.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
چرا محسن هاشمی برای شهردار شدن رای نیاورد؟
محسن هاشمی باز هم در رسیدن به گزینه های نهایی تصدی شهرداری تهران ناکام بود. تنها 8 نفر از 21 عضو شورای شهر به او رای دادند. یعنی فقط 7 نفر غیر از خودش با شهردار شدن هاشمی موافقند.(ادامه)
۵ گزینه شهرداری تهران مشخص شدند
پس از رد پیشنهاد به تعویق افتادن انتخاب ۵ گزینه شهرداری رای گیری آغاز و اعضا پنج نفر را انتخاب کردند.(ادامه)
محسن هاشمی: لیست 30 نفره نامزدهای شهرداری به 13 نفر رسید
رئیس شورای شهر تهران گفت: امروز از بین 13 نامزد شهرداری تهران 5 نفر به عنوان گزینه‌های نهایی و برای ارائه برنامه انتخاب می‌شوند.(ادامه)
5 کاندیدای نهایی شهرداری تهران مشخص شدند
شنیده شده محسن هاشمی، آخوندی، سیدکامل تقوی‌نژاد، جهانگرد، حناچی‌ جزو 5 کاندیدای اصلی انتخابات شهرداری تهران خواهند بود.(ادامه)
شمال نیوز : این عقیده استاندار سابق مازندران و کاندیدای وزارت راه و شهرسازی از نظر سلامت و انصاف ، کاملا منطقی و مورد انتظار مردم است و هر که آن را شنید بر موضع شجاعانه وی اقرار کرد..... « اسلامی » شجاعتی با هزینه 45 رای و درسی برای مدیران ارشد مازندران
شمال نیوز : این عقیده استاندار سابق مازندران و کاندیدای وزارت راه و شهرسازی از نظر سلامت و انصاف ، کاملا منطقی و مورد انتظار مردم است و هر که آن را شنید بر موضع شجاعانه وی اقرار کرد.....(ادامه)
اسامی 12 نامزد غیر بازنشسته شهرداری تهران
جمشید انصاری معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در نامه ای خطاب به محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران اسامی 12 نامزد غیر بازنشسته برای شهرداری تهران را اعلام کرد.(ادامه)
دیدگاه بسیاری از نمایندگان مجلس نسبت به مهندس اسلامی دیدگاه مثبتی است و ایشان را چهره‌ای معتدل و به‌ دور از جناح‌ بندی‌های سیاسی می‌دانند. با توجه به تحصیلات مرتبط مهندس اسلامی می‌توان نتیجه گرفت که ایشان دارای تخصص لازم برای تصدی‌گری وزارت ... مجلس به محمد اسلامی، وزیر پیشنهادی راه نظر مثبت دارد
دیدگاه بسیاری از نمایندگان مجلس نسبت به مهندس اسلامی دیدگاه مثبتی است و ایشان را چهره‌ای معتدل و به‌ دور از جناح‌ بندی‌های سیاسی می‌دانند. با توجه به تحصیلات مرتبط مهندس اسلامی می‌توان نتیجه گرفت که ایشان دارای تخصص لازم برای تصدی‌گری وزارت ...(ادامه)
شمال نیوز: رئیس کمیسیون عمران و حمل‌و نقل شورای شهر تهران نام گزینه‌های احتمالی شهرداری تهران را اعلام کرد.

گزینه‌های احتمالی شهرداری تهران اعلام شدند+ عکس
شمال نیوز: رئیس کمیسیون عمران و حمل‌و نقل شورای شهر تهران نام گزینه‌های احتمالی شهرداری تهران را اعلام کرد. (ادامه)
خروج "جهانگیری" از دولت چطور رقم خواهد خورد؟
ناصری می‌گوید: تصمیم گیری درباره بحران ارزی بیشتر از آنکه به نام آقای روحانی تمام شود به نام آقای جهانگیری تمام شد. من اگر جای آقای جهانگیری باشم می‌ماندم، بحران ارز را به یک جا می‌رساندم و بعد از مرحله تثبیت ارز از دولت خارج می‌شدم. البته خروج جهانگیری، ضایعه بزرگی برای دولت خواهد بود. اما بهترین موقعیت برای خروج انتخابات مجلس است. آقای جهانگیری می‌تواند برای مجلس و برای جبهه اصلاحات ظرفیت بسیار خوبی در مجلس آینده باشد. اگر هم قرار به کاندیداتوری جهانگیری برای ریاست جمهوری باشد او می‌تواند بدون آنکه از مجلس استعفا دهد نامزد ریاست جمهوری شود.(ادامه)
شمال نیوز : .ورود محمد اسلامی به طبقه پانزدهم وزارت راه و شهرسازی بدون حضور عباس آخوندی انجام شد اما بلافاصله پس از ورود، با تشکیل جلسه شورای معاونین وزارت راه و شهرسازی به ریاست سرپرست، نوعی «معارفه» نیز اتفاق افتاد.... گزارش « شمال نیوز» از اولین روز حضور محمد اسلامی در وزارت راه و شهرسازی
شمال نیوز : .ورود محمد اسلامی به طبقه پانزدهم وزارت راه و شهرسازی بدون حضور عباس آخوندی انجام شد اما بلافاصله پس از ورود، با تشکیل جلسه شورای معاونین وزارت راه و شهرسازی به ریاست سرپرست، نوعی «معارفه» نیز اتفاق افتاد....(ادامه)
استعفای اخیر نشان داد چه کسی به جای کعبه به ترکستان رسید
کدخدایی طی توئیتی به اظهارات اخیر وزیر مستعفی راه و شهرسازی که گفته بود «این ره که تو می‌روی به ترکستان است» پاسخ داد.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس جمهور در حکمی محمد اسلامی را به عنوان سرپرست «وزارت راه و شهرسازی» منصوب کرد. استاندار مازندران سرپرست «وزارت راه و شهرسازی» شد
شمال نیوز: رئیس جمهور در حکمی محمد اسلامی را به عنوان سرپرست «وزارت راه و شهرسازی» منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز : آخوندی در متن استعفا نامۀ خود نوشته است: « با سیاست حداکثری دخالت دولت در بازار و روش های سامان دهی امور اقتصادی به لحاظ شرایط موجود موجود کشور امکان هماهنگی ندارم.» .... آخوندی خطاب به روحانی: با سیاست‌ جدید اقتصادی دولت امکان هماهنگی ندارم + تصویر استعفا
شمال نیوز : آخوندی در متن استعفا نامۀ خود نوشته است: « با سیاست حداکثری دخالت دولت در بازار و روش های سامان دهی امور اقتصادی به لحاظ شرایط موجود موجود کشور امکان هماهنگی ندارم.» ....(ادامه)
شاعری : استاندار مازندران یکی از گزینه‌های وزارت راه و شهرسازی است
دبیر مجمع نمایندگان مازندران در ارتباط با بحث وزیر شدن محمد اسلامی، گفت: یکی از گزینه‌های وزارت راه و شهرسازی است.(ادامه)
آخوندی نامه استعفا خود را منتشر کرد
وزیر راه و ترابری نامه استعفای خود که در تاریخ ۱۰ شهریور ماه خطاب به رئیس جمهور نوشته شده است را در کانال تلگرامی اش منتشر کرد.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از وزارتخانه های مهم و کلیدی که گفته می شود ترمیم آن از سوی حسن روحانی قطعی شده است وزارت راه و شهرسازی است ..... راه « راه » از مازندران می گذرد ؟ از استاندار اصفهانی مازندران تا محسن نریمان
شمال نیوز : یکی از وزارتخانه های مهم و کلیدی که گفته می شود ترمیم آن از سوی حسن روحانی قطعی شده است وزارت راه و شهرسازی است .....(ادامه)
زمان استیضاح «آخوندی»
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: اگر استیضاح کنندگان همچنان بر ادامه روند استیضاح عباس آخوندی وزیر راه مصمم باشند، لذا این طرح سه‌شنبه هفته آینده در کمیسیون عمران بررسی می‌شود.(ادامه)
هرچند در ارتباط با وزارتخانه های علوم، دادگستری و جهاد کشاوری چنین کش مکشی در دولت شکل نگرفته و رئیس جمهور تقریبا به جمع بندی نهایی برای انجام تغییرات در این 3 وزارتخانه به عنوان مرحله دوم ترمیم کابینه رسیده است، اما همچنان می توان گفت که در خصوص 4 تغییر اول برخی گزینه های اختلاف‌نظر اصلاح‌طلبان و اعتدالگرایان کابینه درباره تغییرات جدید دولت!/ روحانی برای انجام 7 تغییر به جمع‌بندی رسید
هرچند در ارتباط با وزارتخانه های علوم، دادگستری و جهاد کشاوری چنین کش مکشی در دولت شکل نگرفته و رئیس جمهور تقریبا به جمع بندی نهایی برای انجام تغییرات در این 3 وزارتخانه به عنوان مرحله دوم ترمیم کابینه رسیده است، اما همچنان می توان گفت که در خصوص 4 تغییر اول برخی گزینه های (ادامه)
عکس/ علی لاریجانی و عباس آخوندی در مهرآباد
10 پروژه فرودگاهی فرودگاه مهرآباد روز سه شنبه با حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی و عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در این فرودگاه افتتاح شد.(ادامه)
پاسخ امیری درباره تغییر تعطیلات رسمی کشور
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: جدول تغییر تعطیلات کشور فعلا در حد ایده است و فعلا چیزی به دولت ابلاغ نشده است.(ادامه)
واکنش فتاح به احتمال حضورش در کابینه روحانی
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نسبت به احتمال معرفی‌اش از سوی رئیس‌جمهور به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت کار واکنش نشان داد.(ادامه)
علی اصغر یوسف نژاد با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت بسیار ناکارآمد است و نمی‌دانیم که رئیس‌جمهور به چه علتی تا آخرین لحظه برای تغییر ندادن اعضای ناکارآمد دولت مقاومت کرد گفت: رفتن شریعتمداری به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اشتباه است و نمی‌تواند برای تکیه بر صندلی این وزارت رای‌ اعتماد بگیرد.
مجلس به شریعتمداری رای اعتمادنمی‌دهد/ چرا رئیس‌جمهور اصرار بر تکرار اشتباهاتش دارد؟
علی اصغر یوسف نژاد با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت بسیار ناکارآمد است و نمی‌دانیم که رئیس‌جمهور به چه علتی تا آخرین لحظه برای تغییر ندادن اعضای ناکارآمد دولت مقاومت کرد گفت: رفتن شریعتمداری به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اشتباه است و نمی‌تواند برای تکیه بر صندلی این وزارت رای‌ اعتماد بگیرد. (ادامه)
پاسخ متفاوت واعظی به خبر استعفای آخوندی
رئیس دفتر رئیس‌جمهور در پاسخ به سئوالی درباره خبر استعفای عباس آخوندی از وزارت راه می‌گوید کمی صبر کنید اسامی وزرا ۱۰ روز دیگر اعلام می‌شود.(ادامه)
به‌ دنبال اعلام نظر نهایی مجلس در مورد طرح تفکیک وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت، طرح تفکیک وزارتخانه‌ها به‌طور کامل از دستور کار خارج شد و همزمان خبرها از عزم رئیس‌جمهوری برای نوسازی در دولت دوازدهم حکایت می‌کند.

معرفی علی اکبر حاج‌محمدی برای وزارت راه، رضا ویسه برای وزارت صنعت، فرهاد دژپسند برای وزارت اقتصاد و شریعتمداری برای وزارت تعاون
به‌ دنبال اعلام نظر نهایی مجلس در مورد طرح تفکیک وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت، طرح تفکیک وزارتخانه‌ها به‌طور کامل از دستور کار خارج شد و همزمان خبرها از عزم رئیس‌جمهوری برای نوسازی در دولت دوازدهم حکایت می‌کند. (ادامه)
دولت در راستای نوسازی کابینه ظاهرا تصمیم گرفته تا امروز ۴ وزیر پیشنهادی‌اش را به مجلس معرفی کند. پیش از این قرار بود دولت با معرفی دو وزیر پیشنهادی وزراتخانه‌های کار و اقتصاد که وزرای آنها تابستان سال‌جاری استیضاح آخرین اخبار از تغییرات کابینه / معرفی ۴ وزیر جدید از سوی روحانی
دولت در راستای نوسازی کابینه ظاهرا تصمیم گرفته تا امروز ۴ وزیر پیشنهادی‌اش را به مجلس معرفی کند. پیش از این قرار بود دولت با معرفی دو وزیر پیشنهادی وزراتخانه‌های کار و اقتصاد که وزرای آنها تابستان سال‌جاری استیضاح(ادامه)
روحانی ۴ وزیر جدید به مجلس معرفی می‌کند
رئیس‌جمهور در هفته جاری ۴ وزیر جدید به مجلس معرفی می‌کند.(ادامه)
خنده عجیب آخوندی در یک مراسم/عکس
(ادامه)
شمال نیوز : قاسم احمدی لاشکی نماینده نوشهر ، چالوس و کلاردشت با بیان اینکه متأسفانه اداره کل راه و شهرسازی مازندران اصلاً هیچ تیم کارشناسی را برای بررسی این پل به منطقه اعزام نکردند..... احمدی لاشکی : به بهادری تذکر دادم اما کاری نکرد ! / حالا شخص وزیر پاسخگو باشد یا استعفا دهد !
شمال نیوز : قاسم احمدی لاشکی نماینده نوشهر ، چالوس و کلاردشت با بیان اینکه متأسفانه اداره کل راه و شهرسازی مازندران اصلاً هیچ تیم کارشناسی را برای بررسی این پل به منطقه اعزام نکردند.....(ادامه)
رئیس‌جمهوری حکم آخوندی را تعلیق کرد
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور از تعلیق حکم وزیر راه و شهرسازی در خصوص تعلیق پروانه اشتغال به کار مهندسی خود خبر داد.(ادامه)
«آخوندی» وزیر راه استعفا کرد/گزینه بعدی: فتاح
عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی از سمت خود استعفا کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.