.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
معاون سازمان سنجش گفت: کنکور قطعاً در آخر هفته برگزار می‌شود و از نظر وسایل گرمایشی نیز با همه دستگاه‌ها هماهنگی‌های لازم انجام شده است. برگزاری کنکور در آخر هفته قطعی است
معاون سازمان سنجش گفت: کنکور قطعاً در آخر هفته برگزار می‌شود و از نظر وسایل گرمایشی نیز با همه دستگاه‌ها هماهنگی‌های لازم انجام شده است.(ادامه)
در میان اصولگرایانی که نامشان به عنوان کاندیدای احتمالی انتخابات 1404 نام برده می شود نام قالیباف و جلیلی را هم می توان دید. خیز قالیباف و لاریجانی به سمت پاستور 1404/ سعید جلیلی، رئیسی را دور می زند؟
در میان اصولگرایانی که نامشان به عنوان کاندیدای احتمالی انتخابات 1404 نام برده می شود نام قالیباف و جلیلی را هم می توان دید.(ادامه)
پیاده کردن دو مسافر به دلیل اضافه بار ۱۵۰ کیلوگرمی پرواز تهران - خرم‌آباد را به سر خط رسانه‌ها برد اما سوال این است که آیا راه حل دیگری برای رفع مشکل وجود نداشت؟ ابهام در موردپیاده کردن۲مسافر از هواپیما/راه حل دیگری وجود نداشت؟
پیاده کردن دو مسافر به دلیل اضافه بار ۱۵۰ کیلوگرمی پرواز تهران - خرم‌آباد را به سر خط رسانه‌ها برد اما سوال این است که آیا راه حل دیگری برای رفع مشکل وجود نداشت؟(ادامه)
نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۳ دی ماه) مجلس شورای اسلامی انتخاب رئیس دیوان محاسبات کشور در دستورکار قرار گرفت.

«دستغیب» رئیس دیوان محاسبات کشور شد
نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۳ دی ماه) مجلس شورای اسلامی انتخاب رئیس دیوان محاسبات کشور در دستورکار قرار گرفت. (ادامه)
آقای قاضی‌زاده! شهدا روی حجاب حساس بودند ولی همه‌ی حساسیت‌شان حجاب نبود... خوب است رئیس بنیاد شهید، افکار پوسیده و عقاید پلاسیده‌ی خود را به شهدا نسبت ندهد. حمله شدید فرزند شهید به رئیس بنیاد شهید کشور
آقای قاضی‌زاده! شهدا روی حجاب حساس بودند ولی همه‌ی حساسیت‌شان حجاب نبود... خوب است رئیس بنیاد شهید، افکار پوسیده و عقاید پلاسیده‌ی خود را به شهدا نسبت ندهد.(ادامه)
نمایشنامه «تباه» نوشته لین ناتیج و ترجمه سعید قاسمی از انتشارات مانیاهنر در ۱۸۳ صفحه منتشر شد. نمایشنامه «تباه» منتشر شد
نمایشنامه «تباه» نوشته لین ناتیج و ترجمه سعید قاسمی از انتشارات مانیاهنر در ۱۸۳ صفحه منتشر شد.(ادامه)
ببینید / لحظه افتادن مجری از روی صندلی در برنامه زنده تلویزیون
فیلمی از لحظه افتادن مجری صداوسیما از روی صندلی در برنامه زنده را مشاهده می کنید.(ادامه)
استفاده از مدیران تحمیلی، یکی از آفات بزرگ و از دلایل عدم حرکت روان چرخ‌های ورزش مستعد ایران به سمت تحول و پیشرفت است. علاوه‌بر این‌، وجود این مدیران‌، دلیل درصد عمده‌ای از معضلات فنی و خاصه فرهنگی و اخلاقی در ورزش است. مدیران رانتی، بلای جان ورزش کشور(يادداشت)
استفاده از مدیران تحمیلی، یکی از آفات بزرگ و از دلایل عدم حرکت روان چرخ‌های ورزش مستعد ایران به سمت تحول و پیشرفت است. علاوه‌بر این‌، وجود این مدیران‌، دلیل درصد عمده‌ای از معضلات فنی و خاصه فرهنگی و اخلاقی در ورزش است.(ادامه)
کوییک پلاس چه آپشنی دارد؟
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: برخی از آپشن‌های خودروی کوییک پلاس اتوماتیک شامل مولتی مدیا، کی لِس، استارت دکمه‌ای است.(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۸۷ رأی موافق به مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی اعتماد کردند. مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی شد +جزئیات آرا
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۸۷ رأی موافق به مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی اعتماد کردند.(ادامه)
هنگامی که به عنوان یک رئیس، اعتماد تیم خود را شکستید، بازگرداندن آن دشوار است. این جمله‌ها نشان می‌دهند مدیر نیستید(ديدگاه)
هنگامی که به عنوان یک رئیس، اعتماد تیم خود را شکستید، بازگرداندن آن دشوار است.(ادامه)
یک طرف ماجرا در محفلی خصوصی عنوان کرده که اگر او نبود طرف مقابل هرگز استعداد و توان ورود به عرصه سیاسی کشور را نداشت و این روزها باید مشغول پهن کردن بساط کتاب فروشی خود در خیابان انقلاب می‌بود. پشت پرده مخالفت‌ با ورود بذرپاش به کابینه رئیسی چیست؟ / اختلاف قدیمی که با عذرخواهی هم حل نشد!
یک طرف ماجرا در محفلی خصوصی عنوان کرده که اگر او نبود طرف مقابل هرگز استعداد و توان ورود به عرصه سیاسی کشور را نداشت و این روزها باید مشغول پهن کردن بساط کتاب فروشی خود در خیابان انقلاب می‌بود.(ادامه)
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: آقای رئیس جمهور روز یکشنبه آینده در نامه ای به مجلس گزینه‌ تصدی وزارت راه را معرفی می کنند تا تکلیف وزارتخانه راه و شهرسازی معلوم شود.

رونمایی از گزینه جدی تصدی وزارت راه و شهرسازی
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: آقای رئیس جمهور روز یکشنبه آینده در نامه ای به مجلس گزینه‌ تصدی وزارت راه را معرفی می کنند تا تکلیف وزارتخانه راه و شهرسازی معلوم شود. (ادامه)
یکی از عجیب‌ترین جنبه‌های این جام جهانی نزدیکی تمام ورزشگاه‌ها است که دلیل آن کوچک بودن قطر است. ۵ دلیل که قطر عجیب‌ترین جام جهانی تاریخ است!
یکی از عجیب‌ترین جنبه‌های این جام جهانی نزدیکی تمام ورزشگاه‌ها است که دلیل آن کوچک بودن قطر است.(ادامه)
فرماندار ساری با بیان اینکه از نردبان بی اخلاقی سیاسی نمی توان به سعادت، توسعه و عاقبت بخیری رسید، گفت: میز کارِ مدیر جهادی و مردمی میدان عمل است و تفکر جهادی و انقلابی عامل سازندگی، زایش، پویش و پایندگی نظام اسلامی است.

تجلیل از دو دانش آموز نخبه ساروی در جلسه شورای اداری شهرستان
فرماندار ساری با بیان اینکه از نردبان بی اخلاقی سیاسی نمی توان به سعادت، توسعه و عاقبت بخیری رسید، گفت: میز کارِ مدیر جهادی و مردمی میدان عمل است و تفکر جهادی و انقلابی عامل سازندگی، زایش، پویش و پایندگی نظام اسلامی است. (ادامه)
رستم قاسمی می‌رود یا می‌ماند؟
شایعه مجدد استعفای رستم قاسمی و عدم حضور او در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت، گمانه‌زنی‌ها برای خداحافظی قریب الوقوعش از وزارت راه و شهرسازی را تقویت کرده؛ هرچند هنوز هیچ خبر رسمی در این زمینه منتشر نشده است.(ادامه)
پیامک‌هایی که راز یک همدستی مجرمانه را فاش کرد
گوشی تلفن همراه جا مانده از سارقان، هویت سردسته باند و ماجرای اجیر کردن دو سارق را برملا کرد.(ادامه)
نسل پنجم تویوتا پریوس در اروپا به نمایش درآمد و بازارها در این قاره آماده پذیرای این مدل شدند. عکس | تویوتا از شاهکار خود رونمایی کرد
نسل پنجم تویوتا پریوس در اروپا به نمایش درآمد و بازارها در این قاره آماده پذیرای این مدل شدند.(ادامه)
در کنار مهرداد بذرپاش، نام افرادی مانند علی نیکزاد، سعید محمد، مسعود میرکاظمی و سیدمهدی هاشمی نیز مطرح شده است. رستم قاسمی می‌رود و بذرپاش جای او را می‌گیرد ؟
در کنار مهرداد بذرپاش، نام افرادی مانند علی نیکزاد، سعید محمد، مسعود میرکاظمی و سیدمهدی هاشمی نیز مطرح شده است.(ادامه)
دستگیری عامل آتش زدن واگن مترو در تهران
فردی با به آتش کشیدن صندلی یکی از واگن‌های متروی صادقیه قصد برهم زدن نظم و امنیت حاکم بر این شهر زیرزمینی را داشت(ادامه)
حسین انتظامی پس از هشت دوره از رد صلاحیت خود برای شرکت در انتخابات نمایندۀ مدیران مسئول در «هیات نظارت بر مطبوعات» خبر داد. حسین انتظامی رد صلاحیت شد
حسین انتظامی پس از هشت دوره از رد صلاحیت خود برای شرکت در انتخابات نمایندۀ مدیران مسئول در «هیات نظارت بر مطبوعات» خبر داد.(ادامه)
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد حل گردد. یک عذرخواهی صریح و بی‌تکلف با این مضمون که نیت ما پاک و خیر بود و می‌خواستیم فرزند زیباروی شما در این سرزمین پیچ و خم‌های زندگی را به خوبی و با سلامت طی کند، اما خطایی اتفاق افتاد و ما را ببخشید! و می‌شد ادامه دهند بیشتر از حد دخالت کردیم و خجالت زده‌ایم! آن مدیر می‌توانست استعفای نمایشی انجام دهد و مدیر بالادست هم برایش ارتقا در صندلی دیگر بدهد! روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد حل گردد. یک عذرخواهی صریح و بی‌تکلف با این مضمون که نیت ما پاک و خیر بود و می‌خواستیم فرزند زیباروی شما در این سرزمین پیچ و خم‌های زندگی را به خوبی و با سلامت طی کند، اما خطایی اتفاق افتاد و ما را ببخشید! و می‌شد ادامه دهند بیشتر از حد دخالت کردیم و خجالت زده‌ایم! آن مدیر می‌توانست استعفای نمایشی انجام دهد و مدیر بالادست هم برایش ارتقا در صندلی دیگر بدهد!(ادامه)
 عادل عالیشان در حالی امروز شنبه چهاردهم آبان ماه با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در آیینی در ساری حکم سرپرستی اداره کلی این وزارتخانه در مازندران را دریافت کرد که روند برگزاری این مراسم با حاشیه‌هایی همراه بود.

حاشیه‌های آیین معارفه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران
عادل عالیشان در حالی امروز شنبه چهاردهم آبان ماه با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در آیینی در ساری حکم سرپرستی اداره کلی این وزارتخانه در مازندران را دریافت کرد که روند برگزاری این مراسم با حاشیه‌هایی همراه بود. (ادامه)
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به «سیدصولت مرتضوی» به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم رای اعتماد دادند تا دومین وزیر  بعد از حدود ۴ ماه انتظار بر صندلی وزارت تکیه بزند. صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به «سیدصولت مرتضوی» به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم رای اعتماد دادند تا دومین وزیر بعد از حدود ۴ ماه انتظار بر صندلی وزارت تکیه بزند.(ادامه)
قرن نو نوشت: عزت الله ضرغامی در ادامه تلاش هایش برای چهره سازی تلاش کرده است در این روزهای عجین شده با اعتراضات خط و ربط خود از دولت رئیسی را جدا کرده و نقش یک مخالف رویکرد گشت ارشاد و امر به معروف را ایفا کند. حذف ضرغامی کلید خورد؟
قرن نو نوشت: عزت الله ضرغامی در ادامه تلاش هایش برای چهره سازی تلاش کرده است در این روزهای عجین شده با اعتراضات خط و ربط خود از دولت رئیسی را جدا کرده و نقش یک مخالف رویکرد گشت ارشاد و امر به معروف را ایفا کند.(ادامه)
تصاویر / ماشین بدترکیب ۴۵۰ میلیون تومانی جدید چینی بازار ایران!
گجت نیوز به بررسی مشخصات فنی ماشین چینی راین ۳ پرداخته که با قیمتی معادل ۲۰۷ و ساندروی کم کارکرد به بازار می آید. چه کسی ۴۵۰ میلیون برای این ماشین پول می دهد؟(ادامه)
اعضای دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر انقلاب منصوب شدند. ترکیبی که نسبت به دوره قبلی مجمع، ۸ خروجی و ۵ ورودی داشته است. جنتی، روحانی و ناطق نیستند/ چه کسانی در مجمع تشخیص تغییر کردند؟
اعضای دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر انقلاب منصوب شدند. ترکیبی که نسبت به دوره قبلی مجمع، ۸ خروجی و ۵ ورودی داشته است.(ادامه)
شمال نیوز : در این وضعیت اقتصادی نباید با وضع قوانین ناعادلانه به مردم هزینه‌ اضافی تحمیل کرد. با مصوبه جدید، کنکور هم‌‌چنان درصد قابل توجهی از پذیرش را بر عهده دارد و خرید کتاب‌های تستی و خدمات آموزشی برای کنکور ادامه‌ خواهد یافت.

داوطلبان کنکور موش آزمایشگاهی نیستند
شمال نیوز : در این وضعیت اقتصادی نباید با وضع قوانین ناعادلانه به مردم هزینه‌ اضافی تحمیل کرد. با مصوبه جدید، کنکور هم‌‌چنان درصد قابل توجهی از پذیرش را بر عهده دارد و خرید کتاب‌های تستی و خدمات آموزشی برای کنکور ادامه‌ خواهد یافت. (ادامه)
تالار مرکزی ساری پس از ۱۵ سال از زمان آغاز به‌کار با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح و به بهر‌ه‌برداری رسید / طی سال‌های اخیر بارها از سوی مسؤولان تاریخ‌های مختلفی برای بهره‌برداری از این مجتمع فرهنگی اعلام شد ....(خبر)
(ادامه)
مهدی تاج که با حاشیه‌های فراوان توانست خود را به مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال برساند با کسب اکثریت آرای اعضای مجمع به عنوان رئیس دو سال آینده این فدراسیون انتخاب شد. مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال شد
مهدی تاج که با حاشیه‌های فراوان توانست خود را به مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال برساند با کسب اکثریت آرای اعضای مجمع به عنوان رئیس دو سال آینده این فدراسیون انتخاب شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.