر پس از استیضاح پروژه محور هراز را افتتاح کرده است.(ادامه)
افتتاح 8 کیلومتر از طرح چهاربانده شدن محور هراز
هشت کیلومتر از طرح چهاربانده شدن محور هراز دقایق قبل افتتاح شده است.(ادامه)
زمان استیضاح نامناسب و مطالبه استیضاح‌کنندگان نامشخص بود
نماینده مردم قائم‌شهر،سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی درباره استیضاح صورت گرفته سه وزیر مجلس گفت: کسانی که بحث استیضاح این وزرا را مطرح کردند نمی‌دانیم مطالبه شخصی داشتند و یا هدف ملی و هاله‌ای از ابهام در استیضاح وجود داشت.(ادامه)
شمال نیوز :  این اولین سفر استانی عباس آخوندی پس از استیضاح نام وی به شمار می رود و می تواند قرصت مغتنمی برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای جذب اعتبارات در اختیار وزیر باشد ..... « مازندران » اولین مقصد آخوندی پس از استیضاح ناکام
شمال نیوز : این اولین سفر استانی عباس آخوندی پس از استیضاح نام وی به شمار می رود و می تواند قرصت مغتنمی برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای جذب اعتبارات در اختیار وزیر باشد .....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.483 seconds.