.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : با وجود اعلام مازندران بعنوان قطب کشاورزی، وضعیت امروز استان به جایی رسیده که به جرات می توان گفت در این استان وزن مسائل و مشکلات کشاورزی سنگين تر از تولیدات آن است! ( یادداشت کوروش غفاری چراتی - روزنامه نگار ) تداوم سیاست آزمون و خطا یا شایسته سالاری سیستماتیک ؟ !
شمال نیوز : با وجود اعلام مازندران بعنوان قطب کشاورزی، وضعیت امروز استان به جایی رسیده که به جرات می توان گفت در این استان وزن مسائل و مشکلات کشاورزی سنگين تر از تولیدات آن است! ( یادداشت کوروش غفاری چراتی - روزنامه نگار )(ادامه)
شمال نیوز : شخصیت حقیقی هاشمی رفسنجانی به گونه‌ای بود که توانست اعتدالیون و اصلاح‌طلبان از چپ سنتی تا راست مدرن را گردهم بیاورد؛ نقشی که معلوم نیست روحانی و لاریجانی بتوانند آن را ایفا کنند. حسن روحانی و علی لاریجانی، « هاشمی رفسنجانی » می‌شوند؟
شمال نیوز : شخصیت حقیقی هاشمی رفسنجانی به گونه‌ای بود که توانست اعتدالیون و اصلاح‌طلبان از چپ سنتی تا راست مدرن را گردهم بیاورد؛ نقشی که معلوم نیست روحانی و لاریجانی بتوانند آن را ایفا کنند. (ادامه)
حسن روحانی در آخرین شب ریاست‌جمهوری خود در تلویزیون اعلام کرد که به کارهای علمی و فرهنگی بازخواهد گشت. یک‌ماهی از رفتنش گذشته و هیچ خبری از او نیست؛ حتی از سوی مقام معظم رهبری نیز حکمی برای عضویتش در مجمع تشخیص مصلحت نظام صادر نشده است. از حسن روحانی چه خبر؟ / رییس‌جمهور سابق این روزها کجاست؟
حسن روحانی در آخرین شب ریاست‌جمهوری خود در تلویزیون اعلام کرد که به کارهای علمی و فرهنگی بازخواهد گشت. یک‌ماهی از رفتنش گذشته و هیچ خبری از او نیست؛ حتی از سوی مقام معظم رهبری نیز حکمی برای عضویتش در مجمع تشخیص مصلحت نظام صادر نشده است.(ادامه)
حواشی اولین روز بررسی صلاحیت کابینه رئیسی
روز نخست بررسی صلاحیت کابینه دولت سیزدهم توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حواشی همراه بود که از جمله آن بی‌توجهی به نطق مخالفت نماینده مشهد بود.(ادامه)
کریمی اصفهانی: حامیان احمدی نژاد نباید در کابینه باشند
خبر آنلاین : کریمی اصفهانی گفت: منظور از جناحی این است که اصولگرا باشد منظور از فراجناحی این است که از افراد معروف اصولگرا و اصلاح طلب باشد. (ادامه)
نگاه آخر محسن هاشمی به صندلی ریاست +عکس
تصویری از محسن هاشمی رییس سابق شورای شهر، در حاشیه نخستین جلسه شورای شهر ششم.(ادامه)
رئیسی برای ایران قوی و جدید قسم خورد/ قالیباف: به دوران کارآمدی و پاسخ‌گویی وارد شدیم/ اژه‌ای: قوه قضاییه در مبارزه با فساد جدی‌تر از همیشه است


رئیسی برای ایران قوی و جدید قسم خورد/ قالیباف: به دوران کارآمدی و پاسخ‌گویی وارد شدیم/ اژه‌ای: قوه قضاییه در مبارزه با فساد جدی‌تر از همیشه است/ حواشی مراسم تحلیف / قالیباف با همه دست داد/ روحانی بالاخره بعد از کرونا به مجلس آمد(خبر)
رئیسی برای ایران قوی و جدید قسم خورد/ قالیباف: به دوران کارآمدی و پاسخ‌گویی وارد شدیم/ اژه‌ای: قوه قضاییه در مبارزه با فساد جدی‌تر از همیشه است (ادامه)
محل برگزاری فینال جام حذفی اعلام شد
محل برگزاری مسابقه فینال جام حذفی(یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز : آشفتگی بازار مرغ که روز به روز هم بدتر می‌شود نشان از بی‌کفایتی مدیرانی است که بدون برنامه بر روی صندلی‌های مدیریتی نشستند و تاوان آن را مردم به‌ویژه قشر ضعیف و متوسط جامعه می‌پردازند .... از آشفتگی قیمت مرغ تا بی‌کفایتی مدیران در تنظیم بازار
شمال نیوز : آشفتگی بازار مرغ که روز به روز هم بدتر می‌شود نشان از بی‌کفایتی مدیرانی است که بدون برنامه بر روی صندلی‌های مدیریتی نشستند و تاوان آن را مردم به‌ویژه قشر ضعیف و متوسط جامعه می‌پردازند ....(ادامه)
آغاز واکسیناسیون فرهنگیان از هفته آینده
واکسیناسیون فرهنگیان از روز شنبه ۹ مرداد ماه در مازندران آغاز می‌شود.(ادامه)
اگر فرزندتان این ۱۰ نشانه را دارد باهوش است
اگر فرزندتان جزو باهوش‌ترین‌هاست، درهمان سال‌های اولیه زندگی‌اش متوجه نشانه‌هایی در او خواهید شد. (ادامه)
آغاز بزرگترین ماراتن علمی کشور در مازندران
آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی صبح امروز با حضور بیش از ۴ هزار داوطلب مازندرانی گروه هنر آغاز شد.(ادامه)
شمال نیوز : دادستان شهرستان بابل از برخورد با متخلفان شورای شهر بابل و امیرکلا خبر داد و گفت: در شورا شهر بابل و امیرکلا، برخی‌ها دژ مستحکمی داشتند ولی مجموعه دادستانی با این افراد مقابله کرد. دادستان بابل : تخلف انتخاباتی نامزدهای شورا در تایید صلاحیت‌های بعدی اثرگذار خواهد بود
شمال نیوز : دادستان شهرستان بابل از برخورد با متخلفان شورای شهر بابل و امیرکلا خبر داد و گفت: در شورا شهر بابل و امیرکلا، برخی‌ها دژ مستحکمی داشتند ولی مجموعه دادستانی با این افراد مقابله کرد. (ادامه)
اگرچه بسیاری از سیداحمد مرتضوی‌مقدم به عنوان بهترین و البته محتمل‌ترین گزینه ریاست دستگاه قضا یاد می‌کنند، اما نام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای هم این روز‌ها به عنوان یکی از جدی‌ترین گزینه‌های ریاست قوه قضاییه مطرح است. چه کسی بر صندلی ریاست قوه قضاییه خواهد نشست؟
اگرچه بسیاری از سیداحمد مرتضوی‌مقدم به عنوان بهترین و البته محتمل‌ترین گزینه ریاست دستگاه قضا یاد می‌کنند، اما نام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای هم این روز‌ها به عنوان یکی از جدی‌ترین گزینه‌های ریاست قوه قضاییه مطرح است.(ادامه)
آخرین مناظره کاندیداها امروز ساعت 17/ تغییر در شیوه برگزاری
آخرین مناظره کاندیداهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز با شیوه ای متفاوت برگزار خواهد شد.(ادامه)
ناراحتی خانواده سردار سلیمانی از کاندیداتوری دخترش
دلسوزان و نزدیک‌ترین‌هایش گفتند «نه»؛ اما او وارد عرصه انتخابات شورای شهر تهران شد تا در لیست اصولگرایان قرار بگیرد و در صورت موفقیت به بهشت برود. (ادامه)

محسن رضایی ازجمله چهره های شناخته شده در فضای سیاسی ایران است. فرمانده پیشین سپاه، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و یک چهره پر تکرار در لیست نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری. ۱۵۰نفر بورس را بهم زدند / ممکن است انتخابات دومرحله ای شود / اوضاع امنیتی کنونی ادامه یابد، بازهم فخری زاده ها شهید می شوند
محسن رضایی ازجمله چهره های شناخته شده در فضای سیاسی ایران است. فرمانده پیشین سپاه، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و یک چهره پر تکرار در لیست نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری.(ادامه)
زمان برگزاری آخرین مناظره در تلویزیون
سومین و آخرین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم در روز شنبه ۲۲ خرداد برگزار می‌شود و موضوع این مناظره بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته «دغدغه‌های مردم» خواهد بود.(ادامه)
 رییس ستاد سعید جلیلی در مازندران با اظهار این که این نامزد ریاست جمهوری ثبت‌ نام کرده است که تا آخر در گردونه انتخابات باقی بماند ، گفت: البته هرگز کاری نمی‌کنیم که به سبد رای جبهه انقلاب آسیب برسد ولی جلیلی به نفع کسی انصراف نمی‌دهد. جلیلی به نفع کسی انصراف نمی‌دهد
رییس ستاد سعید جلیلی در مازندران با اظهار این که این نامزد ریاست جمهوری ثبت‌ نام کرده است که تا آخر در گردونه انتخابات باقی بماند ، گفت: البته هرگز کاری نمی‌کنیم که به سبد رای جبهه انقلاب آسیب برسد ولی جلیلی به نفع کسی انصراف نمی‌دهد.(ادامه)
شمال نیوز : حتی بازدید نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه هم اثری در روند پیشرفت فیزیکی و اتمام پروژه ماهفروجک ساری نداشت و تنها عکس‌های خوبی در کنار هم به یادگار گذاشتند.
پروژه بیمارستان ماهفروجک ساری با خواب 15 ساله!
شمال نیوز : حتی بازدید نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه هم اثری در روند پیشرفت فیزیکی و اتمام پروژه ماهفروجک ساری نداشت و تنها عکس‌های خوبی در کنار هم به یادگار گذاشتند. (ادامه)
شرایط ورود به حج امسال اعلام شد
مقامات حج عربستان برخی از شرایط لازم و پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری ایمن حج امسال را اعلام کردند.(ادامه)
شمال نیوز :  امسال برای اولین بار شبکه پنج نیز گفت وگو با نامزدها را پخش خواهد کرد و گفت وگو با ایرانیان خارج از کشور نیز در دستور کار شبکه جهانی جام جم قرار دارد. جدیدترین اخبار از مناظرات انتخاباتی در تلویزیون / مجری مناظره کیست ؟
شمال نیوز : امسال برای اولین بار شبکه پنج نیز گفت وگو با نامزدها را پخش خواهد کرد و گفت وگو با ایرانیان خارج از کشور نیز در دستور کار شبکه جهانی جام جم قرار دارد.(ادامه)
مدرک تحصیلی داوطلبان شاخص پاستور
ستاد انتخابات کشور روز آخر شلوغ و مهیجی را شاهد بود که به صراحت می‌توان گفت وقایع روز‌های گذشته را به حاشیه راند. ابتدای صبح بود که علی لاریجانی به ستاد انتخابات کشور آمد و اقدام به ثبت نام کرد که این اتفاق نشان داد این فرد منتظر تصمیم هیچ فرد یا جناح خاصی برای انتخابات نیست و می‌خواهد باقدرت به جایگاه ریاست جمهوری برسد.(ادامه)
‌کلید پاستور در دستان کیست؟
سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری با ثبت‌نام نامزد‌ها در وزارت کشور کلید خورد و بررسی صلاحیت نامزد‌ها از روز دوشنبه در شورای نگهبان آغاز شده است و همانند دوره‌های قبل، در این روز‌ها یکی از مهم‌ترین مباحث انتخاباتی موضع شورای نگهبان در قبال تعدد نامزد‌ها و میزان ردصلاحیت نامزدهاست. زیرا شورای نگهبان ثابت کرده در بررسی احراز صلاحیت‌ها، حتی ممکن است شخصیتی، چون علی‌اکبر هاشمی‌رفسنجانی را به بهانه کهولت سن و محمود احمدی‌نژاد نامزد مورد حمایت سال‌های پیش خود را هم رد صلاحیت کند.(ادامه)
شمال نیوز : آیت‌الله رئیسی دقایقی پیش با انتشار بیانیه‌ای حضور خود در رقابت‌های انتخاباتی سیزدهمین دوره ریاست جهموری را اعلام کرد.
رئیسی: آمده‌ام تا با کمک همه مردم، دولتی مردمی برای ایرانی قوی تشکیل دهم
شمال نیوز : آیت‌الله رئیسی دقایقی پیش با انتشار بیانیه‌ای حضور خود در رقابت‌های انتخاباتی سیزدهمین دوره ریاست جهموری را اعلام کرد. (ادامه)
خوشبختانه امسال به خاطر مصوبه شورای نگهبان، تعبیری که در دوره قبل داشتم و گفتم که جشنواره ثبت نام است، را شاهد نبودیم / آماری که به بنده ارائه شده است افرادی که شرایط اولیه را نداشته‌اند کمتر در انتخابات ثبت نام کرده‌اند.... (خبر)
(ادامه)
رئیس جمهور با بیان اینکه بعضی ها واقعیت ها را نمی بینند و سیاه نمایی می کنند، تأکید کرد: عده ای فکر می کنند اگر چهره دولت را سیاه کنند چهره نظام سفید می شود. این کم عقلی را کجا ببریم؟ روحانی: مگر یک صندلی ریاست جمهوری چقدر ارزش دارد که آدم بخاطر آن دروغ بگوید
رئیس جمهور با بیان اینکه بعضی ها واقعیت ها را نمی بینند و سیاه نمایی می کنند، تأکید کرد: عده ای فکر می کنند اگر چهره دولت را سیاه کنند چهره نظام سفید می شود. این کم عقلی را کجا ببریم؟(ادامه)
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، مدعی شده سال تحصیلی آینده مدارس و دانشگاه‌ها با حضور دانش‌آموزان و دانشجویان آغاز خواهد شد، در حالی که راه زیادی تا انجام واکسیناسیون عمومی داریم ....(خبر)
(ادامه)
ابلاغ دستورالعمل کنترل کرونا در حوزه‌های امتحانی دانش‌آموزان
مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزش، «دستورالعمل مراقبت و کنترل بیماری کرونا ویروس در حوزه‌ها و کانون‌های برگزاری امتحانات» را به ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها ابلاغ کرد.(ادامه)
جزئیات برگزاری امتحانات از ۲۷اردیبهشت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی
رئیس مرکز سنجش و پایش آموزش آموزش و پرورش گفت: از ۲۷ اردیبهشت تا ٢۴ خرداد امتحانات نهایی در دو گروه تجربی و ریاضی و گروه علوم انسانی و معارف برگزار می‌شود.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 69 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.458 seconds.