.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : این استیضاح ۱۳ محور داشت که از جمله آن دلیل عدم پاسخگویی به مطالبات اجتماعی در خصوص بحران‌ها و آسیب‌های شکل گرفته در سنوات گذشته، حال‌ و آینده،‌ وضعیت سیستم ریلی، علت بکارگیری نیروهای بازنشسته در این وزارتخانه.... عباس آخوندی از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفت
شمال نیوز : این استیضاح ۱۳ محور داشت که از جمله آن دلیل عدم پاسخگویی به مطالبات اجتماعی در خصوص بحران‌ها و آسیب‌های شکل گرفته در سنوات گذشته، حال‌ و آینده،‌ وضعیت سیستم ریلی، علت بکارگیری نیروهای بازنشسته در این وزارتخانه....(ادامه)
استیضاح وزیر راه به نوبت دوم کشید
جلسه استیضاح وزیر راه و شهرسازی که از صبح امروز در مجلس آغاز شده، در نوبت بعد از ظهر امروز (یکشنبه) ادامه می یابد.(ادامه)
شمال نیوز : آقای احمدی‌نژاد زمانی قهر کرده بود و خانه‌اش نشسته بود. من به خانه‌اش رفتم و گفتم آقای احمدی‌نژاد می‌دانید معنای این کارت چیست؟ این است که رودرروی رهبری ایستاده‌ای. یعنی چه خانه نشسته‌ای؟ این اواخر که ناراحت شده بودم .... ناگفته‌های آیت‌الله یزدی از هاشمی رفسنجانی و محمود احمدی‌نژاد
شمال نیوز : آقای احمدی‌نژاد زمانی قهر کرده بود و خانه‌اش نشسته بود. من به خانه‌اش رفتم و گفتم آقای احمدی‌نژاد می‌دانید معنای این کارت چیست؟ این است که رودرروی رهبری ایستاده‌ای. یعنی چه خانه نشسته‌ای؟ این اواخر که ناراحت شده بودم ....(ادامه)
شمال نیوز : نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به سرمای شدید هوا در روزهای آتی در سطح جلگه‌ای استان گفت: این سرما با رطوبت و سنگینی بسیاری همراه است که قطعاً مشکلاتی را فراهم می کند..... در زمان بحران اتهام زدن صحیح نیست/ نمایندگان وزیر راه را ابقا کنند
شمال نیوز : نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به سرمای شدید هوا در روزهای آتی در سطح جلگه‌ای استان گفت: این سرما با رطوبت و سنگینی بسیاری همراه است که قطعاً مشکلاتی را فراهم می کند.....(ادامه)
بازدید وزیر راه و شهرسازی از عملیات راهداری در مازندران
وزير راه و شهرسازی از عملیات راهداری زمستانی در محورهای ارتباطی هراز و سوادکوه بازدید کرد.(ادامه)
شمال نیوز : به گفته کدخدایی، شورای نگهبان در همه ادوار صلاحیت رؤسای جمهوری مستقر را هم دقیقاً بررسی کرده است و هیچ تضمینی برای تأیید صلاحیت هر رئیس جمهور در دوره دوم وجود ندارد..... هیچ تضمینی وجود ندارد هر رئیس‌جمهوری برای دوره دوم هم تأیید صلاحیت شود
شمال نیوز : به گفته کدخدایی، شورای نگهبان در همه ادوار صلاحیت رؤسای جمهوری مستقر را هم دقیقاً بررسی کرده است و هیچ تضمینی برای تأیید صلاحیت هر رئیس جمهور در دوره دوم وجود ندارد.....(ادامه)
جایگزین ترکان هفته آینده منصوب می‌شود
در حالی وزیر راه از معرفی سه عضو شورای مرکزی نظام مهندسی به رئیس‌جمهوری برای ریاست بر این سازمان خبر داده بود که شنیده‌ها حاکی از معرفی تنها یک عضو یعنی فرج‌الله رجبی دارد. احتمالا هفته آینده رئیس جمهوری رجبی را جایگزین اکبر ترکان خواهد کرد. (ادامه)
عذرخواهی و تسلیت وزیر راه به هموطنان آذری
(ادامه)
سرعت گرفتن استیضاح آخوندی با ۵۰ امضا در مجلس
عضو هیئت رئیسه مجلس از نشست ویژه هیئت رئیسه مجلس درباره سانحه سمنان خبر داد و گفت: استیضاح آخوندی به سرعت به جریان می‌افتد. (ادامه)
تقدیم طرح استیضاح آخوندی به هیئت رئیسه
(ادامه)
شمال نیوز : پس از برگزاری انتخابات شورای مرکزی نظام مهندسی در تیر ماه گذشته در منطقه آزاد کیش و انتخاب 64 نماینده در رشته های هفتگانه نظام مهندسی طبق شنیده ها آخوندی وزیر راه وشهرسازی 32 عضو اصلی و علی البدل را انتخاب نمود . انتخاب 2 مهندس مازنی در شورای مرکزی نظام مهندسی کشور
شمال نیوز : پس از برگزاری انتخابات شورای مرکزی نظام مهندسی در تیر ماه گذشته در منطقه آزاد کیش و انتخاب 64 نماینده در رشته های هفتگانه نظام مهندسی طبق شنیده ها آخوندی وزیر راه وشهرسازی 32 عضو اصلی و علی البدل را انتخاب نمود .(ادامه)
سازمان حمایت؛ از پُز حمایت تا دفاع تمام قد از منتقد
در حالی وزیر راه و شهرسازی با انتقاد شدید از عملکرد سازمان حمایت خواستار انحلال این سازمان شده بود که اخیرا مدیران این سازمان اصلی حامی منافع مصرف‌کنندگان با دفاع تمام قد از افزایش نرخ عوارض آزادراه‌ها، این اقدام را به نفع مردم می‌دانند.(ادامه)
خبر استعفای سه تن از وزرای دولت تنها چندماه مانده به پایان کار دولت یازدهم به یکباره این سوال را به وجود آورد که دولت کدام بخش ها را ترمیم کرده است.
کدام وزرای روحانی حاشیه امن دارند؟(خبر)
خبر استعفای سه تن از وزرای دولت تنها چندماه مانده به پایان کار دولت یازدهم به یکباره این سوال را به وجود آورد که دولت کدام بخش ها را ترمیم کرده است. (ادامه)



شاید به همین خاطر بود که در سه سال و سه ماهی که از عمر دولت اول روحانی گذشته، کسی به تغییر ترکیب کابینه فکر نمی‌کرد؛ مگر منتقدان دولت که یک‌بار با استیضاح وزیر علوم، تغییری را به کابینه اعتدال تحمیل کردند. از استیضاح تا استعفا؛ حاشیه‌های سیاسی ۱۸ وزیر روحانی(خبر)
شاید به همین خاطر بود که در سه سال و سه ماهی که از عمر دولت اول روحانی گذشته، کسی به تغییر ترکیب کابینه فکر نمی‌کرد؛ مگر منتقدان دولت که یک‌بار با استیضاح وزیر علوم، تغییری را به کابینه اعتدال تحمیل کردند.(ادامه)
گزینه‌های جایگزین جنتی چه کسانی هستند؟
تازه‌ترین عبارت درباره رفتن یا ماندن علی جنتی از وزارت ارشاد را خودش بر زبان آورد. او که روز گذشته از ستاد انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر انتخابات بازدید کرده بود، درباره طرح خبر استعفایش در رسانه‌ها گفت... . (ادامه)
بهره برداری 10 کیلومتر چهارخطه کردن محور هراز با حضور وزیر راه
10 کیلومتر از طرح چهارخطه کردن محور هراز با حضور وزیر راه امروز بهره برداری شد.(ادامه)
رئیس باشگاه خبرنگاران جوان تغییر کرد
مجید آخوندی معاون سیاسی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، طی حکمی مجتبی ستوده نیا را به عنوان رئیس جدید باشگاه خبرنگاران جوان معرفی کرد.(ادامه)
رئیس ستاد انتخابات صداوسیما منصوب شد +عکس
رئیس رسانه ملی در حکمی، مجید آخوندی را به عنوان رئیس ستاد انتخابات صدا و سیما منصوب کرد.(ادامه)
آخوندی و امیری از کمیسیون اقتصادی دولت حذف شدند/ انصاری عضو جدید کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک
وزیر راه و شهرسازی و معاون امور مجلس رئیس جمهور از ترکیب کمیسیون اقتصاد دولت حذف و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور به ترکیب کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک اضافه شد.(ادامه)
صدور موافقت اصولی راه اندازی منطقه آزاد تجاری در مازندران
همه دستگاه ها و شهرداری ها باید از ظرفیت حقوقی نمایندگان مجلس نهایت بهره را ببرند و نمایندگان نیز در پشتیبانی و تقویت دستگاه های اجرایی از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.(ادامه)
شمال نیوز: عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه راه اندازی منطقه آزاد تجاری در مازندران باید به صورت کلان دیده شود، عنوان کرد: اینکه این منطقه در کدام شهرستان باشد مهم نیست زیرا نفعش به همه شهرستان ها خواهد بود. صدور موافقت اصولی راه اندازی منطقه آزاد تجاری در مازندران
شمال نیوز: عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه راه اندازی منطقه آزاد تجاری در مازندران باید به صورت کلان دیده شود، عنوان کرد: اینکه این منطقه در کدام شهرستان باشد مهم نیست زیرا نفعش به همه شهرستان ها خواهد بود.(ادامه)
زنی که امام صادق(ع) بعد از هر نماز او را نفرین می‌کرد
ام‌حکم دختر ابوسفیان چه شخصیتی بود که توسط امام صادق(ع) پس از هر نماز واجب لعن می‌شد؟ (ادامه)
باهنر: مگر قرار است احمدی نژاد کاندیدا شود؟!
تیم دولت یازدهم ده تا سرتیپ دارد اما یک ژنرال ندارد که همه حرفها را بشنود و آخر با شجاعت تصمیم بگیرد و اجرا کند همه اینها مجتهد هستند؛ نوبخت، طیب نیا، سیف و دیگران هر یک نظراتی دارند.(ادامه)
بیانات رهبرانقلاب درباره کشف حجاب
در روز ۲۱ تیر ۱۳۱۴ قیام مردم مشهد در اعتراض به سیاست‌های آمرانه فرهنگی از سوی دولت فروغی از جمله سیاست همسان‌سازی لباس‌ها سرکوب شد.(ادامه)
رونمایی ترکان از یک اختلاس 40 میلیاردی
در حالی شماری از مدیران و مسئولان وزارت راه و شهرسازی از سپرده‌گذاری ۴۰ میلیارد تومانی برخی مدیران وقت نظام مهندسی استان تهران به ‌عنوان تخلف مالی یاد کرده‌اند که اکبر ترکان مشاور رئیس‌جمهوری این مسئله را یک اختلاس خوانده است. (ادامه)
همه با همسر شهید دادمان همدردی کردند
بسیاری از مقامات کشوری و لشکری با همسر شهید دادمان همدردی کردند.(ادامه)
 همزمان با ماه مبارک رمضان قطعی طولانی مدت آب شرب در برخی از روستاهای بابل عرصه را برروزه داران تنگ کرده است. قطعی هشت ساعته آب شرب در برخی از روستاهای بابل
همزمان با ماه مبارک رمضان قطعی طولانی مدت آب شرب در برخی از روستاهای بابل عرصه را برروزه داران تنگ کرده است.(ادامه)
نگاهی به خانواده امام خمینی بعد از رحلت امام
«نکته جالب در خانواده امام این است که تنها نوادگان پسری مشهور نیستند و زهرا و نعیمه اشراقی هم چهره‌های رسانه‌ای به حساب می آیند؛ هر چند که نماد و سخنگوی همه خانواده سیدحسن است؛ یادآور نیای خود که داییِ‌ دایی‌اش امام موسی صدر را نیز الگو قرار داده...»(ادامه)
شمال نیوز: مجلس نهم که یک سال خود را با دولت احمدی نژاد و سه سال دیگر را در دولت روحانی سپری کرد و رکورددار مطرح شدن استیضاح در آن در تاریخ مجالس جمهوری اسلامی نام گرفت. هرچند تنها ۶ استیضاح در صحن علنی مطرح شد که سهم هرکدام از دولت‌ها ۳ استیضاح بود. زنگ پایان مجلس نهم به صدا در آمد/ تصویب ۲۰ دقیقه‌ای برجام مهمترین اقدام نمایندگان ملت/ خداحافظی 217 نماینده با بهارستان
شمال نیوز: مجلس نهم که یک سال خود را با دولت احمدی نژاد و سه سال دیگر را در دولت روحانی سپری کرد و رکورددار مطرح شدن استیضاح در آن در تاریخ مجالس جمهوری اسلامی نام گرفت. هرچند تنها ۶ استیضاح در صحن علنی مطرح شد که سهم هرکدام از دولت‌ها ۳ استیضاح بود.(ادامه)
مدیرانی که سرافراز تغییر داد + اسامی
شمال نیوز: محمد سرافراز از سال 1363 که سازمان صداوسیما رسما صاحب رییس شد، چهارمین رییس رسانه ملی محسوب می‌شود. صداوسیما بجز ریاست‌های کوتاه یک یا دو ساله که در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تجربه کرد و بیشتر به صورت سرپرست بود، با آمدن محمد هاشمی و در پی او علی لاریجانی و عزت‌الله ضرغامی، دوره‌هایی 10 ساله را در ریاست پشت سر گذاشت. (ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 19 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.