.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مشتری جدید آزاد راه تهران - شمال
آزادراهی که برای سال‌هایی طولانی نه به خود روی پیمانکاران فعل می دید و نه منابع مالی جدیدی برای پیشرفت و تکمیل کار دریافت می‌کرد، این روزها شرایطی کاملا متفاوت را تجربه می‌کند. (ادامه)
مجلس در سال 1394 چگونه گذشت؟
شاید بتوان سال 94 را هسته‌ای ترین سال مجلس در ادوار گذشته معرفی کرد. (ادامه)
جاده هراز 4 خطه می‌شود
وزیر راه و شهرسازی گفت: طرح چهار خطه شدن جاده هراز (آمل - تهران ) به عنوان یکی از راههای استراتژیک کشور در سال 96 تکمیل می شود. (ادامه)
2 وزیر برای پاسخگویی به سؤالات نمایندگان راهی مجلس می شوند
وزرای آموزش و پرورش و راه و شهرسازی هفته آینده برای پاسخگویی به سؤالات نمایندگان زابل و زهک و نایین در صحن علنی مجلس حضور می‌یابند.(ادامه)
روزهای خوش ترانزیتی خزر
شرق، غرب و جنوب دریای خزر این روزها بیش از آنکه جنبه توریستی داشته باشد در صف مسیرهایی قرار گرفته‌اند که به عنوان قطب ترانزیت از آنها یاد می شود، قطب‌هایی که اگر زیرساخت‌های مورد نیاز آنها تامین شود می‌توانند در آینده اقتصادی ایران و حتی منطقه نقشی مهم ایفا کنند. (ادامه)
برآوردی از رقم بدهی های دولت
(ادامه)
جهانگیری با اردوغان دیدار کرد+عکس
معاون اول رئیس‌جمهور اسلامی ایران در حاشیه کنفرانس سیاست بی‌طرفی: همکاری بین‌المللی جهت صلح، امنیت و توسعه که در ترکمنستان برگزار شده با رئیس‌جمهور ترکیه دیدار و گفت‌وگو کرد.(ادامه)
حجم دقیق بدهی‌های دولت احصا شد
(ادامه)
انتقاد جهانگیری از "توهین" به رییس جمهور
(ادامه)
انتقاد جهانگیری از "توهین" به روحانی
(ادامه)
رکوردی جدید در انتظار آزادراه تهران – شمال!
بر اساس گفته‌های شیخی مدیر این طرح طول دو هفته گذشته تعداد جبهه‌هایی که کار اجرایی در آن ادامه دارد از 60 به بیش از 70 نقطه رسیده که این مساله اهمیت بسیار زیادی برای تکمیل این پروژه دارد.(ادامه)
شمال نیوز : وی به مسأله منطقه آزاد اشاره کرد و گفت: باید نوشهر به عنوان قدیمی‌ترین یا امیرآباد به‌عنوان بزرگترین بندر شمال کشور برای این منظور معرفی شود و مسئولان استانداری باید بدانند جنازه‌ام هم اگر در مجلس باشد، اجازه نادیده گرفتن حق نوشهر در مورد منطقه آزاد را نمی‌دهم..... احمدی لاشکی : جنازه ام هم اگر در مجلس باشد اجازه نادیده گرفتن حق نوشهر در مورد منطقه آزاد را نمی‌دهم !
شمال نیوز : وی به مسأله منطقه آزاد اشاره کرد و گفت: باید نوشهر به عنوان قدیمی‌ترین یا امیرآباد به‌عنوان بزرگترین بندر شمال کشور برای این منظور معرفی شود و مسئولان استانداری باید بدانند جنازه‌ام هم اگر در مجلس باشد، اجازه نادیده گرفتن حق نوشهر در مورد منطقه آزاد را نمی‌دهم.....(ادامه)
آزادراه تهران - شمال با قدرت در حال اجرا است
نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس گفت: مثلث جهانگیری، آخوندی و سعیدی کیا برای تکمیل آزادراه تهران شمال باقدرت مشغول به کار هستند.(ادامه)
نامه آخوندی به جهانگیری درباره یارانه ها
مدیرعامل شرکت راه‌آهن گفت: دولت هنوز قانون اختصاص ۲۰ درصد از نرخ گازوئیل به راه‌آهن را اجرایی نکرده و وزیر راه نامه ای در این باره به معاون اول رئیس جمهور نوشته است. (ادامه)
‌دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: باید اصولگرایان به نیروهایی برسند که مجلس دهم حتی دست اصلاح‌طلبان معتدل هم نیفتد. باهنر: دعا کنید دل ناطق نوری کمی نرم شود / اگر خدای ناکرده مجلس دهم دست اصلاح‌طلبان معتدل بیافتد...
‌دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: باید اصولگرایان به نیروهایی برسند که مجلس دهم حتی دست اصلاح‌طلبان معتدل هم نیفتد.(ادامه)
بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان امام علی (ع) آمل
(ادامه)
 شمال نیوز:  لحظاتی پیش هواپیمای حامل دکتر روحانی در فرودگاه ساری به زمین نشست. رئیس جمهور در فرودگاه دشت ناز ساری گفت: انشاالله امروز خبر های مسرت بخشی ازطرح های مصوب توسعه مازندران را به مردم اعلام میکنم. رئیس جمهور وارد مازندران شد
شمال نیوز: لحظاتی پیش هواپیمای حامل دکتر روحانی در فرودگاه ساری به زمین نشست. رئیس جمهور در فرودگاه دشت ناز ساری گفت: انشاالله امروز خبر های مسرت بخشی ازطرح های مصوب توسعه مازندران را به مردم اعلام میکنم.(ادامه)
مردم ساری پای منبر روحانی می نشینند
رئیس‌جمهور در قالب بیست و دومین سفر استانی فردا با سفر به استان مازندران در ورزشگاه شهید متقی ساری دیدار مردمی با مازندرانی‌ها خواهد داشت.(ادامه)
دست‌بوسی وزیر راه در جلسه استیضاح! + عکس
وزیر راه و شهرسازی امروز در جلسه استیضاح خود اقدامی انجام داد که سوژه عکاسان شد. (ادامه)
تصاویر/ جلسه استیضاح وزیر راه
پس از بررسی استیضاح وزیر راه و شهرسازی با 72رای موافق ،175 رای مخالف، 5رای ممتنع به استیضاح از مجموع آراء252 ماخوذه به عباس آخوندی اعتماد کرد (ادامه)
 نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مخالفت با استیضاح وزیر راه و شهرسازی با ادامه حضور آخوندی در وزارت راه موافقت کردند. استیضاح وزیر راه و شهرسازی رای نیاورد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مخالفت با استیضاح وزیر راه و شهرسازی با ادامه حضور آخوندی در وزارت راه موافقت کردند.(ادامه)
صفحه اول روزنامه های امروز سه شنبه
(ادامه)
استیضاح آخوندی در مجلس آغاز شد
(ادامه)
شمال نیوز: آخوندی در حوزه تخصصی خودش موفق عمل کرده است که یکی از مهم ترین پروژه های کشور آزادراه تهران- شمال بود که انصافا وی پیگیر و علاقه مند به حل این ابر پروژه در کشور است. ضمن اینکه نمایندگان سایر استان ها نیز وی را مدیر لایق و قابلی می دانند. آخوندی را وزیر لایق کابینه یازدهم می دانم
شمال نیوز: آخوندی در حوزه تخصصی خودش موفق عمل کرده است که یکی از مهم ترین پروژه های کشور آزادراه تهران- شمال بود که انصافا وی پیگیر و علاقه مند به حل این ابر پروژه در کشور است. ضمن اینکه نمایندگان سایر استان ها نیز وی را مدیر لایق و قابلی می دانند.(ادامه)
اسنادی از سرنخ استیضاح وزیر راه‌وشهرسازی
(ادامه)
واکنش رییس جمهور به استیضاح وزیر راه
حسن روحانی ‌با محترم شمردن حق قانونی نمایندگان مجلس، انتظار دولت از مجلس را رأی مخالف به استیضاح وی خواند. (ادامه)
"استیضاح آخوندی، سیاسی است"
سخنگوی کمیسیون صنایع‌ و معادن مجلس با تاکید بر اینکه آخوندی یکی از بهترین وزرای کابینه یازدهم است، گفت که استیضاح وزیر راه و شهرسازی سیاسی است. (ادامه)
راه فرار وزیر راه از استیضاح + عکس
رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتشار سندی در اینستاگرام خود از برخی اسناد علیه وزیر راه و شهرسازی پرده برداشت.(ادامه)
طرح استیضاح وزیر راه اعلام وصول شد
طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی امروز در مجلس اعلام وصول شد. (ادامه)
تحریم دریایی ایران لغو شد
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تحریم‌ها علیه ایران در حوزه دریایی برداشته شده و ۱۶ خط کشتیرانی بین‌المللی در بنادر ایران پهلوگیری‌ می‌کند ، گفت: آماده صدور مجوزهای لازم برای حضور شرکت‌های هواپیمایی لهستان در فرودگاه‌های بین‌المللی ایران هستیم.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 19 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.