.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
ترک مصرف نان برای بسیاری از ما کار دشواری است، اما این کار فواید زیادی برای سلامت ما دارد که در این مطلب می‌خوانید. ۱۰ فایده قطع مصرف نان را بدانید
ترک مصرف نان برای بسیاری از ما کار دشواری است، اما این کار فواید زیادی برای سلامت ما دارد که در این مطلب می‌خوانید.(ادامه)
پیکر عماد افروغ نویسنده، جامعه‌شناس و استاد دانشگاه فردا -شنبه ۲۶ فروردین- از دانشگاه تهران تشییع می‌شود. اعلام زمان تشییع پیکر مرحوم عماد افروغ
پیکر عماد افروغ نویسنده، جامعه‌شناس و استاد دانشگاه فردا -شنبه ۲۶ فروردین- از دانشگاه تهران تشییع می‌شود.(ادامه)
اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از اردیبهشت ماه
(ادامه)
راهپیمایی «روز جهانی قدس» با شعار«فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی» همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ۱۴۴۴ هجری قمری، در شهرستان ساری با حضور پرشور و گسترده مردم روزه‌دار به سمت مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد.

عکس/ خزرنما راهپیمایی روز جهانی قدس در ساری(خبر)
راهپیمایی «روز جهانی قدس» با شعار«فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی» همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ۱۴۴۴ هجری قمری، در شهرستان ساری با حضور پرشور و گسترده مردم روزه‌دار به سمت مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد. عکس/ خزرنما(ادامه)
عکس / تیپ کمتر دیده شده از سردار قاآنی در راهپیمایی روز قدس
سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راهپیمایی روز قدس تهران شرکت کرد.(ادامه)
حجت‌الاسلام انصاریان گفت: من باور ندارم اما اگر مسئله بی‌حجابی لجبازی باشد، به مردم و نیروها برنمی‌گردد، به آیات سوره نور و احزاب برمی‌گردد و به خدا برمی‌گردد. جرم خدا چیست که با او لجبازی می‌کنید؟ جرم خدا چیست که با بی‌حجابی با او لج می‌کنید؟ ؛ این لجبازی به درد مردم هم نمی‌خورد | خدا در قیامت کباب پزی ندارد | خدا صدای یک گروه را نمی‌شنود
حجت‌الاسلام انصاریان گفت: من باور ندارم اما اگر مسئله بی‌حجابی لجبازی باشد، به مردم و نیروها برنمی‌گردد، به آیات سوره نور و احزاب برمی‌گردد و به خدا برمی‌گردد. جرم خدا چیست که با او لجبازی می‌کنید؟(ادامه)

در فاصله یک روز تا پایان مهلت پرسپولیس، ۲۰۰ هزار یورو به حساب رادوشویچ نشست. خطر بزرگ از بیخ گوش پرسپولیس گذشت
در فاصله یک روز تا پایان مهلت پرسپولیس، ۲۰۰ هزار یورو به حساب رادوشویچ نشست.(ادامه)
نماینده مردم قزوین نوسان‌های بازار خودرو را نگران کننده و ناگوار توصیف کرد و گفت: ثروت دارنده پراید نه تنها افزایش نیافته بلکه حداقل ۴ برابر تحلیل رفته است چراکه اگر خودرواش نیازمند قطعه باشد به سختی می‌تواند آن را تعمیر کند. نماینده مجلس: اگر واردات خودرو انجام نشود قیمت پراید به ۶۰۰ میلیون تومان می‌رسد!
نماینده مردم قزوین نوسان‌های بازار خودرو را نگران کننده و ناگوار توصیف کرد و گفت: ثروت دارنده پراید نه تنها افزایش نیافته بلکه حداقل ۴ برابر تحلیل رفته است چراکه اگر خودرواش نیازمند قطعه باشد به سختی می‌تواند آن را تعمیر کند.(ادامه)
عید فطر روز اول ماه شوال و پایان ماه رمضان است که در ایران یکی از اعیاد مذهبی مهم به شمار میرود. تاریخ دقیق عید فطر 1402 چه زمانی است؟
عید فطر روز اول ماه شوال و پایان ماه رمضان است که در ایران یکی از اعیاد مذهبی مهم به شمار میرود.(ادامه)
در سروده تازه‌ی حدادعادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی با عنوان «نگین سلیمان» آمده است:‌ ای قدس!‌ ای نگین سلیمان گمشده! روزی زِ دست اهرمن آزاد می‌شوی «سروده» حداد عادل به مناسبت روز قدس
در سروده تازه‌ی حدادعادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی با عنوان «نگین سلیمان» آمده است:‌ ای قدس!‌ ای نگین سلیمان گمشده! روزی زِ دست اهرمن آزاد می‌شوی(ادامه)
ذوق‌زدگی یک پسربچه در حین گرفتن سلفی با رئیسی
یک پسربچه امروز حین دیدار رئیس‌جمهور در راهپیمایی روز قدس با خوشحالی با او سلفی گرفت.(ادامه)
امسال شاهد انحلال بانک‌هایی خواهیم بود که به رشد پایه پولی، افزایش نقدینگی و نهایتا تورم دامن می‌زنند. کدام بانک‌ها منحل می‌شوند؟
امسال شاهد انحلال بانک‌هایی خواهیم بود که به رشد پایه پولی، افزایش نقدینگی و نهایتا تورم دامن می‌زنند.(ادامه)
جناب رئیس‌جمهوری با این عملکرد هیأت دولت شما آنهم فقط در ۱۰ روز اول ۱۴۰۲، بهتر نیست که دولت را تعطیل کنید؟! توییت عجیب نماینده مجلس؛ دولت را تعطیل کنید
جناب رئیس‌جمهوری با این عملکرد هیأت دولت شما آنهم فقط در ۱۰ روز اول ۱۴۰۲، بهتر نیست که دولت را تعطیل کنید؟!(ادامه)
سقوط آزاد کشتی ایران به رده سوم قهرمانی آسیا
(ادامه)
عکس زیرخاکی از محسن رضایی و ناصر حجازی
گفته می‌شود این تصویر به سال ۱۳۷۷ برمی‌گردد که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در یک نهار مشترک دور هم جمع شده بودند.(ادامه)
بنابر ادعای پرویز محمدنژاد نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، بحث کاهش سهمیه سوخت بار دیگر مطرح شده است. سهمیه سوخت داخل کارت بنزین کم می‌شود؟
بنابر ادعای پرویز محمدنژاد نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، بحث کاهش سهمیه سوخت بار دیگر مطرح شده است.(ادامه)

سرمربی تیم ملی در ادامه نظارت بر بازی های لیگ، در هفته بیست و ششم دیدار استقلال و هوادار را از نزدیک تماشا خواهد کرد. قلعه نویی تماشاگر بازی استقلال-هوادار شد
سرمربی تیم ملی در ادامه نظارت بر بازی های لیگ، در هفته بیست و ششم دیدار استقلال و هوادار را از نزدیک تماشا خواهد کرد.(ادامه)
(تصاویر) حضور شخصیت‌ها در راهپیمایی روز قدس
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس (۲۵ فروردین ۱۴۰۲) همزمان با آخرین جمعه ماه رمضان در حمایت از مردم مظلوم و مقتدر فلسطین بصورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد.(ادامه)
باشگاه ملوان بندرانزلی درخصوص عدم حضور بانوان در بازی برابر تراکتور اطلاعیه‌ای صادر کرد. اطلاعیه درخصوص مجوز حضور بانوان ملوان در استادیوم
باشگاه ملوان بندرانزلی درخصوص عدم حضور بانوان در بازی برابر تراکتور اطلاعیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
وزیر اقتصاد در حاشیه راهپیمایی روز قدس در پاسخ به یک شهروند و عضو خانواده شهدا و معترض نسبت به وضعیت فعلی جامعه و کشور گفت: پیام شما را به رییس جمهوری می‌رسانم، دعا کنید رییس‌جمهوری موفق شوند و از پس مشکلات برآیند. وزیر اقتصاد: دعا کنید رییس‌جمهور از پس مشکلات برآید
وزیر اقتصاد در حاشیه راهپیمایی روز قدس در پاسخ به یک شهروند و عضو خانواده شهدا و معترض نسبت به وضعیت فعلی جامعه و کشور گفت: پیام شما را به رییس جمهوری می‌رسانم، دعا کنید رییس‌جمهوری موفق شوند و از پس مشکلات برآیند.(ادامه)
امروز خیابان‌های مناطق ۶۰ گانه مازندران مملو از روزه دارانی بود که همپای ملت ایران آمده‌اند تا برای آزادی قدس، قبله گاه مسلمین عالم حماسه سازی کنند. حضور باشکوه مردم مازندران ‌در راهپیمایی روز قدس + تصاویر
امروز خیابان‌های مناطق ۶۰ گانه مازندران مملو از روزه دارانی بود که همپای ملت ایران آمده‌اند تا برای آزادی قدس، قبله گاه مسلمین عالم حماسه سازی کنند.(ادامه)
عکس / ژست جالب پدر مهدی طارمی در راهپیمایی روز قدس
تصویری از حضور علیشاه طارمی، پدر مهدی طارمی در راهپیمایی روز قدس را ببینید.(ادامه)
جعفری از سبزی‌های بسیار مفید است و خواص زیادی برای بدن دارد. در این مطلب به خواص سبزی جعفری اشاره می‌کنیم.

سبزی ارزانی که قند خون را کنترل می‌کند
جعفری از سبزی‌های بسیار مفید است و خواص زیادی برای بدن دارد. در این مطلب به خواص سبزی جعفری اشاره می‌کنیم. (ادامه)
 بیسان طراف خبرنگار المیادین در تهران عکسی از خود، روی ناو شهید روودکی در تنگه هرمز منتشر کرد.

پوشش خبرنگار زن روی ناو سپاه در تنگه هرمز+ عکس
بیسان طراف خبرنگار المیادین در تهران عکسی از خود، روی ناو شهید روودکی در تنگه هرمز منتشر کرد. (ادامه)
مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه گفت: سود سهامدارانی که مشکل شبای معتبر بانکی خود را برطرف کنند، در مراحل بعدی به حساب آن‌ها واریز خواهد شد و نگرانی در این زمینه وجود ندارد. افرادی که سود سهام عدالت نگرفتند چه کنند؟
مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه گفت: سود سهامدارانی که مشکل شبای معتبر بانکی خود را برطرف کنند، در مراحل بعدی به حساب آن‌ها واریز خواهد شد و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.(ادامه)
نتانیاهو دستگیر شد!+ عکس
در حاشیه مراسم روز جهانی قدس تصویری از دستگیری نتانیاهو منتشر شده است.(ادامه)
فرمانده کل انتظامی کشور تاکید کرد: مطمئن باشید دوربین‌های کنترلی در طرح عفاف و حجاب هیچ خطایی نخواهد داشت. سردار رادان: دوربین‌های طرح عفاف و حجاب هیچ خطایی نخواهد داشت
فرمانده کل انتظامی کشور تاکید کرد: مطمئن باشید دوربین‌های کنترلی در طرح عفاف و حجاب هیچ خطایی نخواهد داشت.(ادامه)
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: تا الان هر برنامه‌ای که داشتیم از سوی فدراسیون انجام شده و همه چیز به درستی پیش می‌رود. اگر از کسی نمی ترسید از خدا بترسید
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: تا الان هر برنامه‌ای که داشتیم از سوی فدراسیون انجام شده و همه چیز به درستی پیش می‌رود.(ادامه)
طنین انداز شدن فریاد آزادی قدس در سراسر مازندران
مردم ولایتمدار مازندران امروز در راهپیمایی روز جهانی قدس انزجار خود را علیه رژیم صهیونیستی اعلام کردند.(ادامه)
بانوان روستای درویش خیل بابل شب‌های احیا با پخت وعده سحری در سه شب میزبان همه روزه داران این روستا در مسجد هستند. سنت جالب سحری دادن در یک روستای بابل
بانوان روستای درویش خیل بابل شب‌های احیا با پخت وعده سحری در سه شب میزبان همه روزه داران این روستا در مسجد هستند.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 29 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.