.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
گاهی اوقات در دادگاه خانواده با پرونده‌های عجیبی مواجه می‌شویم که دلایل درخواست طلاق از سوی زوجین حتی برای قضات با سابقه هم قابل باور نیست. «طلاق» به خاطر قرمه‌سبزی
گاهی اوقات در دادگاه خانواده با پرونده‌های عجیبی مواجه می‌شویم که دلایل درخواست طلاق از سوی زوجین حتی برای قضات با سابقه هم قابل باور نیست.(ادامه)
رئیس قوه قضائیه در نخستین برنامه سفر استانی به اردبیل ‌به مناسبت روز دانشجو به دید‌ار دانشجویان در دانشگاه محقق اردبیلی رفت. آیا پای وزیر معزول در فساد واردات نهاده‌های دامی گیر است؟
رئیس قوه قضائیه در نخستین برنامه سفر استانی به اردبیل ‌به مناسبت روز دانشجو به دید‌ار دانشجویان در دانشگاه محقق اردبیلی رفت.(ادامه)
احمدی‌نژاد می‌خواهد خود را متفاوت از جریان حاکم بر جمهوری اسلامی نشان دهد چراکه این توهم را دارد که نظام جمهوری اسلامی ماندگار نیست. احمدی نژاد محصول صادق محصولی است و او مجلس را نهادی معطل در کشور ارزیابی می‌کند
احمدی‌نژاد می‌خواهد خود را متفاوت از جریان حاکم بر جمهوری اسلامی نشان دهد چراکه این توهم را دارد که نظام جمهوری اسلامی ماندگار نیست.(ادامه)
کوروش غفاری چراتی روزنامه نگار مازندران و آفتی بنام روزمرگی مدیران !(يادداشت)
کوروش غفاری چراتی روزنامه نگار(ادامه)
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: بیماری پارکینسون در دسته بیماری‌های صعب‌العلاج و تحت پوشش بیمه‌ها قرار گرفت. بیماری «پارکینسون» تحت پوشش بیمه قرار گرفت
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: بیماری پارکینسون در دسته بیماری‌های صعب‌العلاج و تحت پوشش بیمه‌ها قرار گرفت.(ادامه)
بازیکنان پرسپولیس طی نامه‌ای انتقاداتی به عملکرد مدیریت باشگاه مطرح کردند. نامه تند بازیکنان پرسپولیس به مدیریت باشگاه
بازیکنان پرسپولیس طی نامه‌ای انتقاداتی به عملکرد مدیریت باشگاه مطرح کردند.(ادامه)
زن جوان که به خاطر استشمام بوی عطر زنانه روی لباس همسرش به وی شک کرده بود وقتی به دادگاه خانواده رفت با حقیقت تلخی روبه‌رو شد. عطر زنانه زندگی زوج جوان را نابود کرد
زن جوان که به خاطر استشمام بوی عطر زنانه روی لباس همسرش به وی شک کرده بود وقتی به دادگاه خانواده رفت با حقیقت تلخی روبه‌رو شد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در واکنش به ویدئوی منتشر شده از جلسه‌ای در دفتر او در فضای مجازی، با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام ضمن عذرخواهی از مردم به ارائه توضیحاتی در این زمینه پرداخت. توضیحات نماینده مجلس درمورد رفتارش با مردم: خسته بودم؛ هوا گرم بود و صبحانه هم نخورده بودم
شمال نیوز : رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در واکنش به ویدئوی منتشر شده از جلسه‌ای در دفتر او در فضای مجازی، با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام ضمن عذرخواهی از مردم به ارائه توضیحاتی در این زمینه پرداخت.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر آموزش و پرورش معتقد است مطابق آمار ما، بعد از اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی کلاس خالی از معلم در کشور نداریم و اگر جایی هست پیگیری می‌کنیم. کسری ۲۰۰ هزار معلم / برخی به خاطر رتبه‌بندی و حقوق بازنشستگی ۲ سال ماندند و بعد رفتند
شمال نیوز : وزیر آموزش و پرورش معتقد است مطابق آمار ما، بعد از اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی کلاس خالی از معلم در کشور نداریم و اگر جایی هست پیگیری می‌کنیم.(ادامه)
علیرضا منادی سفیدان که نام خود را نماینده «مردم» گذاشته، جلوی معلمی که گویا به عنوان نماینده معلمان خوزستان به نزد او رفته تا مشکلات این قشر را مطرح کند، هرکاری که نشانه بی احترامی باشد، را انجام می دهد؛ از تمز کردن دندان هایش با دست گرفته تا تکان دادن صندلی به چپ و راست و خوردن آجیل و تنقلات. چرا هیچ نماینده ای نسبت به رفتار تحقیرآمیز همکارش موضع نمی گیرد؟!
علیرضا منادی سفیدان که نام خود را نماینده «مردم» گذاشته، جلوی معلمی که گویا به عنوان نماینده معلمان خوزستان به نزد او رفته تا مشکلات این قشر را مطرح کند، هرکاری که نشانه بی احترامی باشد، را انجام می دهد؛ از تمز کردن دندان هایش با دست گرفته تا تکان دادن صندلی به چپ و راست و خوردن آجیل و تنقلات.(ادامه)
رفتار متفرعنانه، زشت یکی از نمایندگان در مواجهه با معلمانی که برای درد و دل و بیان مشکلات خود به او مراجعه کرده بودند، نشانگر نگاه بالا به پایین این فرد به کسانی است که جایگاه امروزش و حضور در خانه ملت را مدیون آنهاست.

خادم ملت یا ارباب مردم؟!(يادداشت)
رفتار متفرعنانه، زشت یکی از نمایندگان در مواجهه با معلمانی که برای درد و دل و بیان مشکلات خود به او مراجعه کرده بودند، نشانگر نگاه بالا به پایین این فرد به کسانی است که جایگاه امروزش و حضور در خانه ملت را مدیون آنهاست. (ادامه)
فضاحت دوباره هنرپیشه‌های فراری از کشور
(ادامه)
شمال نیوز : لغو مراسم معارفه مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران که قرار بود ظهر امروز ( یکشنبه ) با حضور معاون وزیر برگزار شود ، نشان داد که عزت الله ضرغامی  مانند وزیر جهاد کشاورزی بر روی گزینه خود پایفشاری نکرده و صحنه را به نفع حسینی پور خالی کرد .

لغو مراسم معارفه مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران / بازهم استاندار مخالفت است !
شمال نیوز : لغو مراسم معارفه مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران که قرار بود ظهر امروز ( یکشنبه ) با حضور معاون وزیر برگزار شود ، نشان داد که عزت الله ضرغامی مانند وزیر جهاد کشاورزی بر روی گزینه خود پایفشاری نکرده و صحنه را به نفع حسینی پور خالی کرد . (ادامه)
نتایج نهایی کنکور سال ۱۴۰۲ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت. نتایج نهایی کنکور اعلام شد
نتایج نهایی کنکور سال ۱۴۰۲ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.(ادامه)
تغییر رمز گوشی و سایر رفتار‌های شوهر باعث شده همسرش به او بدبین شود و برای طلاق راهی دادگاه شود. تغییر رمز گوشی زوج جوان را به دادگاه کشاند
تغییر رمز گوشی و سایر رفتار‌های شوهر باعث شده همسرش به او بدبین شود و برای طلاق راهی دادگاه شود.(ادامه)
قیمت محصولات جدید سایپا اعلام شد
تعدادی از این خودروها هنوز به مرحله عرضه و قیمت‌گذاری نرسیده‌اند ، اما تاکنون 5 مورد در سامانه یکپارچه فروش خودرو عرضه شده‌اند. قیمت خودروهای جدید هنگام عرضه اعلام نشده بود و اکنون شورای رقابت پس از چند ماه از زمان عرضه آن‌ها، قیمت پایه را اعلام کرده است.(ادامه)
نتایج نهایی کنکور سال ۱۴۰۲، در هفته پیش رو بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد. نتایج نهایی کنکور هفته پیش رو اعلام می‌شود
نتایج نهایی کنکور سال ۱۴۰۲، در هفته پیش رو بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.(ادامه)
سایت عبری زبان واللا سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل را یک سخنرانی خسته کننده در سالنی خالی توصیف کرد. سخنرانی خسته‌کننده نتانیاهو برای صندلی‌های خالی سازمان ملل!
سایت عبری زبان واللا سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل را یک سخنرانی خسته کننده در سالنی خالی توصیف کرد.(ادامه)
براندازانی که برانداخته شدند!
(ادامه)

طی روزهای گذشته تصاویری محدود از نیسان پث فایندر 2024 در کشور چین منتشر شد که تغییرات مهمی را در مدل 2024 بازار چین پث فایندر نشان می دهد. این شاسی بلند چینی فقط برای چینی ها است! (+عکس)
طی روزهای گذشته تصاویری محدود از نیسان پث فایندر 2024 در کشور چین منتشر شد که تغییرات مهمی را در مدل 2024 بازار چین پث فایندر نشان می دهد.(ادامه)
فرمانده انتظامی استان تهران گفت: راننده تاکسی اینترنتی که با نوشتن متنی بر روی داشبورد و صندلی عقب خودرو کشف حجاب را در خودروی خود تبلیغ کرده بود توسط پلیس امنیت عمومی دستگیر شد. راننده مبلغ کشف حجاب دستگیر شد
فرمانده انتظامی استان تهران گفت: راننده تاکسی اینترنتی که با نوشتن متنی بر روی داشبورد و صندلی عقب خودرو کشف حجاب را در خودروی خود تبلیغ کرده بود توسط پلیس امنیت عمومی دستگیر شد.(ادامه)
۸ سال عقب‌ماندگی، ترک فعل و سوءمدیریت با ۲ سال کار و تلاش بی‌وقفه قابل جبران نیست، اما برآیند کلی دولت سیزدهم در این ۲ سال به ما می‌گوید سید ابراهیم رئیسی هم تدبیر داشت و هم امید را به مردم بازگرداند. رئیسی دیوار کشید؟!
۸ سال عقب‌ماندگی، ترک فعل و سوءمدیریت با ۲ سال کار و تلاش بی‌وقفه قابل جبران نیست، اما برآیند کلی دولت سیزدهم در این ۲ سال به ما می‌گوید سید ابراهیم رئیسی هم تدبیر داشت و هم امید را به مردم بازگرداند.(ادامه)
شرکت سایپا در سکوت خبری از خودروی شاهین پلاس رونمایی کرد. رونمایی سایپا از یک خودروی جدید در سکوت خبری + عکس
شرکت سایپا در سکوت خبری از خودروی شاهین پلاس رونمایی کرد.(ادامه)
رئیس جمهور سابق آمریکا با بیان اینکه «جو بایدن» از هر نظر بسیار ضعیف است، گفت که او به‌دلیل بی‌کفایتی، نمی‌تواند به بحران اوکراین خاتمه دهد. ترامپ: بایدن تا انتخابات ۲۰۲۴ زنده نمی‌ماند
رئیس جمهور سابق آمریکا با بیان اینکه «جو بایدن» از هر نظر بسیار ضعیف است، گفت که او به‌دلیل بی‌کفایتی، نمی‌تواند به بحران اوکراین خاتمه دهد.(ادامه)
معمولا در فاصله چند ماه مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی، تیم‌های انتخاباتی در تهران و مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها، رفته رفته آرایش انتخاباتی به خود می‌گیرند و با توجه به گزینه‌هایی که برای حضور ... از تحرکات جریان‌های سیاسی برای انتخابات مجلس؛ چه خبر؟!
معمولا در فاصله چند ماه مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی، تیم‌های انتخاباتی در تهران و مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها، رفته رفته آرایش انتخاباتی به خود می‌گیرند و با توجه به گزینه‌هایی که برای حضور ...(ادامه)
مدیرکل سابق ارشاد خوزستان گفت: خیلی‌ها مرا شهید راه کنسرت عنوان کرده‌اند...در راه هنر شهید نداده بودیم که چقدر خوب است ما را به عنوان شهید این راه بدانند! مدیرکل برکنار شده ارشاد: من شهید راه کنسرت هستم!
مدیرکل سابق ارشاد خوزستان گفت: خیلی‌ها مرا شهید راه کنسرت عنوان کرده‌اند...در راه هنر شهید نداده بودیم که چقدر خوب است ما را به عنوان شهید این راه بدانند!(ادامه)
۱۳۶ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی برای مدارس مازندران خریداری شده است مدارس استان نونوار شدند
۱۳۶ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی برای مدارس مازندران خریداری شده است(ادامه)
 بر اساس اطلاعات موثق، بیش از ۲۲۰ نفر از نمایندگان مجلس یازدهم در مرحله پیش‌ثبت نام انتخابات مجلس دوازدهم ثبت نام کرده‌اند که نام محمدباقر قالیباف رئیس فعلی مجلس نیز در بین نمایندگان ثبت‌نام کرده دیده می‌شود. ثبت نام بیش از ۲۲۰ نماینده فعلی برای انتخابات اسفند/ قالیباف هم ثبت نام کرد
بر اساس اطلاعات موثق، بیش از ۲۲۰ نفر از نمایندگان مجلس یازدهم در مرحله پیش‌ثبت نام انتخابات مجلس دوازدهم ثبت نام کرده‌اند که نام محمدباقر قالیباف رئیس فعلی مجلس نیز در بین نمایندگان ثبت‌نام کرده دیده می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : فرماندار ساری با اشاره به اینکه برای موفقیت باید از من سالاری به ماسالاری عبور کنیم، گفت: باید متولیان یاد بگیرند،یک بار هم شده برای میز و صندلی دست‌بوسی و آویزان کسی نشوند، محکم، جدی و قاطع در اجرای مسؤولیت ایفای نقش می‌کنیم. محکم، جدی و قاطع در اجرای مسؤولیت ایفای نقش می‌کنیم / اجازه ندادم هیچ فردی در انتخاب بخشداران و معاونانم دخالتی داشته باشد/ خبرنگاران مظهر ظلم‌ستیزی و حقیقت‌یابی هستند
شمال نیوز : فرماندار ساری با اشاره به اینکه برای موفقیت باید از من سالاری به ماسالاری عبور کنیم، گفت: باید متولیان یاد بگیرند،یک بار هم شده برای میز و صندلی دست‌بوسی و آویزان کسی نشوند، محکم، جدی و قاطع در اجرای مسؤولیت ایفای نقش می‌کنیم.(ادامه)
پسر جوان که در سودای رسیدن به دختر مورد علاقه‌اش به یک رمال مراجعه کرده بود، هرگز تصور نمی‌کرد نسخه زن رمال زندگی او را نابود کند. نسخه شوم زن رمال برای پسر عاشق
پسر جوان که در سودای رسیدن به دختر مورد علاقه‌اش به یک رمال مراجعه کرده بود، هرگز تصور نمی‌کرد نسخه زن رمال زندگی او را نابود کند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.18 seconds.