.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : در ماه شعبان امام زین العابدین (ع) اصحاب خود را جمع می کرد و می فرمود: ˈیاران من! می دانید این چه ماهی است؟ این ماه شعبان است که رسول خدا (ص) می فرمود: شعبان ماه من است، پس در آن روزه بگیرید به خاطر محبت و دوستی پیامبرتان و برای تقرب به پروردگارتان.... فضیلت روزه نیمه شعبان در روایات
شمال نیوز : در ماه شعبان امام زین العابدین (ع) اصحاب خود را جمع می کرد و می فرمود: ˈیاران من! می دانید این چه ماهی است؟ این ماه شعبان است که رسول خدا (ص) می فرمود: شعبان ماه من است، پس در آن روزه بگیرید به خاطر محبت و دوستی پیامبرتان و برای تقرب به پروردگارتان....(ادامه)
تشرف یک تبعه هند به دین اسلام در ساری
«کورپریت سوخونیدری» یک تبعه هند با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران به مذهب شیعه مشرف شد و نام محمد را برای خود برگزید.(ادامه)
شمال نیوز : در سال گذشته شاهد روان‌شدن سیلی در این منطقه بودیم و محققان نیز هشدار دادند با ادامه یافتن این روند باید منتظر ذوب شدن یخ ها بود..... احتمال روان‌شدن سیل از "دماوند" / هشدار به 20 میلیون ایرانی
شمال نیوز : در سال گذشته شاهد روان‌شدن سیلی در این منطقه بودیم و محققان نیز هشدار دادند با ادامه یافتن این روند باید منتظر ذوب شدن یخ ها بود.....(ادامه)
سفرهای نوروزی باعث خالی‌ماندن خانه‌ها می‌شود و این فرصت بزرگ برای سارقان است تا نقشه‌های خود را اجرا کنند.. چگونه از سرقت خانه‌ها در نوروز پیشگیری کنیم؟
سفرهای نوروزی باعث خالی‌ماندن خانه‌ها می‌شود و این فرصت بزرگ برای سارقان است تا نقشه‌های خود را اجرا کنند..(ادامه)
آیت الله مومن دار فانی را وداع گفت + زندگینامه
آیت الله محمد مومن پس از تحمل یک دوره بیماری ساعتی قبل در بیمارستان درگذشت.(ادامه)
عکس / استاندار سابق مازندران در حرم حضرت رقیه ( س )
(ادامه)
عکس/ جهانگیری در حرم حضرت رقیه(س)
اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری دوشنبه شب به زیارت حرم حضرت رقیه (س) در شهر دمشق مشرف شد و پس از آن از مسجد اموی دیدن کرد.(ادامه)
آغاز پیش ثبت نام سفر نوروزی مازندرانی‌ها به عتبات عالیات از امروز
پیش ثبت نام زائران کاروان‌های اعزامی عتبات عالیات مازندران برای سفر‌های نوروزی از صبح امروز شنبه ۶ بهمن آغاز می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: فردا یا هدف رو میزنیم و بر میگردیم، یا هدف رو میزنیم و بر نمیگردیم، یا هدف رو نمیزنیم و بر نمیگردیم. خاطره ای از سرهنگ خلبان هوانیروز مهدی مدرس در جریان جنگ ایران و عراق. انهدام رادار راسیت عراق یک هدف مهم برای ایران
شمال نیوز: فردا یا هدف رو میزنیم و بر میگردیم، یا هدف رو میزنیم و بر نمیگردیم، یا هدف رو نمیزنیم و بر نمیگردیم. خاطره ای از سرهنگ خلبان هوانیروز مهدی مدرس در جریان جنگ ایران و عراق.(ادامه)
آغاز ثبت‌نام سفر به عتبات در اسفندماه
ثبت‌نام علاقه‌مندان سفر به عتبات در اسفندماه از امروز ۲۹ دی‌ماه از سوی سازمان حج و زیارت آغاز شد.(ادامه)
زمان نام‌نویسی متفاضیان سفر به عتبات در اسفندماه
مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به آغاز نام‌نویسی از متقاضیان سفر به عتبات در اسفندماه از ۲۹ دی‌ماه، گفت: اعزام‌ها در این دوره از اول تا ۲۳ اسفندماه صورت می‌گیرد.(ادامه)
استان گلستان باید استان وحدت اقوام و مذاهب نام بگیرد / دو ماهواره در روزهای آینده به فضا پرتاپ می‌شود / اختصاص ۱۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای گردشگری گلستان / برای پروژه راه آهن اینچه برون به گرمسار باید ۱۵ هزار میلیارد تومان خرج کنیم / (خبر)
(ادامه)
2 هکتار از اراضی ملی جنگلی در نوشهر خلع ید شد
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نوشهر ـ رویان گفت: 2 هکتار از اراضی ملی جنگلی در این شهرستان با ارزش حدود ۲۰ میلیارد تومان که به بهانه زنبورداری تصرف شده بود، با حکم قضایی خلع ید شد.(ادامه)


یک کارشناس مهدویت درباره علت قیام برابر لقب "قائم آل محمد(عج)" توضیحاتی ارائه داد. چرا با شنیدن نام «قائم آل محمد» قیام می‌کنیم؟
یک کارشناس مهدویت درباره علت قیام برابر لقب "قائم آل محمد(عج)" توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
تصاویر: زیبایی منظره زمستانی گردنه حیران
این منطقه که چشم اندازهای زیبای کوهستانی در آن خودنمایی می کند، از طرف شرق به دریای خزر و شهر ساحلی و مرزنشین آستارا، از طرف غرب و جنوب به جنگل زیبای فندقلو و از شمال نیز به شهرهای مرزی کشور همسایه جمهوری آذربایجان مشرف است.(ادامه)
اعلام قیمت عوارض خروج زائران حج و عتبات
عوارض خروج زائران حج تمتع در سال ۹۸ بالغ بر ۱۱۰ هزار تومان تعیین شد.(ادامه)
از شب گذشته (یکشنبه) خبرهایی درباره فوت این روحانی به گوش می‌رسید و این خبرها صبح امروز به اوج خود رسید اما نزدیکان ایشان، این اخبار را رد کردند، تا اینکه در نهایت به شکل رسمی اعلام شد: «علیرغم تلاش پزشکان آیت الله هاشمی شاهرودی ساعت 22:03 امشب (دوشنبه) به لقاء الله پیوست» 
آیت‌الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت به لقاءالله پیوست
از شب گذشته (یکشنبه) خبرهایی درباره فوت این روحانی به گوش می‌رسید و این خبرها صبح امروز به اوج خود رسید اما نزدیکان ایشان، این اخبار را رد کردند، تا اینکه در نهایت به شکل رسمی اعلام شد: «علیرغم تلاش پزشکان آیت الله هاشمی شاهرودی ساعت 22:03 امشب (دوشنبه) به لقاء الله پیوست» (ادامه)
بررسی خواص و فضایل سوره ناس؛ آخرین سوره قرآن
سوره ناس، صد و چهاردهمین (آخرین) سوره و از سوره‌های مکی قرآن که در جزء سی‌ام آورده شده است.(ادامه)
بخش دوم و پایانی گفتگوی وزیر اقتصاد دولت دهم
(ادامه)
انتقاد عضو شورای شهر پل‌سفید از روند انتخاب شهردار
عضو شورای شهر پل‌سفید از روند انتخاب شهردار و ارسال صورت‌جلسه انتخاب شهردار با 3 امضا انتقاد کرد.(ادامه)
مشرف شدن بیش از یک‌میلیون و 500 نفر از سامرا به کربلا
مسؤول قرارگاه اربعین سامرا و بلد گفت: تا روز اربعین بیش از یک‌میلیون و 500 هزار نفر به زیارت حرمین عسگریین مشرف شدند اما تا روزهای آینده این آمار قطعا افزایش پیدا می‌کند چون هر ساعت زائران بسیاری از کربلا به زیارت حرمین عسگریین مشرف می‌شوند.(ادامه)
حضور پُرشور مازندرانی‌ها برای زیارت اربعین/ زائری که در راه نجف به دیار حق شتافت
جانشین مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: سال گذشته حدود 43 هزار زائر مازندرانی به زیارت اربعین مشرف شدند که امسال تشرف زائران 19 درصد رشد داشته است.(ادامه)
نام‌نویسی ۱.۸ میلیون زائر اربعین در سامانه سماح
دبیر ستاد مرکزی اربعین با اشاره به نام‌نویسی یک میلیون و ۸۰۰ هزار زائر اربعین در سامانه سماح تا صبح امروز، گفت: ویزای یک میلیون و ۷۸۰ هزار زائر اربعین یعنی بیش از ۹۵ درصد زائران حسینی تاکنون صادر شد.(ادامه)
صدور ۵۰ هزار و ۲۷۵ روادید برای زائران مازندرانی
۵۰ هزار و ۲۷۵ روادید تاکنون برای زائران مازندرانی آیین اربعین حسینی صادر شده است.(ادامه)
پاسخ رهبر انقلاب به ۲۲ سؤال درباره اربعین
مقام معظم رهبری به تازه‌ترین استفتائات در مورد اربعین حسینی از جمله حکم اخذ روادید برای زیارت اربعین پاسخ داده‌اند.(ادامه)
نام نویسی ۲۹ هزار مازندرانی در سامانه سماح
۲۹ هزار زائر مازندرانی اربعین حسینی تاکنون در سامانه سماح نام نویسی کردند.(ادامه)
شمال نیوز : دبیر ستاد مرکزی اربعین با اشاره به تقسیم‌بندی مرزها برای تردد زائران اربعین، گفت: سه مرز مهران، چذابه و شلمچه به صورت شبانه‌روزی آماده تردد زائران حسینی است...... زائران اربعین هر استان از کدام مرز خارج می‌شوند؟+ جزئیات
شمال نیوز : دبیر ستاد مرکزی اربعین با اشاره به تقسیم‌بندی مرزها برای تردد زائران اربعین، گفت: سه مرز مهران، چذابه و شلمچه به صورت شبانه‌روزی آماده تردد زائران حسینی است......(ادامه)
کرایه حمل و نقل زائران اربعین ۹۷ در خاک عراق اعلام شد
رئیس ستاد بازسازی عتبات نجف اشرف با اشاره به لزوم همراه دشتن دینار برای زائران اربعین حسینی، کرایه‌های مسیرهای مختلف در خاک عراق برای زائران اربعین ۹۷ را اعلام کرد.(ادامه)
عکس/ حضور وزیر خارجه ترکیه در حرم حضرت علی(ع)
مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه در سفر به نجف به حرم مطهر حضرت امام علی(ع) مشرف شد. وی سپس با سید مقتدی صدر رهبر جریان الصدر عراق دیدار و گفتگو کرد.(ادامه)
صدور ویزی اربعین برای 1700 مازندرانی/ استقرار کنسول‌گری موقت عراق
مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: ویزا برای یک‌هزار و 700 زائر مازندرانی صادر شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.