.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فیلم به آتش کشیده شدن دختر جوان توسط برادرش عمق یک فاجعه در تهران را فاش کرد. ماجرای به آتش کشیده شدن یک دختر توسط برادرش در محله تهرانپارس + عکس
فیلم به آتش کشیده شدن دختر جوان توسط برادرش عمق یک فاجعه در تهران را فاش کرد.(ادامه)
رسولی‌نژاد گفت: در حالی‌که آقای قالیباف از ابتدا حضور نماینده‌های دولت را درنزدیکی صندلی نمایندگان منع کردند، تعدادی انگشت شمار از نمایندگان مجلس وظیفه لابی‌گری را انجام دادند... فاطمی امین فرد مناسبی برای وزارتخانه نیست/ با تمام توان مقابل وزیر شدن دوباره فاطمی‌امین می‌ایستیم
رسولی‌نژاد گفت: در حالی‌که آقای قالیباف از ابتدا حضور نماینده‌های دولت را درنزدیکی صندلی نمایندگان منع کردند، تعدادی انگشت شمار از نمایندگان مجلس وظیفه لابی‌گری را انجام دادند...(ادامه)
شمال نیوز : موسوی لارگانی اظهار کرد: آقای فاطمی امین در جلسه استیضاح اول وعده واردات خودروی خارجی را داد و مجوز این کار را هم داشت اما چه کرد. بهتر است توجیه نیاورید که گوشمان پر است. وضعیت را به جایی رسانده‌اید که قیمت پراید ۱۰۰ میلیونی به ۳۰۰ میلیون رسیده است. موافقان استیضاح: صمت به ژنرال ارشد کارکشته نیاز دارد اما فاطمی‌امین سرجوخه هم نیست/ به غیر از آینده فروشی چه کردید؟/ فاطمی‌امین: آقای بیگی تنها یک خودرو که داده شده را نام ببرید
شمال نیوز : موسوی لارگانی اظهار کرد: آقای فاطمی امین در جلسه استیضاح اول وعده واردات خودروی خارجی را داد و مجوز این کار را هم داشت اما چه کرد. بهتر است توجیه نیاورید که گوشمان پر است. وضعیت را به جایی رسانده‌اید که قیمت پراید ۱۰۰ میلیونی به ۳۰۰ میلیون رسیده است.(ادامه)
شمال نیوز: ضارب آیت‌الله سلیمانی که روز گذشته وی را به شهادت رساند، در بازجویی‌های اولیه علت این اقدامش را بیان کرد. آیت‌الله سلیمانی را نمی‌شناختم /فکر کردم او برادر معاون شعبه است
شمال نیوز: ضارب آیت‌الله سلیمانی که روز گذشته وی را به شهادت رساند، در بازجویی‌های اولیه علت این اقدامش را بیان کرد.(ادامه)
اخبار تایید نشده حاکی از آن است که رئیس جمهور ترکیه پس از کسالت دیروز در برنامه تلویزیونی سکته قلبی کرده است. اردوغان سکته قلبی کرد
اخبار تایید نشده حاکی از آن است که رئیس جمهور ترکیه پس از کسالت دیروز در برنامه تلویزیونی سکته قلبی کرده است.(ادامه)
بر اساس اخبار به گوش رسیده نمایندگانی از دوره‌های هشتم و نهم و دهم که عموما نزدیک به علی لاریجانی هستند، در حال زین کردن اسب انتخابات مجلس دوازدهم هستند. آخرین گمانه ها از انتخابات اسفند ۱۴۰۲/ نقشه چراغ خاموش حامیان سید ابراهیم رئیسی برای ورود به مجلس دوازدهم /نزدیکان علی لاریجانی هم آماده رقابت شدند/ خیز دولت سابق با محوریت عبدالرضا رحمانی‌فضلی(خبر)
بر اساس اخبار به گوش رسیده نمایندگانی از دوره‌های هشتم و نهم و دهم که عموما نزدیک به علی لاریجانی هستند، در حال زین کردن اسب انتخابات مجلس دوازدهم هستند.(ادامه)
محمدرضا مالکی اجرای «لانگ شات» را با تقدیر از حسن رضایی (بازیگر سینمای ایران) آغاز کرد و گفت: امشب می‌خواهم از هنرمندی دعوت کنم که سال‌ها عاشقانه در سینما زندگی کرد. فرآیندی که حاصلش حضور در بیش از ۱۷۰ فیلم سینمایی بود و دربرگیرنده ارزشمندی‌ها و ویژگی‌های ممتازی است که می‌تواند برای ما الگوی مناسبی باشد. این بازیگر را می‌شناسید؟
محمدرضا مالکی اجرای «لانگ شات» را با تقدیر از حسن رضایی (بازیگر سینمای ایران) آغاز کرد و گفت: امشب می‌خواهم از هنرمندی دعوت کنم که سال‌ها عاشقانه در سینما زندگی کرد. فرآیندی که حاصلش حضور در بیش از ۱۷۰ فیلم سینمایی بود و دربرگیرنده ارزشمندی‌ها و ویژگی‌های ممتازی است که می‌تواند برای ما الگوی مناسبی باشد.(ادامه)
نماینده مردم قزوین نوسان‌های بازار خودرو را نگران کننده و ناگوار توصیف کرد و گفت: ثروت دارنده پراید نه تنها افزایش نیافته بلکه حداقل ۴ برابر تحلیل رفته است چراکه اگر خودرواش نیازمند قطعه باشد به سختی می‌تواند آن را تعمیر کند. نماینده مجلس: اگر واردات خودرو انجام نشود قیمت پراید به ۶۰۰ میلیون تومان می‌رسد!
نماینده مردم قزوین نوسان‌های بازار خودرو را نگران کننده و ناگوار توصیف کرد و گفت: ثروت دارنده پراید نه تنها افزایش نیافته بلکه حداقل ۴ برابر تحلیل رفته است چراکه اگر خودرواش نیازمند قطعه باشد به سختی می‌تواند آن را تعمیر کند.(ادامه)
ما در درجه اول موجودات بصری هستیم که به جای کلمات تصاویر را به بهترین شکل به خاطر می‌آوریم. چالش واقعی برای حافظه (و هوش) ما این است که چیز‌هایی را که معمولا با هم فکر نمی‌کنیم را با یکدیگر مرتبط سازیم. ۱۰ تکنیک عالی تقویت حافظه / چگونه حافظه عالی داشته باشیم؟
ما در درجه اول موجودات بصری هستیم که به جای کلمات تصاویر را به بهترین شکل به خاطر می‌آوریم. چالش واقعی برای حافظه (و هوش) ما این است که چیز‌هایی را که معمولا با هم فکر نمی‌کنیم را با یکدیگر مرتبط سازیم.(ادامه)
داوود منظور که پیش از این رئیس سازمان امور مالیاتی کشور بود، اکنون به عنوان معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه منصوب شد. سکاندار جدید سازمان برنامه و بودجه کیست؟/ یک امام صادقی دیگر در تیم دولت
داوود منظور که پیش از این رئیس سازمان امور مالیاتی کشور بود، اکنون به عنوان معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه منصوب شد.(ادامه)
با جانشین فتح‌الله‌زاده در استقلال آشنا شوید! با جانشین فتح‌الله‌زاده در استقلال آشنا شوید!
با جانشین فتح‌الله‌زاده در استقلال آشنا شوید!(ادامه)
یک زن و شوهر بی رحم که با تبر از یک راننده تاکسی اینترنتی زورگیری کردند، درباره ماجرای آن شب ترسناک اعتراف کردند. اعترافات یک زوج بی‌رحم که از راننده تاکسی اینترنتی زورگیری کردند
یک زن و شوهر بی رحم که با تبر از یک راننده تاکسی اینترنتی زورگیری کردند، درباره ماجرای آن شب ترسناک اعتراف کردند.(ادامه)
گفتگو از : مهتاب مظفری سوادکوهی همه زینبهای این شهر!
گفتگو از : مهتاب مظفری سوادکوهی(ادامه)
شمال نیوز: بینش، اراده، توان، علم و تخصص دولت در سطحی است که اساسا اجازه نمی دهد، او وظایف و مأموریت هایش را درک کند! دولت رئیسی تجربه و تخصص لازم را ندارد/ با مدیریت در این سطح بیگانه‌ هستند!/ انگار کسی خلبانی بلد نباشد و مجبورش کنند هواپیما را هدایت کند
شمال نیوز: بینش، اراده، توان، علم و تخصص دولت در سطحی است که اساسا اجازه نمی دهد، او وظایف و مأموریت هایش را درک کند!(ادامه)
در حالی که نظری، نماینده خلخال، قصد بیان تذکری در خصوص مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در خلخال را داشت، کریمی قدوسی نماینده مشهد قصد جلوگیری از بیان تذکر او را داشت که همین موضوع باعث شد، برای دقایقی جو مجلس متشنج شود. بحث داغ درمورد مسمومیت دانش آموزان در مجلس
در حالی که نظری، نماینده خلخال، قصد بیان تذکری در خصوص مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در خلخال را داشت، کریمی قدوسی نماینده مشهد قصد جلوگیری از بیان تذکر او را داشت که همین موضوع باعث شد، برای دقایقی جو مجلس متشنج شود.(ادامه)
‌نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین حالا رسانه‌های اروپایی به‌ویژه یکی، دو رسانه آلمانی از آن به‌عنوان جایگاه سیاسی علی دایی در مراسم فیفا حرف زده‌اند. روز گذشته «آگزبورگر» آلمان با اشاره به همین مراسم از انتخاب مسی و حضور علی دایی به‌عنوان دو اتفاق مهم در این مراسم یاد کرد و صندلی علی دایی را صندلی سیاسی فیفا توصیف کرد. صندلی خاص برای علی دایی
‌نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین حالا رسانه‌های اروپایی به‌ویژه یکی، دو رسانه آلمانی از آن به‌عنوان جایگاه سیاسی علی دایی در مراسم فیفا حرف زده‌اند. روز گذشته «آگزبورگر» آلمان با اشاره به همین مراسم از انتخاب مسی و حضور علی دایی به‌عنوان دو اتفاق مهم در این مراسم یاد کرد و صندلی علی دایی را صندلی سیاسی فیفا توصیف کرد.(ادامه)
متعاقب این دستور و با بررسی حجت‌الاسلام حسن درویشیان، رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور تخلف برخی خودروسازان از جمله ایران خودرو قطعی شد که رئیس‌جمهور نیز پیرو این گزارش دستور برکناری خطیبی مدیرعامل ایران خودرو را صادر کرد.
مدیرعامل ایران‌خودرو با دستور رئیس جمهور برکنار شد
متعاقب این دستور و با بررسی حجت‌الاسلام حسن درویشیان، رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور تخلف برخی خودروسازان از جمله ایران خودرو قطعی شد که رئیس‌جمهور نیز پیرو این گزارش دستور برکناری خطیبی مدیرعامل ایران خودرو را صادر کرد. (ادامه)
محتوای خبر البته چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسد؛ چه اینکه انتقادات درباره وضعیت اقتصادی و نوع تصمیمات دولت در این حوزه فزاینده شده است. کابینه رئیسی بازهم تغییر می‌کند؟/ «فتاح» و «زاهدی‌وفا» جای چه کسانی را می‌گیرند؟
محتوای خبر البته چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسد؛ چه اینکه انتقادات درباره وضعیت اقتصادی و نوع تصمیمات دولت در این حوزه فزاینده شده است.(ادامه)
امتداد نوشت : باهنر معتقد است،احمدی نژاد، سکوت رضایت آمیزی کرده است. «اصلی‌ترین دلیل سکوت احمدی‌نژاد» به روایت باهنر
امتداد نوشت : باهنر معتقد است،احمدی نژاد، سکوت رضایت آمیزی کرده است. (ادامه)
رئیس فدراسیون شمشیربازی توضیحاتی را در خصوص سقوط بالگرد ارائه کرد. ماجرای سقوط بالگرد از زبان یکی از همراهان وزیر ورزش
رئیس فدراسیون شمشیربازی توضیحاتی را در خصوص سقوط بالگرد ارائه کرد.(ادامه)
به طور کلی، هواپیما‌های بزرگتر مواد ساختاری بیشتری دارند و بنابراین استحکام بیشتری برای مقاومت در برابر فشار در ارتفاع دارند. امن‌ترین صندلی در هواپیما کدام است؟
به طور کلی، هواپیما‌های بزرگتر مواد ساختاری بیشتری دارند و بنابراین استحکام بیشتری برای مقاومت در برابر فشار در ارتفاع دارند.(ادامه)
زلزله از آن‌دست اتفاقاتی است که به طور غیرمنتظره و در هر زمانی ممکن است رخ دهد، از همین‌رو می‌بایست از برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات لازم جهت کاهش صدمات احتمالی زمین‌لرزه آگاه بود و آنها را قبل، حین و بعد از شروع زلزله اعمال کرد. هنگام بروز زلزله و بعد از آن چه باید کرد؟
زلزله از آن‌دست اتفاقاتی است که به طور غیرمنتظره و در هر زمانی ممکن است رخ دهد، از همین‌رو می‌بایست از برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات لازم جهت کاهش صدمات احتمالی زمین‌لرزه آگاه بود و آنها را قبل، حین و بعد از شروع زلزله اعمال کرد.(ادامه)
۶ قسمت مختلف خودرو که از شما جاسوسی می‌کند
در سالیان اخیر روند تعقیب متخلفان پیچیده‌تر شده است و در حال حاضر شامل استخراج داده‌ها از داخل وسایل نقلیه نیز می‌شود. از سازوکار‌های مورد استفاده برای افزایش تجربه رانندگی گرفته تا سیستم‌های سرگرمی داخلی همگی می‌توانند به کشف جرم کمک کنند و قادر هستند به عنوان مدرک در دادگاه مورد استناد قرار گیرند و قابل قبول باشند.(ادامه)

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای لحظاتی به دنبال درگیری لفظی جلال رشیدی کوچی با حسن نوروزی متشنج شد. تشنج شدید در مجلس/ درگیری لفظی دو نماینده مجلس بر سر طرح صیانت + جزئیات
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای لحظاتی به دنبال درگیری لفظی جلال رشیدی کوچی با حسن نوروزی متشنج شد.(ادامه)
طی روزهای اخیر برخی شرکت‌های هواپیمایی اقدام به فروش بلیت گران‌تر از نرخ مصوب کرده‌اند که طبق اعلام سازمان هواپیمایی، با گران‌فروشی در این بخش پیش از تصویب قیمت‌های جدید در شورای عالی هواپیمایی برخورد می‌شود. چرا بلیت هواپیما غیرقانونی گران شد؟
طی روزهای اخیر برخی شرکت‌های هواپیمایی اقدام به فروش بلیت گران‌تر از نرخ مصوب کرده‌اند که طبق اعلام سازمان هواپیمایی، با گران‌فروشی در این بخش پیش از تصویب قیمت‌های جدید در شورای عالی هواپیمایی برخورد می‌شود.(ادامه)
سخنگوی شورای شهر ساری از برگزاری جلسه انتخاب شهردار ساری خبر داد و گفت: 11 نفر برای کسب صندلی مدیریتی عمارت برنامه‌های خود را در صحن شورا تشریح می‌کنند. 11 داوطلب کسب صندلی مدیریتی عمارت شهرداری ساری
سخنگوی شورای شهر ساری از برگزاری جلسه انتخاب شهردار ساری خبر داد و گفت: 11 نفر برای کسب صندلی مدیریتی عمارت برنامه‌های خود را در صحن شورا تشریح می‌کنند.(ادامه)
از یک روز قبل از کنکور تا فردای همان روز که کنکور برگزار می شود باید چند نکته مهم را داوطلبان رعایت کنند. چند توصیه مهم به داوطلبان کنکور
از یک روز قبل از کنکور تا فردای همان روز که کنکور برگزار می شود باید چند نکته مهم را داوطلبان رعایت کنند.(ادامه)
من همسر و دختر بیمارم را نکشتم فقط به خاطر ترس از روزنامه خراسان، قتل دو عضو خانواده ام را پذیرفتم. مردی که دختر بیمار و همسرش را با کلنگ کشت
من همسر و دختر بیمارم را نکشتم فقط به خاطر ترس از روزنامه خراسان، قتل دو عضو خانواده ام را پذیرفتم.(ادامه)
چری اکسید LX 400T مدل 2023، جدیدترین کراس اور جوان پسند چینی است که به احتمال خیلی زیاد، توسط مدیران خودرو به ایران می‌آید و می‌تواند برای چانگان یونی تی و فونیکس اف ایکس، حسابی دردسر ایجاد کند. کراس اور جدید چینی و رقیب چانگان به ایران می‌آید+ عکس
چری اکسید LX 400T مدل 2023، جدیدترین کراس اور جوان پسند چینی است که به احتمال خیلی زیاد، توسط مدیران خودرو به ایران می‌آید و می‌تواند برای چانگان یونی تی و فونیکس اف ایکس، حسابی دردسر ایجاد کند.(ادامه)
معاون سازمان سنجش با اعلام اینکه کنکور قطعا برگزار میشود، بیان کرد: داوطلبان ساعت ۷:۳۰ قبل از بسته شدن درها وارد حوزه امتحانی شوند. آزمون ۸:۳۰ شروع می‌شود. کنکور 1402 آخر هفته برگزار می‌شود
معاون سازمان سنجش با اعلام اینکه کنکور قطعا برگزار میشود، بیان کرد: داوطلبان ساعت ۷:۳۰ قبل از بسته شدن درها وارد حوزه امتحانی شوند. آزمون ۸:۳۰ شروع می‌شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.158 seconds.