.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
دروازه بان استقلال از تیم هوادار بابت ضربه پنالتی خود عذرخواهی کرد. عذرخواهی حسینی از حریف بابت زدن ضربه پنالتی!
دروازه بان استقلال از تیم هوادار بابت ضربه پنالتی خود عذرخواهی کرد.(ادامه)
دعای روز بیست و پنجم ماه مبارک رمضان
دعای روز بیست و پنجم ماه مبارک رمضان(ادامه)
تصویری از حضور فرزند رهبر انقلاب در راهپیمایی روز قدس
ایرنا عکسی از حضور حجت الاسلام سیدمیثم خامنه‌ای فرزند رهبر انقلاب در راهپیمایی روز قدس منتشر کرده است.(ادامه)
شاگردان ریکاردو ساپینتو در ادامه پیروزهای متوالی خود هوادار را هم با نتیجه سنگین شکست دادند.

استقبال استقلال از دربی با گلباران هوادار/ الهامی در آزادی با شش گل ساکت شد!
شاگردان ریکاردو ساپینتو در ادامه پیروزهای متوالی خود هوادار را هم با نتیجه سنگین شکست دادند. (ادامه)
رئیس اداره برنج مازندران از کشاورزان شرق استان خواست بجای برنج، ارقام جایگزین کشت کنند. در شرق مازندران برنج نکارید
رئیس اداره برنج مازندران از کشاورزان شرق استان خواست بجای برنج، ارقام جایگزین کشت کنند.(ادامه)
هرگونه افزایش قیمت مرغ زنده و آماده طبخ، ممنوع است. افزایش قیمت مرغ زنده و آماده طبخ ممنوع
هرگونه افزایش قیمت مرغ زنده و آماده طبخ، ممنوع است.(ادامه)
پل تقاطع غیرهمسطح فریدونکنار که ساخت آن ۲۲ سال قبل آغاز شد و پیش از افتتاح بخشی از دیواره آن فروریخت همچنان اشکالات فنی دارد. مصیبت پل در حال ساخت فریدونکنار تمامی ندارد
پل تقاطع غیرهمسطح فریدونکنار که ساخت آن ۲۲ سال قبل آغاز شد و پیش از افتتاح بخشی از دیواره آن فروریخت همچنان اشکالات فنی دارد.(ادامه)
ارتقاء سطح گردشگری دریایی در نوروز ۱۴۰۲ / رتبه نخست عملکرد اداره کل در بخش تعداد شناورهای تفریحی
(ادامه)
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با روایتی از فشار و محاصره اقتصادی دشمنان علیه ایران گفت: در کشور ما ضعف‌ها و اشکالاتی است، اما کسانی که پشت صحنه ایستاده‌اند و برنامه‌ریزی می‌کنند هدفشان جلوگیری از شکست محاصره اقتصادی است ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز:  برنامه صادرات چند میلیارد دلاری از مازندران در حالی تدوین شد که با گذشت چند سال از برنامه نه تنها این هدف بزرگ برآورده نشد بلکه هر سال پسرفت داشته است. صادرات مازندران پس رفت !
شمال نیوز: برنامه صادرات چند میلیارد دلاری از مازندران در حالی تدوین شد که با گذشت چند سال از برنامه نه تنها این هدف بزرگ برآورده نشد بلکه هر سال پسرفت داشته است.(ادامه)
شمال نیوز : این مقام عالی در توانیر پس از بازدید میدانی و در نشست شبانه با عوامل اجرایی پروژه ها، مدیران و مجریان شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در پست 400/63 آزادشهر، با تمجید از عملکرد ممتاز برق منطقه ای مازندران و گلستان در گذر از پیک 1401 و نیز پیشرفت فیزیکی خوب پروژه ها عنوان کرد . دکتر مهران گلابکش : وزارت نیرو در رفع تنگناهای شبکه انتقال و فوق توزیع نیروی برق استان های مازندران و گلستان مصمم است / دکتر موسوی تاکامی : پیشرفت فیزیکی پروژه ها در برق منطقه ای مازندران و گلستان در سطح ممتازی است
شمال نیوز : این مقام عالی در توانیر پس از بازدید میدانی و در نشست شبانه با عوامل اجرایی پروژه ها، مدیران و مجریان شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در پست 400/63 آزادشهر، با تمجید از عملکرد ممتاز برق منطقه ای مازندران و گلستان در گذر از پیک 1401 و نیز پیشرفت فیزیکی خوب پروژه ها عنوان کرد .(ادامه)
طرح جدی پلیس برای برخورد با بدحجابی و کشف حجاب در معابر، اصناف و خودروها از امروز در سراسر کشور اجرا می‌شود. آغاز طرح برخورد با بدحجابی و کشف حجاب
طرح جدی پلیس برای برخورد با بدحجابی و کشف حجاب در معابر، اصناف و خودروها از امروز در سراسر کشور اجرا می‌شود.(ادامه)
هیات فنی عربستان سعودی در ادامه سفر به ایران برای بازدید از سرکنسولگری عربستان در مشهد مقدس و بررسی نحوه بازگشایی آن به مشهد سفر کرد. سفر هیئت فنی عربستان به مشهد
هیات فنی عربستان سعودی در ادامه سفر به ایران برای بازدید از سرکنسولگری عربستان در مشهد مقدس و بررسی نحوه بازگشایی آن به مشهد سفر کرد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۲۶ فروردین
روزنامه‌های امروز به راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس و درگذشت عماد افروغ پرداخته‌اند.(ادامه)
خبرگزاری کیودو اعلام کرد نخست وزیر ژاپن هدف پرتاب بمب دودزا قرار گرفت اما آسیبی ندیده است. پرتاب بمب دودزا به سمت نخست وزیر ژاپن
خبرگزاری کیودو اعلام کرد نخست وزیر ژاپن هدف پرتاب بمب دودزا قرار گرفت اما آسیبی ندیده است.(ادامه)
شمال نیوز : گزارشات ارسالی مردم از قائم شهر از خرابی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان رازی این شهر خبر می دهد . افتتاح ساختمان جدید بیمارستان رازی پیشکش ؛ خرابی سی تی اسکن را دریابید!
شمال نیوز : گزارشات ارسالی مردم از قائم شهر از خرابی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان رازی این شهر خبر می دهد .(ادامه)
رئیس جامعه صنفی تهیه‌کنندگان نوشت: عماد افروغ کسی بود که خودش را از حاکمیت تظاهر و ریا جدا کرد. عماد افروغ آخرتش را به سیاست‌زدگی متظاهرانه گره نزد
رئیس جامعه صنفی تهیه‌کنندگان نوشت: عماد افروغ کسی بود که خودش را از حاکمیت تظاهر و ریا جدا کرد.(ادامه)
خنده می‌تواند به مقابله با اتفاقات ناراحت‌کننده کمک کند. برای مثال اگر اشتباه نابخردانه‌ای از شما سر بزند و در چنین شرایطی بخندید، فشار روانی ناشی از آن اشتباه بر شما کمتر خواهد شد چرا که توانسته‌اید با خندیدن در این موقعیت خاص، خودتان را جدی نگیرید و به اصطلاح «جو را عوض کنید».از سوی دیگر، ممکن است مواقعی پیش بیاید که خنده شما با موقعیتی که در آن هستید یا موضوعی که پیش آمده، تناسبی نداشته باشد یا به شکلی اغراق‌آمیز و افراطی شروع به خندیدن کنید. این خنده‌ها نشان از بیماری دارند!
خنده می‌تواند به مقابله با اتفاقات ناراحت‌کننده کمک کند. برای مثال اگر اشتباه نابخردانه‌ای از شما سر بزند و در چنین شرایطی بخندید، فشار روانی ناشی از آن اشتباه بر شما کمتر خواهد شد چرا که توانسته‌اید با خندیدن در این موقعیت خاص، خودتان را جدی نگیرید و به اصطلاح «جو را عوض کنید».از سوی دیگر، ممکن است مواقعی پیش بیاید که خنده شما با موقعیتی که در آن هستید یا موضوعی که پیش آمده، تناسبی نداشته باشد یا به شکلی اغراق‌آمیز و افراطی شروع به خندیدن کنید.(ادامه)
فرزند شهید حججی در راهپیمایی روز قدس
(ادامه)
منابع عبری با اشاره به تشدید انتقادات از نتانیاهو در سطوح مختلف جامعه، احزاب و مقامات اسرائیلی، از رسیدن اختلافات درون خانوادگی وی نیز به سطح هشدار خبر می‌دهند. نتانیاهو فرزندش را به آمریکا تبعید کرد
منابع عبری با اشاره به تشدید انتقادات از نتانیاهو در سطوح مختلف جامعه، احزاب و مقامات اسرائیلی، از رسیدن اختلافات درون خانوادگی وی نیز به سطح هشدار خبر می‌دهند.(ادامه)
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شکست های اسرائیل گفت: امروز رژیم صهیونیستی نمی‌داند از کجا مورد حمله قرار گرفته است. صهیونیست نمی‌داند از کجا مورد حمله قرار می‌گیرد
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شکست های اسرائیل گفت: امروز رژیم صهیونیستی نمی‌داند از کجا مورد حمله قرار گرفته است.(ادامه)
هوای مازندران از اواخر امروز با وزش باد و بارش رگبار باران پیش بینی می‌شود. باد و باران از اواخر امروز در مازندران
هوای مازندران از اواخر امروز با وزش باد و بارش رگبار باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
یک گروه هکری سودانی همزمان با روز جهانی قدس، وبسایت بانک‌ها و اداره پست رژیم صهیونیستی را از دسترس خارج کرد. حملات سایبری گسترده به بانک‌ها و اداره پست رژیم صهیونیستی
یک گروه هکری سودانی همزمان با روز جهانی قدس، وبسایت بانک‌ها و اداره پست رژیم صهیونیستی را از دسترس خارج کرد.(ادامه)
تیم فوتبال نساجی مازندران در ادامه ناکامی های خودش امشب در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با سرمربی اسپانیایی خودش برابر آلومینیوم اراک متوقف شد. نساجی همچنان در حسرت برد/ توقف نسخه اسپانیایی نساجی در وطنی !
تیم فوتبال نساجی مازندران در ادامه ناکامی های خودش امشب در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با سرمربی اسپانیایی خودش برابر آلومینیوم اراک متوقف شد.(ادامه)
ریزش سنگ در جاده چالوس به سریال روزانه در این مسیر بسیار پرتردد تبدیل شده است تا جایی‌که، عوامل حفظ ایمنی جاده فرصت «پاکسازی درست و کامل سنگ‌های ریز و درشت» در نقاط متعدد محل ریزش‌ها را ندارند ریزش سنگ به «تهدید دائمی» مسافران شمال تبدیل شده است/ جزئیات سه علت احتمالی ریزش‌‌‌های سریالی
ریزش سنگ در جاده چالوس به سریال روزانه در این مسیر بسیار پرتردد تبدیل شده است تا جایی‌که، عوامل حفظ ایمنی جاده فرصت «پاکسازی درست و کامل سنگ‌های ریز و درشت» در نقاط متعدد محل ریزش‌ها را ندارند(ادامه)
عکس/ زیبایی این تصویر را خانم ها می فهمند
این تصویر هم به همراه هزاران تصویر دیگر از زیبایی های شب های قدر در است.(ادامه)
با توجه به این که روزهای پایانی ماه مبارک رمضان را سپری می‌کنیم؛ به رسم هر ساله و در آستانه عید سعید فطر، برخی از مراجع تقلید میزان زکات فطریه امسال را اعلام کردند. میزان فطریه از سوی سه تن از مراجع تقلید
با توجه به این که روزهای پایانی ماه مبارک رمضان را سپری می‌کنیم؛ به رسم هر ساله و در آستانه عید سعید فطر، برخی از مراجع تقلید میزان زکات فطریه امسال را اعلام کردند.(ادامه)
دكتر عماد افروغ پس از سالها تحمل رنج بيمارى در سحرگاه بيست و سوم ماه مبارک رمضان ١٤٤٤-٢٥ فروردين ١٤٠٢ در سن ٦٧ سالگى به ملاقات خدا رفت. افروغ؛ پیشتاز نقد درون گفتمانی (يادداشت)
دكتر عماد افروغ پس از سالها تحمل رنج بيمارى در سحرگاه بيست و سوم ماه مبارک رمضان ١٤٤٤-٢٥ فروردين ١٤٠٢ در سن ٦٧ سالگى به ملاقات خدا رفت.(ادامه)
دعای روز بیست و چهارم ماه مبارک رمضان
دعای روز بیست و چهارم ماه مبارک رمضان(ادامه)
دعای روز بیست و چهارم ماه مبارک رمضان
دعای روز بیست و چهارم ماه مبارک رمضان(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.