.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نيوز: با حضور استاندار و مسئولان استانی و بابرگزاری انتخابات،اعضای جدید هیات رئیسه شورای اسلامی استان مازندران انتخاب شدند.

کمال آقامیری رئیس شورای اسلامی استان مازندران شد
شمال نيوز: با حضور استاندار و مسئولان استانی و بابرگزاری انتخابات،اعضای جدید هیات رئیسه شورای اسلامی استان مازندران انتخاب شدند. (ادامه)
 شمال نیوز: نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در نشست مجمع این نمایندگان با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس مجمع نمایندگان گیلان انتخاب شد.
«جعفرزاده» رئیس مجمع نمایندگان گیلان شد
شمال نیوز: نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در نشست مجمع این نمایندگان با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس مجمع نمایندگان گیلان انتخاب شد. (ادامه)
شمال نيوز: 13 آبان جایگاه ویژه‌ای نزد ایرانیان دارد و همین مسئله باعث می‌شود تا رفتار تسخیرکنندگان سفارت آمریکا هر سال مورد بررسی قرار می‌گیرد. تسخیرکنندگان دیروز، امروز چه می‌کنند؟ چه می‌گویند؟/ تسخیر سفارت شوروی، آرزوی احمدی نژاد در سال 58(خبر)
شمال نيوز: 13 آبان جایگاه ویژه‌ای نزد ایرانیان دارد و همین مسئله باعث می‌شود تا رفتار تسخیرکنندگان سفارت آمریکا هر سال مورد بررسی قرار می‌گیرد.(ادامه)
 شمال نیوز: احداث 23 کیلومتر کانال هدایت آب های سطحی / شهرداری ها حال و روز خوبی ندارند /  خسارات ناشي از سيل تنها به دوش شهرداري نباشد/  آغاز بازسازی مركز تخصصي دياليز / ظاهرا برخي با تيم داري شهرداري ميانه خوبي ندارند/ روز مازندران فقط به يك نام خلاصه نشود 

در جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
شمال نیوز: احداث 23 کیلومتر کانال هدایت آب های سطحی / شهرداری ها حال و روز خوبی ندارند / خسارات ناشي از سيل تنها به دوش شهرداري نباشد/ آغاز بازسازی مركز تخصصي دياليز / ظاهرا برخي با تيم داري شهرداري ميانه خوبي ندارند/ روز مازندران فقط به يك نام خلاصه نشود (ادامه)
ناگفته‌هايي از پيام احمدي‌نژاد به هاشمي
احمدي‌نژاد در طول دوره خود در شهرداري بر اين عقيده بود كه هاشمي براي رياست‌جمهوري نمي‌آيد. در نتيجه سعي كرد روابط خوب خود را حفظ كند. به همين دليل هم چندين بار ايشان را براي افتتاح‌ پروژه‌ها‌ و بعضا كلنگ‌زني به شهرداري دعوت كرد.(ادامه)
شمال نيوز: مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران از افتتاح مرکز تخصصی صنایع دستی و هنرهای سنتی گردشگری مازندران در خانه تاریخی رمدانی خبر داد. خانه رمدانی به مرکز صنایع دستی و هنرهای سنتی مازندران تبدیل می شود
شمال نيوز: مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران از افتتاح مرکز تخصصی صنایع دستی و هنرهای سنتی گردشگری مازندران در خانه تاریخی رمدانی خبر داد.(ادامه)
شاخ و شانه‌کشیدن‌یک روزنامه‌برای عارف
(ادامه)
درآمد فوتبال از هواداری پیامکی چقدر است؟
ماجرا از این قرار است که با ارسال یک پیامک به شماره‌ای مشخص، هر هوادار تیم‌ملی روزانه مبلغ ١٢٠ تومان از حسابش کم شده و در عوض خدماتی ازسوی باشگاه هواداری تیم‌ ملی دریافت می‌کند.(ادامه)
بازداشت شدن دلال فوتبال با ۴۰ حکم جلب!
یکی از مسئولان امنیتی فوتبال ایران از بازداشت یک دلال فراری خبر داد.(ادامه)
این بازیکنان باید از تیم ملی خداحافظی کنند؟
کارلوس کروش کم کم بازیکنان با تجربه اش را از ترکیب بیرون می گذارد. (ادامه)
شمال نيوز: طنین لالایی لای لای مادران مازندرانی به یاد طفل شیرخواره وشش ماهه امام حسین(ع) در حماسه کربلا در همایش شیرخوارگان حسینی روز جمعه همزمان با سراسر کشور درشهرها ومناطق مختلف استان مازندران برگزارشد.
طنین لالایی لای لای مادران مازندرانی به یادطفل شش ماهه کربلا
شمال نيوز: طنین لالایی لای لای مادران مازندرانی به یاد طفل شیرخواره وشش ماهه امام حسین(ع) در حماسه کربلا در همایش شیرخوارگان حسینی روز جمعه همزمان با سراسر کشور درشهرها ومناطق مختلف استان مازندران برگزارشد. (ادامه)
شمال نيوز: ماده واحده و بندها و تبصره های طرح اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام مجلس شورای اسلامی به صورت کلی به رای گذاشته شد که 161 نماینده به آن رای موافق دادند. همچنین 59 نماینده رای مخالف و 13 نفر رای ممتنع دادند . مجموع نمایندگان حاضر هم 250 نفر بودند. برجام از سد مجلس گذشت + تصویب جزئیات +تصاوير
شمال نيوز: ماده واحده و بندها و تبصره های طرح اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام مجلس شورای اسلامی به صورت کلی به رای گذاشته شد که 161 نماینده به آن رای موافق دادند. همچنین 59 نماینده رای مخالف و 13 نفر رای ممتنع دادند . مجموع نمایندگان حاضر هم 250 نفر بودند.(ادامه)
شمال نیوز : رئيس هيأت نظارت بر انتخابات مازندران گفت: دستور شروع انتخابات به توسط وزارت كشور و ثبت ‌نام از داوطلبان دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي از 28 آذر الي 4 دي ماه سال جاري به مدت هفت روز در فرمانداري‌هاي مراكز حوزه انتخابيه انجام مي‌گيرد. آغازبكار هيأت نظارت انتخابات شوراي نگهبان در مازندران
شمال نیوز : رئيس هيأت نظارت بر انتخابات مازندران گفت: دستور شروع انتخابات به توسط وزارت كشور و ثبت ‌نام از داوطلبان دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي از 28 آذر الي 4 دي ماه سال جاري به مدت هفت روز در فرمانداري‌هاي مراكز حوزه انتخابيه انجام مي‌گيرد.(ادامه)
شمال نيوز: دكتر ربيع فلاح استاندار مازندران زمان سفر دكتر حسن روحاني رئيس جمهور محترم به مازندران را اعلام نمود .
سفر رئیس جمهور‌ به مازندران به تاخیر افتاد
شمال نيوز: دكتر ربيع فلاح استاندار مازندران زمان سفر دكتر حسن روحاني رئيس جمهور محترم به مازندران را اعلام نمود . (ادامه)
سلفی دسته جمعی با رهبر انقلاب+ عکس
اینستاگرام طرفداران مقام معظم رهبری، عکس سلفی عده ای از رزمندگان با ایشان را منتشر کرد.(ادامه)
شمال نيوز:  مراسم تشییع جان‌باختگان در مركز استان از ساعت 8:30 فردا دوشنبه 13 مهر ماه از میدان شهدا تا میدان ساعت انجام می‌شود، تسریح كرد: پس از این تشییع اجساد به شهرستان‌های خود انتقال داده خواهند شد.


پیکر جان‌باختگان منا دوشنبه در ساری تشییع می‌شود
شمال نيوز: مراسم تشییع جان‌باختگان در مركز استان از ساعت 8:30 فردا دوشنبه 13 مهر ماه از میدان شهدا تا میدان ساعت انجام می‌شود، تسریح كرد: پس از این تشییع اجساد به شهرستان‌های خود انتقال داده خواهند شد. (ادامه)
شمال نيوز: رئیس مجلس شورای اسلامی در دفاع از طرح دوفوریتی برجام که امروز در دستور کار مجلس شورای اسلامی است سخن گفت.
ما فکر می‌کردیم کنگره برجام را رد و رئیس جمهورشان آن را وتو می‌کند
شمال نيوز: رئیس مجلس شورای اسلامی در دفاع از طرح دوفوریتی برجام که امروز در دستور کار مجلس شورای اسلامی است سخن گفت. (ادامه)
شمال نيوز:  باید تشکر کنیم از آحاد مردم ایران که از راههای مختلف با ما ابراز همدردی کردند هرچند که اوضاع روحی مناسبی نداریم اما وظیفه داشتیم تا اطلاعیه‌ای صادر کنیم و با مردم عزیز و قدرشناس کشورمان صحبت کنیم.
اطلاعیه خانواده مرحوم نوروزی در خصوص اتفاقات اخیر
شمال نيوز: باید تشکر کنیم از آحاد مردم ایران که از راههای مختلف با ما ابراز همدردی کردند هرچند که اوضاع روحی مناسبی نداریم اما وظیفه داشتیم تا اطلاعیه‌ای صادر کنیم و با مردم عزیز و قدرشناس کشورمان صحبت کنیم. (ادامه)
 سمیه خراسانی اهميّت واقعه غدير خم چيست؟(يادداشت)
سمیه خراسانی(ادامه)
جدیدترین اظهارات احمدی نژاد در جشن ولایت
محمود احمدی نژاد به مناسبت جشن بزرگ ولایت و عید غدیر خم در مسجد حضرت صدیقه طاهره(س) بیرجند سخنرانی کرد. (ادامه)
شمال نیوز : لایحه دفاعیه آقای اسحاق جهانگیری به عنوان شخص حقیقی در مهلت قانونی مقرر و در تاریخ 3/6/1394 یعنی بیش از یک ماه قبل به مرجع قضایی ذی صلاح ارائه شده است..... 12 جمله ای که باعث شد احمدی نژاد از جهانگیری شکایت کند!
شمال نیوز : لایحه دفاعیه آقای اسحاق جهانگیری به عنوان شخص حقیقی در مهلت قانونی مقرر و در تاریخ 3/6/1394 یعنی بیش از یک ماه قبل به مرجع قضایی ذی صلاح ارائه شده است.....(ادامه)
شمال نيوز: هادي نوروزي کاپيتان تيم پرسپوليس که بامداد امروز پنج شنبه براثر ايست قلبي جان خود را از دست داد با تصميم خانواده در بابل محل زادگاهش به خاک سپرده خواهد شد. هادي نوروزي در زادگاه خود بابل به خاک سپرده مي شود/ زمان مراسم تشييع
شمال نيوز: هادي نوروزي کاپيتان تيم پرسپوليس که بامداد امروز پنج شنبه براثر ايست قلبي جان خود را از دست داد با تصميم خانواده در بابل محل زادگاهش به خاک سپرده خواهد شد.(ادامه)
اشکهای برانکو/ عکس
سرمربی پرسپولیس خود را به بیمارستان و شاگردانش رساند .(ادامه)
پیام تسلیت پادشاه عربستان به رهبر معظم انقلاب و ملت ایران
وزیر بهداشت عربستان ضمن تسلیم پیام تسلیت پادشاه این کشور به دولت ایران و قربانیان حادثه منا تاکید کرد که دولت ریاض آماده همکاری با تهران است.(ادامه)
شمال نيوز: طرح استیضاح وزرا در حالی که تا چند ماه آینده انتخابات مجلس برگزار می‌شود به صلاح نیست و نتیجه مثبتی هم ندارد و من نمی‌دانم که چرا برخی از نمایندگان اصرار به این کار دارند. جعفرزاده: استیضاح وزیر راه، سیاسی است
شمال نيوز: طرح استیضاح وزرا در حالی که تا چند ماه آینده انتخابات مجلس برگزار می‌شود به صلاح نیست و نتیجه مثبتی هم ندارد و من نمی‌دانم که چرا برخی از نمایندگان اصرار به این کار دارند.(ادامه)
شمال نیوز: مرحومه شریفی ، همسر فرامرز نقیبی بعد از تحمل سالها رنج بیماری صبح امروز (جمعه) درگذشت.
مهندس فرامرز نقيبي داغدار شد
شمال نیوز: مرحومه شریفی ، همسر فرامرز نقیبی بعد از تحمل سالها رنج بیماری صبح امروز (جمعه) درگذشت. (ادامه)
شمال نيوز: برای مسوولیت پذیری رجال سیاسی باید زمان و عمری تعریف شود تا بتوان به منظور پیشبرد اهداف سیاسی انقلاب اسلامی ایران نسل های کنونی را در این زمینه تربیت و وارد عرصه سیاست کرد. ناطق نوري: مجلس آینده باید معتدل باشد
شمال نيوز: برای مسوولیت پذیری رجال سیاسی باید زمان و عمری تعریف شود تا بتوان به منظور پیشبرد اهداف سیاسی انقلاب اسلامی ایران نسل های کنونی را در این زمینه تربیت و وارد عرصه سیاست کرد.(ادامه)
خزان آیت الله خزعلی(يادداشت)
(ادامه)
شمال نيوز: ، «یوسف نوبخت» برادر «محمدباقر نوبخت» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، ساعاتی پیش به دلیل بیماری دار فانی را وداع گفت.... برادر "نوبخت " دار فانی را وداع گفت
شمال نيوز: ، «یوسف نوبخت» برادر «محمدباقر نوبخت» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، ساعاتی پیش به دلیل بیماری دار فانی را وداع گفت....(ادامه)
شمال نيوز: رهبر معظم انقلاب با اشاره به خطر نفوذ دشمن در کشور تأکید کردند: برای نفوذ سیاسی سعی می‌کنند در مراکز تصمیم‌گیری و اگر نشد، در مراکز تصمیم‌سازی نفوذ کنند. دشمن به‌ دنبال نفوذ سیاسی در مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی است(خبر)
شمال نيوز: رهبر معظم انقلاب با اشاره به خطر نفوذ دشمن در کشور تأکید کردند: برای نفوذ سیاسی سعی می‌کنند در مراکز تصمیم‌گیری و اگر نشد، در مراکز تصمیم‌سازی نفوذ کنند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.379 seconds.