.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز: استان سمنان، با کاهش نرخ بیکاری به پنج و هفت دهم درصد، کمترین نرخ بیکاری و بالاترین میزان اشتغالزایی را در کشور کسب کرد و رکورد ١٨ ساله خود را شکست.

« استان سمنان » پایین‌ترین میزان نرخ بیکاری در سراسر کشور
شمال نیوز: استان سمنان، با کاهش نرخ بیکاری به پنج و هفت دهم درصد، کمترین نرخ بیکاری و بالاترین میزان اشتغالزایی را در کشور کسب کرد و رکورد ١٨ ساله خود را شکست. (ادامه)
شمال نیوز : سعید ابراهیمی گفت : شاید رغبت بیش از اندازه برخی به تدریس یا جایگاه والای استاد در دانشگاه، باعث شده آنها بدون دستمزد هم حاضر به تدریس در دانشگاه باشند البته در کنار این امر آنچه که برای این دسته مهم است، سابقه تدریس و امید آنها به این است که .... دانشگاه مازندران چالش‌هایی جدی در حوزه تضییع حقوق برخی اساتید ایجاد کرده است
شمال نیوز : سعید ابراهیمی گفت : شاید رغبت بیش از اندازه برخی به تدریس یا جایگاه والای استاد در دانشگاه، باعث شده آنها بدون دستمزد هم حاضر به تدریس در دانشگاه باشند البته در کنار این امر آنچه که برای این دسته مهم است، سابقه تدریس و امید آنها به این است که ....(ادامه)
نامگذاری روز ارتش از تدابیر معمار کبیر انقلاب اسلامی است
(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی وزارت صمت گفت: سه شنبه پنجم اردیبهشت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برای متقاضیانی که نوبت تحویل خودروی آنها سال ۱۴۰۳ اعلام شده است باز می شود تا در صورت تمایل خودرو دیگری را انتخاب کنند. اعلام نتایج ایران خودرو؛ توهین به مشتری با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۳
شمال نیوز : سخنگوی وزارت صمت گفت: سه شنبه پنجم اردیبهشت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برای متقاضیانی که نوبت تحویل خودروی آنها سال ۱۴۰۳ اعلام شده است باز می شود تا در صورت تمایل خودرو دیگری را انتخاب کنند.(ادامه)
شمال نیوز : خاطرات تازه منتشر شده هاشمی رفسنجانی نکاتی درباره ماجرای ترور محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری وی دارد که روایت کامل آن اتفاق و نحوه خنثی شدن آن را مدیرمسوول روزنامه کیهان تشریح کرده است. وقتی شریعتمداری نقشه ترور خاتمی را خنثی کرد / موضوع را با مسئولان سپاه انصار در میان گذاشتیم
شمال نیوز : خاطرات تازه منتشر شده هاشمی رفسنجانی نکاتی درباره ماجرای ترور محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری وی دارد که روایت کامل آن اتفاق و نحوه خنثی شدن آن را مدیرمسوول روزنامه کیهان تشریح کرده است.(ادامه)
این روزها تحولات سودان باتوجه به درگیری میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع به صدر اخبار رسانه‌ها در جهان رسیده است. این روزها در سودان چه خبر است؟/ طمع قدرت یا خطر تجزیه
این روزها تحولات سودان باتوجه به درگیری میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع به صدر اخبار رسانه‌ها در جهان رسیده است.(ادامه)
رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر کشور گفت کسانی که مرتکب کشف حجاب در سطح جامعه شوند و یا بی‌حجاب و بدحجاب داشته باشند، ابتدا به صورت پیامکی تذکر دریافت می‌کنند. پایان ارائه خدمات به بی‌حجاب ها
رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر کشور گفت کسانی که مرتکب کشف حجاب در سطح جامعه شوند و یا بی‌حجاب و بدحجاب داشته باشند، ابتدا به صورت پیامکی تذکر دریافت می‌کنند.(ادامه)
ایران خودرو اعلام کرد: تا پایان ۲۹ فروردین، اسامی متقاضیان خودرو که از طریق سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده اند، از طریق این سامانه و به صورت اولویت بندی شده اعلام می‌شود. تحویل سه هزار دستگاه خودروی ثبت نامی زودتر از موعد/ آغاز ثبت نام از ۳۰ فروردین
ایران خودرو اعلام کرد: تا پایان ۲۹ فروردین، اسامی متقاضیان خودرو که از طریق سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده اند، از طریق این سامانه و به صورت اولویت بندی شده اعلام می‌شود.(ادامه)
تحقیقات نشان می‌دهد که بیش از ۹۰ درصد حوادث اخیر مدارس منشأ داخلی داشته و توسط دانش آموزان اتفاق افتاده است. آخرین تحقیقات درباره علت بدحالی دانش آموزان
تحقیقات نشان می‌دهد که بیش از ۹۰ درصد حوادث اخیر مدارس منشأ داخلی داشته و توسط دانش آموزان اتفاق افتاده است.(ادامه)
رضا رویگری می‌گوید چند مرتبه با اینفلوئنسرها کلیپ‌های اینستاگرامی ساخته که مردم انتقاد کرده و گفتند تو که نقشی مانند کیان را در «مختارنامه» بازی کردی نباید سراغ بازی در این کلیپ‌ها بروی و او بر این اساس پس از آن درخواست‌ها را قبول نکرده است به خاطر گلایه مردم در کلیپ‌های اینستاگرامی بازی نمی‌کنم
رضا رویگری می‌گوید چند مرتبه با اینفلوئنسرها کلیپ‌های اینستاگرامی ساخته که مردم انتقاد کرده و گفتند تو که نقشی مانند کیان را در «مختارنامه» بازی کردی نباید سراغ بازی در این کلیپ‌ها بروی و او بر این اساس پس از آن درخواست‌ها را قبول نکرده است(ادامه)
جاناتان میجرز بازیگر آمریکایی که به خاطر ضرب و شتم یک زن دستگیر شده بود توسط کمپانی که او با آن قرارداد داشت برکنار شد. بازیگری که به علت ضرب و شتم یک زن برکنار شد
جاناتان میجرز بازیگر آمریکایی که به خاطر ضرب و شتم یک زن دستگیر شده بود توسط کمپانی که او با آن قرارداد داشت برکنار شد.(ادامه)
تهیه کننده سریال نون خ گفت: ما در این فصل و فصل‌های قبل به مسائل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی روز کشور هم پرداخته‌ایم. چرا فرزندآوری و مهاجرت سوژه نون خ ۴ شد؟
تهیه کننده سریال نون خ گفت: ما در این فصل و فصل‌های قبل به مسائل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی روز کشور هم پرداخته‌ایم.(ادامه)
عکس یادگاری رضا پهلوی و نتانیاهو کنار سطل زباله!
فرزند شاه مخلوع اولین عکس یادگاری رسمی خود با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اولین سفر خود به فلسطین اشغالی را کنار دو سطل بزرگ زباله انداخت.(ادامه)
عکس / نامزد رونالدو لب دریا در عربستان
(ادامه)
عکس/ رضا پهلوی با کلاه یهودی‌ پای دیوار ندبه در اسرائیل
رضا پهلوی که دوشنبه وارد سرزمین اشغالی شد پس از شرکت در مراسم هولوکاست با نخست وزیر اسرائیل دیدار کرد و تصویری از حضور رضا پهلوی فرزند شاه مخلوع در اسرائیل پخش و منتشر شده است که حتی محمدرضا هم ارتباطش رو با اسرائیل مخفی می‌کرد(ادامه)
دعای روز بیست و هشتم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
دشمنان متوهم و خبیث ملت ایران تصور می‌کردند با انحلال ارتش می‌توانند از مردم و ایران انتقام بگیرند و جای پای خودشان را در کشور برای نقشه‌های شوم‌شان مستحکم کنند. ارتش امروز بالنده و پیش‌رونده(يادداشت)
دشمنان متوهم و خبیث ملت ایران تصور می‌کردند با انحلال ارتش می‌توانند از مردم و ایران انتقام بگیرند و جای پای خودشان را در کشور برای نقشه‌های شوم‌شان مستحکم کنند.(ادامه)
انتشار شایعاتی درباره جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس در پایان فصل، سبب شد تا این باشگاه در بیانیه‌ای به این شایعات پاسخ دهد. بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره شایعه جدایی گل‌محمدی
انتشار شایعاتی درباره جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس در پایان فصل، سبب شد تا این باشگاه در بیانیه‌ای به این شایعات پاسخ دهد.(ادامه)
خاطرات تازه منتشر شده هاشمی رفسنجانی نکاتی درباره ماجرای ترور محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری وی دارد که روایت تازه ای از آن اتفاق و نحوه خنثی شدن آن توسط مدیرمسوول روزنامه کیهان مطرح شده است. حسین شریعتمداری می‌گوید نقشه ترور خاتمی را او لو داده و خنثی کرده است. روایت شریعتمداری از جزئیات «دیدار» با عامل ترور خاتمی
خاطرات تازه منتشر شده هاشمی رفسنجانی نکاتی درباره ماجرای ترور محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری وی دارد که روایت تازه ای از آن اتفاق و نحوه خنثی شدن آن توسط مدیرمسوول روزنامه کیهان مطرح شده است. حسین شریعتمداری می‌گوید نقشه ترور خاتمی را او لو داده و خنثی کرده است.(ادامه)
برخلاف آنچه بیان شد که «باید از روز اول درباره مسائل مختلف رفراندوم برگزار می‌کردیم تا حساست به وجود نیاید»، مسائل مختلف کشور قابل رفراندوم نیست؛ زیرا هر رفراندوم ۶ ماه همه کشور را درگیر می‌کند. ضمن اینکه در کجای دنیا برای همه مسائل رفراندوم برگزار می‌کنند؟
راه روشن انقلاب را با جدیت دنبال کنید/ کشور نیازمند آرمانخواهی،امید وعقلانیت است/ کجای دنیا برای همه مسائل رفراندوم برگزار می‌کنند؟ / کشور، بحمدالله در حال پیشرفت است/ توقع بنده از خصوصی‌سازی، تا حالا برآورده نشده(خبر)
برخلاف آنچه بیان شد که «باید از روز اول درباره مسائل مختلف رفراندوم برگزار می‌کردیم تا حساست به وجود نیاید»، مسائل مختلف کشور قابل رفراندوم نیست؛ زیرا هر رفراندوم ۶ ماه همه کشور را درگیر می‌کند. ضمن اینکه در کجای دنیا برای همه مسائل رفراندوم برگزار می‌کنند؟ (ادامه)
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شفافیت آرای نمایندگان بیش از ۳ ماه است که در انتظار نهایی شدن، در مجمع تشخیص مصلحت نظام است. اطلاعیه مجلس درباره شفافیت آرای نمایندگان
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شفافیت آرای نمایندگان بیش از ۳ ماه است که در انتظار نهایی شدن، در مجمع تشخیص مصلحت نظام است.(ادامه)
برداشت شلیل‌های پیش‌رس رقم حسن پور در مازندران آغاز شد. شلیل‌های نوبرانه مازندران وارد بازار شد
برداشت شلیل‌های پیش‌رس رقم حسن پور در مازندران آغاز شد.(ادامه)
سازمان ملل متحد اعلام کرد که در درگیری‌های اخیر سودان بیش از ۱۸۰ نفر کشته و ۱۸۰۰ نفر زخمی شده‌اند. ۱۸۰ کشته در درگیری‌های سودان/ درگیری‌ها در خارطوم از سر گرفته شد
سازمان ملل متحد اعلام کرد که در درگیری‌های اخیر سودان بیش از ۱۸۰ نفر کشته و ۱۸۰۰ نفر زخمی شده‌اند.(ادامه)
مدیرکل وصول بیمه و حساب‌های انفرادی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر دلایل افزایش حق بیمه روستاییان را تشریح کرد. افزایش حق بیمه روستاییان
مدیرکل وصول بیمه و حساب‌های انفرادی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر دلایل افزایش حق بیمه روستاییان را تشریح کرد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۲۹ فروردین
بازگشایی سفارت‌خانه ها در تهران و ریاض تا نوزدهم اردیبهشت ماه بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
عناوین روزنامه‌های سیاسی سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۲
عناوین صفحه نخست روزنامه‌های سیاسی دوشنبه ۲۸ فروردین را مشاهده می کنید.(ادامه)
منصوری در پاسخ به پرسشی درباره طرح شایعاتی در زمینه کنار رفتن وی، تصریح کرد: چنین موضوعی صحت ندارد و شدیداً آن را تکذیب می‌کنم. پاسخ معاون رئیس‌جمهور به شایعه برکناری‌اش
منصوری در پاسخ به پرسشی درباره طرح شایعاتی در زمینه کنار رفتن وی، تصریح کرد: چنین موضوعی صحت ندارد و شدیداً آن را تکذیب می‌کنم.(ادامه)
 آیت‌الله رئیسی عصر دوشنبه در نشست با جمعی از «فعالان اقتصاد دیجیتال» در نهاد ریاست جمهوری به گفت و گو نشست.

نقش دولت در عرصه کسب و کارهای دیجیتال، حمایت، هدایت و نظارت و تنظیم‌گری است/ همه مسئولان موظف به رفع موانع و تسهیل فضای کسب و کار در اقتصاد دیجیتال هستند/ برنامه‌ریزی برای جذب استعدادها در زمینه هوش مصنوعی ضروری است(خبر)
آیت‌الله رئیسی عصر دوشنبه در نشست با جمعی از «فعالان اقتصاد دیجیتال» در نهاد ریاست جمهوری به گفت و گو نشست. (ادامه)
مهاجرانی در واکنش به توئیت رضا پهلوی درباره سفر به اسرائیل نوشت: یک آدم عاقل نبود که بگوید «شازده، الآن وقت سفر نیست، یا محرمانه برو! خاطرات علم رو بخون! سر بابات کلاه گذاشتن و خندیدند! بابات فهمید!». شازده ؛ الآن وقت سفر نیست | سر پدر گاگول شما هم کلاه گذاشتن و خندیدند ؛ بابات فهمید!
مهاجرانی در واکنش به توئیت رضا پهلوی درباره سفر به اسرائیل نوشت: یک آدم عاقل نبود که بگوید «شازده، الآن وقت سفر نیست، یا محرمانه برو! خاطرات علم رو بخون! سر بابات کلاه گذاشتن و خندیدند! بابات فهمید!».(ادامه)
پیشنهاد یک نماینده مجلس به رئیس جمهور: روی «مین» استعفا بروید!
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.853 seconds.