.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اعلام مهلت ثبت نام فیش‌های حج سال ۸۵
سازمان حج و زیارت اعلام کرد: دارندگان فیش‌های حج تا پایان سال 85 تا روز شنبه 20 خرداد ماه فرصت دارند تا در کاروان‌های حج سالجاری ثبت نام کنند. اعلام کرد: دارندگان فیش‌های حج تا پایان سال 85 تا روز شنبه 20 خرداد ماه فرصت دارند تا در کاروان‌های حج سالجاری ثبت نام کنند.(ادامه)
سفر حج چند روزه شد؟
سرپرست حجاج ایرانی گفت: مچ بندهای الکترونیک به سیستم مکان یاب یا GPS مجهز نیست، چرا که برای استفاده از آن باید با عربستان هماهنگ و توافق شود که این موضوع در مذاکرات بعدی پیگیری خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز :  “اعضای کابینه چابک تر می شوند” ؛ “کابینه دوازدهم جوان تر می شود” و “تغییر در دولت دوازدهم” عباراتی بود که پیش از انتخابات ریاست جمهوری از رئیس جمهور و مسئولان ستادی وی نقل می شد.

کدام یک از اعضای کابینه دولت روحانی تغییر می کنند؟
شمال نیوز : “اعضای کابینه چابک تر می شوند” ؛ “کابینه دوازدهم جوان تر می شود” و “تغییر در دولت دوازدهم” عباراتی بود که پیش از انتخابات ریاست جمهوری از رئیس جمهور و مسئولان ستادی وی نقل می شد. (ادامه)
زمان آغاز کلاس‌های آموزشی حج اعلام شد
حجت الاسلام احمدی از برگزاری ۱۰ تا ۱۲ جلسه آموزشی پیش از اعزام زائران به حج خبر داد و گفت: در سال‌های گذشته با توجه به فرصت بیشتری که تا زمان اعزام‌ها وجود داشت، اجازه برگزاری 2 جلسه آموزشی در یک روز به مسئولان کاروان‌ها داده نمی‌شد اما امسال ناگزیر شدیم اجازه این اقدام را بدهیم.(ادامه)
آغاز ثبت نام حج تمتع از ۹ صبح امروز
ثبت نام حج تمتع که اعزام‌های آن از 9 مرداد صورت می‌گیرد در سامانه حج و دفاتر کارگزاری از امروز (یکشنبه) ساعت ۹ صبح آغاز شده و به مدت ۵ روز ادامه خواهد داشت. (ادامه)
فضیلت و اعمال نیمه شعبان
شب و روز نیمه ماه شعبان را فضیلت و اعمالی در پی است که در متن زیر آمده است.(ادامه)
اعزام حجاج از 9 مرداد تا 3 شهریور از 20 استان
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: حجاج می‌توانند از 9 صبح یکشنبه به مدت 5 روز ثبت نام خود را از طریق سایت حج و یا دفاتر کارگزاری انجام دهند.(ادامه)
سرگردانی 2 روزه زائران مازندرانی عتبات در فرودگاه نجف
مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: سریال تلخ سرگردانی زائران عتبات ادامه دارد و این بار 40 نفر از زائران عتبات به مدت دو روز در فرودگاه نجف اشرف سرگردان بودند.(ادامه)
محمدی: زائران حج هرچه سریع‌تر ثبت‌نام کنند
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به استقبال زائران از روند ثبت‌نام گفت: ودیعه‌گذارانی که اولویت‌شان اعلام شده و علاقمند به تشرف هستند سریع‌تر نسبت به تکمیل مدارک و ثبت‌نام در بانک‌ها اقدام کنند.(ادامه)
فرش کلاردشت جهانی می شود
فرش کلاردشت به دلیل ویژگی های منحصرش در آینده ای نزدیک ثبت جهانی می شود.(ادامه)
نکات اخلاقی ناب از حضرت آیت الله کوهستانی
(ادامه)
افزایش سهمیه زائران ایرانی در حج تمتع امسال
رئیس سازمان حج و زیارت با اعلام خبر افزایش ٣٥درصدی سهمیه زائران ایرانی در حج تمتع امسال گفت: حجاج ایرانی طی یک بازه زمانی یک‌‌‌ماهه از ابتدای مرداد ماه به سرزمین وحی مشرف می‌شوند. (ادامه)
آغاز ثبت نام اولیه ودیعه گذاران حج از امروز
دارندگان اسناد ودیعه گذاری حج تا پایان شهریور ۸۵می‌توانند با مراجعه به شعب بانک ملی سراسر کشور برای ثبت نام اولیه تشرف به حج تمتع اقدام کنند. (ادامه)
جدیدترین خبر رئیس سازمان حج‌ درباره حج تمتع
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: حاجیان ایرانی از اوایل مرداد ماه به مراسم حج تمتع اعزام شده و طی یک بازه زمانی یک‌ماهه تمام حاجیان به مراسم حج مشرف می‌شوند.(ادامه)
آغاز ثبت نام در کاروان های حج تمتع از امروز
ثبت نام زائران مازندرانی حج تمتع بیت الله الحرام از امروز در کاروان ها آغاز می شود.(ادامه)
راه اندازی ایستگاه پایش دماوند به زودی در مازندران
بررسی تحرک قله دماوند به زودی با راه اندازی ایستگاه پایش زمین شناسی در مازندران آغاز می شود.(ادامه)
شمال نیوز : یا همه زخمی‌ها و شهدا، یا هیچکدام، برایم فرق نمی‌کرد، آنهایی که روی زمین افتاده بودند، همه برادر من بودند و همه برایم مثل محمدابراهیم بودند، دلم نیامد بچه‌های مردم مفقودالجسد بمانند و تنها برادر مرا به عقب بیاورند..... از بی اعتنایی به پست و مقام تا عبور از پیکر برادر
شمال نیوز : یا همه زخمی‌ها و شهدا، یا هیچکدام، برایم فرق نمی‌کرد، آنهایی که روی زمین افتاده بودند، همه برادر من بودند و همه برایم مثل محمدابراهیم بودند، دلم نیامد بچه‌های مردم مفقودالجسد بمانند و تنها برادر مرا به عقب بیاورند.....(ادامه)
غرش دیو سپید/ تغییر ریتم زلزله ها با آتشفشان دماوند
فعل‌وانفعالات قله دماوند وارد فاز جدیدی شده، به‌گونه‌ای که کارشناسان معتقدند احتمال فوران دیو سپید دور از ذهن نیست.(ادامه)
شمال نیوز :  علی‌اصغر احمدی با اعلام اینکه موضع ما در این زمینه بحث پیشگیری است، تصریح کرد: با نصب تجهیزات این قابلیت وجود دارد که چند روز قبل از فوران اطلاع‌رسانی به مردم صورت گیرد و از بروز خسارت‌ها جلوگیری شود. فعالیت قله دماوند دور از انتظار نیست
شمال نیوز : علی‌اصغر احمدی با اعلام اینکه موضع ما در این زمینه بحث پیشگیری است، تصریح کرد: با نصب تجهیزات این قابلیت وجود دارد که چند روز قبل از فوران اطلاع‌رسانی به مردم صورت گیرد و از بروز خسارت‌ها جلوگیری شود.(ادامه)
فوران آتشفشان دماوند استان‌های هم‌جوار را هم تحت تأثیر قرار می‌دهد
مدیرکل مدیریت بحران مازندران با بیان اینکه موضع این نهاد در ارتباط با فوران قله دماوند بحث پیشگیری است، گفت: فوران آتشفشان قله دماوند استان‌های هم‌جوار را هم تحت تأثیر قرار می‌دهد.(ادامه)
چشمه های باداب سورت در مازندران
این چشمه ها از شمال به ارتفاعات و تپه های پوشیده از جنگلهایی با درختان سوزنی برگ می رسد، از جنوب مشرف به دره های پایین دست و از شرق در مجاورت ارتفاعات پوشیده از گیاهان بوته ای و درختچه ها است. غرب آنرا نیز روستای اروست احاطه کرده است. باداب به معنی آب گازدار و سورت به معنی شدت اثر است.چشمه‌های باداب سورت در سال ۱۳۸۷به عنوان دومین اثر طبیعی ملی ایران ثبت شد. در سال ۱۳۸۷ کوه دماوند، چشمه‌های باداب سورت و سرو ابرکوه به عنوان سه اثر طبیعی به‌وسیله سازمان میراث فرهنگی ثبت شدند.(ادامه)
در حالی مناطق آزاد تجاری در سال ۹۵ چالش‌های بسیاری را از سر گذرانده است که پیش بینی‌ می‌شود تصمیمات اخیر دولت برای ایجاد تغییرات اساسی در این مجموعه، سرنوشت تازه‌ای را در سال ۹۶ برایش رقم بزند. ترکان از مناطق آزاد خداحافظی میکند؟سرنوشت نامعلوم برای مناطق آزاد
در حالی مناطق آزاد تجاری در سال ۹۵ چالش‌های بسیاری را از سر گذرانده است که پیش بینی‌ می‌شود تصمیمات اخیر دولت برای ایجاد تغییرات اساسی در این مجموعه، سرنوشت تازه‌ای را در سال ۹۶ برایش رقم بزند.(ادامه)
امامزادگان مازندران گنجینه ای معنوی در دل طبیعت
استان مازندران بنا بر گفته مدیر کل اوقاف و امور خیریه دارای ۱۲ هزار و ۹۹۹ موقوفه و ۱۷۱ هزار ۴۱۶ رقبه است که ظرفیت بسیار مطلوبی برای گردشگری مذهبی در این استان فراهم کرده است و همه ساله خیل عظیمی از گردشگران و زائران را به خود جلب می کند. (ادامه)
شرط اعزام حجاج ایرانی به سرزمین وحی
سرپرست سازمان حج و زیارت گفت: اگر عربستان خواسته‌های منطقی ایران را در مذاکرات بپذیرد اعزام حجاج ایرانی به سرزمین وحی از سر گرفته خواهد شد.(ادامه)
دور جدید ثبت‌ نام عتبات عالیات در مازندران
دور جدید ثبت‌ نام عتبات عالیات در مازندران آغاز می شود.(ادامه)
تزریق اشتباه جان یک کارگر آملی را در بیمارستان امام خمینی ساری گرفت
تزریق اشتباه در بیمارستان امام خمینی ساری موجب مرگ یک کارگر ساختمانی در این مرکز درمانی شد.(ادامه)
حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم نماینده سابق مجلس در گفت‌وگویی تلویزیونی به سوالاتی درباره مسائل اقتصادی و سیاسی و زندگی شخصی‌اش پاسخ داد.

هاشمی و ناطق چه به جلسات بیایند چه نیایند، از بنیانگذاران جامعه روحانیت هستند / مبداء دلخوری ناطق سال 88 است(خبر)
حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم نماینده سابق مجلس در گفت‌وگویی تلویزیونی به سوالاتی درباره مسائل اقتصادی و سیاسی و زندگی شخصی‌اش پاسخ داد. (ادامه)
هر چند بخش هایی از ایران قبل از حضور امام هشتم گرایش علوی و شیعی داشتند اما گرایش عموم مردم به فرهنگ اهل بیت و تشیع مدیون و مرهون حضور امام هشتم در ایران است. برکات حضور امام رضا در ایران(يادداشت)
هر چند بخش هایی از ایران قبل از حضور امام هشتم گرایش علوی و شیعی داشتند اما گرایش عموم مردم به فرهنگ اهل بیت و تشیع مدیون و مرهون حضور امام هشتم در ایران است.(ادامه)
شمال نیوز : پیاده روی اربعین را باید اقدامی مومنانه و عاشقانه و بلاشک جزء شعائر الله دانست، حرکت توامان عشق و ایمان ، وقتی از دور به آن نگاه می کردم ، غبطه می خوردم به حال کسانی که این توفیق را پیدا کردند .... « اربعین » نماد عزّت اسلامی ، بصیرت سیاسی و انقلابی
شمال نیوز : پیاده روی اربعین را باید اقدامی مومنانه و عاشقانه و بلاشک جزء شعائر الله دانست، حرکت توامان عشق و ایمان ، وقتی از دور به آن نگاه می کردم ، غبطه می خوردم به حال کسانی که این توفیق را پیدا کردند ....(ادامه)
شمال نیوز: در همه کشور حرکت برای توسعه و رونق ‏آغاز شده و ان شاءالله امسال با کمک مردم ، وعده شکستن رکود و خاموشی اقتصاد و شروع رونق اقتصادی و رشد روحانی: تغییر رییس جمهور این کشور و آن کشور، تاثیری در اراده ملت ایران ندارد/ مردم در برابر یاس آفرینان بیدارند(خبر)
شمال نیوز: در همه کشور حرکت برای توسعه و رونق ‏آغاز شده و ان شاءالله امسال با کمک مردم ، وعده شکستن رکود و خاموشی اقتصاد و شروع رونق اقتصادی و رشد(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 26 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.