.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
مدیر مسابقات سازمان لیگ در خصوص تعیین رتبه تیم‌ها در جدول لیگ برتر در صورت هم امتیاز بودن توضیحاتی ارایه کرد. واکنش سازمان لیگ به صدرنشینی استقلال/ سپاهان به قهرمانی نزدیکتر شد!
مدیر مسابقات سازمان لیگ در خصوص تعیین رتبه تیم‌ها در جدول لیگ برتر در صورت هم امتیاز بودن توضیحاتی ارایه کرد.(ادامه)
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تحولات و ناآرامی‌های جدید سودان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران نگرانی خود را از آنچه در کشور مسلمان و برادر سودان در حال وقوع است، ابراز می‌نماید. ابراز نگرانی ایران از اتفاقات درحال وقوع در سودان
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تحولات و ناآرامی‌های جدید سودان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران نگرانی خود را از آنچه در کشور مسلمان و برادر سودان در حال وقوع است، ابراز می‌نماید.(ادامه)
نیرو‌های واکنش سریع سودان که در حال درگیری مسلحانه با ارتش سودان هستند، از سیطره خود بر اماکن حساس و حیاتی در پایتخت سودان خبر دادند. درگیری های شدید در سودان
نیرو‌های واکنش سریع سودان که در حال درگیری مسلحانه با ارتش سودان هستند، از سیطره خود بر اماکن حساس و حیاتی در پایتخت سودان خبر دادند.(ادامه)
در قسمت فردا شب برنامه «سرنخ» آریا طاهری مجری تلویزیون به قتل یک بازیگر معروف متهم می‌شود. مجری شبکه نسیم متهم به قتل بازیگر معروف شد!
در قسمت فردا شب برنامه «سرنخ» آریا طاهری مجری تلویزیون به قتل یک بازیگر معروف متهم می‌شود.(ادامه)
میزبان اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد جوانان به قائمشهر رسید. قائمشهر میزبان اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان
میزبان اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد جوانان به قائمشهر رسید.(ادامه)
معاون سیاسی‌امنیتی استاندار مازندران گفت: برخی افراد نقابدار که از اهالی‌روستای دانیال سلمانشهر نبودند با هدف ایجاد التهاب و اغتشاش بر آتش درگیری‌ دمیدند. ردپای چند فرد نقابدار در درگیری روستای دانیال سلمانشهر
معاون سیاسی‌امنیتی استاندار مازندران گفت: برخی افراد نقابدار که از اهالی‌روستای دانیال سلمانشهر نبودند با هدف ایجاد التهاب و اغتشاش بر آتش درگیری‌ دمیدند.(ادامه)
فرماندار شهرستان عباس آباد از دستگیری عوامل تیراندازی صبح دیروز در روستای دانیال سلمانشهر خبر داد. بازداشت عاملان تیراندازی در روستای دانیال سلمانشهر
فرماندار شهرستان عباس آباد از دستگیری عوامل تیراندازی صبح دیروز در روستای دانیال سلمانشهر خبر داد.(ادامه)
معاون فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا گفت: تحویل خودرو‌های ثبت نام شده در سامانه یکپارچه خودرو به مشتریان از هفته دوم اردیبهشت به بعد آغاز خواهد شد. تحویل خودروهای ثبت نامی سایپا از هفته دوم ارديبهشت
معاون فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا گفت: تحویل خودرو‌های ثبت نام شده در سامانه یکپارچه خودرو به مشتریان از هفته دوم اردیبهشت به بعد آغاز خواهد شد.(ادامه)
برخی بیماری‌های چشمی می‌توانند تاثیر قابل توجه‌تری در شب داشته باشند که از جمله آنها تار دیدن چراغ‌های خیابان است که دلیلش بیماری هالو ویژن Halo Vision است. چرا گاهی چراغ‌های خیابان به نظرمان تار می‌رسند؟
برخی بیماری‌های چشمی می‌توانند تاثیر قابل توجه‌تری در شب داشته باشند که از جمله آنها تار دیدن چراغ‌های خیابان است که دلیلش بیماری هالو ویژن Halo Vision است.(ادامه)
افشاکننده اسناد محرمانه پنتاگون در شبکه‌های اجتماعی به نقض «قانون جاسوسی» متهم شده است. افشاکننده اسناد پنتاگون به جاسوسی متهم شد
افشاکننده اسناد محرمانه پنتاگون در شبکه‌های اجتماعی به نقض «قانون جاسوسی» متهم شده است.(ادامه)
ستاد برگزاری نماز عید فطر تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نماز عید سعید فطر امسال در مصلای امام خمینی (ره) و به امامت رهبر انقلاب برگزار می‌شود. نماز عید فطر به امامت رهبر انقلاب اقامه می‌شود
ستاد برگزاری نماز عید فطر تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نماز عید سعید فطر امسال در مصلای امام خمینی (ره) و به امامت رهبر انقلاب برگزار می‌شود.(ادامه)
سخنگوی سپاه پاسداران گفت: صهیونیست‌ها می‌دانند اگر عملیات نظامی ضد ما آغاز کنند، پایان این اقدام با آن‌ها نیست و نابودی آن‌ها را تسریع می‌کند. سخنگوی سپاه: هر اقدام صهیونیست‌ها علیه ایران نابودی آن‌ها را تسریع می‌کند
سخنگوی سپاه پاسداران گفت: صهیونیست‌ها می‌دانند اگر عملیات نظامی ضد ما آغاز کنند، پایان این اقدام با آن‌ها نیست و نابودی آن‌ها را تسریع می‌کند.(ادامه)
سخنگوی باشگاه استقلال گفت: ما با همه طلبکاران از جمله استراماچونی توافق کردیم تا یک تاریخی طلب‌هایشان را پردداخت کنیم. استقلال از آسیا حذف نشده
سخنگوی باشگاه استقلال گفت: ما با همه طلبکاران از جمله استراماچونی توافق کردیم تا یک تاریخی طلب‌هایشان را پردداخت کنیم.(ادامه)
شیخ حسین از هر مجالی برای تالیف قلوب استفاده می‌کند؛ منبر و حوزه و هیات و کوچه و خیابان ندارد؛ مهم عمل به تکلیف است که یک استاد اخلاق و واعظ دینی به بهترین شکل آن را ادا می‌کند که اگر غیر از این بود، جوان و پیر و دختر و پسر پای ثابت منابر او نبودند. چند کلامی با شیخ حسین انصاریان ...(يادداشت)
شیخ حسین از هر مجالی برای تالیف قلوب استفاده می‌کند؛ منبر و حوزه و هیات و کوچه و خیابان ندارد؛ مهم عمل به تکلیف است که یک استاد اخلاق و واعظ دینی به بهترین شکل آن را ادا می‌کند که اگر غیر از این بود، جوان و پیر و دختر و پسر پای ثابت منابر او نبودند.(ادامه)
شیخ حسین از هر مجالی برای تالیف قلوب استفاده می‌کند؛ منبر و حوزه و هیات و کوچه و خیابان ندارد؛ مهم عمل به تکلیف است که یک استاد اخلاق و واعظ دینی به بهترین شکل آن را ادا می‌کند که اگر غیر از این بود، جوان و پیر و دختر و پسر پای ثابت منابر او نبودند. چند کلامی با شیخ حسین انصاریان ...
شیخ حسین از هر مجالی برای تالیف قلوب استفاده می‌کند؛ منبر و حوزه و هیات و کوچه و خیابان ندارد؛ مهم عمل به تکلیف است که یک استاد اخلاق و واعظ دینی به بهترین شکل آن را ادا می‌کند که اگر غیر از این بود، جوان و پیر و دختر و پسر پای ثابت منابر او نبودند.(ادامه)
  مرکز اطلاع رسانی پلیس در اطلاعیه‌ای با اشاره به آغاز اجرای طرح عفاف و حجاب در سراسر کشور از مشارکت و همراهی مردم در اجرای این طرح قدردانی کرد. اطلاعیه پلیس درباره اجرای طرح حجاب و عفاف
مرکز اطلاع رسانی پلیس در اطلاعیه‌ای با اشاره به آغاز اجرای طرح عفاف و حجاب در سراسر کشور از مشارکت و همراهی مردم در اجرای این طرح قدردانی کرد.(ادامه)
در همین راستا در هفته‌های اخیر تحرکات او علنی‌تر شده است و برخی این مساله را درباره حضورش درباره انتخابات مجلس جدی می‌دانند. حسن روحانی عزم بازگشت به قدرت کرده است/ برآمدن از خاکستر اعتدال... ممکن است؟
در همین راستا در هفته‌های اخیر تحرکات او علنی‌تر شده است و برخی این مساله را درباره حضورش درباره انتخابات مجلس جدی می‌دانند. (ادامه)
رئیس جمهور در حکمی «سیدمحمد آقامیری» را با حفظ سمت به عنوان سرپرست وزارت جهاد کشاورزی منصوب کرد. سیدمحمد آقامیری سرپرست وزارت جهاد کشاورزی شد
رئیس جمهور در حکمی «سیدمحمد آقامیری» را با حفظ سمت به عنوان سرپرست وزارت جهاد کشاورزی منصوب کرد.(ادامه)
تسنیم : دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از قطعیت حکم پرونده اختلاس میلیاردی کارمند بانک ملی خبر داد. اختلاس میلیاردی کارمند بانک ملی در استان گلستان
تسنیم : دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از قطعیت حکم پرونده اختلاس میلیاردی کارمند بانک ملی خبر داد.(ادامه)
عکس/ نظامیان جوان در مراسم شب های قدر
مراسم احیاء شب نوزدهم ماه مبارک رمضان با حضور جمعی از فرماندهان نیرو‌های مسلح و دانشجویان برگزار شد.(ادامه)
روسای این ۵ دانشگاه تغییر کردند
وزیر علوم براساس احکام ریاست ۵ دانشگاه کشور را برای مدت ۴ سال صادر کرد.(ادامه)
ضمن احترام به این خواهر گرامی و با عرض پوزش باید گفت؛ استناد ایشان به اصول ۱۹ و ۲۰ قانون اساسی «بلا وجه» و بیرون از ضوابط و معیارهای حقوقی است. سخن حسین شریعتمداری اینبار با دستیار رئیس‌جمهور!
ضمن احترام به این خواهر گرامی و با عرض پوزش باید گفت؛ استناد ایشان به اصول ۱۹ و ۲۰ قانون اساسی «بلا وجه» و بیرون از ضوابط و معیارهای حقوقی است.(ادامه)

دکتر رضایی‌فر هم‌اکنون مدیرکل سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و توسعه فناوری وزارت علوم است و با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت فناوری و نوآوری منصوب شده است. معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم منصوب شد
دکتر رضایی‌فر هم‌اکنون مدیرکل سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و توسعه فناوری وزارت علوم است و با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت فناوری و نوآوری منصوب شده است.(ادامه)
کاش این خبر دروغ باشد و تکذیب شود. اما اگر راست است، مصلحت در لغو برنامه است. هم به آبروریزی‌اش نمی‌ارزد و هم پایگاه اجتماعی رئیس‌جمهور آن را هضم نمی‌کند. هشدار مهاجری به رئیسی در مورد افطاری کاخ سعدآباد
کاش این خبر دروغ باشد و تکذیب شود. اما اگر راست است، مصلحت در لغو برنامه است. هم به آبروریزی‌اش نمی‌ارزد و هم پایگاه اجتماعی رئیس‌جمهور آن را هضم نمی‌کند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های ورزشی یکشنبه ۲۷ فروردين
(ادامه)
عباس گودرزی نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، درباره جزئیات لایحه دولت برای تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه را بیان کرد. جزئیات تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه اعلام شد / ساعت کاری ادارات در طول هفته تغییر می‌کند؟
عباس گودرزی نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، درباره جزئیات لایحه دولت برای تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه را بیان کرد.(ادامه)
طبق گفته‌های معاونین وزارت آموزش و پرورش، دولت و رئیس جمهور قصد دارند که صحرایی را به عنوان وزیر آموزش و پرورش به مجلس معرفی کند. «صحرایی» گزینه پیشنهادی برای وزارت آموزش پرورش
طبق گفته‌های معاونین وزارت آموزش و پرورش، دولت و رئیس جمهور قصد دارند که صحرایی را به عنوان وزیر آموزش و پرورش به مجلس معرفی کند.(ادامه)
شمال نیوز: ماجرای درگیری اهالی روستای دانیال شهرستان عباس‌آباد  با نیروی انتظامی بر سر زمین های تحت تصرف موقوفه چه بود؟ ماجرای درگیری اهالی روستای دانیال عباس آباد چه بود؟
شمال نیوز: ماجرای درگیری اهالی روستای دانیال شهرستان عباس‌آباد با نیروی انتظامی بر سر زمین های تحت تصرف موقوفه چه بود؟(ادامه)
شمال نیوز: در پی ایجاد سه حریق عمدی در کانکس نگهبانی و منزل هیئت امنای دفتر موقوفه "دانیال" در منطقه "سلمانشهر" و مراجعه نماینده حقوقی دفتر موقوفه به پلیس، مأموران به محل درگیری رفتند که با حمله برخی از افراد مواجه شدند.

ماجرای درگیری اهالی روستای دانیال سلمانشهر با متولیان موقوفه ملکی چه بود؟ /۲ کشته و ۳ مجروح در نزاع دسته جمعی/ ردپای چند فرد نقابدار در درگیری / به خودروی نیروی انتظامی حمله کردند | کمیته ویژه حقیقت یاب تشکیل شد(خبر)
شمال نیوز: در پی ایجاد سه حریق عمدی در کانکس نگهبانی و منزل هیئت امنای دفتر موقوفه "دانیال" در منطقه "سلمانشهر" و مراجعه نماینده حقوقی دفتر موقوفه به پلیس، مأموران به محل درگیری رفتند که با حمله برخی از افراد مواجه شدند. (ادامه)
نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی از سفر هیات دولت به غرب مازندران خبر داد و گفت: طبق درخواستی که از آیت الله رئیسی داشتم، سفر بعدی رئیس جمهور و وزیران به رامسر است. به‌زودی رئیس جمهوری و هیات دولت به غرب مازندران سفر می‌کنند
نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی از سفر هیات دولت به غرب مازندران خبر داد و گفت: طبق درخواستی که از آیت الله رئیسی داشتم، سفر بعدی رئیس جمهور و وزیران به رامسر است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.243 seconds.