.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شخصیت امام خمینی، هم از حیث ساخت و تربیت و هم از حیث نگاه و پرداخت به معرفت‌های قدیم و جدید و هم از حیث تلاقی با الگوهای شاخص انسانی-الهی دارای وجه تطوری و تحولی ممتازی است. با اینکه امام از استوانه‌های استوار اخلاقی، فقه ی و فلسفی استفاده نمودند، اما هیچ­گاه از هیچ­کدام به نفع هیچ­کدام منصرف نشده بلکه آن­ها را از زاویه‌ای بالاتر، درگیر و در تعامل باهم می‌دیدند. بذرهای تحول در ضمیر امام(يادداشت)
شخصیت امام خمینی، هم از حیث ساخت و تربیت و هم از حیث نگاه و پرداخت به معرفت‌های قدیم و جدید و هم از حیث تلاقی با الگوهای شاخص انسانی-الهی دارای وجه تطوری و تحولی ممتازی است. با اینکه امام از استوانه‌های استوار اخلاقی، فقه ی و فلسفی استفاده نمودند، اما هیچ­گاه از هیچ­کدام به نفع هیچ­کدام منصرف نشده بلکه آن­ها را از زاویه‌ای بالاتر، درگیر و در تعامل باهم می‌دیدند. (ادامه)
تصاویر/ بازگشایی محدود روضه منوره حرم حضرت رضا(ع)
با اعمال محدودیت‌ها و تغییر وضعیت کرونا در مشهد از قرمز و نارنجی به زرد، دیروز روضه منوره برای حضور زائران به صورت محدود بازگشایی شد. به این نحو که مسیرهای مشخصی تعیین و زائران از پشت شیشه حایل ضریح، امکان زیارت خواهند داشت. از امروز زائران و مجاوران با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، می‌توانند از مسیر صحن آزادی به رواق دارالسعاده و از مسیر مسجد گوهرشاد به قسمت بالاسر حضرت، مشرف شده و از فضایی نزدیکتر به ضریح مطهر، امام مهربانی‌ها را زیارت کنند.(ادامه)
عکس/ مدافعان سلامت زائر امام مهربانی‌ها
در آستانه سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، جمعی از پرستاران و خانواده‌های معظم شهدای مدافع سلامت به زیارت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) مشرف شدند.(ادامه)
کمبود ویتامین آفتاب غوغا می‌کند
نفیسه مجیدی‌زاده: نامش ویتامین آفتاب است؛ در کشور ما با این‌همه روزهای آفتابی و درخشان، کمبود ویتامین آفتاب غوغا می‌کند.(ادامه)
فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به پرسش مبنی براینکه اخباری که درباره منع برخی از گزینه‌های احتمالی از کاندیداتوری چقدر جدی و ریشه‌دار است؟ گفت: ریشه‌ای دارد که ظاهرا به مقام معظم رهبری می‌رسد. قالیباف با حکم رهبری از کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ منع شده است؟
فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به پرسش مبنی براینکه اخباری که درباره منع برخی از گزینه‌های احتمالی از کاندیداتوری چقدر جدی و ریشه‌دار است؟ گفت: ریشه‌ای دارد که ظاهرا به مقام معظم رهبری می‌رسد.(ادامه)
جزئیات اعزام زائران ایرانی به حج عمره
باشگاه خبرنگاران جوان : رئیس سازمان حج و زیارت درباره جزئیات اعزام زائران ایرانی به حج عمره توضیحاتی داد.(ادامه)
تصاویر/ سامرا در روز شهادت امام حسن عسکری(ع)
بسیاری از عاشقان اهل بیت (ع) از شهرهای دور و نزدیک با پای پیاده یا حتی سواره به سامرا و حرم شریفین عسکریین(ع) مشرف شدند و در مسیر موکب‌ها پذیرایی از زوار به ارائه خدمات می‌پردازند.(ادامه)
دکتر رامین خسروی دکتر لاریجانی بهترین گزینه برای ریاست جمهوری 1400(يادداشت)
دکتر رامین خسروی(ادامه)
ورود زائران خارجی به عتبات تا پایان محرم ممنوع شد
باشیوع روزافزون کرونا در عراق، مسؤولان این کشور ورود زائران خارجی به عتبات را تا پایان ماه محرم ممنوع کردند. عراقی‌ها هنوز درباره وضعیت اربعین تصمیم‌گیری نکرده‌اند.(ادامه)
اتاق اصناف ایران به نمایندگی از فعالان صنفی سراسر کشور به دلایل متعدد از جمله تخصص‌گرایی، تجربیات ارزنده، مدیریت جهادی،، از انتخاب جناب آقای دکتر حسین مدرس خیابانی به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت حمایت کرده ...

حمایت اتاق اصناف ایران از گزینه پیشنهادی وزارت صنعت
اتاق اصناف ایران به نمایندگی از فعالان صنفی سراسر کشور به دلایل متعدد از جمله تخصص‌گرایی، تجربیات ارزنده، مدیریت جهادی،، از انتخاب جناب آقای دکتر حسین مدرس خیابانی به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت حمایت کرده ... (ادامه)
اولین گروه زائران حج امسال وارد فرودگاه جده شدند +عکس
اولین گروه زائران حج تمتع سال جاری، وارد فرودگاه جده شده و قرار است پس از مُحرم شدن به مکه مکرمه مشرف شوند.(ادامه)
عکس/ حرم پدر در عزای پسر
همزمان با ایام شهادت حضرت جواد الائمه(علیه‌السلام) حرم مطهر رضوی به نشانه عزا سیاه‌پوش شد و زائران برای تسلیت شهادت آن حضرت، به حرم پدر بزرگوارشان حضرت رضا(علیه‌السلام) به مشرف می‌شوند.(ادامه)
ورود زائر به کاظمین از امروز ممنوع شد
در آستانه شهادت امام جواد (ع)، ورود زائر به کاظمین ممنوع شد و متولیان حرم با توجه به عدم امکان تشرف زائران سایر شهر‌ها به حرم امامین جوادین (ع)، اقدام به ثبت‌نام زیارت نیابتی کردند.(ادامه)
روایتی از حضور سردار سلیمانی در داخل ضریح امام رضا (ع)
بنیاد مکتب حاج قاسم، روایتی از ماجرای حضور شهید حاج قاسم سلیمانی در داخل ضریح مطهر امام رضا (ع) به منظور غبارروبی را منتشر کرد.(ادامه)
دادستان نظامی استان تهران در دیدار با جمعی از خانواده‌های شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی و تعدادی از وکلای آنان به بیان جزییاتی از این پرونده پرداخت. 

سامانه بدون اخذ اجازه، به هواپیما شلیک کرد / ۲۶ ثانیه فاصله شلیک‌های اول و دوم بوده، ولی در این فاصله زمانی هم، کاربر برای شلیک دوم از شبکه کسب مجوز نمی‌کند / تا این لحظه دلیلی بر هک سایبری و الکترونیکی بدست نیامده / در حال حاضر ۳ نفر در بازداشت به سر می‌برند / اگر حمله هوایی دشمن به کشور قطعی باشد باید فرمان توقف پرواز‌ها صادر شود (خبر)
دادستان نظامی استان تهران در دیدار با جمعی از خانواده‌های شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی و تعدادی از وکلای آنان به بیان جزییاتی از این پرونده پرداخت. (ادامه)
زائران ایرانی امسال به حج تمتع مشرف نمی‌شوند
سفر به حج تمتع سال جاری به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا توسط سعودی‌ها به صورت محدود برگزار می‌شود و تنها مردم این کشور امکان ادای فریضه حج را دارند. (ادامه)
اولین عکس از قبر رومینا اشرفی دختر ۱۴ ساله تالشی
رومینا اشرفی که توسط پدرش و با داس به قتل رسیده است در قبرستانی دفن شده است که مشرف به خانه شان است. شاید مادر باور نداشت که روزی وقتی از پنجره خانه اش بیرون خیره می‌شود روی تپه‌ای در نزدیکی شان دختر شیرین زبانش را می‌بیند که برای همیشه آرمیده باشد.(ادامه)
عزرائیل را چگونه می‌بینیم؟
(ادامه)
آیت الله سید جعفر کریمی دیوکلایی، مسئول شورای استفتائات رهبری عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ظهر امروز در ۹۰ سالگی در قم درگذشت. آیت الله سید جعفر‌ کریمی مازندرانی دعوت حق را لبیک گفت + زندگینامه
آیت الله سید جعفر کریمی دیوکلایی، مسئول شورای استفتائات رهبری عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ظهر امروز در ۹۰ سالگی در قم درگذشت.(ادامه)
عکس/ طبیعت بکر روستای پامنار
روستای پامنار در فاصله ۴۰ کیلومتری شهر دزفول قرار دارد. روستا در میان دامنه کوههای زاگرس قرار گرفته و مشرف به دریاچه سد دز (دریاچه شهیون) می‌باشد.(ادامه)
توزیع غذای نذری تا اطلاع ثانوی در بقاع متبرکه مازندران ممنوع است
مسؤول روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: نظر به توصیه‌های اکید بهداشتی در شرایط کنونی و ضرورت پیشگیری مناسب از خطر ابتلا به بیماری و به منظور صیانت از سلامت آحاد جامعه، تا اطلاع ثانوی و اعلام رفع خطر توزیع هرگونه غذای نذری در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران ممنوع اعلام می‌شود.(ادامه)
آغاز اعزام زمینی به کربلا از مازندران
مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: سفرهای زمینی به عتبات عالیات از روز گذشته در مازندران از سر گرفته شد و یک گروه زمینی به این سفر معنوی مشرف شدند.(ادامه)
شمال نیوز : هم‌زمان با تشییع پیکر پاک فرزند کرمان حاج قاسم سلیمانی هزاران نفر اشک‌ریزان به خیابان‌ها آمده‌اند و فرزندان خود را به‌عنوان سربازان فرمانده مقابل سردار به‌صف کرده‌اند..... حماسه ابراز وفاداری کرمانی ها به حاج قاسم و همرزمانش/ سرلشکر سلامی: آمریکا بخواهد پاسخ دهد، آنجایی که به آن عشق می ورزند را به آتش می‌کشیم/ مراسم تدفین پیکر شهدای مقاومت به تعویق افتاد/ آخرین آمار از شهدای حادثه کرمان +عکس
شمال نیوز : هم‌زمان با تشییع پیکر پاک فرزند کرمان حاج قاسم سلیمانی هزاران نفر اشک‌ریزان به خیابان‌ها آمده‌اند و فرزندان خود را به‌عنوان سربازان فرمانده مقابل سردار به‌صف کرده‌اند.....(ادامه)
چند تصویر دیده نشده از رهبر انقلاب در سوریه
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جریان این سفر که در پانزدهم شهریور ۱۳۶۳ صورت گرفت به زیارت حرم و بارگاه حضرت زینب کبری سلام‌الله علی‌ها در زینبیه دمشق نیز مشرف شدند. (ادامه)
پرهیز از ثبت‌نام عتبات و عالیات از طریق مراکز غیر از کاروان‌های زیارتی
مدیرکل حج و زیارت مازندران با هشدار نسبت به ثبت‌نام جهت اعزام به مراکز زیارتی غیر از کاروان‌های حج و زیارت گفت: زائرانی در سطح استان داریم که با وجود اینکه هزینه سفر را پرداخت کردند حسرت این سفر به دل‌شان مانده و هنوز مشرف نشدند.(ادامه)
یلدای انتظار(يادداشت)
(ادامه)
اعزام‌های حج عمره از سر گرفته می شود
معاون سازمان حج و زیارت با بیان اینکه ۶ میلیون نفر در نوبت حج عمره هستند، گفت: اعزام‌های حج عمره به زودی آغاز می‌شوند.(ادامه)
زمان اعزام سفرهای زمینی به عتبات اعلام شد
سازمان حج و زیارت پس از یک دوره توقف، اعزام زائران عتبات را به صورت زمینی از ۱۰ آذرماه از دو استان تهران و زنجان آغاز می‌کند.(ادامه)
زمان آغاز پرواز مجدد به کربلا اعلام شد
اعزام کاروان‌های زیارتی به عتبات پس از یک ماه وقفه از بامداد امروز 3 آذرماه از سوی سازمان حج و زیارت آغاز شد. در این دوره تمام کاروان‌ها به صورت هوایی به عتبات مشرف می‌شوند.(ادامه)
شمال نیوز: یک بانوی ارمنی با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران به دین مبین اسلام مشرف شد. تشرف بانوی ارمنی به دین مبین اسلام
شمال نیوز: یک بانوی ارمنی با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران به دین مبین اسلام مشرف شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.159 seconds.