.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
انتقال ستاره تیم ملی کشورمان و پورتو به لیگ عربستان جدی شد. پیشنهاد غول آسیا به طارمی تایید شد
انتقال ستاره تیم ملی کشورمان و پورتو به لیگ عربستان جدی شد.(ادامه)

ثابت نگه داشتن سطح قند خون در طول روز باعث می‌شود تا احساس گرسنگی کمتری داشته باشید و در نهایت روز خود را بهتر و سالم‌تر بگذرانید. این علائم نشان می دهد قند خون تان متعادل نیست!
ثابت نگه داشتن سطح قند خون در طول روز باعث می‌شود تا احساس گرسنگی کمتری داشته باشید و در نهایت روز خود را بهتر و سالم‌تر بگذرانید.(ادامه)
طرح عفاف و حجاب از شنبه اجرا می‌شود
(ادامه)
عماد افروغ نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و استاد دانشگاه به دلیل عارضه قلبی بامداد امرور ز- ۲۵ فروردین - درگذشت.  عماد افروغ از اساتید مطرح حوزه علوم اجتماعی بود که در مجلس هفتم نمایندگی مردم تهران را بر عهده داشت؛ وی در این دوره رییس کمیسیون فرهنگی مجلس بود. دکتر عماد افروغ درگذشت
عماد افروغ نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و استاد دانشگاه به دلیل عارضه قلبی بامداد امرور ز- ۲۵ فروردین - درگذشت. عماد افروغ از اساتید مطرح حوزه علوم اجتماعی بود که در مجلس هفتم نمایندگی مردم تهران را بر عهده داشت؛ وی در این دوره رییس کمیسیون فرهنگی مجلس بود.(ادامه)
وزیر صمت گفت: بعضی از خودروسازان به ویژه مونتاژ کارها به التهاب بازار دامن می‌زنند. مثلا برخی از این شرکتها، قسمتی از قیمت خود را به شکل سکه دریافت می‌کردند یا برای ثبت نام در فرصت کم مبلغ بالا می‌خواستند که امکان پذیر نبود. قیمت‌های خودرو در بازار آزاد کاذب است/ تلاش می‌کنیم از نیمه دوم سال امکان فروش قسطی خودرو هم فراهم شود/ واردات خودروی کارکرده در دستور کار قرار دارد/ روایتی از خودروسازانی که جای پول سکه می‌گرفتند(خبر)
وزیر صمت گفت: بعضی از خودروسازان به ویژه مونتاژ کارها به التهاب بازار دامن می‌زنند. مثلا برخی از این شرکتها، قسمتی از قیمت خود را به شکل سکه دریافت می‌کردند یا برای ثبت نام در فرصت کم مبلغ بالا می‌خواستند که امکان پذیر نبود.(ادامه)
محسن مهرعلیزاده در توییتی خطاب به ابراهیم رئیسی نوشت: رشد تولید، مهار تورم و خارج شدن مردم ازاین وضعیت فلاکت بار، راه حل علمی و آکادمیک دارد که شما فاقد آن هستید.
مهرعلیزاده خطاب به رئیسی: تغییر کابینه فایده ندارد، خود شما باید عوض شوید
محسن مهرعلیزاده در توییتی خطاب به ابراهیم رئیسی نوشت: رشد تولید، مهار تورم و خارج شدن مردم ازاین وضعیت فلاکت بار، راه حل علمی و آکادمیک دارد که شما فاقد آن هستید. (ادامه)
ما در درجه اول موجودات بصری هستیم که به جای کلمات تصاویر را به بهترین شکل به خاطر می‌آوریم. چالش واقعی برای حافظه (و هوش) ما این است که چیز‌هایی را که معمولا با هم فکر نمی‌کنیم را با یکدیگر مرتبط سازیم. ۱۰ تکنیک عالی تقویت حافظه / چگونه حافظه عالی داشته باشیم؟
ما در درجه اول موجودات بصری هستیم که به جای کلمات تصاویر را به بهترین شکل به خاطر می‌آوریم. چالش واقعی برای حافظه (و هوش) ما این است که چیز‌هایی را که معمولا با هم فکر نمی‌کنیم را با یکدیگر مرتبط سازیم.(ادامه)
دعای روز بیست و سوم ماه مبارک رمضان
دعای روز بیست و سوم ماه مبارک رمضان(ادامه)
در آستانه روز جهانی قدس، منابع عبری با انتشار تصاویری از قطع سخنرانی بنیامیان نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل خبر دادند. حمله هکری و قطع پوشش تلویزیونی سخنرانی زنده نتانیاهو
در آستانه روز جهانی قدس، منابع عبری با انتشار تصاویری از قطع سخنرانی بنیامیان نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل خبر دادند.(ادامه)
مشاور اقتصادی باشگاه استقلال اعلام کرد با این وجود که قرار بود مبلغ باقیمانده در حساب این باشگاه هزینه پرداخت طلب استراماچونی شود در دوره فتح‌الله‌زاده به امور دیگری اختصاص یافته و در هزینه کردن این مبلغ سوء مدیریت شد. فتح‌الله‌زاده اول باید طلب استراماچونی را پرداخت می‌کرد
مشاور اقتصادی باشگاه استقلال اعلام کرد با این وجود که قرار بود مبلغ باقیمانده در حساب این باشگاه هزینه پرداخت طلب استراماچونی شود در دوره فتح‌الله‌زاده به امور دیگری اختصاص یافته و در هزینه کردن این مبلغ سوء مدیریت شد.(ادامه)
به امیرالمؤمنین قسم در قیامت حتماً یقه کسانی که نیامدند فلسفه و ضرورت حجاب و حیا را به جوانان بگویند، می‌گیریم، زیرا بسیاری‌ از این جوانان نمی‌دانند. قیامت یقه مسببان بی‌حجابی‌ها را خواهیم گرفت
به امیرالمؤمنین قسم در قیامت حتماً یقه کسانی که نیامدند فلسفه و ضرورت حجاب و حیا را به جوانان بگویند، می‌گیریم، زیرا بسیاری‌ از این جوانان نمی‌دانند.(ادامه)
عکس/سوتی جدید زاکانی
(ادامه)
محمد مهاجری روزنامه‌نگار با انتشار پستی تازه نسبت به راه‌اندازی نانوایی توسط پیام دهکردی واکنش نشان داد و نوشت: «نمیدانم این تصمیم بخاطر بازی در سریال رسوای گاندو است یا دلیل دیگری دارد.» رسوایی گاندو دلیل این کار بود؟
محمد مهاجری روزنامه‌نگار با انتشار پستی تازه نسبت به راه‌اندازی نانوایی توسط پیام دهکردی واکنش نشان داد و نوشت: «نمیدانم این تصمیم بخاطر بازی در سریال رسوای گاندو است یا دلیل دیگری دارد.»(ادامه)
نساجی قائمشهر فردا با تفکر سرمربی اسپانیایی خود در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به میدان می‌رود. نساجی به دنبال پیروزی با سرمربی جدید
نساجی قائمشهر فردا با تفکر سرمربی اسپانیایی خود در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به میدان می‌رود.(ادامه)
هاشم جمشیدپناه در آئینی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل معرفی شد. جمشیدپناه سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل
هاشم جمشیدپناه در آئینی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل معرفی شد.(ادامه)
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد طبق تبصره ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی، کشف حجاب در انظار و معابر عمومی، جرم‌انگاری شده است. پاسخ به شبهات در مورد برخورد با کشف حجاب در خودرو
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد طبق تبصره ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی، کشف حجاب در انظار و معابر عمومی، جرم‌انگاری شده است.(ادامه)

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گمانه‌زنی‌ها درباره تغییر وزیر صنعت، معدن و تجارت به علت نابسامانی بازار خودرو را نادرست توصیف کرد. گمانه‌زنی‌ها درباره تغییر وزیر صمت نادرست است
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گمانه‌زنی‌ها درباره تغییر وزیر صنعت، معدن و تجارت به علت نابسامانی بازار خودرو را نادرست توصیف کرد.(ادامه)
در ادامه برنامه دولت سیزدهم در راستای تقویت کارآمدی بدنه دولت، به‌تازگی شاهد سه تغییر در مدیران ارشد اجرایی کشور بودیم که شامل جابه‌جایی در ... برکناری یک وزیر دیگر توسط رئیس جمهور؟ / گزینه احتمالی جدید برای تغییر در کابینه رئیسی
در ادامه برنامه دولت سیزدهم در راستای تقویت کارآمدی بدنه دولت، به‌تازگی شاهد سه تغییر در مدیران ارشد اجرایی کشور بودیم که شامل جابه‌جایی در ...(ادامه)
شرایط ۲ بازیکن پرسپولیس برای حضور دربی شماره ۱۰۰ نامشخص است. دو پرسپولیسی دیدار با استقلال را از دست دادند؟
شرایط ۲ بازیکن پرسپولیس برای حضور دربی شماره ۱۰۰ نامشخص است.(ادامه)
سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور در خصوص رویکرد فراجا نسبت به اشخاص بدحجاب عنوان کرد: همانطور که قبلاً گفتیم رویکرد ما نسبت به این موضوع دو نگاه است؛ یک اینکه قانون چه می‌گوید و به اصل قانون احترام بگذاریم و نکته دوم اینکه این موضوع دغدغه مردم نیز هست؛ به‌طور مثال در حوزه مقابله با سرقت هم قانون وجود دارد و هم دغدغه مردم است. در موضوع حجاب نیز مردم و مسئولان مطالبات به حقی از ما دارند. در موضوع حجاب مردم و مسئولان مطالبات به‌حقی از ما دارند/ قلیل زنان و دختران بدپوشش ممکن است غفلت کرده باشند؛ البته ممکن است درصد اندکی هم عامدانه باشد / برای ناکامی دشمن به وظایف قانونی خود به مدل هوشمند عمل می‌کنیم(خبر)
سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور در خصوص رویکرد فراجا نسبت به اشخاص بدحجاب عنوان کرد: همانطور که قبلاً گفتیم رویکرد ما نسبت به این موضوع دو نگاه است؛ یک اینکه قانون چه می‌گوید و به اصل قانون احترام بگذاریم و نکته دوم اینکه این موضوع دغدغه مردم نیز هست؛ به‌طور مثال در حوزه مقابله با سرقت هم قانون وجود دارد و هم دغدغه مردم است. در موضوع حجاب نیز مردم و مسئولان مطالبات به حقی از ما دارند.(ادامه)
واکنش اینستاگرامی آیت‌الله آملی به اظهارات شیخ انصاریان
صفحه اینستاگرامی منتسب به آیت‌الله جوادی آملی استوری جدیدی گذاشت.(ادامه)
حداقل مبلغ برای افتتاح حساب پس انداز مسکن جوانان در تمام مناطق جغرافیایی کشور ۸ میلیون ریال است وام مسکن جوانان با چه شرایطی پرداخت می شود؟
حداقل مبلغ برای افتتاح حساب پس انداز مسکن جوانان در تمام مناطق جغرافیایی کشور ۸ میلیون ریال است(ادامه)
وزیر صمت، قیمت‌های بالا در بازار آزاد خودرو را کاذب توصیف کرد و گفت: دو دلیل کاذب بودن قیمت‌ها، یکی تقاضای کاذب بخاطر تبدیل شدن خودرو به کالای سرمایه‌ای و همچنین مافیایی است که نمی‌خواهد قیمت‌ها بشکند. خبر مهم وزیر صمت: فروش قسطی خودرو از میانه سال
وزیر صمت، قیمت‌های بالا در بازار آزاد خودرو را کاذب توصیف کرد و گفت: دو دلیل کاذب بودن قیمت‌ها، یکی تقاضای کاذب بخاطر تبدیل شدن خودرو به کالای سرمایه‌ای و همچنین مافیایی است که نمی‌خواهد قیمت‌ها بشکند.(ادامه)
 یکی از مامور امنیتی سابق روسیه مدعی است که رییس جمهور روسیه اختلال پارانویا دارد و از این‌که ردیابی شود وحشت دارد. به همین خاطر است که آقای پوتین با قطاری که ظاهرش مثل سایر لوکوموتیوهای روسی است به صورت مخفیانه سفر می‌کند. بیماری جدید پوتین فاش شد
یکی از مامور امنیتی سابق روسیه مدعی است که رییس جمهور روسیه اختلال پارانویا دارد و از این‌که ردیابی شود وحشت دارد. به همین خاطر است که آقای پوتین با قطاری که ظاهرش مثل سایر لوکوموتیوهای روسی است به صورت مخفیانه سفر می‌کند.(ادامه)
تفاوت کم‌حجاب‌ها با کشف حجاب‌کنندگانِ هنجارشکن +عکس
نظام اسلامی از ابتدای انقلاب ضمن اینکه "حجاب کامل" را برای بانوان و مردان تعریف کرده است اما آنها را در انتخاب حجاب کامل آزاد گذاشته و کم‌حجابی هرگز مصداق جرم نیست.(ادامه)
فروش مرغ گرم بیشتر از ۶۳ هزار تومان تخلف است و با متخلفین برخورد جدی می‌شود. فروش مرغ گرم بیش از ۶۳ هزار تومان ممنوع
فروش مرغ گرم بیشتر از ۶۳ هزار تومان تخلف است و با متخلفین برخورد جدی می‌شود.(ادامه)
در حالی که باشگاه نساجی اعلام کرده بود بلیت دیدار برابر آلومینیوم رایگان است اما تماشاگران برای این بازی باید ۱۰ هزار تومان پرداخت کنند. ماجرای بلیت رایگانی که پولی شد
در حالی که باشگاه نساجی اعلام کرده بود بلیت دیدار برابر آلومینیوم رایگان است اما تماشاگران برای این بازی باید ۱۰ هزار تومان پرداخت کنند.(ادامه)
بسیاری از دارو‌ها که به صورت روزانه مصرف می‌شوند، می‌توانند به کلیه‌ها آسیب برسانند. آشنایی با دارو‌هایی که باعث آسیب به کلیه می‌شوند
بسیاری از دارو‌ها که به صورت روزانه مصرف می‌شوند، می‌توانند به کلیه‌ها آسیب برسانند.(ادامه)
کاهش 40 درصدی آمار ازدواج در دهه 90 دلایل بسیاری دارد که یکی از آن‌ها افزایش ترس بیمارگونه بعضی جوانان از متاهل‌شدن است. «گاموفوبیا» مانع جدید ازدواج جوانان ایرانی
کاهش 40 درصدی آمار ازدواج در دهه 90 دلایل بسیاری دارد که یکی از آن‌ها افزایش ترس بیمارگونه بعضی جوانان از متاهل‌شدن است.(ادامه)
ایلان ماسک در رفتاری عجیب و جدید خبر از واگذاری مدیریت توییتر به سگ خود داد! ظاهراً ماسک معتقد است که سگش توان تصمیم‌گیری برای سرنوشت کاربران توییتر را دارد. یک سگ همه کاره توییتر شد!
ایلان ماسک در رفتاری عجیب و جدید خبر از واگذاری مدیریت توییتر به سگ خود داد! ظاهراً ماسک معتقد است که سگش توان تصمیم‌گیری برای سرنوشت کاربران توییتر را دارد.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 29 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.153 seconds.