.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
قرن نو نوشت: عزت الله ضرغامی در ادامه تلاش هایش برای چهره سازی تلاش کرده است در این روزهای عجین شده با اعتراضات خط و ربط خود از دولت رئیسی را جدا کرده و نقش یک مخالف رویکرد گشت ارشاد و امر به معروف را ایفا کند. حذف ضرغامی کلید خورد؟
قرن نو نوشت: عزت الله ضرغامی در ادامه تلاش هایش برای چهره سازی تلاش کرده است در این روزهای عجین شده با اعتراضات خط و ربط خود از دولت رئیسی را جدا کرده و نقش یک مخالف رویکرد گشت ارشاد و امر به معروف را ایفا کند.(ادامه)
تصاویر / ماشین بدترکیب ۴۵۰ میلیون تومانی جدید چینی بازار ایران!
گجت نیوز به بررسی مشخصات فنی ماشین چینی راین ۳ پرداخته که با قیمتی معادل ۲۰۷ و ساندروی کم کارکرد به بازار می آید. چه کسی ۴۵۰ میلیون برای این ماشین پول می دهد؟(ادامه)
اعضای دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر انقلاب منصوب شدند. ترکیبی که نسبت به دوره قبلی مجمع، ۸ خروجی و ۵ ورودی داشته است. جنتی، روحانی و ناطق نیستند/ چه کسانی در مجمع تشخیص تغییر کردند؟
اعضای دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر انقلاب منصوب شدند. ترکیبی که نسبت به دوره قبلی مجمع، ۸ خروجی و ۵ ورودی داشته است.(ادامه)
شمال نیوز : در این وضعیت اقتصادی نباید با وضع قوانین ناعادلانه به مردم هزینه‌ اضافی تحمیل کرد. با مصوبه جدید، کنکور هم‌‌چنان درصد قابل توجهی از پذیرش را بر عهده دارد و خرید کتاب‌های تستی و خدمات آموزشی برای کنکور ادامه‌ خواهد یافت.

داوطلبان کنکور موش آزمایشگاهی نیستند
شمال نیوز : در این وضعیت اقتصادی نباید با وضع قوانین ناعادلانه به مردم هزینه‌ اضافی تحمیل کرد. با مصوبه جدید، کنکور هم‌‌چنان درصد قابل توجهی از پذیرش را بر عهده دارد و خرید کتاب‌های تستی و خدمات آموزشی برای کنکور ادامه‌ خواهد یافت. (ادامه)
تالار مرکزی ساری پس از ۱۵ سال از زمان آغاز به‌کار با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح و به بهر‌ه‌برداری رسید / طی سال‌های اخیر بارها از سوی مسؤولان تاریخ‌های مختلفی برای بهره‌برداری از این مجتمع فرهنگی اعلام شد ....(خبر)
(ادامه)
مهدی تاج که با حاشیه‌های فراوان توانست خود را به مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال برساند با کسب اکثریت آرای اعضای مجمع به عنوان رئیس دو سال آینده این فدراسیون انتخاب شد. مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال شد
مهدی تاج که با حاشیه‌های فراوان توانست خود را به مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال برساند با کسب اکثریت آرای اعضای مجمع به عنوان رئیس دو سال آینده این فدراسیون انتخاب شد.(ادامه)
منابع مطلع خبر می‌دهند فعل و انفعالات گروه‌ها و چهره‌های سیاسی برای تصاحب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شکل محسوسی افزایش یافته و دامنه آن به شهرداری و شورای شهر تهران کشیده تا جایی که علیرضا زاکانی هم به جمع کاندیداهای این وزارتخانه پیوسته است. زاکانی هم به جمع کاندیداهای وزارت کار پیوست
منابع مطلع خبر می‌دهند فعل و انفعالات گروه‌ها و چهره‌های سیاسی برای تصاحب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شکل محسوسی افزایش یافته و دامنه آن به شهرداری و شورای شهر تهران کشیده تا جایی که علیرضا زاکانی هم به جمع کاندیداهای این وزارتخانه پیوسته است.(ادامه)
سوابق ۷ نفر برای تصدی وزارت کار بررسی شده که زاهدی وفا سرپرست فعلی، ضعیف ترین گزینه در بین آنها محسوب می شود. ۷ نامزد برای یک صندلی وزارت / قوی ترین و ضعیف ترین گزینه های تصدی وزارت کار کدامند؟
سوابق ۷ نفر برای تصدی وزارت کار بررسی شده که زاهدی وفا سرپرست فعلی، ضعیف ترین گزینه در بین آنها محسوب می شود.(ادامه)
در جلسه امروز اعضای کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال تایید صلاحیت سه نامزد ریاست قطعی شد و به فیفا و ای اف سی اعلام گردید.

اسامی نهایی کاندیدهای ریاست فدراسیون فوتبال مشخص شد/ تاج تایید صلاحیت شد
در جلسه امروز اعضای کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال تایید صلاحیت سه نامزد ریاست قطعی شد و به فیفا و ای اف سی اعلام گردید. (ادامه)
صحن شورای اسلامی شهر ساری برای دومین بار در سه هفته اخیر محل برگزاری جلسه استیضاح شهردار مرکز استان شد؛ جلسه‌ای پرتنش و پرحاشیه همراه با مشاجره‌های تند لفظی که خروجی آن مانند استیضاح شهردار در ۲۱ تیر، مخالفت ۶ عضو با برکناری جواد طالبی بود. استیضاح شهردار ساری بازهم شکست خورد/ تنش در جلسه استیضاح + فیلم
صحن شورای اسلامی شهر ساری برای دومین بار در سه هفته اخیر محل برگزاری جلسه استیضاح شهردار مرکز استان شد؛ جلسه‌ای پرتنش و پرحاشیه همراه با مشاجره‌های تند لفظی که خروجی آن مانند استیضاح شهردار در ۲۱ تیر، مخالفت ۶ عضو با برکناری جواد طالبی بود.(ادامه)
رئیسی در ۱۲ تنفیذ گذشته چه مقامی داشت؟
یک سال از روزی که رهبر انقلاب اسلامی حکم ریاست جمهوری آیت الله سید ابراهیم رئیسی را تنفیذ کردند، می‌گذرد. تنفیذی که در تاریخ ۴۳ ساله جمهوری اسلامی، ۱۳ بار انجام شده و ۸ نفر را بر صندلی ریاست جمهوری اسلامی ایران نشانده است.(ادامه)
واکنش فدراسیون فوتبال به خبر استعفای مهدوی‌کیا
فدراسیون فوتبال ایران نسبت به خبر استعفای مهدی مهدوی کیا واکنش نشان داد.(ادامه)
شمار سالن های سینمای حوزه هنری به ۲۳۰ واحد می رسد
رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری گفت: شمار سالن های سینمای وابسته به حوزه هنری تا پایان نیمه اول امسال به ۲۳۰ سالن خواهد رسید.(ادامه)
انتقاد وزیربهداشت از بی‌توجهی در استفاده از ماسک در هواپیما و وسایل نقلیه عمومی
وزیر بهداشت با انتقاد از کمتر شدن جدیت مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: مردم به زدن ماسک مخصوصا در محیط‌های بسته و وسایل حمل و نقل عمومی و هواپیما بی‌توجه شده اند.(ادامه)
عوارض پشت میز نشینی
بی تحرکی و پشت میز نشینی طولانی مدت برای اغلب افراد یک فاکتور خطرزای بسیار جدی است و در طولانی مدت می تواند حتی زندگی فرد را با خطر مواجه سازد.(ادامه)
علی دایی پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید که با وزیر ورزش و جوانان در مسیر به کیش هم‌سفر بوده و پیش از مراسم با هم خوش‌بش داشته‌اند. وی افزود: در پرواز به کیش صندلی‌ وزیر نزدیک به صندلی من بود. متاسفانه برخی با مطرح کردن این حرف و حدیث ها می‌خواهند موضوعات را لوث کنند. واکنش علی دایی به ویدیوی دیدارش با وزیر ورزش
علی دایی پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید که با وزیر ورزش و جوانان در مسیر به کیش هم‌سفر بوده و پیش از مراسم با هم خوش‌بش داشته‌اند. وی افزود: در پرواز به کیش صندلی‌ وزیر نزدیک به صندلی من بود. متاسفانه برخی با مطرح کردن این حرف و حدیث ها می‌خواهند موضوعات را لوث کنند.(ادامه)
رئیس سازمان سنجش آموزش تاکید کرد:
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ظرفیت پذیرش دانشجویان در برخی رشته‌ها بالاست و داوطلبان ریاضی مطمئن باشند که ۱۰۰ درصد در دانشگاه‌ها پذیرفته خواهد شد.(ادامه)
استیضاح شهردار ساری که هفته گذشته توسط سه عضو شورای شهر کلید خورده بود، با ترک جلسه استیضاح توسط همان سه عضو منتقد شهردار ناکام ماند و در نهایت با قهر طراحان استیضاح شهردار ساری/ طالبی در طبقه هفتم عمارت ماند
استیضاح شهردار ساری که هفته گذشته توسط سه عضو شورای شهر کلید خورده بود، با ترک جلسه استیضاح توسط همان سه عضو منتقد شهردار ناکام ماند و در نهایت با(ادامه)
 این روزها گمانه‌زنی‌ها حول محور تغییر و تحولات در ترکیب اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌چرخد.

زمزمه حذف محمود احمدی‌نژاد از مجمع تشخیص / چه کسانی از دور میز مجمع بلند می‌شوند؟
این روزها گمانه‌زنی‌ها حول محور تغییر و تحولات در ترکیب اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌چرخد. (ادامه)
واقعیت ماجرا این است که برخی که در مراکز تصمیم گیری وجود دارند با هنر مشکل دارند. برای این عده نیز تفاوتی نمی‌کند که چه کسی رئیس‌جمهور باشد. برای این عده تفاوتی بین خاتمی، احمدی نژاد، روحانی و رئیسی وجود ندارد ....(خبر)
(ادامه)
زمان آغاز ثبت‌نام ریاست فدراسیون فوتبال
ثبت‌نام برای ریاست فدراسیون فوتبال از روز سه شنبه ۱۴ تیر آغاز می‌شود تا پس از طی شدن پروسه و روند اداری، این فدراسیون در شهریور ماه رئیس جدید خود را بشناسد.(ادامه)
شمال نیوز : همسر هوشنگ گفت: چند ساعت قبل مردی تماس گرفت و گفت همسرم در بیمارستان قائم شهر بستری است و برای درمان نیاز به سه میلیون تومان پول دارد ماجرای عجیب گروگان‌گیری در استان مازندران چه بود ؟
شمال نیوز : همسر هوشنگ گفت: چند ساعت قبل مردی تماس گرفت و گفت همسرم در بیمارستان قائم شهر بستری است و برای درمان نیاز به سه میلیون تومان پول دارد(ادامه)
چمن نساجی کی سبز می شود؟
با پایان عملیات خاکریزی در ورزشگاه وطنی قائم شهر ، بذرپاشی چمن نیز تا نیمه خرداد انجام خواهد شد.(ادامه)
این نمایند مجلس گفت: من این احساس را ندارم که افراد و بزرگوارانی چون آقای نادران یا آقای آقاتهرانی تهدیدی برای ریاست آقای قالیباف باشند و به نظرم او با یک رای بالایی مجددا ریاست مجلس را برای بار سوم در اختیار خواهد گرفت.

خیز دو رقیب اصولگرا برای نشستن روی صندلی ریاست قالیباف / رشیدی کوچی : تلاش‌مان را می کنیم آقاتهرانی رئیس نشود
این نمایند مجلس گفت: من این احساس را ندارم که افراد و بزرگوارانی چون آقای نادران یا آقای آقاتهرانی تهدیدی برای ریاست آقای قالیباف باشند و به نظرم او با یک رای بالایی مجددا ریاست مجلس را برای بار سوم در اختیار خواهد گرفت. (ادامه)
به نظر می‌رسد محمدباقر قالیباف رییس مجلس یازدهم در دو سال قبلی، اصلی‌ترین کاندیدای ریاست مجلس در سال پیش رو است. از الیاس نادران و مصطفی میرسلیم نمایندگان تهران و فریدون عباسی نماینده کازرون به عنوان دیگر حریاست مجلس نام برده می‌شود. صف آرایی برای تکیه بر صندلی هیات رییسه سال سوم بهارستان یازدهم
به نظر می‌رسد محمدباقر قالیباف رییس مجلس یازدهم در دو سال قبلی، اصلی‌ترین کاندیدای ریاست مجلس در سال پیش رو است. از الیاس نادران و مصطفی میرسلیم نمایندگان تهران و فریدون عباسی نماینده کازرون به عنوان دیگر حریاست مجلس نام برده می‌شود.(ادامه)
از هر نماینده‌ای در راهروهای مجلس درباره کاندیداهای انتخابات هیئت رئیسه برای سومین سال مجلس یازدهم سؤال می‌شود، سریعاً با جمله هایی مانند «هنوز مشخص نیست» یا «باید ببینیم چه می‌شود» و «منتظر تصمیم فراکسیون هستیم» یا «قالیباف رئیس مجلس باقی ... نام چه‌کسانی برای انتخابات هیئت رئیسه مجلس مطرح است؟
از هر نماینده‌ای در راهروهای مجلس درباره کاندیداهای انتخابات هیئت رئیسه برای سومین سال مجلس یازدهم سؤال می‌شود، سریعاً با جمله هایی مانند «هنوز مشخص نیست» یا «باید ببینیم چه می‌شود» و «منتظر تصمیم فراکسیون هستیم» یا «قالیباف رئیس مجلس باقی ...(ادامه)
شمال نیوز : اوایل خرداد، انتخابات هیئت رئیسه مجلس یازدهم در اجلاسیه سوم برگزار خواهد شد و تاکنون چند نماینده برای رقابت در این انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند / در این جلسه قرار است گزینه‌های این فراکسیون برای پست‌های هیئت رئیسه مجلس مشخص شوند و .... آرایش مجلس در آستانه انتخابات هیئت رئیسه چگونه است؟
شمال نیوز : اوایل خرداد، انتخابات هیئت رئیسه مجلس یازدهم در اجلاسیه سوم برگزار خواهد شد و تاکنون چند نماینده برای رقابت در این انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند / در این جلسه قرار است گزینه‌های این فراکسیون برای پست‌های هیئت رئیسه مجلس مشخص شوند و ....(ادامه)
رونالدو بر خلاف اغلب موارد این بار خودش رانندگی نکرده و پشت سر راننده و روی صندلی عقب نشسته بود. (تصویر) اولین تصویر از رونالدو بعد از فوت فرزندش
رونالدو بر خلاف اغلب موارد این بار خودش رانندگی نکرده و پشت سر راننده و روی صندلی عقب نشسته بود.(ادامه)
شمال نیوز: همواره رفتارهای چهره های شاخص و افرادی که روزگاری مسئولیتی را بر عهده داشتند و اکنون کنار گود نشسته اند همواره مورد توجه مردم و زیرذره بین افکار عمومی قرار دارد .

آقای شاعری؛ به کجا چنین شتابان ؟!
شمال نیوز: همواره رفتارهای چهره های شاخص و افرادی که روزگاری مسئولیتی را بر عهده داشتند و اکنون کنار گود نشسته اند همواره مورد توجه مردم و زیرذره بین افکار عمومی قرار دارد . (ادامه)
وزیر صمت گفت: در صنعت خودرو ۲ مافیا وجود دارد که با واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا بخش عمده‌ای از مافیا حل و فصل می‌شود. / ما به دنبال آن هستیم تا ۲۵ درصد سهام ایران خودرو و ۴۰ درصد سهام سایپا که در حقیقت خودسهامداری است واگذار شود....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.