.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
راه کربلا از فرودگاه نجف باز می‌شود
دور جدید اعزام زائران عتبات از سوم آذرماه تنها به صورت هوایی آغاز می‌شود. در این دوره تمام پروازها به فرودگاه نجف پیش‌بینی شده و هیچ پروازی از فرودگاه بغداد در نظر گرفته نشده است.(ادامه)
مشکلات زائرانی که از طریق دفاتر غیرمجاز به اماکن زیارتی می‌روند
مدیرکل حج و زیارت مازندران با اعلام اینکه بیش از 100 پرونده قضایی علیه دفاتر غیرمجاز در محاکم قضایی در حال پیگیری است،گفت: تمام تلاش ما این است زائران بدون هیچ دغدغه‌ای به سفرهای زیارتی مشرف شوند ولی در این میان آزادبرها و دفاتر غیرمجازی هستند که تنها قصد سوءاستفاده و اخاذی را دارند.(ادامه)
تحفه مادر شهید تبریزی به مهدی ترابی
مادر شهید تبریزی برای مهدی ترابی که بعد از زدن گل به پیکان زیر پیراهنش شعار «تنها راه نجات کشور= اطاعت از رهبری» را به نمایش گذاشت، تحفه‌ای فرستاده است.(ادامه)
عکس/ خانه تاریخی امام خمینی(ره) در نجف
زائرانی که به شهر نجف مشرف می شوند از خانه تاریخی امام راحل(ره) در این شهر که در منطقه سوق الحویش قرار دارد و امام خمینی(ره) به مدت ۱۳ سال به همراه همسرشان در آن زندگی کردند دیدن می کنند.(ادامه)

ساداتی  گفت: امسال ۱۱۱ هزار نفر از مردم مازندران برای حضور در پیاده روی اربعین حسینی ثبت نام کردند. ۱۱۱ هزار مازندرانی زائر اربعین حسینی شدند
ساداتی گفت: امسال ۱۱۱ هزار نفر از مردم مازندران برای حضور در پیاده روی اربعین حسینی ثبت نام کردند.(ادامه)
توصیه‌هایی برای حفظ امنیت زائران در سفر اربعین حسینی
ورود غیرمجاز به خاک عراق، مجازات سنگین و حبس طولانی مدت (دو تا ده سال) را دربردارد، بنابراین لازم است گذرنامه‌ای که درهنگام ورود به عراق مُهر شده، در طول سفر همراه زائر باشد.(ادامه)
راه‌های انتقال زائران از مازندران به پیاده‌روی اربعین+ نرخ بلیت‌ها
این روزها پایانه‌های مازندران پُر است از زائرانی که راهی سرزمینی شوند که ماه‌ها در انتظارش بودند، حتی برخی از زائرانی که سال‌های قبل حسرت این سفر به دل‌شان مانده راهی سفر عشق شدند.(ادامه)

مرحوم آیت‌الله مرتضی تهرانی درباره رهبر معظم انقلاب گفته است: در این جامعیتی که خدا این بزرگوار را رشد داده است، هیچ کسی در بین علمای شیعه و اسلام نداریم. ماجرای خواب عجیبی که رهبر انقلاب دیدند
مرحوم آیت‌الله مرتضی تهرانی درباره رهبر معظم انقلاب گفته است: در این جامعیتی که خدا این بزرگوار را رشد داده است، هیچ کسی در بین علمای شیعه و اسلام نداریم.(ادامه)
پیش‌بینی حضور 100 هزار زائر مازندران در اربعین
مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: آغاز ثبت‌نام اربعین یعنی یکم شهریور ماه تاکنون تاکنون 65 هزار نفر برای اربعین در سامانه سماح ثبت‌نام کردند که پیش‌بینی می‌شود تعداد زائران به 100 هزار نفر نیز برسد.(ادامه)
مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه بارش‌های سیلابی از عصر امروز در استان آغاز می‌شود گفت: آبگرفتگی معابر استان دور از انتظار نیست. هشدار نسبت به وقوع سیلاب در مازندران
مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه بارش‌های سیلابی از عصر امروز در استان آغاز می‌شود گفت: آبگرفتگی معابر استان دور از انتظار نیست.(ادامه)
شمال نیوز : در حالیکه بر اساس پیش بینی مسئولین و با توجه به حذف روادید بین کشور ایران و عراق امسال تعداد زائر بیشتری از کشورمان جهت پیاده روی اربعین به کشورعراق اعزام می شوند هنوز در هیچ یک از پایانه های مسافربری استان مازندران اتوبوسی برای شهر مهران وجود ندارد..... سرگردانی زائران اربعین در پایانه های مسافربری استان / خط اتوبوس مازندران به مهران هنوز راه اندازی نشد / مازندرانی ها در تهران بدنبال بلیط «مهران» !
شمال نیوز : در حالیکه بر اساس پیش بینی مسئولین و با توجه به حذف روادید بین کشور ایران و عراق امسال تعداد زائر بیشتری از کشورمان جهت پیاده روی اربعین به کشورعراق اعزام می شوند هنوز در هیچ یک از پایانه های مسافربری استان مازندران اتوبوسی برای شهر مهران وجود ندارد.....(ادامه)
چرا زائران اربعین باید در سامانه سماح ثبت‌نام کنند؟
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه برخی تصور می‌کنند ثبت‌نام در سامانه سماح پرداخت هزینه اضافه است، به دلایل لزوم نام‌نویسی زائران اربعین حسینی در این سامانه اشاره کرد.(ادامه)
قیمت بلیت اتوبوس، قطار و هواپیما برای زائران در اربعین
بر اساس برآوردهای انجام شده، پیش بینی می شود ۵۰ درصد زائران ایرانی از طریق حمل و نقل جاده ای عمومی شامل اتوبوس، مینی بوس، ون و سواری های تحت پوشش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به همراه اتوبوس های درون شهری تحت نظارت شهرداری ها به مرزهای ۴ گانه سفر کنند که بر اساس گفته عبدالهاشم حسن نیا، معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، ۱۵ هزار دستگاه انواع ناوگان جاده ای زائران امسال را جابه جا خواهند کرد.(ادامه)
شمال نیوز: در ایام اربعین امسال دو واقعه بازگشایی مرز خسروی و حذف روادید عراق می تواند موج بزرگ مسافرت زائران اباعبدالله (ع) با استفاده از مودهای ریلی، هوایی و جاده ای به عتبات عالیات را رقم بزند..... اربعین چگونه کربلا برویم؟/جزئیات قیمت بلیت اتوبوس، قطار و هواپیما
شمال نیوز: در ایام اربعین امسال دو واقعه بازگشایی مرز خسروی و حذف روادید عراق می تواند موج بزرگ مسافرت زائران اباعبدالله (ع) با استفاده از مودهای ریلی، هوایی و جاده ای به عتبات عالیات را رقم بزند.....(ادامه)
ثبت‌نام 10هزار مازندرانی برای پیاده‌روی اربعین
جانشین کمیته اعزام ستاد اربعین حسینی استان مازندران گفت: از یکم شهریور ماه امسال تاکنون تعداد افرادی که در سامانه سماح برای پیاده‌روی اربعین حسینی ثبت‌نام کردند به بیش از 10هزار نفر رسیده است.(ادامه)
عکس/ حیران؛ جاده‌ای که از بهشت عبور می‌کند
یکی از پر اهمیت ترین جاذبه های روستای حیران گردنه حیران است که در راه آستارا به اردبیل قرار گرفته است و از یک طرف به کوه های سرسبز و از طرف دیگر به دره ای که رودی از آن می گذرد، مشرف است.(ادامه)
شمال نیوز : آری حسينا، مولای من ! بر ما رحم کن آن هنگام که در بستر مرگ افتاده ايم، اقوام و آشنايان و دوستان جنازه مان را حرکت می دهند، پس شفيع ما باش هنگامی که خويشان اطراف جنازه را گرفته و حمل می کنند ، شفاعت کن ما را هنگامی که تک و تنها در قبر به باری تعالی نزديک می شويم، رحم فرما! به غربتمان .... ما از " مهد " تا " لحد " تشنه حسین و عباس (ع) هستیم
شمال نیوز : آری حسينا، مولای من ! بر ما رحم کن آن هنگام که در بستر مرگ افتاده ايم، اقوام و آشنايان و دوستان جنازه مان را حرکت می دهند، پس شفيع ما باش هنگامی که خويشان اطراف جنازه را گرفته و حمل می کنند ، شفاعت کن ما را هنگامی که تک و تنها در قبر به باری تعالی نزديک می شويم، رحم فرما! به غربتمان ....(ادامه)
پایان سفر حج تمتع در مازندران
جانشین مدیر حج و زیارت مازندران گفت: با بازگشت آخرین کاروان در روز گذشته آخرین و تنها کاروان مدینه بعد استان از ایستگاه پروازی گلستان با انجام حجی مقبول به استان مراجعت کردند.(ادامه)
آغاز ثبت‌نام اربعین / اعزام 51 هزار مازندرانی سال گذشته به اربعین
جانشین کمیته اعزام ستاد اربعین حسینی استان مازندران گفت: ثبت‌نام زائران اربعین از ساعت 10 صبح روز جمعه یکم شهریور ماه امسال در سامانه سماح آغاز می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل انتشارات و امور فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه عامل بسیاری از مشکلات و نارسایی‌ها مردم هستند یا مسئولان؟ بیان کرد: هر مسئولی که نمی‌تواند مشکلات را برطرف کند حق ندارد در آن جایگاه باشد، باید استعفا دهد تا شاهد ورود مدیران لایق باشیم..... فولادی : مسئولان ناکارآمد استعفا دهند / چپ و راست هیچ فرقی نمی‌کند / نظام ، مردم، قانون اساسی و ولایت فقیه مهم است
شمال نیوز : مدیرکل انتشارات و امور فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه عامل بسیاری از مشکلات و نارسایی‌ها مردم هستند یا مسئولان؟ بیان کرد: هر مسئولی که نمی‌تواند مشکلات را برطرف کند حق ندارد در آن جایگاه باشد، باید استعفا دهد تا شاهد ورود مدیران لایق باشیم.....(ادامه)
پیرترین و جوان‌ترین حجاج امسال مازندران قائمشهری و فریدونکناری هستند
جوان‌ترین زائر امسال یک نوجوان ۱۵ ساله اهل قائمشهر و مسن‌ترین زائر ۸۸ ساله اهل فریدونکنار است.(ادامه)
شمال نیوز : وطن خواه تصریح کرد: حدود 4 هزار و 400 زائر مازندرانی در قالب 30 کاروان و با 17 پرواز از فرودگاه بین المللی ساری به خانه خدا مشرف خواهند شد.... پرواز نخستین گروه زائران مازندرانی به سرزمین وحی
شمال نیوز : وطن خواه تصریح کرد: حدود 4 هزار و 400 زائر مازندرانی در قالب 30 کاروان و با 17 پرواز از فرودگاه بین المللی ساری به خانه خدا مشرف خواهند شد....(ادامه)
اعزام نخستین گروه زائران مازندرانی از فردا شب به سرزمین وحی
جانشین مدیر حج زیارت مازندران گفت: نخستین گروه زائران مازندرانی فردا شب از فرودگاه بین المللی دشت ناز به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.(ادامه)

با نزدیک شدن به روزهای حج تمتع و آغاز سفر حجاج ایرانی به عربستان، اپراتورها تعرفه‌های مکالمه، پیامک و اینترنت خود را اعلام کردند. اعلام تعرفه مکالمه برای حجاج
با نزدیک شدن به روزهای حج تمتع و آغاز سفر حجاج ایرانی به عربستان، اپراتورها تعرفه‌های مکالمه، پیامک و اینترنت خود را اعلام کردند.(ادامه)
زمان اعزام زائران حج تمتع ۹۸
طبق برنامه سازمان حج و زیارت اولین اعزام زائران به حج تمتع ۱۷ تیرماه و آخرین اعزام ۱۴ مرداد است.(ادامه)
عکس/ تولیت آستان قدس با اتوبوس به حرم رفت!
حجت الاسلام مروی تولیت آستان قدس رضوی ظهر امروز جهت بررسی مشکلات تردد زائران و مجاوران، با اتوبوس به حرم مطهر رضوی مشرف شد.(ادامه)
انتقال زائران حج تمتع با ۳۶۱ پرواز
معاون حج و‌ عمره سازمان حج و زیارت با بیان اینکه عملیات انتقال زائران حج تمتع با ۳۶۱ پرواز صورت می‌گیرد، گفت: ما درخواست افزایش ۱۰ هزار نفری سهمیه حج تمتع را داشتیم که درصورت موافقت عربستان اقدامات برای جذب زائران انجام می‌شود.(ادامه)
بانوی بودایی از کشور تایلند با اقرار شهادتین در حرم مطهر رضوی مسلمان شد و نام مریم را برای خود برگزید. اقدام زن بودایی در حرم امام رضا(ع) سوژه رسانه ها شد+ عکس
بانوی بودایی از کشور تایلند با اقرار شهادتین در حرم مطهر رضوی مسلمان شد و نام مریم را برای خود برگزید.(ادامه)
 شمال نیوز: یک جوان تبعه ایتالیا با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران به دین اسلام مشرف شد. یک جوان ایتالیایی در ساری شیعه شد
شمال نیوز: یک جوان تبعه ایتالیا با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران به دین اسلام مشرف شد.(ادامه)
زائران مازندرانی نیمه دوم تیرماه عازم حج تمتع می‌شوند
مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: زائران مازندرانی از نیمه دوم تیر ماه به سفر معنوی حج تمتع مشرف خواهند شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.