.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: دومین باجناق علی‌اکبر ناطق نوری، رئیس مجلس اسبق ایران نیز از کابینه حسن روحانی خارج شد. خروج باجناق‌های ناطق‌ نوری از کابینه حسن روحانی + عکس
شمال نیوز: دومین باجناق علی‌اکبر ناطق نوری، رئیس مجلس اسبق ایران نیز از کابینه حسن روحانی خارج شد.(ادامه)
علی مطهری: تا وقتی کرونا هست مجلس باید تعطیل باشد
علی مطهری پیش از این گفته بود که برای بررسی برجام در مجلس، ۲۰ دقیقه هم زیاد بود! حالا همین شخص در شرایط ویژه کرونا و در حالی که مجلس مسئولیت ویژه ای بر دوش دارد، مدعی است که مجلس باید فعلا تعطیل باشد!(ادامه)
تسلیت روحانی به ناطق نوری و عباس آخوندی
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت رحلت یار دیرین امام و رهبری، حضرت آیت‌الله رسولی محلاتی، از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با صالحان، و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد.(ادامه)
آیت الله رسولی محلاتی به رحمت ایزدی پیوست . آیت الله رسولی محلاتی دار فانی را وداع گفت/ اعلام زمان و مکان مراسم تشییع
آیت الله رسولی محلاتی به رحمت ایزدی پیوست .(ادامه)
شمال نیوز: ساختمان هرمی میدان بهارستان امروز با حواشی همراه بود و اهالی آن برای شفاف‌سازی هزینه انتخابات و تشکیل وزارت بازرگانی تعین تکلیف کردند. رای مثبت نمایندگان به طرح «هزینه انتخابات را از کجا آورده‌ای؟» /تشکیل وزارت بازرگانی همچنان بلاتکلیف
شمال نیوز: ساختمان هرمی میدان بهارستان امروز با حواشی همراه بود و اهالی آن برای شفاف‌سازی هزینه انتخابات و تشکیل وزارت بازرگانی تعین تکلیف کردند.(ادامه)
در حالی مقامات قوه قضائیه بازداشت پسر وزیر سابق را تایید کرده‌اند که پیگیری‌ها نشان می‌دهد وی متهم به کارچاق‌کنی و دریافت مبالغی ... جزئیات جدید از بازداشت پسر وزیر سابق و مشاور وزیر
در حالی مقامات قوه قضائیه بازداشت پسر وزیر سابق را تایید کرده‌اند که پیگیری‌ها نشان می‌دهد وی متهم به کارچاق‌کنی و دریافت مبالغی ...(ادامه)
چهره‌های مختلف سیاسی در مراسم ختم دختر ایران در روسیه (+عکس)
مراسم ختم دختر مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه در مسجد نور تهران برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز:
حالا شنیده می‌شود، رئیس جمهور قصد دارد به زودی تغییراتی را در کابینه انجام بدهد. گفته می‌شود از بین سه گزینه دو نفر باید از کابینه خداحافظی کنند و جای خود را به افراد جدید بدهند. باید دید که رئیس جمهور تصمیم به خداحافظی با کدام یک از این وزیران خواهد گرفت؟... قرعه جدایی به نام کدامیک از وزیران می‌خورد؟/ دو وزیر در آستانه جدایی از کابینه!
شمال نیوز: حالا شنیده می‌شود، رئیس جمهور قصد دارد به زودی تغییراتی را در کابینه انجام بدهد. گفته می‌شود از بین سه گزینه دو نفر باید از کابینه خداحافظی کنند و جای خود را به افراد جدید بدهند. باید دید که رئیس جمهور تصمیم به خداحافظی با کدام یک از این وزیران خواهد گرفت؟... (ادامه)
شمال نیوز : وی می‌گوید: باید توجه داشت که تورم خانمان‌سوزترین اتفاق است. تورم به‌ شدت به زیان طبقه کم درآمد و متوسط و به نفع طبقه پردرآمد است و همچون یک جاروبرقی پول را در جامعه به نفع طبقات بالا می‌مکد. بنابراین شاید بتوان گفت یکی از عوامل مهم در فروریختن سرمایه اجتماعی همین تورم است..... عباس آخوندی: تورم در ایران یک بازی سیاسی است / نامزدی روحانی برای دولت دوازدهم اشتباه بود!
شمال نیوز : وی می‌گوید: باید توجه داشت که تورم خانمان‌سوزترین اتفاق است. تورم به‌ شدت به زیان طبقه کم درآمد و متوسط و به نفع طبقه پردرآمد است و همچون یک جاروبرقی پول را در جامعه به نفع طبقات بالا می‌مکد. بنابراین شاید بتوان گفت یکی از عوامل مهم در فروریختن سرمایه اجتماعی همین تورم است.....(ادامه)
شمال نیوز: با حکم وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، مصطفی سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی شد. استاندار گیلان، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی شد/ جدی ترین گزینه های استانداری بعد از سالاری+سوابق
شمال نیوز: با حکم وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، مصطفی سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی شد.(ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای نگهبان از دو نماینده مجلس شورای اسلامی شکایت کردند که در نشست اخیر این هیأت بررسی شد..... شکایت مجمع تشخیص و شورای نگهبان از دو نماینده مجلس
شمال نیوز: سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای نگهبان از دو نماینده مجلس شورای اسلامی شکایت کردند که در نشست اخیر این هیأت بررسی شد.....(ادامه)
شمال نیوز : اگر نتوانیم مدیریت کنیم قطعاً دچار بحران می‌شویم. امروز آسیب‌های اجتماعی را در جامعه ایران ببینید؛ محصول همین تغییرات است. شما وضعیت طلاق، خشونت، حاشیه‌نشینی، فساد و ده‌ها مسئله اجتماعی در جامعه ایران را ببینید. مسئله کمی نیست..... اگر اصلاح‌طلبان نبودند، دولت روحانی رای نمی‌آورد/سخنگویی دولت را نپذیرفتم/ امنیتی‌ها در شرایط سخت کشور را از بحران عبور دادند
شمال نیوز : اگر نتوانیم مدیریت کنیم قطعاً دچار بحران می‌شویم. امروز آسیب‌های اجتماعی را در جامعه ایران ببینید؛ محصول همین تغییرات است. شما وضعیت طلاق، خشونت، حاشیه‌نشینی، فساد و ده‌ها مسئله اجتماعی در جامعه ایران را ببینید. مسئله کمی نیست.....(ادامه)
حمله شدید یک نماینده به حاضرین افطار سفارت انگلیس؛
(ادامه)
حمله شدید پایداری ها به علی لاریجانی؛ حالا لیبرال شده‌ای
(ادامه)
روز جوان را پشت سر گذاشتیم،با امید به درخشش جوانان درمدیریت آینده کشور . روزهای اول انقلاب همین مسئولان کنونی جوان بوده اند و آن روزها با اعتماد بزرگان انقلاب ، جوانان توانستند مقابل انواع مشکلات و تهدیدات داخلی و خارجی مقاومت کنند و اتفاقاً امتحان های مختلف را با سربلندی پشت سر بگذارند. وزارت کار جوانترین و نفت پیرترین وزارتخانه اقتصادی/ وزارتخانه ها پیرتر شده اند
روز جوان را پشت سر گذاشتیم،با امید به درخشش جوانان درمدیریت آینده کشور . روزهای اول انقلاب همین مسئولان کنونی جوان بوده اند و آن روزها با اعتماد بزرگان انقلاب ، جوانان توانستند مقابل انواع مشکلات و تهدیدات داخلی و خارجی مقاومت کنند و اتفاقاً امتحان های مختلف را با سربلندی پشت سر بگذارند.(ادامه)
 استعفای عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت و سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان سه استعفایی بود که در سال گذشته حواشی را به دنبال داشت.
استعفاهای جنجالی سال 97 و حواشی آن
استعفای عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت و سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان سه استعفایی بود که در سال گذشته حواشی را به دنبال داشت. (ادامه)
کمتر از یک سال تا انتخابات مجلس مانده و باید دید که کدام یک از جریان های سیاسی موجود شانس بیشتری برای افزایش کرسی های خود در پارلمان دارند. سال خانه تکانی در بهارستان فرا رسیده است/ ژنرال ها در راه مجلس
کمتر از یک سال تا انتخابات مجلس مانده و باید دید که کدام یک از جریان های سیاسی موجود شانس بیشتری برای افزایش کرسی های خود در پارلمان دارند.(ادامه)
ناگفته‌هایی از دفتر روحانی؛ ساعت‌کار، کارتابل، جهانگیری و داماد عاطفی!
رئیس دفتر رئیس جمهور می‌گوید: دکتر روحانی ۱۴، ۱۵ ساعت در روز کار می‌کند و مواقعی وجود داشته که جلسات ما تا پاسی از شب طول کشیده و صبح زود هم جلسه داشته‌ایم و مجبور بودیم مانند آقای رئیس‌جمهور همین‌جا بخوابیم و شب را به صبح برسانیم. (ادامه)
نتیجه انتخابات اتاق بازرگانی گلستان مشخص شد + اسامی
انتخابات اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی استان گلستان با رقابت ۴۰ نامزد در ۴ گروه برگزار و نفرات منتخب معرفی شدند.(ادامه)
جزئیات کامل دیدار رهبر معظم انقلاب با نمایندگان موسوی، کروبی، رضایی و احمدی‌نژاد در ۲۶ خرداد سال ۸۸ برای اولین بار منتشر شد.... / بخش اول(خبر)
(ادامه)
چند روزی است که دولت روحانی باز به هدف اصلی انتقادات تبدیل شده. این بار نه به خاطر نرخ ارز و گرانی اجناس و قیمت احتمالی بنزین بلکه به خاطر داماد آقای رئیس‌جمهور. این اتفاق باز بحث داغ فامیل‌بازی یا شایسته‌سالاری را بر سر زبان‌ها انداخته است. بحث داغ فامیل‌بازی و انتصاب آقازاده ها و ژن های خوب /از داماد روحانی تا پسر عارف و وزیر کشور /همه انتصابات فامیلی مصداق رانت است؟(خبر)
چند روزی است که دولت روحانی باز به هدف اصلی انتقادات تبدیل شده. این بار نه به خاطر نرخ ارز و گرانی اجناس و قیمت احتمالی بنزین بلکه به خاطر داماد آقای رئیس‌جمهور. این اتفاق باز بحث داغ فامیل‌بازی یا شایسته‌سالاری را بر سر زبان‌ها انداخته است.(ادامه)
با توجه به اتفاق نظر دولت و مجلس درباره عملکرد نامناسب «منصور غلامی» در وزارت علوم همانطور که پیشتر هم عنوان شد، می توان او را از کاندیداهای اصلی تغییرات غیر اقتصادی در کابینه دانست؛ اما در مورد دو تغییر دیگر انتخاب باید از میان سه وزیر... وزیر علوم و دو وزیر دیگر کابینه را ترک می‌کنند/ تغییرات غیراقتصادی دولت در راه است
با توجه به اتفاق نظر دولت و مجلس درباره عملکرد نامناسب «منصور غلامی» در وزارت علوم همانطور که پیشتر هم عنوان شد، می توان او را از کاندیداهای اصلی تغییرات غیر اقتصادی در کابینه دانست؛ اما در مورد دو تغییر دیگر انتخاب باید از میان سه وزیر...(ادامه)
توضیح محسن هاشمی درباره کاهش آرای آخوندی به ۱۰ رای
رئیس شورای شهر تهران عنوان کرد که افشانی می‌تواند تا ۱۵ آذر به عنوان شهردار تهران فعالیت کند.(ادامه)
واکنش آخوندی به شهردار شدن حناچی
عباس آخوندی پس از انتخاب حناچی به عنوان شهردار تهران در کانال تلگرامی خود پیامی منتشر کرد .(ادامه)
چه کسانی به شهردار شدن حناچی رای دادند +اسامی
اعضای شورای شهر امروز پیروز حناچی را به عنوان سومین شهردار خود را در یک سال گذشته انتخاب کردند.(ادامه)


در جریان صدمین جلسه شورای شهر تهران انتخاب شهردار جدید تهران از بین دو گزینه عباس آخوندی و پیروز حناچی در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت.
حناچی با 11 رای شهردار تهران شد/ آخوندی ناکام ماند
در جریان صدمین جلسه شورای شهر تهران انتخاب شهردار جدید تهران از بین دو گزینه عباس آخوندی و پیروز حناچی در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت. (ادامه)
شمال نیوز : وزیر سابق راه و شهرسازی گفت: این افتخار دولت است که حتی یک واحد مسکونی را نساخت. از ابتدا قرار نبود دولت خانه‌ای بسازد..... آخوندی:افتخار می‌کنم حتی یک مسکن مهر افتتاح نکردم/از ابتدا قرار نبود دولت خانه‌ای بسازد!
شمال نیوز : وزیر سابق راه و شهرسازی گفت: این افتخار دولت است که حتی یک واحد مسکونی را نساخت. از ابتدا قرار نبود دولت خانه‌ای بسازد..... (ادامه)
آخوندی از نامزدی شهرداری تهران استعفا داد؟
رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه آخوندی و انصاری از نامزدی شهرداری تهران استعفا ندادند، گفت:شهردار تهران ۳ روز آینده انتخاب می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : احمد توکلی به بیان عوامل موثر بر بحران ارزی اخیر، تبعات، راهکارها و نیز بسته سیاستی که وی برای خروج از بحران ارزی تدوین کرده بود، پرداخت.... دفاع از توزیع کوپن در واکنش به اتهامات کوپونیسم و کمونیسم
شمال نیوز : احمد توکلی به بیان عوامل موثر بر بحران ارزی اخیر، تبعات، راهکارها و نیز بسته سیاستی که وی برای خروج از بحران ارزی تدوین کرده بود، پرداخت....(ادامه)
 با توجه به حذف گزینه‌های حزب کارگزاران برای شهردار تهران، و دست بالای فراکسیون اتحاد به لحاظ تعداد اعضا، سه سناریوی ائتلاف الف) «اتحادملت» و «کارگزاران» ب) ائتلاف ائتلاف «اتحاد» و گزینه‌های مستقل و پ) حذف گزینه مورد حمایت اتحاد محتمل‌ترین سناریوهای انتخاب شهردار تهران هستند. پنج گزینه اصلی شهرداری با حمایت کدام فراکسیون‌ها وارد لیست نهایی شدند؟
با توجه به حذف گزینه‌های حزب کارگزاران برای شهردار تهران، و دست بالای فراکسیون اتحاد به لحاظ تعداد اعضا، سه سناریوی ائتلاف الف) «اتحادملت» و «کارگزاران» ب) ائتلاف ائتلاف «اتحاد» و گزینه‌های مستقل و پ) حذف گزینه مورد حمایت اتحاد محتمل‌ترین سناریوهای انتخاب شهردار تهران هستند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.181 seconds.