.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آغاز پیش‌ثبت‌نام عتبات عتبات همزمان با دهه فجر در مازندران
مدیرکل حج و زیارت مازندران از آغاز پیش‌ثبت‌نام عتبات عتبات همزمان با ایام‌الله دهه فجر در استان خبر داد.(ادامه)
زمان انجام معاینات پزشکی مسافران حج
زائران بیت الله الحرامی که قرار است سال ۹۷ به حج مشرف شوند، بلافاصله بعد از اعلام آمادگی و تکمیل اطلاعات در سامانه حج می‌توانند معاینات پزشکی خود را انجام دهند.(ادامه)
انقلاب اسلامی ایران نه تنها معادلات سیاسى استکبار را بر هم زد بلکه توانست یکى از اسـتـوارترین رژیـم‌ هاى وابـسته کـه از حـمایت قـدرت‌هاى بـزرگ برخوردار بود را ریشه کن کند. چرا شاه با بغض و اشک فرار کرد؟(ديدگاه)
انقلاب اسلامی ایران نه تنها معادلات سیاسى استکبار را بر هم زد بلکه توانست یکى از اسـتـوارترین رژیـم‌ هاى وابـسته کـه از حـمایت قـدرت‌هاى بـزرگ برخوردار بود را ریشه کن کند.(ادامه)
اعلام آماده‌باش سازمان حج برای حجِ گران
رییس سازمان حج و زیارت با ارائه گزارشی از وضعیت قیمت افزایشی برخی خدمات و سوخت در عربستان، به صورت تلویحی نسبت به اثرگذاری آن بر نرخ حج ۹۷، اعلام آماده‌باش کرده است.(ادامه)
دعوای 2 هووی روستایی در زلزله کرمانشاه
روستای کاک میرکی یکی از روستاهای توابع ازگله است که آسیب زیادی در زلزله کرمانشاه دید. (ادامه)
حضور ۲۳ هزار و ۵۶۳ نفر از هیئت‌های مازندرانی در مشهد مقدس
رییس شورای هیئات مذهبی مازندران در حاشیه بازدیداستاندار و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان از هیئت‌های مذهبی مازندران در مشهد مقدس گفت: بیش از ۲۰۰۰۰ نفر از هیئات مذهبی مازندران در بیست و هشت صفر در جوار ملکوتی امام هشتم آقا علی بن موسی الرضا (ع) گرد هم آمدند.(ادامه)
رهبر انقلاب آخرین بار چه زمانی به کربلا مشرف شده اند؟
صفحه دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری در اینستاگرام به تازگی مطلبی درباره آخرین سفر مقام معظم رهبری به کربلا منتشر کرده است. (ادامه)
احکام زیارت اربعین؛ مطابق با فتوای حضرت آیت‌الله خامنه‌ای
در آستانه فرارسیدن سالگرد اربعین حسینی، دفتر استفتائات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، مجموعه‌ای از احکام و نظرات فقهی درباره‌ی زیارت اربعین را مطابق با فتاوای معظم‌له منتشر کرد. (ادامه)
دریاچه شورمست، تنها دریاچه طبیعی شهرستان سواد کوه استان مازندران، که وسعت آن ۱۵ هزار متر مربع و عمق آن ۵ متر است. این دریاچه در ۵۵ کیلومتری شهرپل سفید واقع شده‌است. این دریاچهٔ طبیعی در ۶ کیلومتری غرب شهر پل سفید و در ارتفاعات مشرف به این شهر در مجاورت روستای شورمست واقع شده‌است. منظره این دریاچه با جنگل اطراف آن که از درختان کهنسال و بلند قامت توسکا پوشیده شده، آن را به یکی از زیباترین اماکن موجود درشهرستان سوادکوه تبدیل کرده است. در حال حاضر همواره مسافران، طبیعت گردان و ماهیگیران زیادی میزبان این دریاچه هستند. ایران زیباست؛ دریاچه «شورمست»(خبر)
دریاچه شورمست، تنها دریاچه طبیعی شهرستان سواد کوه استان مازندران، که وسعت آن ۱۵ هزار متر مربع و عمق آن ۵ متر است. این دریاچه در ۵۵ کیلومتری شهرپل سفید واقع شده‌است. این دریاچهٔ طبیعی در ۶ کیلومتری غرب شهر پل سفید و در ارتفاعات مشرف به این شهر در مجاورت روستای شورمست واقع شده‌است. منظره این دریاچه با جنگل اطراف آن که از درختان کهنسال و بلند قامت توسکا پوشیده شده، آن را به یکی از زیباترین اماکن موجود درشهرستان سوادکوه تبدیل کرده است. در حال حاضر همواره مسافران، طبیعت گردان و ماهیگیران زیادی میزبان این دریاچه هستند.(ادامه)
زائران مازندرانی ۸ آبان عازم کربلا می‌شوند
مدیر حج و زیارت مازندران با اشاره به افزایش استقبال مردمی برای حضور در مراسم اربعین امسال، گفت: زائران اربعین حسینی ۸ آبان عازم کربلا می‌شوند.(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز : مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: همچنین 3 هزار و 500 ویزا برای مردم استان‌های مازندران و گلستان صادر شده است. .... دفاترو افرادغیر مجاز زیارتی دراستان ؛ فرافکنی مسئولان و نگرانی زائران!
شمال نیوز : شمال نیوز : مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: همچنین 3 هزار و 500 ویزا برای مردم استان‌های مازندران و گلستان صادر شده است. ....(ادامه)
شمال نیوز : حسینا! مقتدای من! به شرایط وصیت اجداد طاهرینت وفا نمودی، آنچه از اطاعت را ملزم دانستی ادا کردی، به مسئولیت های امامت قیام نمودی، در صبر و مجاهدت همانند مقام نبوت قدم برداشتی، بر عدل و داد و انصاف و قضاوت مصمم بودی،.... از دلنوشته های ما تا شفاعت حسینی
شمال نیوز : حسینا! مقتدای من! به شرایط وصیت اجداد طاهرینت وفا نمودی، آنچه از اطاعت را ملزم دانستی ادا کردی، به مسئولیت های امامت قیام نمودی، در صبر و مجاهدت همانند مقام نبوت قدم برداشتی، بر عدل و داد و انصاف و قضاوت مصمم بودی،....(ادامه)
حضور کنسولگری موقت عراق در ساری
کنسولگری موقت کشور عراق برای تسهیل در جریان ثبت نام زائران عتبات عالیات بازگشایی شد.(ادامه)
محرم اولین ماه سال قمری است، این ماه را از آن جهت محرم ناميدند كه در آن جنگ و غارت حرام است. روز شمار محرم الحرام
محرم اولین ماه سال قمری است، این ماه را از آن جهت محرم ناميدند كه در آن جنگ و غارت حرام است.(ادامه)
آمار حجاج فوت شده ایرانی در حج تمتع ۹۶
از ابتدای فرآیند حج تمتع ۹۶ تا امروز چهارشنبه بیست و دوم شهریور ماه، ۲۶ نفر از حجاج ایرانی جان به جان آفرین تسلیم کرده‌اند(ادامه)
آزامایش DNA از نزدیکان شهدای منا
شمال نیوز : محمد آزاد معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت از حضور خانواده های معظم شهدای منا با دعوت سازمان حج و زیارت در موسم حج جاری برای تکمیل فرآیند شناسایی مدفن باقیمانده شهدای منا خبر داد.(ادامه)
اعزام بیش از 1836 حجاج مازندران به سرزمین وحی
جانشین مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: تاکنون یک‌هزار و 836 حجاج مازندرانی در قالب 18 کاروان و 8 پرواز عازم سرزمین وحی شدند.(ادامه)
عکس/ پیرترین زائر مناسک حج امسال چند سال دارد؟
از زائرانی که امسال از کشورهای مختلف به سفر حج مشرف می‌شوند، یک بانوی اهل اندونزی با ۱۰۴ سال سن پیرترین زائر محسوب می‌شود.(ادامه)
اعزام 28 نفر از مددجویان امداد نکا به مشهد مقدس
رئیس کمیته امداد امام خمینی نکا گفت: 28 نفر از مددجویان کمیته امداد این شهرستان به مشهد مقدس اعزام شدند.(ادامه)
متن حکم خادمی پدر و همسر شهید ‌حججی +عکس
متن حکم خادمی پدر و همسر شهید مدافع حرم محسن حججی منتشر شد.(ادامه)
نخستین گروه حجاج مازندرانی عازم سرزمین وحی شدند
جانشین مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: نخستین گروه حجاج مازندرانی ساعت ۱۲ روز جمعه 27 مرداد ماه عازم سرزمین وحی شدند.(ادامه)
جوانترین حاجی ایرانی در سال 96 +عکس
جوان ۱۲ ساله یزدی به عنوان جوانترین زائر خانه خدا به حج مشرف می‌شود.(ادامه)
در آستانه‌ ایام حج ابراهیمی و آغاز اعزام حجاج بیت‌الله‌الحرام به سرزمین وحی، دست‌اندرکاران و کارگزاران حج کشورمان، روز یکشنبه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

قضایای حج ۹۴ را فراموش نمی‌کنیم / مراقب باشیم قضایای مسجدالحرام و منا نباید تکرار شود(خبر)
در آستانه‌ ایام حج ابراهیمی و آغاز اعزام حجاج بیت‌الله‌الحرام به سرزمین وحی، دست‌اندرکاران و کارگزاران حج کشورمان، روز یکشنبه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. (ادامه)
ساماندهی ۱۰۰۰ قلم شیء تاریخی فرهنگی در موزه ساری
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان مازندران از ساماندهی هزار قلم شیء تاریخی – فرهنگی موجود در موزه تاریخ ساری خبرداد.(ادامه)
زمان و شرایط اعزام کاروان‌های ویژه جانبازان به حج
مدیر کل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران از اعزام ویژه جانبازان در دو کاوران در مرداد ماه به سفر حج خبر داد و شرایط آن را تشریح کرد.(ادامه)
زمان تزریق واکسن حج اعلام شد
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر از ورود بیش از ۲۵ هزار واکسن حجاج به کشور خبر داد و گفت: پنج گروه از زائران بیماران برای حج منع سفر خواهند بود.(ادامه)
سهمیه اعزام زائران مازندانی به حج تمتع افزایش یافت
مدیر حج و زیارت مازندران با اشاره به آغاز اعزام زائران استان به حج ابراهیمی از ۲۷ مرداد، گفت: امسال سهمیه اعزام زائران مازنی به حج تمتع افزایش یافت.(ادامه)
تشرف بانوی اکراینی به دین اسلام در رشت+ تصاویر
(ادامه)
در مسیر جاده چالوس این مکانها را از دست ندهید
(ادامه)
۳۵۰۰ زائر مازندرانی به سرزمین وحی مشرف می شوند
مدیر حج و زیارت مازندران گفت: امسال سه هزار و ۵۰۰ زائر در قالب ۲۰ کاروان به سرزمین وحی و حج تمتع مشرف می‌شوند.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 26 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.