.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
دعای روز بیست و یکم ماه مبارک رمضان
دعای روز بیست و یکم ماه مبارک رمضان(ادامه)
اولین اقدام سرپرست جدید استقلال؛ حکم جدید صادر شد اولین اقدام سرپرست جدید استقلال؛ حکم جدید صادر شد
اولین اقدام سرپرست جدید استقلال؛ حکم جدید صادر شد(ادامه)
کارگروه امور زنان و خانواده وزارت علوم از یکسان‌سازی پوشش کارکنان زن در قالب طرح فرم یکسان خبر داد.

«یکسان‌سازی پوشش کارکنان زن» ادارات کلید خورد / پرداخت «بن کمک هزینه خرید مانتو و شلوار اداری»
کارگروه امور زنان و خانواده وزارت علوم از یکسان‌سازی پوشش کارکنان زن در قالب طرح فرم یکسان خبر داد. (ادامه)
سخنگوی دولت اعلام کرد: سید مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، مسئولانی هستند که از هیات دولت کنار گذاشته شدند. میرکاظمی و ساداتی نژاد از تیم دولت کنار گذاشته شدند / تازه نفس های کابینه چه کسانی هستند؟
سخنگوی دولت اعلام کرد: سید مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، مسئولانی هستند که از هیات دولت کنار گذاشته شدند.(ادامه)
آتش نشانان ساروی حریق ۲ دستگاه موتور را در پارکینگ یک منزل اطفا کردند. حریق ۲ دستگاه موتور در پارکینگ منزل
آتش نشانان ساروی حریق ۲ دستگاه موتور را در پارکینگ یک منزل اطفا کردند.(ادامه)
رئیس‌جمهور سابق آمریکا قرار است به دلیل پرونده کلاهبرداری پنجشنبه به نیویورک بازگردد تا برای دومین بار در دادگاه حاضر شوند. دومین حضور ترامپ در دادگاه نیویورک این بار با پرونده کلاهبرداری
رئیس‌جمهور سابق آمریکا قرار است به دلیل پرونده کلاهبرداری پنجشنبه به نیویورک بازگردد تا برای دومین بار در دادگاه حاضر شوند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۲۲ فروردین
صحبت‌های سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش خطاب به رژیم صهیونیستی ، بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
پایان جنگ یمن یعنی قدرت نفوذ منطقه‌ای ایران
(ادامه)
معاون درمان وزارت بهداشت وضعیت بروز بیماری کرونا در کشور را تشریح و گفت: اکنون حدود ۱۳هزار مراجعه روزانه به مراکز درمانی داریم که با علائم تنفسی و علائم مشابه سرماخوردگی به مراکز درمانی مراجعه میکنند. عامل اصلی افزایش کرونا در کشور چیست؟
معاون درمان وزارت بهداشت وضعیت بروز بیماری کرونا در کشور را تشریح و گفت: اکنون حدود ۱۳هزار مراجعه روزانه به مراکز درمانی داریم که با علائم تنفسی و علائم مشابه سرماخوردگی به مراکز درمانی مراجعه میکنند.(ادامه)

افزایش ۲۷ درصدی حداقل دستمزد کارگران برای سال ۱۴۰۲ در آخرین روز سال گذشته به تصویب شورای عالی کار رسید و بر این اساس حداقل دستمزد در سال جاری از چهار میلیون و ۱۷۹ هزار تومان به پنج میلیون و ۳۰۷ هزار و ۳۳۰ تومان افزایش یافت. نرخ «حق بیمه» امسال تامین اجتماعی اعلام شد
افزایش ۲۷ درصدی حداقل دستمزد کارگران برای سال ۱۴۰۲ در آخرین روز سال گذشته به تصویب شورای عالی کار رسید و بر این اساس حداقل دستمزد در سال جاری از چهار میلیون و ۱۷۹ هزار تومان به پنج میلیون و ۳۰۷ هزار و ۳۳۰ تومان افزایش یافت.(ادامه)
عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ درباره آیین‌نامه افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان و بازنشستگان توضیحاتی ارائه کرد. «خبر تازه» درباره افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان / آئین‌نامه دولت، «مغایر» مصوبه مجلس است؟
عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ درباره آیین‌نامه افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان و بازنشستگان توضیحاتی ارائه کرد.(ادامه)
بیست و یکم فروردین ماه سال ۷۸، سپهبدی بی هیچ ادعا و خدم و حشم قصد رفتن به محل کارش را داشت که منافقی در لباس خادم برای عرض حاجتی جلویش را گرفت تا دمل چرکین چندین ساله شان را با شهادتش تسکین دهند. صیادی که همیشه سرباز بود(يادداشت)
بیست و یکم فروردین ماه سال ۷۸، سپهبدی بی هیچ ادعا و خدم و حشم قصد رفتن به محل کارش را داشت که منافقی در لباس خادم برای عرض حاجتی جلویش را گرفت تا دمل چرکین چندین ساله شان را با شهادتش تسکین دهند.(ادامه)
سعی کنید برای ذخیره‌سازی توت فرنگی‌ها در یخچال از ظرف بزرگ‌تری استفاده کنید تا نیاز نباشد توت فرنگی‌ها روی هم قرار بگیرند. نکاتی که باید در شستن توت فرنگی استفاده کنید
سعی کنید برای ذخیره‌سازی توت فرنگی‌ها در یخچال از ظرف بزرگ‌تری استفاده کنید تا نیاز نباشد توت فرنگی‌ها روی هم قرار بگیرند.(ادامه)
در بدن افرادی که دچار سکته قلبی می‌شوند از یک ماه قبل نشانه های اولیه برای هشدار حمله قلبی رخ می‌دهد که با شناخت آنها می‌توان از حملات قلبی جلوگیری کرد. ۸ علامت خطرناک که می‌گوید به «سکته قلبی» دچار می‌شوید
در بدن افرادی که دچار سکته قلبی می‌شوند از یک ماه قبل نشانه های اولیه برای هشدار حمله قلبی رخ می‌دهد که با شناخت آنها می‌توان از حملات قلبی جلوگیری کرد.(ادامه)
فرماندار رامسر از موافقت وزیر کشور با شهر شدن بخش دالخانی این شهرستان خبر داد.

ارتقا یک روستا به شهر در رامسر
فرماندار رامسر از موافقت وزیر کشور با شهر شدن بخش دالخانی این شهرستان خبر داد. (ادامه)
همسر آیت‌الله علی اکبر مشکینی(ره) و مادر شهید جانباز جواد فیض درگذشت. همسر آیت‌الله مشکینی درگذشت
همسر آیت‌الله علی اکبر مشکینی(ره) و مادر شهید جانباز جواد فیض درگذشت.(ادامه)
سخنگوی دولت بروز تغییر و جابجایی در دولت را تأیید کرد اما از کسی نام نبرد تا همچنان بازار گمانه‌زنی‌های برخی رسانه‌ها داغ باشد.

تغییر در دولت، تأیید شد / سرنوشت نوری در انتظار میرکاظمی؟
سخنگوی دولت بروز تغییر و جابجایی در دولت را تأیید کرد اما از کسی نام نبرد تا همچنان بازار گمانه‌زنی‌های برخی رسانه‌ها داغ باشد. (ادامه)
زیست سیدمرتضی یک پیام برای جامعه‌ حزب‌اللهی دارد و اینکه چقدر ما با آن خو بگیریم به ما بستگی خواهد داشت. سیدمرتضی نشان داد اولاً باید اهل تفکر و مطالعه بود تا بتوانیم در ساحت اندیشه دست به نتیجه‌گیری‌های صحیح بزنیم و ثانیاً این شخص متفکر باید در میدان عمل هم حاضر شود پیامی برای حزب‌اللهی‌ها(يادداشت)
زیست سیدمرتضی یک پیام برای جامعه‌ حزب‌اللهی دارد و اینکه چقدر ما با آن خو بگیریم به ما بستگی خواهد داشت. سیدمرتضی نشان داد اولاً باید اهل تفکر و مطالعه بود تا بتوانیم در ساحت اندیشه دست به نتیجه‌گیری‌های صحیح بزنیم و ثانیاً این شخص متفکر باید در میدان عمل هم حاضر شود(ادامه)
پیشکسوت استقلال می گوید اگر علی فتح الله زاده در ماجرای استراماچونی مقصر است باید او را از باگشاه بیرون کنند. استقلال بهتر است به دسته پایین تر سقوط کند
پیشکسوت استقلال می گوید اگر علی فتح الله زاده در ماجرای استراماچونی مقصر است باید او را از باگشاه بیرون کنند.(ادامه)
این یک تصویر از ایالات متحده است
(ادامه)
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ادعا می‌کند که «اسرائیل مورد هدف قرار گرفته است و اکنون در معرض حمله تروریستی قرار دارد». نتانیاهو : باید مانع ایران شویم
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ادعا می‌کند که «اسرائیل مورد هدف قرار گرفته است و اکنون در معرض حمله تروریستی قرار دارد».(ادامه)
ثابت شده است که فیبر محلول موجود در هویج به تنظیم سطح قند خون و انسولین بعد از خوردن غذا کمک می‌کند. ۵ خاصیت جادویی هویج
ثابت شده است که فیبر محلول موجود در هویج به تنظیم سطح قند خون و انسولین بعد از خوردن غذا کمک می‌کند. (ادامه)
رئیس قوه قضاییه به رئیس سازمان زندان‌ها در خصوص اتخاذ تمهیدات و مقدمات لازم برای تعطیلی هرچه سریع‌تر زندان رجایی‌شهر دستور داد. دستور اژه‌ای برای تعطیلی هرچه سریع‌تر زندان رجایی‌شهر
رئیس قوه قضاییه به رئیس سازمان زندان‌ها در خصوص اتخاذ تمهیدات و مقدمات لازم برای تعطیلی هرچه سریع‌تر زندان رجایی‌شهر دستور داد.(ادامه)
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در نامه‌ای خطاب به مدیران عامل شرکت‌های زیرمجموعه، از آن‌ها خواسته تا از برگزاری مراسم تشریفاتی، اهدای کارت هدیه و سکه، استفاده از پرواز‌های بیزینس کلاس و نیز اقامت در هتل‌های لوکس جدّاً اجتناب کنند. کارت هدیه، سکه، پرواز بیزینس کلاس و هتل لوکس ممنوع! + سند
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در نامه‌ای خطاب به مدیران عامل شرکت‌های زیرمجموعه، از آن‌ها خواسته تا از برگزاری مراسم تشریفاتی، اهدای کارت هدیه و سکه، استفاده از پرواز‌های بیزینس کلاس و نیز اقامت در هتل‌های لوکس جدّاً اجتناب کنند.(ادامه)
دعای روز بیستم ماه مبارک رمضان
دعای بیستمین روز ماه مبارک رمضان مصادف با سه شنبه ۲۲ فروردین(ادامه)
پونفرادینا اکنون با ۳۵ امتیاز در رده نوزدهم قرار دارد و مدعی اصلی سقوط به دسته پایین تر نام گرفته است. شب تلخ عابدزاده در اسپانیا
پونفرادینا اکنون با ۳۵ امتیاز در رده نوزدهم قرار دارد و مدعی اصلی سقوط به دسته پایین تر نام گرفته است.(ادامه)
شاگردان حسن رنگرز قهرمانی زودهنگام رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا را از آن خود کردند. تیم ملی کشتی فرنگی ایران قهرمان آسیا شد
شاگردان حسن رنگرز قهرمانی زودهنگام رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا را از آن خود کردند.(ادامه)
فرزین رییس کل بانک مرکزی گفت: فرار سرمایه به معنی واگذاری ریال و خرید ارز است و فرقی ندارد که ارز از کشور خارج شود یا نشود. وی خاطرنشان کرد: به نظر من براساس برآوردی که طبق سرقت از صندوق بانک ملی صورت گرفت حدود ۱۶ میلیارد دلار ارز در دست مردم است. نرخ تورم هدف بانک‌مرکزی در سال جاری ۲۵درصد است / قصد داریم یک صندوق تثبیت ارزی تاسیس کنیم تا در مواقع لازم برای ثبات ارز در بازار دخالت کنیم / مردم می توانند حساب یارانه و سهام عدالت خود را به عنوان وثیقه برای دریافت وام از بانک‌های دولتی استفاده کنند(خبر)
فرزین رییس کل بانک مرکزی گفت: فرار سرمایه به معنی واگذاری ریال و خرید ارز است و فرقی ندارد که ارز از کشور خارج شود یا نشود. وی خاطرنشان کرد: به نظر من براساس برآوردی که طبق سرقت از صندوق بانک ملی صورت گرفت حدود ۱۶ میلیارد دلار ارز در دست مردم است.(ادامه)
فرزین رییس کل بانک مرکزی گفت: فرار سرمایه به معنی واگذاری ریال و خرید ارز است و فرقی ندارد که ارز از کشور خارج شود یا نشود. وی خاطرنشان کرد: به نظر من براساس برآوردی که طبق سرقت از صندوق بانک ملی صورت گرفت حدود ۱۶ میلیارد دلار ارز در دست مردم است. نرخ تورم هدف بانک‌مرکزی در سال جاری ۲۵درصد است / قصد داریم یک صندوق تثبیت ارزی تاسیس کنیم تا در مواقع لازم برای ثبات ارز در بازار دخالت کنیم / مردم می توانند حساب یارانه و سهام عدالت خود را به عنوان وثیقه برای دریافت وام از بانک‌های دولتی استفاده کنند(خبر)
فرزین رییس کل بانک مرکزی گفت: فرار سرمایه به معنی واگذاری ریال و خرید ارز است و فرقی ندارد که ارز از کشور خارج شود یا نشود. وی خاطرنشان کرد: به نظر من براساس برآوردی که طبق سرقت از صندوق بانک ملی صورت گرفت حدود ۱۶ میلیارد دلار ارز در دست مردم است.(ادامه)
قیمت پایه خودروهای سواری تولید داخلی گروه سایپا ابلاغ شد. قیمت جدید خودروهای سایپا ابلاغ شد+ جدول قیمت
قیمت پایه خودروهای سواری تولید داخلی گروه سایپا ابلاغ شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 29 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.