.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کابینه احتمالی ترامپ (+عکس)
شمال نيوز - چه کسانی اعضای کابینه احتمالی دونالد ترامپ رییس جمهور منتخب آمریکا خواهند بود؟ (ادامه)
20 آبان هشتادوششمین سالگرد تاسيس کانون وکلا (يادداشت)
(ادامه)
شمال نيوز: سید عیسی میری که از مهرماه 93 به عنوان شهردار نکا انتخاب شده بود، استعفا کرد. شهردار نکا استعفا داد
شمال نيوز: سید عیسی میری که از مهرماه 93 به عنوان شهردار نکا انتخاب شده بود، استعفا کرد.(ادامه)
نمایندگان مجلس دهم در مهمترین روز فعالیت خود در این دوره از مجلس بررسی صلاحیت سه وزیر پیشنهادی دولت تدبیر و امید را در دستور کار خود داشتند.

هر سه وزیر رای اعتماد گرفتند
نمایندگان مجلس دهم در مهمترین روز فعالیت خود در این دوره از مجلس بررسی صلاحیت سه وزیر پیشنهادی دولت تدبیر و امید را در دستور کار خود داشتند. (ادامه)
مدیرکل هواشناسی استان مازندران گفت: موج جدید بارش برف در مازندران در راه است و پیش بینی می شود بارش ها در مناطق کوهستانی به صورت برف باشد. برف و مه در انتظار مسافران مازندران
مدیرکل هواشناسی استان مازندران گفت: موج جدید بارش برف در مازندران در راه است و پیش بینی می شود بارش ها در مناطق کوهستانی به صورت برف باشد.(ادامه)
شمال نيوز: عضو کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: 70 درصد مجموع پول صندوق ذخیره فرهنگیان در اختیار هفت نفر بوده است. ادياني: 70 درصد اعتبار صندوق ذخیره فرهنگیان در دست 7 نفر است/ نامشخص بودن وضعیت استعفا یا عزل وزرا
شمال نيوز: عضو کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: 70 درصد مجموع پول صندوق ذخیره فرهنگیان در اختیار هفت نفر بوده است.(ادامه)
شمال نيوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست علی لاریجانی به منظور بررسی صلاحیت و رای اعتماد به وزرای پیشنهای آغاز شد.
جلسه علنی مجلس برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی آغاز شد / روحانی وارد صحن شد
شمال نيوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست علی لاریجانی به منظور بررسی صلاحیت و رای اعتماد به وزرای پیشنهای آغاز شد. (ادامه)
شمال نيوز: عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که سه وزیر پیشنهادی رئیس جمهوری شانس بالایی برای رای آوری در خانه ملت دارند. وزرای پیشنهادی شانس رای‌آوری بالایی دارند
شمال نيوز: عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که سه وزیر پیشنهادی رئیس جمهوری شانس بالایی برای رای آوری در خانه ملت دارند.(ادامه)
فاز جدید نامه نگاری احمدی نژاد
محمود احمدی نژاد با ارسال نامه ای به دبیرکل جدید سازمان ملل، انتخاب وی را به این سمت تبریک گفت و برای افزایش کارامدی سازمان ملل پیشنهادها و راه کارهایی را به وی ارائه کرد. (ادامه)
شمال نيوز: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابلسر در تشریح آخرین جزئیات پرونده اختلاس و جعل اسناد دولتی از سوی یکی از کارکنان دانشگاه مازندران گفت: پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری ارسال شده است. کیفرخواست پرونده اختلاس در دانشگاه مازندران صادر شد
شمال نيوز: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابلسر در تشریح آخرین جزئیات پرونده اختلاس و جعل اسناد دولتی از سوی یکی از کارکنان دانشگاه مازندران گفت: پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری ارسال شده است. (ادامه)
شهيد رجب‌علی نصیرایی ارتشی بازنشسته و از جانبازان جنگ تحمیلی، صبح امروز بر اثر شدت جراحات وارده جنگ تحمیلی به همرزمان شهیدش پیوست. جانباز بابلی به همرزمان شهیدش پیوست
شهيد رجب‌علی نصیرایی ارتشی بازنشسته و از جانبازان جنگ تحمیلی، صبح امروز بر اثر شدت جراحات وارده جنگ تحمیلی به همرزمان شهیدش پیوست.(ادامه)
 شهردار منطقه سه ساري در مصاحبه اي با اعلام اين خبر كه احداث پل گردن با سرعت در حال اتمام است گفت : جز شرايط بد بدجويي هيچ عاملي در پروژه ها وقفه ايجاد نمي كند .
تبديل محدوده هاي خالي به فضاي سبز حتي به قدر كاشت يك درخت
شهردار منطقه سه ساري در مصاحبه اي با اعلام اين خبر كه احداث پل گردن با سرعت در حال اتمام است گفت : جز شرايط بد بدجويي هيچ عاملي در پروژه ها وقفه ايجاد نمي كند . (ادامه)
شمال نيوز: پس از بیانات صریح روز گذشته رهبر معظم انقلاب درباره توصیه به "محمود احمدی نژاد" برای عدم کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، رئیس دولت های نهم و دهم طی نامه ای به ایشان با اعلام ... تبعیت خود را از توصیه حضرتعالی اعلام می کنم/ برنامه ای برای حضور در انتخابات ندارم + عکس
شمال نيوز: پس از بیانات صریح روز گذشته رهبر معظم انقلاب درباره توصیه به "محمود احمدی نژاد" برای عدم کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، رئیس دولت های نهم و دهم طی نامه ای به ایشان با اعلام ...(ادامه)
پروفسور مجید سمیعی ظهر امروز وارد مازندران شد و مورد استقبال رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی مازندران قرار گرفت.

پروفسور سمیعی با نماینده ولی فقیه در مازندران دیدار کرد+عكس
پروفسور مجید سمیعی ظهر امروز وارد مازندران شد و مورد استقبال رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی مازندران قرار گرفت. (ادامه)
زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال 96 مشخص شد
وزیر کشور با بیان اینکه 29 اردیبهشت ماه سال آینده زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است گفت: برنامه ریزی و هماهنگی های لازم با شورای نگهبان انجام شده و انتخاباتی خوبی پیش رو خواهیم داشت(ادامه)
شمال نيوز: شجاع خلیل زاده مدافع مازندرانی تیم سپاهان که سال پیش بخاطر مشکل سربازی تیم ملی را از دست داده بود دوباره مورد توجه کی روش قرار گرفت .
مدافع مازندرانی در یک قدمی تیم ملی+عکس
شمال نيوز: شجاع خلیل زاده مدافع مازندرانی تیم سپاهان که سال پیش بخاطر مشکل سربازی تیم ملی را از دست داده بود دوباره مورد توجه کی روش قرار گرفت . (ادامه)
شمال نيوز: حضرت آیت الله خامنه‌ای تأکید کردند: حوزه‌های علمیه و روحانیون باید با شناخت فضای مجازی و استفاده از فرصتهای آن، معارف و مفاهیم اسلامی را تبیین کنند. فضای مجازی، به صورت توأمان دارای منافع و مضرات بی‌شماری است/ مبلغان دینی باید ابزارهای جدید رایانه‌ای را بشناسند‎(خبر)
شمال نيوز: حضرت آیت الله خامنه‌ای تأکید کردند: حوزه‌های علمیه و روحانیون باید با شناخت فضای مجازی و استفاده از فرصتهای آن، معارف و مفاهیم اسلامی را تبیین کنند.(ادامه)

رهبر معظم انقلاب در پیامی به مسلمانان جهان تاکید کردند: جهان اسلام باید حاکمان سعودی را به درستی بشناسند و به‌خاطر جنایاتی که در گستره‌ی جهان اسلام به بار آورده‌اند،گریبان آنها را رها نکنند.
جهان اسلام گریبان حاکمان سعودی را رها نکند(خبر)
رهبر معظم انقلاب در پیامی به مسلمانان جهان تاکید کردند: جهان اسلام باید حاکمان سعودی را به درستی بشناسند و به‌خاطر جنایاتی که در گستره‌ی جهان اسلام به بار آورده‌اند،گریبان آنها را رها نکنند. (ادامه)
شمال نيوز: طی حکمی از سوی وزیر کشور، محمد حسین مقیمی به عنوان قائم مقام وزیر کشور منصوب شد.


محمدحسین مقیمی قائم‌مقام وزیر کشور شد
شمال نيوز: طی حکمی از سوی وزیر کشور، محمد حسین مقیمی به عنوان قائم مقام وزیر کشور منصوب شد. (ادامه)
شمال نيوز: سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مسأله دریافت‌های نجومی می‌تواند عامل عدم احراز صلاحیت‌ها در انتخابات آتی باشد یا خیر، گفت: در این زمینه، اگر تخلف یا اقدامی بر خلاف قوانین و مقررات جاری کشور به اثبات برسد، می‌تواند عامل عدم احراز صلاحیت‌ها باشد.
تخلف در فیش حقوقی، می‌تواند عامل احراز نشدن صلاحیت‌ها باشد/شورای نگهبان با کسی تعارف ندارد(خبر)
شمال نيوز: سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مسأله دریافت‌های نجومی می‌تواند عامل عدم احراز صلاحیت‌ها در انتخابات آتی باشد یا خیر، گفت: در این زمینه، اگر تخلف یا اقدامی بر خلاف قوانین و مقررات جاری کشور به اثبات برسد، می‌تواند عامل عدم احراز صلاحیت‌ها باشد. (ادامه)
شمال نيوز: مرداد ماه 33 سال پیش رئیس جمهور معزول ایران با یک فروند هواپیمای بوئینگ 707 از ایران فرار کرد تا در پاریس به جمع ضد انقلاب بپیوندد. عکس/ رجوی و بنی‌صدر پس از فرار
شمال نيوز: مرداد ماه 33 سال پیش رئیس جمهور معزول ایران با یک فروند هواپیمای بوئینگ 707 از ایران فرار کرد تا در پاریس به جمع ضد انقلاب بپیوندد.(ادامه)
شمال نيوز: رهبر معظم انقلاب در احکام جداگانه‌ای، آیت‌الله جنتی و حجج اسلام شب‌زنده‌دار و مدرسی یزدی را به‌عنوان فقهای شورای نگهبان ابقا کردند. سه تن از فقهای شورای نگهبان با حکم رهبر انقلاب ابقا شدند
شمال نيوز: رهبر معظم انقلاب در احکام جداگانه‌ای، آیت‌الله جنتی و حجج اسلام شب‌زنده‌دار و مدرسی یزدی را به‌عنوان فقهای شورای نگهبان ابقا کردند.(ادامه)
شمال نيوز: در همایش بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از صاحب نظران و فعالین صنعت و معدن و تجارت برگزار شد از دو کار آفرین مازندرانی که رتبه برتر را در سطح کشور به خود اختصاص دادند تجلیل و تقدیر به عمل آمد.
تجليل وزير صنعت از 2 كارآفرين ملي مازندراني
شمال نيوز: در همایش بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از صاحب نظران و فعالین صنعت و معدن و تجارت برگزار شد از دو کار آفرین مازندرانی که رتبه برتر را در سطح کشور به خود اختصاص دادند تجلیل و تقدیر به عمل آمد. (ادامه)
شمال نيوز: عزت‌الله یوسفیان‌ملا در نشست امروز کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس با اکثریت آراء رئیس کمیسیون شد. یوسفیان‌ملا رئیس کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس شد
شمال نيوز: عزت‌الله یوسفیان‌ملا در نشست امروز کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس با اکثریت آراء رئیس کمیسیون شد.(ادامه)
شمال نيوز: لاریجانی درباره روند تصویب برجام در مجلس گفت: یک اختلاف‌نظری بین ما و آقای رئیس‌جمهور بود که آیا باید در پارلمان تصمیم‌گیری شود یا در شورای‌عالی امنیت ملی؟ من گفتم حتما احتیاج به پارلمان دارد چون یک جاهایی مخالف قانون است.



نامزدی «احمدی‌نژاد» جاذبه‌ای برای مردم ندارد/ از ترکیب مجلس راضی‌ام/برای انتخابات ریاست جمهوری 96 برنامه‌ای ندارم/ اینکه روحانی تک دوره ای
شمال نيوز: لاریجانی درباره روند تصویب برجام در مجلس گفت: یک اختلاف‌نظری بین ما و آقای رئیس‌جمهور بود که آیا باید در پارلمان تصمیم‌گیری شود یا در شورای‌عالی امنیت ملی؟ من گفتم حتما احتیاج به پارلمان دارد چون یک جاهایی مخالف قانون است. (ادامه)
تصاویر/ علی لاریجانی در صف رای گیری
شمال نيوز: علی لاریجانی پیش رای برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری به صندوق انداخت. (ادامه)
شمال نيوز: همزمان با خجسته زاد روز منجي عالم بشريت حضرت مهدي عج در همايشي با حضور نماينده ولي فقيه در مازندران ، پل شهيدان رضايي ، بوستان مادر و فاز دوم ميدان ابن شهرآشوب افتتاح گرديد .
افتتاح 3 پروژه بزرگ عمراني شهرداري در مركز استان آغاز شد+ تصاوير
شمال نيوز: همزمان با خجسته زاد روز منجي عالم بشريت حضرت مهدي عج در همايشي با حضور نماينده ولي فقيه در مازندران ، پل شهيدان رضايي ، بوستان مادر و فاز دوم ميدان ابن شهرآشوب افتتاح گرديد . (ادامه)
نامه علی مطهری به آیت الله جنتی درباره مینو خالقی
علی مطهری، نماینده مجلس شورای اسلامی و منتخب مجلس دهم، طی نامه ای به آیت الله جنتی، دبیر شورای نگهبان، نکاتی را درباره ابطال آرای مینو خالقی منتخب مردم اصفهان مطرح کرد(ادامه)
انتقاد احمد توکلی از تیتر یک امروز روزنامه کیهان؛ کار شما تلخ‌تر از کار نشریات اصلاح‌طلب است
شمال نيىز: احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس طی نامه‌ای به حسین شریعتمداری نسبت به تیتر امروز روزنامه کیهان و درج نادرست رقم برداشت از صندوق توسعه ملی توسط دولت دهم، انتقاد کرد(ادامه)
شمال نيوز: مردم ایران هشیارتر از آن هستند که با رشوه فساد انگیر یارانه 250 هزار تومانی به احمدی نژاد رای بدهند.




جعفرزاده: احمدی‌نژاد نمی‌تواند با رشوه فساد انگیز 250 هزار تومان برگردد/ مردم او را ردصلاحیت می‌کنند
شمال نيوز: مردم ایران هشیارتر از آن هستند که با رشوه فساد انگیر یارانه 250 هزار تومانی به احمدی نژاد رای بدهند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.135 seconds.