.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : سخنگوی شورای وحدت شایعه حمایت این شورا از لاریجانی را یک ترفند سیاسی دانست و گفت: درباره لاریجانی، در شورای وحدت یک بار هم صحبت نکرده‌ایم و اصلا اسم او هم بیان نشده است. متکی : «لاریجانی» از ابتدا گزینه شورای وحدت نبود/درشوراها ائتلاف می‌کنیم
شمال نیوز : سخنگوی شورای وحدت شایعه حمایت این شورا از لاریجانی را یک ترفند سیاسی دانست و گفت: درباره لاریجانی، در شورای وحدت یک بار هم صحبت نکرده‌ایم و اصلا اسم او هم بیان نشده است.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
/ ۵۸ کاندیدای رسمی و غیررسمی در آرزوی رسیدن به صندلی «شماره یک» پاستور / محمد جواد آذری جهری و حجت‌الله عبدالملکی از جوان‌ترین کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و اسدالله بادامچیان مسن‌ترین کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ هستند ....(خبر)
/ (ادامه)
برگزاری حضوری امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم در تمام مناطق
رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم در تمام مناطق آبی، زرد، نارنجی و قرمز کرونایی، حضوری است و سایر پایه‌ها در شرایط زرد، نارنجی و قرمز غیر حضوری است.(ادامه)
نکات کلیدی برای مبتلا نشدن کارمندان به کرونا
رئیس کمیته کنترل عفونت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به اهمیت قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا در محیط اداری، تاکید کرد که افراد با رعایت نکاتی ساده احتمال انتقال بیاری را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهند.(ادامه)
 محمود احمدی‌نژاد با بیان اینکه "هر دو به دنبال کنار گذاشتن مردم از عرصه تصمیم گیری هستند"، مدعی شد: «جزیره خریده‌اند تا درصورت جوشیدن خشم ملت به آنجا فرار کنند!» 


احمدی‌نژاد: مسئولان جزیره خریده‌اند تا درصورت جوشیدن خشم ملت به آنجا فرار کنند!
محمود احمدی‌نژاد با بیان اینکه "هر دو به دنبال کنار گذاشتن مردم از عرصه تصمیم گیری هستند"، مدعی شد: «جزیره خریده‌اند تا درصورت جوشیدن خشم ملت به آنجا فرار کنند!» (ادامه)
دکتر نمکی : برخی می‌خواهند مرگ‌ مردم را ابزار سیاسی و جبران ورشکستگی ‌خود کنند/ به هر طریق ممکن برای ممنوعیت سفر درخواست دادم/ برای فروپاشی نظام سلامت شعار ترغیب به استعفای این تیم را سر می­دهند ....(خبر)
(ادامه)
در شهر رشت ما شورایی را شاهد هستیم که چندین شهردار را تغییر می دهد، در انتصابات دخالت می کند، در تصویب لایحه بودجه نقش دارد و در امور شهری هم تاثیرگذار است. حتی شخصیت حقوقیش آن چنان اعتبار دارد که می تواند با نهادها و ارگان های دیگر ارتباط داشته باشد. در سخنرانی ها و افتتاحیه ها هم دعوت می شود. نهایت این حضور قرار است به اینجا برسد که عضو شورا بگوید من اختیاری ندارم. یاللعجب! شورای شهر و مدیریحه سرایی «عدم اختیار»!(يادداشت)
در شهر رشت ما شورایی را شاهد هستیم که چندین شهردار را تغییر می دهد، در انتصابات دخالت می کند، در تصویب لایحه بودجه نقش دارد و در امور شهری هم تاثیرگذار است. حتی شخصیت حقوقیش آن چنان اعتبار دارد که می تواند با نهادها و ارگان های دیگر ارتباط داشته باشد. در سخنرانی ها و افتتاحیه ها هم دعوت می شود. نهایت این حضور قرار است به اینجا برسد که عضو شورا بگوید من اختیاری ندارم. یاللعجب!(ادامه)
شمال نیوز : آیا حضور منظم در جلسات مجلس توانسته است مشکلات باغداران، سرنوشت ابهام‌آلود منطقه آزاد و گرانی و بی‌سر و سامانی در نرخ نهاده‌های کشاورزی استان و تنگناهای بخش گردشگری مازندران را حل کند؟ .... از نمره انظباط نماینده مازندرانی تا انتظارات مردمی از نمایندگان مازندران
شمال نیوز : آیا حضور منظم در جلسات مجلس توانسته است مشکلات باغداران، سرنوشت ابهام‌آلود منطقه آزاد و گرانی و بی‌سر و سامانی در نرخ نهاده‌های کشاورزی استان و تنگناهای بخش گردشگری مازندران را حل کند؟ ....(ادامه)
عکس/ خوش و بش معاون وزیر با کریمی و هاشمی
علی کریمی و کیومرث هاشمی دو نامزد ریاست فدراسیون فوتبال در فاصله دو صندلی با یکدیگر قرار گرفته و برای دقایقی با هم به صحبت پرداختند در همین حین علی نژاد، معاون وزیر ورزش هم با آنها خوش و بش کرد.(ادامه)
شمال نیوز : مجلس یازدهم که انتخابات آن در دوم اسفندماه سال 98 برگزار شد و در تاریخ 7 خرداد رسماً شروع به کار کرد از برخی جهات، منحصر به‌فرد بود .... بازخوانی رقابت های انتخاباتی اسفند 98 در سراسر استان مازندران
شمال نیوز : مجلس یازدهم که انتخابات آن در دوم اسفندماه سال 98 برگزار شد و در تاریخ 7 خرداد رسماً شروع به کار کرد از برخی جهات، منحصر به‌فرد بود ....(ادامه)
صندلی تازه برای پرحاشیه‌ترین استاندارِ روحانی
غلامرضا شريعتي، استاندار پرحاشيه خوزستان با حكم رييس‌جمهور براي دوره‌اي 4 ساله به رياست سازمان ملي استاندارد ايران منصوب شد. تغيير رييس ‌سازمان ملي استاندارد از وظايف شوراي عالي استاندارد است و بايد به تصويب اين شورا برسد. (ادامه)
شمال نیوز : داریوش قنبری همچنین ظریف و جهانگیری را جزو گزینه های قوی اصلاح طلب نامیده است و همچنین مدعی شده است که قوی ترین اصولگرایان در حد ضعیف ترین اصلاح طلبان نیستند .... اصلاح طلبان امید اول جامعه و کشور هستند/ ظریف و جهانگیری آماده هستند جانشان را فدای منافع ملی کنند/ قوی‌ترین اصولگرا در حد ضعیف‌ترین اصلاح طلب نیست!
شمال نیوز : داریوش قنبری همچنین ظریف و جهانگیری را جزو گزینه های قوی اصلاح طلب نامیده است و همچنین مدعی شده است که قوی ترین اصولگرایان در حد ضعیف ترین اصلاح طلبان نیستند ....(ادامه)
کریمی در صفحه شخصی خودش در واکنش به تیترِ صحبت‌های اخیر کفاشیان که گفته رئیس جدید فدراسیون باید پا در باتلاق بگذارد و در آن بدود مطلبی را منتشر کرده و او را تهدید کرد که اگر روی کار بیاید آنها باید جواب خیلی مسائل را در دوره کاری خودشان پس بدهند. خط و نشان جادوگر برای کفاشیان: علی کریمی:رئیس فدراسیون شوم همه‌تان باید جواب پس بدهید
کریمی در صفحه شخصی خودش در واکنش به تیترِ صحبت‌های اخیر کفاشیان که گفته رئیس جدید فدراسیون باید پا در باتلاق بگذارد و در آن بدود مطلبی را منتشر کرده و او را تهدید کرد که اگر روی کار بیاید آنها باید جواب خیلی مسائل را در دوره کاری خودشان پس بدهند. (ادامه)
شمال نیوز : وزیر سابق نفت درباره برخی مقصرتراشی‌های اصلاح‌طلبان و روحانی نسبت به علت مشکلات کشور گفت: من فکر می‌کنم مردم دیگر تحمل شنیدن وعده‌های توخالی را ندارند. مردم دیگر با حرف قانع نمی‌شوند .... قاسمی : ما دادگاه کارکنان دولت داریم ولی دادگاه کار نکنان دولت نداریم / اگر عرضه ندارید نباید روی صندلی مدیریتی بنشینید اگر عرضه دارید باید شمشیر بکشید و کار کنید
شمال نیوز : وزیر سابق نفت درباره برخی مقصرتراشی‌های اصلاح‌طلبان و روحانی نسبت به علت مشکلات کشور گفت: من فکر می‌کنم مردم دیگر تحمل شنیدن وعده‌های توخالی را ندارند. مردم دیگر با حرف قانع نمی‌شوند ....(ادامه)
وزیر بهداشت: واکسن را سیاسی نکنید
وزیر بهداشت با ابراز نگرانی از کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور، از خیز ملایم موارد سرپایی کووید۱۹ در برخی استان‌ها و از جمله تهران خبر داد. (ادامه)
واکسن روسی کرونا پنج شنبه وارد کشور می‌شود
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از واردات واکسن روسی کرونا در روز پنج شنبه با پرواز ماهان خبر داد. (ادامه)
علی کریمی از انتخابات فدراسیون کنار کشید؟
شنیده می‌شود پیشکسوت فوتبال ایران قصد دارد از انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال کناره‌گیری کند. (ادامه)
شمال نیوز : دکتر پناهیان مدیرعامل شرکت آینده پویا وابسته به بانک ملی و سهامدار اصلی مجموعه در این جلسه گفت: تنها سهامدار مجموعه یعنی شرکت آینده پویا وابسته به بانک ملی نیست بلکه مردم و ساکنان این منطقه، محیط زیست، کارگران زحمتکش همه در شمار ذینفع این مجموعه هستند.... ضرورت همکاری و تعامل همه ذینفعان برای تحقق جهش تولید / چوب و کاغذ مازندران، مجموعه ای پیشتاز در تولید کاغذ در خاور میانه است / استمرار تولید به مدت یک سال، زیان انباشته شرکت را جبران خواهد کرد / طرح تنفس جنگل نباید در کار صنایع سلولزی، وقفه ایجاد کند
شمال نیوز : دکتر پناهیان مدیرعامل شرکت آینده پویا وابسته به بانک ملی و سهامدار اصلی مجموعه در این جلسه گفت: تنها سهامدار مجموعه یعنی شرکت آینده پویا وابسته به بانک ملی نیست بلکه مردم و ساکنان این منطقه، محیط زیست، کارگران زحمتکش همه در شمار ذینفع این مجموعه هستند....(ادامه)
سخنگوی سازمان سنجش گفت : تکمیل و ارائه فرم استشهاد محل سکونت برای برخورداری از اولویت بومی منحصرا برای داوطلبانی که بعد از اعلام نتایج آزمون تستی دارای حدنصاب لازم برای مرحله معرفی چندبرابر جهت مصاحبه دستگاه‌های ....(خبر)
(ادامه)
حمید طالبی شهردار که باید باشد؟ متعهد، متخصص یا مدیر؟
حمید طالبی(ادامه)
حمله مربی استقلال به منصوریان
مربی استقلال گفت: زمانی که بازیکن تیم ملی ایران بودم، امثال منصوریان به دنبال عکس گرفتن با من بودند. مرفاوی در این فوتبال به لطف خدا آدم کوچکی نبوده است. (ادامه)
اشک عادل درآمد
عادل فردوسی‌پور پس از دوسال بازی فوتبال پرسپولیس و اولسان را گزارش کرد.(ادامه)
اولین نکته این است که عذرخواهی حداقل کاری است که در این ماجرا صورت گرفته و لازم است این مسئله تا رسیدن به یک نتیجه منصفانه و جلوگیری از اتفاقاتی ازاین‌دست ادامه داشته باشد. چند نکته درباره ماجرای جنجالی بازپرس و سرباز وظیفه‌شناس بابلی(يادداشت)
اولین نکته این است که عذرخواهی حداقل کاری است که در این ماجرا صورت گرفته و لازم است این مسئله تا رسیدن به یک نتیجه منصفانه و جلوگیری از اتفاقاتی ازاین‌دست ادامه داشته باشد.(ادامه)
شمال نیوز : رستمی درباره دغدغه اعضای این صنف خاطر نشان کرد: دغدغه اعضای اين صنف پرداخت هزينه های جاری، اجاره بها، حقوق و بيمه پرسنل و بدهی مالياتی می باشد، که به هیچ وجه به این موضوعات از سوی مسئولان امر توجه نشده است .... تعطیلی های کرونایی موجب ورشکستگی بانوان کارآفرين در صنف آرايشگران زنانه بهشهر شده است / صنف آراشگران زنانه نیز در گروه یک و دو قرار گیرند
شمال نیوز : رستمی درباره دغدغه اعضای این صنف خاطر نشان کرد: دغدغه اعضای اين صنف پرداخت هزينه های جاری، اجاره بها، حقوق و بيمه پرسنل و بدهی مالياتی می باشد، که به هیچ وجه به این موضوعات از سوی مسئولان امر توجه نشده است ....(ادامه)
ابتکار یک راننده تاکسی برای مقابله با کرونا (+عکس)
یک راننده تاکسی در ترکیه برای رعایت فاصله فیزیکی در داخل خودرو و کاستن از احتمال ابتلا به ویروس کرونا، یک مانکن را به جای مسافر در صندلی جلو تاکسی گذاشته است. (ادامه)
در حالی که زمان کوتاهی تا پایان فرصت سه ماهه اداره شهرداری محمودآباد با سرپرست باقی مانده است ، نشست روز یکشنبه شورای اسلامی این شهر برای انتخاب شهردار به دلیل جو متشنج به نتیجه نرسید. جو متشنج شورا انتخاب شهردار محمودآباد را به تاخیر انداخت
در حالی که زمان کوتاهی تا پایان فرصت سه ماهه اداره شهرداری محمودآباد با سرپرست باقی مانده است ، نشست روز یکشنبه شورای اسلامی این شهر برای انتخاب شهردار به دلیل جو متشنج به نتیجه نرسید.(ادامه)
واکنش نمایندگان مجلس به پیروزی بایدن
نمایندگان مجلس شورای اسلامی واکنش‌های متفاوتی نسبت به شکست ترامپ و پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا داشته اند اما در مجموع تا این لحظه هیچکدام از پیروزی «جو بایدن» ابراز خرسندی نکرده اند، او را همچون ترامپ، یک «زامبی» توصیف نموده و حتی عده‌ای از آنها، کسانی که بین بایدن و ترامپ فرق می گذارند را «ساده لوح» خوانده اند. (ادامه)
 با استیضاح وزیر اقتصاد، یک پیام را به دنیا و آمریکا مخابره خواهیم کرد و آن این که فشارهای حداکثری پاسخ داده و وزیر اقتصاد ایران به همین دلیل استیضاح شده است. این باعث خواهد شد که فشارها بیشتر از گذشته شود. استیضاح وزیر اقتصاد چه پیامی را به رئیس جمهور جدید آمریکا مخابره خواهد کرد؟
با استیضاح وزیر اقتصاد، یک پیام را به دنیا و آمریکا مخابره خواهیم کرد و آن این که فشارهای حداکثری پاسخ داده و وزیر اقتصاد ایران به همین دلیل استیضاح شده است. این باعث خواهد شد که فشارها بیشتر از گذشته شود.(ادامه)
شمال نیوز:  صاحب امتیاز سایت انتخاب در اینستاگرام خود انتقادات تندی را نسبت به اعلام کاندیداتوری نوبخت داشت.

نوبخت، کاندیدای ۱۴۰۰/ کاندیداتوری شما، حکم نمک بر زخم ملت است؛ نکنید، آقای نوبخت!
شمال نیوز: صاحب امتیاز سایت انتخاب در اینستاگرام خود انتقادات تندی را نسبت به اعلام کاندیداتوری نوبخت داشت. (ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 69 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.