.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
همزمان با شرکت سایپا، ایران خودرو نیز لیست جدید خودروهای خود را ابلاغ کرد. ابلاغ قیمت جدید خودرو‌های ایران خودرو + جدول
همزمان با شرکت سایپا، ایران خودرو نیز لیست جدید خودروهای خود را ابلاغ کرد.(ادامه)
دستگاه‌های اجرایی شهرستان بابل متناسب با بسته تحولی که برای امسال ارائه می‌کنند بودجه خواهند گرفت. بسته‌های تحولی، طرح مبتکرانه فرمانداری بابل
دستگاه‌های اجرایی شهرستان بابل متناسب با بسته تحولی که برای امسال ارائه می‌کنند بودجه خواهند گرفت.(ادامه)
سخنگوی وزارت صمت گفت: در اواخر فروردین یا حداکثر اوایل اردیبهشت، نوبت دهی متقاضیان خرید خودرو در طرح عرضه یکپارچه خودرو مشخص می‌شود. زمان تحویل خودروهای داخلی اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت مشخص می‌شود
سخنگوی وزارت صمت گفت: در اواخر فروردین یا حداکثر اوایل اردیبهشت، نوبت دهی متقاضیان خرید خودرو در طرح عرضه یکپارچه خودرو مشخص می‌شود.(ادامه)
نمایی زیبا از ارتفاعات تالش.
(ادامه)
 باشگاه خبرنگاران:  منافقین ترور سپهبد شهید صیاد شیرازی صبح روز بیست و یکم فروردین‌ماه سال ۱۳۷۸ در مقابل در منزل این فرمانده که در آن زمان جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بود و جلو دیدگان فرزندش انجام دادند. زهره قائمی مسئول عملیات ترور و به شهادت رساندن سپهبد شهید علی صیاد شیرازی بود. سرانجام زنی که «مسئول عملیات ترور» سپهبد صیاد شیرازی بود + عکس‌
باشگاه خبرنگاران: منافقین ترور سپهبد شهید صیاد شیرازی صبح روز بیست و یکم فروردین‌ماه سال ۱۳۷۸ در مقابل در منزل این فرمانده که در آن زمان جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بود و جلو دیدگان فرزندش انجام دادند. زهره قائمی مسئول عملیات ترور و به شهادت رساندن سپهبد شهید علی صیاد شیرازی بود.(ادامه)
عکس متفاوت از اژه‌ای و سیدحسن خمینی در «شب قدر»
خبر آنلاین نوشت: آیین های نخستین شب قدر همزمان با ضربت خوردن مولای متقیان امام علی(ع)، با حضور سید حسن خمینی و رئیس قوه قضائیه در حرم مطهر امام خمینی برگزار شد.(ادامه)
در ادامه با تفاوت‌های کلیدی و مهمی آشنا می‌شویم که روند پیری پوست را در میان زنان و مردان متفاوت می‌کنند. چرا زنان زودتر پیر می‌شوند؟
در ادامه با تفاوت‌های کلیدی و مهمی آشنا می‌شویم که روند پیری پوست را در میان زنان و مردان متفاوت می‌کنند.(ادامه)
سردار اسماعیل قاآنی در پیامی با تسلیت درگذشت سردار خالقی تأکید کرد که آن سردار مجاهد در صحنه‌های گوناگون دفاع مقدس و پس از آن در مسئولیت‌های خطیر در سپاه پاسداران، حضوری مؤثر و انقلابی داشت. تسلیت فرمانده نیروی قدس درپی درگذشت سردار حسین خالقی
سردار اسماعیل قاآنی در پیامی با تسلیت درگذشت سردار خالقی تأکید کرد که آن سردار مجاهد در صحنه‌های گوناگون دفاع مقدس و پس از آن در مسئولیت‌های خطیر در سپاه پاسداران، حضوری مؤثر و انقلابی داشت.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه گفت: باید در جایی که حکم خدا وجود دارد، قاطعانه و بدون اغماض عمل کرد و از دشمنان و شیطان‌صفتان و جنگ‌های تبلیغاتی آنان نهراسید و آنجایی نیز که مرتبط با امت و مردم خودمان است باید رُحَماء بینهم بود؛ و این سیره امامین انقلاب است که از امیرالمومنین علی(ع) آموخته‌اند.


اژه‌ای: کسی که اصلاح شد باید سوء سابقه با او بماند؟
رئیس قوه قضاییه گفت: باید در جایی که حکم خدا وجود دارد، قاطعانه و بدون اغماض عمل کرد و از دشمنان و شیطان‌صفتان و جنگ‌های تبلیغاتی آنان نهراسید و آنجایی نیز که مرتبط با امت و مردم خودمان است باید رُحَماء بینهم بود؛ و این سیره امامین انقلاب است که از امیرالمومنین علی(ع) آموخته‌اند. (ادامه)
سخنگوی دولت تاکید کرد: به‌منظور استفاده بهتر از ظرفیت مدیران، تحولات و جابه‌جایی‌های مدیریتی در دستور کار دولت است.

تغییرات جدید و مهم در دولت رئیسی / جزئیات خبر شبانه سخنگوی دولت
سخنگوی دولت تاکید کرد: به‌منظور استفاده بهتر از ظرفیت مدیران، تحولات و جابه‌جایی‌های مدیریتی در دستور کار دولت است. (ادامه)
خداحافظی رضا کیانیان از اینستاگرام
رضا کیانیان از اینستاگرام بخاطر انتشار اخبار دروغ به اسم وی در فضای مجازی خداحافظی کرد.(ادامه)
جدیدترین لیدر برعندازها
(ادامه)
انفجار شدید منزل مسکونی در خیابان فلاح تهران + تصاویر
در پی انفجاری که در یک منزل مسکونی در خیابان فلاح تهران رخ داد تاکنون ۳ زن، یک کودک و ۳ مرد مجروح شدند.(ادامه)
هفدهمین یادواره ۴۳۷ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس  با حضور اقشار مختلف مردم ، خانواده های معظم شهدا ، نماینده ولی فقیه در مازندران و جمعی از مسوولان کشوری؛ استانی  و با سخنرانی آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ،نماینده مجلس خبرگان رهبری در مصلای نکا برگزار شد.
هفدهمین یادواره شهید طوسی وشهدای شهرستان نکا(خبر)
هفدهمین یادواره ۴۳۷ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم ، خانواده های معظم شهدا ، نماینده ولی فقیه در مازندران و جمعی از مسوولان کشوری؛ استانی و با سخنرانی آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ،نماینده مجلس خبرگان رهبری در مصلای نکا برگزار شد. (ادامه)
پایگاه اطلاع‌رسانی دولت کناره‌گیری حمید سجادی از وزارت ورزش و جوانان را تکذیب کرد. کناره‌گیری سجادی از وزارت ورزش تکذیب شد
پایگاه اطلاع‌رسانی دولت کناره‌گیری حمید سجادی از وزارت ورزش و جوانان را تکذیب کرد.(ادامه)
آیت‌الله محمدی لائینی: اقدامات فرهنگی باید منسجم انجام شود/ مهار تورم در پرتو تولید است
نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه اکنون همه دستگاه‌های اجرایی، فرهنگی و قضایی با فتنه و هجمه جدید حجاب و عفاف بلکه کمی وسیع‌تر مساله سگ‌گردانی‌ها، تظاهر به مظاهر فرهنگ غرب مواجه هستیم، گفت: دستگاه‌ها باید بجُنبند چراکه قرارگاه تشکیل شده ولی باید اقدامات باید منسجم باشد. (ادامه)
عکس/ ما به این پوراحمد افتخار می‌کنیم
شهید عباس پوراحمد در فروردین سال 66 در منطقه عملیاتی شلمچه شهید شیرین شهادت را نوشید. یکی از کاربران اینستاگرام در استوری خود با طعنه به خودکشی کیومرث پوراحمد، نوشته است: «ما به این پوراحمد افتخار می‌کنیم».(ادامه)
عکس/ ما به این پوراحمد افتخار می‌کنیم
شهید عباس پوراحمد در فروردین سال 66 در منطقه عملیاتی شلمچه شهید شیرین شهادت را نوشید. یکی از کاربران اینستاگرام در استوری خود با طعنه به خودکشی کیومرث پوراحمد، نوشته است: «ما به این پوراحمد افتخار می‌کنیم».(ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی در دیدارهای مختلف بر صاینت از حقوق بانوان در جامعه و خانواده تاکید کرده‌اند. بیانات رهبر انقلاب در خصوص برخورد با بی‌قانونی در حوزه زنان
رهبر انقلاب اسلامی در دیدارهای مختلف بر صاینت از حقوق بانوان در جامعه و خانواده تاکید کرده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز: نخستین تمرین تیم فوتبال نساجی زیرنظر کارلوس هرناندز، مربی ۳۸ اسپانیایی از ساعت ۱۸ دیروز در زمین ورزشگاه کارگران آغاز شد.
اولین تمرین نساجی با سرمربی اسپانیایی / کری عجیب کارلوس هرناندز با خط و نشان برای تیم‌های لیگ برتر/ نه رئال، نه بارسا؛ فقط نساجی!
شمال نیوز: نخستین تمرین تیم فوتبال نساجی زیرنظر کارلوس هرناندز، مربی ۳۸ اسپانیایی از ساعت ۱۸ دیروز در زمین ورزشگاه کارگران آغاز شد. (ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۲۱ فروردین
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر تغییرات قیمت ارز و کاهش ارتباط اروپایی‌ها با آمریکا پرداخته اند.(ادامه)
به گفته کارشناسان پوشش ریسک در مقابل نوسانات قیمتی طلا، کمک به تعادل و رونق بخشیدن بازار طلا و شفافیت از جمله مزیت‌های قرارداد آتی شمش طلا محسوب می‌شود. کاهش ریسک نوسانات قیمت طلا
به گفته کارشناسان پوشش ریسک در مقابل نوسانات قیمتی طلا، کمک به تعادل و رونق بخشیدن بازار طلا و شفافیت از جمله مزیت‌های قرارداد آتی شمش طلا محسوب می‌شود.(ادامه)
دعای روز نوزدهم ماه مبارک رمضان
دعای روز نوزدهم ماه رمضان را در حالی زمزمه می‌کنیم که از خداوند می‌خواهیم بهره ما را از برکات این ماه افزون کند و راه ما را به سوی خیرهای بهار قرآن هموار سازد، زیرا او راهنما به سوى حق آشکار است.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری عامل اصلی تیراندازی در این شهرستان خبر داد. دستگیری عامل اصلی تیراندازی در گلوگاه
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری عامل اصلی تیراندازی در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
رسانه عبری اذعان کرد چرخش ایران در تنش زدایی و همگرایی با کشورهای عرب با تشویق پکن، گامی است در تحقق خاورمیانه جدید با رهبری ایران و پیامی نگران کننده به واشنگتن و تل آویو است. ظهور خاورمیانه جدید به رهبری ایران!
رسانه عبری اذعان کرد چرخش ایران در تنش زدایی و همگرایی با کشورهای عرب با تشویق پکن، گامی است در تحقق خاورمیانه جدید با رهبری ایران و پیامی نگران کننده به واشنگتن و تل آویو است.(ادامه)
 خبر بد برای غربگرایان
(ادامه)
آقامجتبی تهرانی گفت: امشب باید بگوییم هرچه خیر است، خدایا نصیب من کن و از سویی هرچه شر است، از من دور کن. امشب باید این را از خدا بخواهیم. شب قدر از خدا چه بخواهیم؟
آقامجتبی تهرانی گفت: امشب باید بگوییم هرچه خیر است، خدایا نصیب من کن و از سویی هرچه شر است، از من دور کن. امشب باید این را از خدا بخواهیم.(ادامه)
استاد بزرگ شطرنج ایران، با روبرتو کارلوس و مدیر مشهور رئال مادرید دیدار کرد. خادم الشریعه در برنابئو به دیدار روبرتو کارلوس رفت + عکس
استاد بزرگ شطرنج ایران، با روبرتو کارلوس و مدیر مشهور رئال مادرید دیدار کرد.(ادامه)
نخستین خوشه‌های برنج طارم در شالیزار روستای خاریک شهرستان ساری به صورت مکانیزه نشا شد. آغاز نشا برنج در مازندران
نخستین خوشه‌های برنج طارم در شالیزار روستای خاریک شهرستان ساری به صورت مکانیزه نشا شد.(ادامه)
پیرو تشکیل کارگروه تخصصی خودرو با راهبری شورای رقابت و تعامل انجام شده بین کارشناسان این شورا با وزارت صمت و خودروسازان، قیمت‌های جدید تولیدات ایران‌خودرو و سایپا اعلام شد که به طور میانگین افزایش قیمت آنها ۲۹درصد اعلام شد. قیمت جدید تولیدات ایران‌خودرو و سایپا اعلام شد / پژو ۲۰۶ تیپ ۳، ۲۲۴ میلیون شد؛ پژو پارس ELX بیش از ۲۵۹ میلیون تومان و کوییک S بیش از ۲۲۵ میلیون تومان/ میانگین افزایش قیمت محصولات این دو شرکت ۲۹ درصد(خبر)
پیرو تشکیل کارگروه تخصصی خودرو با راهبری شورای رقابت و تعامل انجام شده بین کارشناسان این شورا با وزارت صمت و خودروسازان، قیمت‌های جدید تولیدات ایران‌خودرو و سایپا اعلام شد که به طور میانگین افزایش قیمت آنها ۲۹درصد اعلام شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 29 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.