.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اکثر داوطلبان کاندیداتوری ریاست جمهوری سیزدهم تغییر رویکرد دولت، تغییر رویه های اجرایی دولت فعلی که موجب رانت و فساد شده، تشکیل دولت مقتدر، حل مشکلات معیشتی مردم و باز کردن گره از اقتصاد با بازنگری در سیاست‌های ....(خبر)
(ادامه)
سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ثبت نام کرد
سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد. او یکی از رقبای حسن روحانی در انتخابات سال ۱۳۹۲ بود.(ادامه)

محسن رضایی باحضور در ستاد انتخابات کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.
محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد
محسن رضایی باحضور در ستاد انتخابات کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. (ادامه)
جهانگیری برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ثبت نام کرد
اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری با حضور در ستاد انتخابات داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد.(ادامه)
عکس/ عباس آخوندی هم آمد
عباس آخوندی، وزیر پیشین راه و شهرسازی با حضور در ستاد انتخابات کشور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.(ادامه)
مراسم تشییع پیکر شهید گودرزی در بابل برگزار شد
پیکر مطهر سردار شهید کربلایی علی اصغر علیزاده گودرزی، همزمان با عید سعید فطر بر روی دستان مردم قدرشناس بابل تشییع و خاکسپاری شد.(ادامه)
کدام کاندیدا‌های اصلاح‌طلب وضع بهتری دارند؟
در میان نامزدهای اصلاح‌طلب، اسحاق جهانگیری، عباس آخوندی، محسن هاشمی و محمدرضا عارف، شرایط مطلوب‌تری نسبت به بقیه دارند.(ادامه)
شمال نیوز : بررسی ۱۴ گزینه جبهه اصلاحات برای ریاست جمهوری نشان از به حد نصاب نرسیدن آرای اکثر آن‌ها در بین اصلاح طلبان دارد. آخرین وضعیت اصلاح‌طلبان برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰
شمال نیوز : بررسی ۱۴ گزینه جبهه اصلاحات برای ریاست جمهوری نشان از به حد نصاب نرسیدن آرای اکثر آن‌ها در بین اصلاح طلبان دارد. (ادامه)
نائب رئیس مجلس دهم با بیان اینکه مزیت‌هایی نسبت به ظریف و لاریجانی دارم لذا احتمال دارد رای بیشتری نسبت به آنها داشته باشم گفت: ظریف و لاریجانی مرد برخی میدان‌ها نیستند ....(خبر)
(ادامه)


دبیر کل مجمع زنان اصلاح طلب گفت: تصمیمم برای کاندیداتوری قطعی است اما اگر گزینه واحدی در جریان اصلاحات در نظرسنجی‌ها بالا باشد، به نفع او کنار خواهم رفت. نخستین کاندیدای زن برای انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام حضور کرد
دبیر کل مجمع زنان اصلاح طلب گفت: تصمیمم برای کاندیداتوری قطعی است اما اگر گزینه واحدی در جریان اصلاحات در نظرسنجی‌ها بالا باشد، به نفع او کنار خواهم رفت.(ادامه)
شمال نیوز : مبانی نظری یک دولت و برنامه آنها مهم است که گاهی اصلاح‌طلبانه و یک‌زمانی اصولگرایانه و یک زمانی اعتدالی است؛ لذا مردم باید وجه‌تمایز را در برنامه ببینند. اصلاح‌طلبان اگر رای بیاورند دوباره از زنگنه، ربیعی، آخوندی و جهانگیری استفاده می‌کنند
شمال نیوز : مبانی نظری یک دولت و برنامه آنها مهم است که گاهی اصلاح‌طلبانه و یک‌زمانی اصولگرایانه و یک زمانی اعتدالی است؛ لذا مردم باید وجه‌تمایز را در برنامه ببینند.(ادامه)
فهرست افرادی که توسط حداقل ۱۰ عضو مجمع عمومی جبهه‌ی اصلاحات ایران برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو پیشنهاد شده‌اند مشخص شد. لیست اولیه اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری+ اسامی
فهرست افرادی که توسط حداقل ۱۰ عضو مجمع عمومی جبهه‌ی اصلاحات ایران برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو پیشنهاد شده‌اند مشخص شد.(ادامه)
/ ۵۸ کاندیدای رسمی و غیررسمی در آرزوی رسیدن به صندلی «شماره یک» پاستور / محمد جواد آذری جهری و حجت‌الله عبدالملکی از جوان‌ترین کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و اسدالله بادامچیان مسن‌ترین کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ هستند ....(خبر)
/ (ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل مسکن مهر مازندران گفت: سود درخواست شده بانک تجارت از ساکنان مسکن مهر میارکلا ساری خلاف مصوبه شورای پول و اعتبار زمان انعقاد قرار داد با صاحبان این واحدها است. سنگ‌اندازی بانک تجارت در مسیر ساکنان مسکن مهر مازندران
شمال نیوز : مدیرعامل مسکن مهر مازندران گفت: سود درخواست شده بانک تجارت از ساکنان مسکن مهر میارکلا ساری خلاف مصوبه شورای پول و اعتبار زمان انعقاد قرار داد با صاحبان این واحدها است. (ادامه)
محمودی: سنگ‌اندازی بانک تجارت در مسیر ساکنان مسکن مهر مازندران
مدیرعامل مسکن مهر مازندران گفت: سود درخواست شده بانک تجارت از ساکنان مسکن مهر میارکلا ساری خلاف مصوبه شورای پول و اعتبار زمان انعقاد قرار داد با صاحبان این واحدها است.(ادامه)
شمال نیوز : ضرغامی گفته است: «دیگر با من بمیرم تو بمیری کار جلو نمی‌رود. چیزی که آقا اسمش را آتش به اختیار گذاشته‌اند با این روش‌های محافظه‌کارانه بسیاری از اصول‌گراها جلو نمی‌روند. والله نمی‌رود» .... ضرغامی : روحانی خیلی کشور را عقب نگه داشت/ هرچه جلوتر می‌رویم حضورم در انتخابات را ضروری‌تر می‌بینم/ ائتلاف و این چیزها را هم درباره من کنار بگذارید/ نسبت من با احمدی‌نژاد معلوم است/ اصلاح‌طلبان را دست کم نگیرید/ ماجرای ....(خبر)
شمال نیوز : ضرغامی گفته است: «دیگر با من بمیرم تو بمیری کار جلو نمی‌رود. چیزی که آقا اسمش را آتش به اختیار گذاشته‌اند با این روش‌های محافظه‌کارانه بسیاری از اصول‌گراها جلو نمی‌روند. والله نمی‌رود» ....(ادامه)
شمال نیوز :  افزایش ۷۰۰ درصدی قیمت دلار، شکسته شدن رکورد ۱۰ ساله شکاف طبقاتی، شکستن رکورد تورم در ۶۰ سال اخیر و کوچک شدن سفره مردم از جمله خسارت‌های جبران‌ناپذیر دولت روحانی در ۸ سال گذشته است .... آخوندی: اگر ما نبودیم، ایران را قحطی گرفته بود!/ مصمم هستم که گفتمان روشنی را در انتخابات مطرح کنم/ در بین روحانیت، روشنفکران و مدیران موقعیت خوبی دارم
شمال نیوز : افزایش ۷۰۰ درصدی قیمت دلار، شکسته شدن رکورد ۱۰ ساله شکاف طبقاتی، شکستن رکورد تورم در ۶۰ سال اخیر و کوچک شدن سفره مردم از جمله خسارت‌های جبران‌ناپذیر دولت روحانی در ۸ سال گذشته است ....(ادامه)
وزیر راه و شهرسازی دولت روحانی گفت: دولت آقای روحانی به شدت مقصر است که به تعهدات خودش عمل نکرد و وقتی دید که نمی‌تواند قراردادش را با مردم ایفا کند، باید به مردم می‌گفت / اصلاحات تضعیف شد چون از گفتمان به شخصیت رسید.... (خبر)
(ادامه)
آغاز مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال
مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال برای مشخص شدن رئیس جدید آن در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: اینکه گفته شود کابینه روحانی همان کابینه مرحوم هاشمی است و اگر در سال ۹۲ ایشان تایید و پیروز می‌شد هم نتیجه، شرایط امروز بود، نظر درست و دقیقی نیست .... گزاره «کابینه روحانی همان کابینه هاشمی است» درست نیست/ «تک‌دوره‌ای شدن دولت‌ها» می‌تواند راهکاری برای کاهش مشکلات در دوره دوم باشد/ ریاست جمهوری عرصه‌ای نیست که فرد به‌تنهایی تصمیم به حضور بگیرد
شمال نیوز : رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: اینکه گفته شود کابینه روحانی همان کابینه مرحوم هاشمی است و اگر در سال ۹۲ ایشان تایید و پیروز می‌شد هم نتیجه، شرایط امروز بود، نظر درست و دقیقی نیست ....(ادامه)
عباس آخوندی که بعد از استعفایش از وزارت راه و شهرسازی به گفت‌وگوهای رسانه ای و نظریه پردازی روی آورده است این بار با روزنامه شرق گفت‌و‌گویی داشته است که بخش‌های مهم آن در ادامه آمده است ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : به هر روی حضور رئیسی در انتخابات 1400 حتما باعث رقم‌خوردن معادلات جدید انتخاباتی در جبهه اصولگرایی خواهد شد .... کاندیداتوری سید ابراهیم رئیسی دوباره جدی شده است / اصولگریان با رئیسی به اجماع کامل می رسند
شمال نیوز : به هر روی حضور رئیسی در انتخابات 1400 حتما باعث رقم‌خوردن معادلات جدید انتخاباتی در جبهه اصولگرایی خواهد شد ....(ادامه)
شمال نیوز شمال نیوز: اگرچه وضعیت اصلاح طلبان به خاطر عملکرد دولت منتسب به آنها چندان در میان افکار عمومی مناسب نیست، اما این موضوع دلیل نمی‌شود فعالیت در اردوگاه آنها متوقف شود .... اخبار انتخابات ۱۴۰۰ در اردوگاه اصلاح طلبان/ وزرای روحانی نمی‌آیند / از زنگنه و آخوندی تا اردکانیان و ظریف چه خبر ؟
شمال نیوز شمال نیوز: اگرچه وضعیت اصلاح طلبان به خاطر عملکرد دولت منتسب به آنها چندان در میان افکار عمومی مناسب نیست، اما این موضوع دلیل نمی‌شود فعالیت در اردوگاه آنها متوقف شود ....(ادامه)
شمال نیوز : در گفت‌وگویی با ناصر قوامی، فعال سیاسی اصلاح‌طب و نماینده پیشین مجلس خواستیم که نظرش را درباره گزینه‌های مطرح شده به عنوان کاندیدا‌های احتمالی اصلاح طلبان بگوید .... کاندیداتوری جهانگیری یک اشتباه بزرگ است / هیچ اصلاح‌طلب عاقلی با لاریجانی ائتلاف نمی‌کند/ آخوندی با آن سابقه چطور می‌تواند مملکت را اداره کند؟!
شمال نیوز : در گفت‌وگویی با ناصر قوامی، فعال سیاسی اصلاح‌طب و نماینده پیشین مجلس خواستیم که نظرش را درباره گزینه‌های مطرح شده به عنوان کاندیدا‌های احتمالی اصلاح طلبان بگوید ....(ادامه)
رونمایی از ۲ کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰
روزنامه اعتماد نوشت: دو سیاستمدار دیگر نامزدی خود را را برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اعلام کردند؛ عباس آخوندی و عزت‌الله ضرغامی. یکی اصلاح‌طلب یا به بیان دقیق‌تر سیاستمداری میانه‌رو نزدیک به اصلاح‌طلبان و آن ‌یک، اصولگرا. اولی سیاستمردی با کارنامه و سابقه کار اقتصادی و دیگری سیاستمداری که عمدتا در مناصب فرهنگی کار کرده. (ادامه)
وزرایی که دوره وزارت خود را به پایان نرساندند
روزنامه شرق: درست است که هر آمدنی را رفتی است، اما برخی زودتر از زمان مشخص‌شده از مسیر بازمی‌مانند. سیاست‌ورزی به سبک ایرانی نیز باعث شده این رفتن‌ها با شتاب بیشتری سراغ وزرای کابینه‌های دولت بیاید.(ادامه)


 
وضعیت ۱۵ کاندیدای احتمالی انتخابات ۱۴۰۰ در گفت‌وگو با خودشان یا نزدیکانشان بررسی شده است. رونمایی از ۳+۱۵ کاندیدای احتمالی انتخابات ۱۴۰۰/ سردار دهقان: با تمام قدرت می آیم/ ظریف: قسم حضرت عباس بخورم؟
وضعیت ۱۵ کاندیدای احتمالی انتخابات ۱۴۰۰ در گفت‌وگو با خودشان یا نزدیکانشان بررسی شده است. (ادامه)
اگر حسن روحانی را بداقبال‌ترین رئیس‌جمهور ایران بدانیم سخن گزافی نگفته‌ایم. دولت دوم روحانی در حالی سال آخر خود را پشت سر می‌گذارد که در این نزدیک به هشت سال، با انواع و اقسام مشکلات مواجه بوده است. مصائب روحانی / مروری بر اتفاقات تلخ دوره ریاست‌جمهوری روحانی
اگر حسن روحانی را بداقبال‌ترین رئیس‌جمهور ایران بدانیم سخن گزافی نگفته‌ایم. دولت دوم روحانی در حالی سال آخر خود را پشت سر می‌گذارد که در این نزدیک به هشت سال، با انواع و اقسام مشکلات مواجه بوده است.(ادامه)
در نامه وزارت راه‌وشهرسازی به برخی نمایندگان مجلس در تشریح دلایل اجرایی نشدن قانون مالیات بر خانه‌های خالی، مشخص شد عباس آخوندی تا لحظه آخر حضور خود در این وزارتخانه، هیچ اقدامی برای اجرای این قانون نکرده است.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: افزایش شدید قیمت مسکن طی ماه‌های اخیر، مسأله مسکن را بار دیگر به موضوع مهم اقتصاد کشور تبدیل کرده. آمار‌های رسمی وزارت راه‌وشهرسازی و بانک مرکزی نشان می‌دهد قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در شهر تهران از ۵/۱۵ میلیون تومان به ۱/۱۹ میلیون تومان افزایش یافته و رشد ۲۳ درصدی را ثبت کرده است. رشد ۲۳ درصدی قیمت مسکن آن هم فقط طی ۲ ماه، نمود آشکاری از بحران موجود در بازار مسکن است. کار به جایی رسید که حسن روحانی در جلسه هیأت دولت مجبور شد به عقب‌ماندگی دولت خود در حوزه مسکن اعتراف کند. نامه وزارت راه به نمایندگان مجلس درباره نقش آخوندی در بحران مسکن
در نامه وزارت راه‌وشهرسازی به برخی نمایندگان مجلس در تشریح دلایل اجرایی نشدن قانون مالیات بر خانه‌های خالی، مشخص شد عباس آخوندی تا لحظه آخر حضور خود در این وزارتخانه، هیچ اقدامی برای اجرای این قانون نکرده است. سرویس اقتصادی جوان آنلاین: افزایش شدید قیمت مسکن طی ماه‌های اخیر، مسأله مسکن را بار دیگر به موضوع مهم اقتصاد کشور تبدیل کرده. آمار‌های رسمی وزارت راه‌وشهرسازی و بانک مرکزی نشان می‌دهد قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در شهر تهران از ۵/۱۵ میلیون تومان به ۱/۱۹ میلیون تومان افزایش یافته و رشد ۲۳ درصدی را ثبت کرده است. رشد ۲۳ درصدی قیمت مسکن آن هم فقط طی ۲ ماه، نمود آشکاری از بحران موجود در بازار مسکن است. کار به جایی رسید که حسن روحانی در جلسه هیأت دولت مجبور شد به عقب‌ماندگی دولت خود در حوزه مسکن اعتراف کند.(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز:   ۲۴ تیر ۱۳۹۹ هجری شمسی برابر با ۲۲ ذی القعده ۱۴۴۱ هجری قمری و ۱۴ جولای ۲۰۲۰ میلادی است. مروری می کنیم بر حوادت مهم دفاع مقدس در این روز .... شهادت ۲۰ دلاور مرد مازندرانی در یک روز !
شمال نیوز : شمال نیوز: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ هجری شمسی برابر با ۲۲ ذی القعده ۱۴۴۱ هجری قمری و ۱۴ جولای ۲۰۲۰ میلادی است. مروری می کنیم بر حوادت مهم دفاع مقدس در این روز ....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.