.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سجادی وزیر اشتباهی بود/ وزارتش برای ورزش آب نداشت، شاید برای خودش نان داشت/ با حمایت برخی جریان‌های قدرت به وزارت رسید/ اندک اعتبار باقی مانده‌اش در ورزش ایران را هم به باد داد ....(خبر)
(ادامه)
عملیات نصب سکو‌های جدید تماشاگران ورزشگاه آزادی آغاز شد. آغاز نصب سکو‌های تماشاگران ورزشگاه آزادی
عملیات نصب سکو‌های جدید تماشاگران ورزشگاه آزادی آغاز شد.(ادامه)
کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال با اشاره به شرایطی که برای این باشگاه رقم خورده است به انتقاد از عملکرد برخی مدیران پرداخت و گفت: امیدوارم سرپرست جدید وزارت ورزش نگاه عادلانه ای داشته باشد. مدیرانی که استقلال را نابود کردند
کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال با اشاره به شرایطی که برای این باشگاه رقم خورده است به انتقاد از عملکرد برخی مدیران پرداخت و گفت: امیدوارم سرپرست جدید وزارت ورزش نگاه عادلانه ای داشته باشد.(ادامه)
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟ رئیس جمهور سکان هدایت ورزش و جوانان را به دست کدام دسته خواهد سپرد؟
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟(ادامه)
عکس | ماکسیما 2023 هم‌قیمت ماکسیما 2012 در ایران!
نیسان ژاپن با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد سدان دوست‌داشتنی نیسان ماکسیما همانند بسیاری از سدان های مشهور دیگر با خط تولید خداحافظی خواهد کرد. این برند می‌گوید با پایان تولید نسل فعلی ماکسیما در اواسط سال ۲۰۲۳ شاهد بازنشستگی یکی از جذاب‌ترین محصولات نیسان خواهیم بود.(ادامه)
دبیرکل سازمان ملل در خصوص گرمای شدید هوا در تابستان سال جاری هشدار داد و گفت اثرات تغییرات اقلیمی کاملاً قابل مشاهده است. هشدار شدید گوترش: زمین به نقطه جوش رسیده است
دبیرکل سازمان ملل در خصوص گرمای شدید هوا در تابستان سال جاری هشدار داد و گفت اثرات تغییرات اقلیمی کاملاً قابل مشاهده است.(ادامه)
شمال نیوز : بنا به گفته مدیر کارخانه، یک سال قبل صندوق توسعه کارآفرینی قول تسهیلات ۱۵ میلیارد تومانی را جهت توسعه کارخانه داده بود اما بنا به بازگو نمودن دلایلی غیر معقولانه  همچون تعریف نشدن کمک به بخش تولید از پرداخت تسهیلات ممانعت کرد. تحریم ها هم نتوانست کارخانه تک نخ شهرستان نوشهر را از پای در آورد / انتقاد از دلایل نامعقولانه بانک کارآفرینی برای پرداخت تسهیلات
شمال نیوز : بنا به گفته مدیر کارخانه، یک سال قبل صندوق توسعه کارآفرینی قول تسهیلات ۱۵ میلیارد تومانی را جهت توسعه کارخانه داده بود اما بنا به بازگو نمودن دلایلی غیر معقولانه همچون تعریف نشدن کمک به بخش تولید از پرداخت تسهیلات ممانعت کرد.(ادامه)
شاید با خودتان بگویید حالا اینکه کسی هم فال بگیرد ضرری ندارد فوقش چند تا جمله خوب می‌شنود اگر کسی هم پولی می‌دهد با رضایت خودش داده، پس دیگر اشکال کار کجاست؟ اما همیشه موضوع این‌طوری نیست. فالگیر‌ها چگونه با آرزو‌های مردم کاسبی می‌کنند؟
شاید با خودتان بگویید حالا اینکه کسی هم فال بگیرد ضرری ندارد فوقش چند تا جمله خوب می‌شنود اگر کسی هم پولی می‌دهد با رضایت خودش داده، پس دیگر اشکال کار کجاست؟ اما همیشه موضوع این‌طوری نیست.(ادامه)
کاپیتان اسبق آبی پوشان گفت: در حالیکه استقلال بازیکن نگرفته، پرسپولیس مشکلاتش برطرف شده و بازیکنان بزرگی را به خدمت می‌گیرد. حمله کاپیتان استقلال به پرسپولیس
کاپیتان اسبق آبی پوشان گفت: در حالیکه استقلال بازیکن نگرفته، پرسپولیس مشکلاتش برطرف شده و بازیکنان بزرگی را به خدمت می‌گیرد.(ادامه)
آفتاب گرفتن جو بایدن و همسرش در ساحل دریا+تصاویر
رئیس جمهور و بانوی اول آمریکا به همراه نوه خود در ساحل دلاور آفتاب گرفتن و به استراحت پرداختند.(ادامه)
خبرورزشی نوشت: پس از استعفای غیرمنتظره حجت کریمی، حالا چهره‌های آشنام به صندلی مدیریت آبی‌ها نزدیک شده‌اند. سه گزینه جانشینی حجت کریمی مشخص شدند
خبرورزشی نوشت: پس از استعفای غیرمنتظره حجت کریمی، حالا چهره‌های آشنام به صندلی مدیریت آبی‌ها نزدیک شده‌اند.(ادامه)
پذیرش دانشجو بدون کنکور همیشه این سوال را برای مخاطب خود ایجاد می‌کند که مدرک این رشته‌ها با مدرک رشته‌های با کنکور چه تفاوتی دارد و اساسا آیا مدرک این دو مدل پذیرش تفاوتی با هم دارد یا نه ؟ تفاوت مدرک رشته‌های با کنکور و بدون کنکور چیست؟
پذیرش دانشجو بدون کنکور همیشه این سوال را برای مخاطب خود ایجاد می‌کند که مدرک این رشته‌ها با مدرک رشته‌های با کنکور چه تفاوتی دارد و اساسا آیا مدرک این دو مدل پذیرش تفاوتی با هم دارد یا نه ؟(ادامه)
فیلم/نحوه فرار عجیب مدیرعامل پرسپولیس از حلقه خبرنگاران
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس بدون پاسخ به خبرنگاران محل جلسه هیأت مدیره را ترک کرد.(ادامه)
نامه تند دفتر میرسلیم به صداوسیما
(ادامه)
در نامه میرسلیم به صدا و سیما امده است: مجری محترم در ابتدای برنامه و حتی در اثنای آن (چند بار) تأکید کردند که مناظره به طور خاصّ درباره «واردات خودروهای کارکرده» است، درحالی که خود ایشان و سپس آقای .... مناظره نبود، بازجویی از متّهم بود / «دست­ در­دست هم، مباحث مطرح شده آقای میرسلیم را به استهزاء می­گیرند»
در نامه میرسلیم به صدا و سیما امده است: مجری محترم در ابتدای برنامه و حتی در اثنای آن (چند بار) تأکید کردند که مناظره به طور خاصّ درباره «واردات خودروهای کارکرده» است، درحالی که خود ایشان و سپس آقای ....(ادامه)
دختر ۱۷ ساله‌ای به همراه مادرش حکم جلب پسری را گرفت که زمانی خواستگار او بود، اما در دادگاه اسنادی رو شد که همه چیز را زیر سوال برد. راز تجـاوز به دختر ۱۷ ساله در ویلای اجاره‌ای فاش شد
دختر ۱۷ ساله‌ای به همراه مادرش حکم جلب پسری را گرفت که زمانی خواستگار او بود، اما در دادگاه اسنادی رو شد که همه چیز را زیر سوال برد.(ادامه)
اجزای داخلی کابین خودرو بر اثر تابش نور آفتاب مخصوصا در تابستان، گاز سمی و سرطان‌زای بنزن را تولید می کنند. استفاده از کولر خودرو در این وضعیت خطرناک است
اجزای داخلی کابین خودرو بر اثر تابش نور آفتاب مخصوصا در تابستان، گاز سمی و سرطان‌زای بنزن را تولید می کنند.(ادامه)
شمال نیوز:صبح امروز احد عظیم زاده " کاندیدای ریاست اتاق بازرگانی ایران"در نشست‌ مطبوعاتی، به ارایه برنامه های خود در صورت انتخاب شدن به عنوان رییس اتاق پرداخت. عظیم زاده: کار اتاق سیاسی نیست، اقتصادی است/ نه اصلاح طلب هستم و نه اصولگرا، ولایتمدارم / اگر رییس شوم، در اتاق به روی تجار باز خواهد بود
شمال نیوز:صبح امروز احد عظیم زاده " کاندیدای ریاست اتاق بازرگانی ایران"در نشست‌ مطبوعاتی، به ارایه برنامه های خود در صورت انتخاب شدن به عنوان رییس اتاق پرداخت.(ادامه)
زمانی که سید محمد آقامیری سرپرست وزارت جهاد کشاورزی شد شایعاتی مبنی بر وزارت آقامیری شکل گرفت تا جایی که خود او نیز در قامت یک وزیر در جهاد کشاورزی رفتار می کرد. اما امروز رییس جمهور شخص دیگری را به عنوان گزینه وزیر جهاد کشاورزی به مجلس معرفی کرد. شوک به سرپرست وزارت جهاد!/ گزینه ای که هوا شد
زمانی که سید محمد آقامیری سرپرست وزارت جهاد کشاورزی شد شایعاتی مبنی بر وزارت آقامیری شکل گرفت تا جایی که خود او نیز در قامت یک وزیر در جهاد کشاورزی رفتار می کرد. اما امروز رییس جمهور شخص دیگری را به عنوان گزینه وزیر جهاد کشاورزی به مجلس معرفی کرد.(ادامه)
خودروی کره‌ای از راه رسید+تصاویر
بعد از خرید شرکت سانگ یانگ توسط گروه KG MIBILITY شاهد عرضه نسخه جدید خودرو تیوولی هستیم.(ادامه)
رئیس پلیس راه راهور فراجا گفت: هموطنانی که قصد سفر به سمت شمال را دارند از جاده فیروزکوه سفر کنند و از جاده چالوس و جاده هراز کمتر تردد شود.

مسافران شمال در این ۳ جاده تردد نکنند؛ ترافیک سنگین است/ جاده چالوس از دوشنبه آینده مسدود می‌شود؟
رئیس پلیس راه راهور فراجا گفت: هموطنانی که قصد سفر به سمت شمال را دارند از جاده فیروزکوه سفر کنند و از جاده چالوس و جاده هراز کمتر تردد شود. (ادامه)
عدم حضور معاون اقتصادی در سخنرانی‌ها و جلسات مهم و به حاشیه راندن وی، از چشم صاحبنظران پنهان نمانده است. عدم حضور او در برنامه‌هایی مانند رونمایی از برنامه هفتم توسعه، برنامه اعلام مواضع دولت در سال مهار تورم و رشد تولید و ده‌ها رویداد اقتصادی دیگر مشهود است. حذف بی‌سروصدا و بدون اخراج محسن رضایی از ساختار دولت!
عدم حضور معاون اقتصادی در سخنرانی‌ها و جلسات مهم و به حاشیه راندن وی، از چشم صاحبنظران پنهان نمانده است. عدم حضور او در برنامه‌هایی مانند رونمایی از برنامه هفتم توسعه، برنامه اعلام مواضع دولت در سال مهار تورم و رشد تولید و ده‌ها رویداد اقتصادی دیگر مشهود است.(ادامه)
استراحتگاه‌های بین راهی یکی از مراکزی است که می‌تواند در انتشار و انتقال بیماری‌های واگیر نقش داشته باشد؛ بنابراین زائران حج تمتع باید نکات بهداشتی مربوط به این استراحتگاه‌ها را رعایت کنند. زائران خانه خدا این نکات بهداشتی را جدی بگیرند
استراحتگاه‌های بین راهی یکی از مراکزی است که می‌تواند در انتشار و انتقال بیماری‌های واگیر نقش داشته باشد؛ بنابراین زائران حج تمتع باید نکات بهداشتی مربوط به این استراحتگاه‌ها را رعایت کنند.(ادامه)
به گفته یک کارشناس سیاسی، سیستم قضائی دولت بلژیک عملا افراد بیگناه را تحت تاثیر لابی صهیونیستی به زندان می‌اندازد. از آزادی تا اسارت؛ حکایت نقشه‌ای «منافقانه» که نقش بر آب شد
به گفته یک کارشناس سیاسی، سیستم قضائی دولت بلژیک عملا افراد بیگناه را تحت تاثیر لابی صهیونیستی به زندان می‌اندازد.(ادامه)
دو قرص نان، یک کاهو، دو نان بریوش، دو بطری شیر، مقداری سوپ، پنیر، بیسکویت، یک تکه شکلات و تخم مرغ". "فرانسیس لالین" در حال خواندن فهرست خرید خود است. در این روستا همه آلزایمر دارند+عکس
دو قرص نان، یک کاهو، دو نان بریوش، دو بطری شیر، مقداری سوپ، پنیر، بیسکویت، یک تکه شکلات و تخم مرغ". "فرانسیس لالین" در حال خواندن فهرست خرید خود است.(ادامه)
متخصص فلوشیپ جراحی ستون فقرات گفت: وقتی گردن در یک وضعیت خاص و نامناسب قرار می‌گیرد؛ خون‌رسانی مفاصل گردن مختل می‌شود و عضلات منقبض می‌ماند، بنابراین کم کم دردناک می‌شود. درد گردن را جدی بگیرید
متخصص فلوشیپ جراحی ستون فقرات گفت: وقتی گردن در یک وضعیت خاص و نامناسب قرار می‌گیرد؛ خون‌رسانی مفاصل گردن مختل می‌شود و عضلات منقبض می‌ماند، بنابراین کم کم دردناک می‌شود.(ادامه)
مرد آتش‌افروز که خواهرش را زنده زنده سوزاند در جلسه بازجویی منکر اتهامات خود شد. ادامه داستان دعوای آتشین بر سر ارثیه
مرد آتش‌افروز که خواهرش را زنده زنده سوزاند در جلسه بازجویی منکر اتهامات خود شد.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر اسبق آموزش و پرورش با بیان اینکه به دولت چه ربطی دارد خانه بسازد؟ نمی‌تواند، مردم هم نمی‌توانند، اعلام کرد: این دولت می‌گوید یک میلیون خانه می‌خواهم بسازم که این اشتباه است، باید بگوید شرایط را آماده می‌کنم تا یک میلیون خانه ساخته شود. نه مردم و نه دولت، نمی‌توانند خانه بسازند! / اراده کنم یک هفته ای دوباره وزیر آموزش و پرورش می‌شوم
شمال نیوز : وزیر اسبق آموزش و پرورش با بیان اینکه به دولت چه ربطی دارد خانه بسازد؟ نمی‌تواند، مردم هم نمی‌توانند، اعلام کرد: این دولت می‌گوید یک میلیون خانه می‌خواهم بسازم که این اشتباه است، باید بگوید شرایط را آماده می‌کنم تا یک میلیون خانه ساخته شود.(ادامه)
پشت پرده دعوای خیابانی جنیفر لوپز و همسرش لو رفت
بن در حالی که قهوه یخی بزرگش را می‌نوشید، گوش به گوشش پوزخند می‌زد، در حالی که جنیفر لبخند می‌زد و با او چت می‌کرد، در حالی که یک نوشیدنی داغ کوچک حمل می‌کرد. اما بعدا یکی از افراد نزدیک به این زوج گفت:" بن همیشه از عکاس‌هایی که دنبالش راه می‌افتند و تک تک لحظات را ثبت می‌کنند متنفر است و او از عکاس‌ها کلافه بوده و نه جنیفر"(ادامه)
رئیس فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت تیم امید و صدور مجوز حرفه‌ای برای سرخابی‌ها توضیحاتی را ارائه داد. پرسپولیس حذف شد ؟ مهدی تاج آب پاکی را روی دست استقلال و پرسپولیس ریخت
رئیس فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت تیم امید و صدور مجوز حرفه‌ای برای سرخابی‌ها توضیحاتی را ارائه داد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.225 seconds.