.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هشت تن از نیروهای مرزبانی ناجا در منطقه مرزی چالدران شهيد شدند
هشت تن از نیروهای مرزبانی ناجا در منطقه مرزی چالدران به شهادت رسیدند.(ادامه)
شمال نيوز : وی دانش‌آموخته مهندسی راه و ساختمان از دانشگاه دیترویت میشیگان آمریکا در سال 1358 در مقطع کارشناسی و همچنین کارشناس ارشد مهندسی راه و ساختمان از دانشگاه تولیدو اوهایو آمریکا در سال 1360 و MBA مدیریت جهانی هوانوردی مشترک دانشگاه رویال رودز کانادا ...
« سردار اسلامي » بیست و دومین استاندار مازندران شد
شمال نيوز : وی دانش‌آموخته مهندسی راه و ساختمان از دانشگاه دیترویت میشیگان آمریکا در سال 1358 در مقطع کارشناسی و همچنین کارشناس ارشد مهندسی راه و ساختمان از دانشگاه تولیدو اوهایو آمریکا در سال 1360 و MBA مدیریت جهانی هوانوردی مشترک دانشگاه رویال رودز کانادا ... (ادامه)
واکنش توئیتری محسن رضایی به همه‌پرسی: منفعت قوم کرد در میان نیست
(ادامه)
البته برخی نمایندگان هم به ویژه در روز دوم بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی پا را فراتر گذاشته و عنوان کردند، هر هفده گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای عضویت در کابینه موفق به اخذ رأی اعتماد مجلس خواهند شد و بدین ترتیب، دولت ...... آیا مجلس به همه وزیران پیشنهادی «روحانی» رأی اعتماد می‌دهد؟!
البته برخی نمایندگان هم به ویژه در روز دوم بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی پا را فراتر گذاشته و عنوان کردند، هر هفده گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای عضویت در کابینه موفق به اخذ رأی اعتماد مجلس خواهند شد و بدین ترتیب، دولت ......(ادامه)
چرا محسن رضایی از سپاه خارج شد؟
محسن رضایی رفتن خود از سپاه به مجمع تشخیص مصلحت نظام را با ذکر دو دلیل بیان کرد و اینکه چگونه مقام معظم رهبری او را به عنوان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین کردند.(ادامه)
سردار سرلشکر قاسم سلیمانی در پیامی که به مناسبت شهادت محسن حججی داده، اطمینان داده که انتقام این اقدام ددمنشانه را خواهند گرفت.
سوگند یاد می کنیم از تعقیب این شجره ملعونه و نابودی این غده خطرناک برآمده در پیکر جهان اسلام تا آخرین نفرشان از پای نخواهیم نشست(خبر)
سردار سرلشکر قاسم سلیمانی در پیامی که به مناسبت شهادت محسن حججی داده، اطمینان داده که انتقام این اقدام ددمنشانه را خواهند گرفت. (ادامه)
معصومه ابتکار با حکم رئیس جمهور به عنوان معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده معرفی شد و از سازمان حفاظت محیط زیست خداحافظی کرد، این درحالی است که حسن روحانی تاکنون گزینه ای را برای جایگزینی ابتکار در سازمان حفاظت محیط زیست معرفی نکرده شاعري گزینه مطرح برای سکانداری سازمان محیط زیست
معصومه ابتکار با حکم رئیس جمهور به عنوان معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده معرفی شد و از سازمان حفاظت محیط زیست خداحافظی کرد، این درحالی است که حسن روحانی تاکنون گزینه ای را برای جایگزینی ابتکار در سازمان حفاظت محیط زیست معرفی نکرده (ادامه)
عکس: همسر و فرزند شهید محسن حججی
تصویری از همسر و فرزند شهید محسن حججی شهید مدافع حرم را مشاهده می کنید.(ادامه)
وقتی آیت الله هاشمی رفسنجانی دارفانی را وداع گفت در میان اهل سیاست و رسانه این سوال مطرح شد که چه کسی به صندلی ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام تکیه خواهد زد؟ هاشمی شاهرودی رییس جدید مجمع تشخیص مصلحت می‌شود؟/ آیت‌الله به جای آیت‌الله(خبر)
وقتی آیت الله هاشمی رفسنجانی دارفانی را وداع گفت در میان اهل سیاست و رسانه این سوال مطرح شد که چه کسی به صندلی ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام تکیه خواهد زد؟(ادامه)
جزئیات توقیف شناور سعودی در آب‌های ایران
(ادامه)

کارگر ۲۶ ساله در اثر برق گرفتگی در بابل علائم حیات خود را از دست داد اما در بیمارستان سرنوشت او تغییر کرد.
جوان مرده بابلی در بیمارستان زنده شد!
کارگر ۲۶ ساله در اثر برق گرفتگی در بابل علائم حیات خود را از دست داد اما در بیمارستان سرنوشت او تغییر کرد. (ادامه)
قهرمان مازندراني المپیک عزادار شد
(ادامه)

تخریب‌چیان تمام شمال ایران یکپارچه رحیم بردبار را فرمانده مقتدر و معنوی خود می‌دانستند. مزد شهادت برای رحیم حاصل پایداری و استقامتی بود که از سال‌ها قبل به طور فزاینده در این انسان والامقام نهادینه شده بود. یک شمال و یک رحیم(يادداشت)
تخریب‌چیان تمام شمال ایران یکپارچه رحیم بردبار را فرمانده مقتدر و معنوی خود می‌دانستند. مزد شهادت برای رحیم حاصل پایداری و استقامتی بود که از سال‌ها قبل به طور فزاینده در این انسان والامقام نهادینه شده بود.(ادامه)
آتش به اختیار به معنی کار بی قانونی و فحاشی نیست/آتش به اختبار به معنای کار فرهنگی خودجوش و تمیز است(خبر)
(ادامه)
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: هنوز فرماندار ساری دلایل خود را برای ابطال انتخابات این‎شهر اعلام نکرده است و تاکنون به این نتیجه نرسیده‌ایم که انتخابات شورای شهر ساری باید باطل شود. تاکنون به نتیجه‎ای مبنی بر ابطال انتخابات شورای شهر ساری نرسیده‎ایم
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: هنوز فرماندار ساری دلایل خود را برای ابطال انتخابات این‎شهر اعلام نکرده است و تاکنون به این نتیجه نرسیده‌ایم که انتخابات شورای شهر ساری باید باطل شود.(ادامه)
اعتراض 9 کاندیدای شورای شهر نوشهر به نحوه شمارش آرا
9 کاندیدای شورای شهر نوشهر پس از اعلام نتیجه انتخابات به نحوه شمارش آرا اعتراض كردند.(ادامه)
شمال نيوز : سخنگوی وزارت کشور در رابطه با محدود بودن مشاغل و مقاماتی که برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری نیاز به استعفا دارند توضیحاتی ارائه داد. کساني که بايد براي انتخابات از سمت خود استعفا دهند
شمال نيوز : سخنگوی وزارت کشور در رابطه با محدود بودن مشاغل و مقاماتی که برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری نیاز به استعفا دارند توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
شمال نيوز: وی تصریح کرد: از تمامی داوطلبان ثبت نام شده 864 کاندیدا برای انتخابات شورای شهر و 4 هزار و 247 داوطلب برای انتخابات شوراهای اسلامی روستا ثبت نام کردند. تعداد داوطلبان انتخابات شوراها در مازندران به ۵۱۱۱ نفر رسید
شمال نيوز: وی تصریح کرد: از تمامی داوطلبان ثبت نام شده 864 کاندیدا برای انتخابات شورای شهر و 4 هزار و 247 داوطلب برای انتخابات شوراهای اسلامی روستا ثبت نام کردند.(ادامه)
طی دیداری که در شهریور ماه 95 جهت تشریح برنامه های تبیینی آرمانهای انقلاب با مقام معظم رهبری داشتم، ایشان توصیه فرمودند که اینجانب در انتخابات سال 96 کاندیدا نشوم که در همان جلسه تبعیت خویش را اعلام کردم. ایشان همان مطلب را در احمدی نژاد : می خواهم مراقبت کنم تا اشتباهات 1392 تکرار نشود / فشار بی سابقه ای به مردم وارد شد
طی دیداری که در شهریور ماه 95 جهت تشریح برنامه های تبیینی آرمانهای انقلاب با مقام معظم رهبری داشتم، ایشان توصیه فرمودند که اینجانب در انتخابات سال 96 کاندیدا نشوم که در همان جلسه تبعیت خویش را اعلام کردم. ایشان همان مطلب را در (ادامه)
شمال نيوز: جانباز سرافزار علی ابوالحسنی، در آستانه بهار طبیعت دعوت حق را لبیک گفت. جانباز مازندرانی به خیل همرزمان شهیدش پیوست
شمال نيوز: جانباز سرافزار علی ابوالحسنی، در آستانه بهار طبیعت دعوت حق را لبیک گفت.(ادامه)
شال نيوز: مدیرکل اداری و مالی استانداری مازندران گفت: حقوق اسفند کارکنان و کارمندان دولت در این استان به حساب آنان واریز شد.
حقوق اسفند کارکنان دولت در مازندران واریز شد
شال نيوز: مدیرکل اداری و مالی استانداری مازندران گفت: حقوق اسفند کارکنان و کارمندان دولت در این استان به حساب آنان واریز شد. (ادامه)
رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری از ۲۲ فروردین آغاز می‌شود گفت: از امروز بنا به دستور وزیر کشور تمام مسافرت‌های خارجی استانداران و فرمانداران ممنوع شد.

از امروز مسافرت خارجی استانداران و فرمانداران ممنوع است/ 30 اسفند ثبت نام انتخابات شوراها
رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری از ۲۲ فروردین آغاز می‌شود گفت: از امروز بنا به دستور وزیر کشور تمام مسافرت‌های خارجی استانداران و فرمانداران ممنوع شد. (ادامه)
روابط عمومي اداره كل ارشاد مازندران به « انتقاد از نمایشگاه سراسری کتاب مازندران » پاسخ داد
(ادامه)
بعضی ها گفتند چرا مذاکره می کنید؟ کلاه گشاد سرتان می گذارند؛ گفتیم، ما عمامه داریم، کلاه سرمان نمی رود / انتخابات چه ارزشی دارد که معصیت خدا م(خبر)
(ادامه)
یکی از نزدیکان حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری گفت: رییس بازرسی دفتر رهبر معظم انقلاب صبح امروز - سه شنبه- از بیمارستان مرخص شد. ناطق‌ نوری از بیمارستان مرخص شد
یکی از نزدیکان حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری گفت: رییس بازرسی دفتر رهبر معظم انقلاب صبح امروز - سه شنبه- از بیمارستان مرخص شد.(ادامه)
اسراييل به سوريه حمله كرد
منابع خبری در سوریه، از حملۀ رژیم صهیونیستی به فرودگاه نظامی مزه در حومه دمشق خبر می‌دهند.(ادامه)
بر اساس رای هیات داوران روابط عمومی استانداری مازندران در زمینه روابط عمومی آنلاین به عنوان روابط عمومی برتر انتخاب و تندیس ویژه به مظفری مدیر روابط عمومی استانداری مازندران اهدا شد مظفري و شكار تنديس روابط عمومي برتر كشور
بر اساس رای هیات داوران روابط عمومی استانداری مازندران در زمینه روابط عمومی آنلاین به عنوان روابط عمومی برتر انتخاب و تندیس ویژه به مظفری مدیر روابط عمومی استانداری مازندران اهدا شد(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه بعید است قانون جامع انتخابات در مدت باقیمانده تدوین شود، گفت: احتمال انجام اصلاحاتی در قانون انتخابات تا قبل از انتخابات اردیبهشت ماه وجود دارد.
احتمال اصلاح قانون انتخابات تا قبل از انتخابات 96/روایتی از هزینه‌‌ میلیاردی کاندیداها
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه بعید است قانون جامع انتخابات در مدت باقیمانده تدوین شود، گفت: احتمال انجام اصلاحاتی در قانون انتخابات تا قبل از انتخابات اردیبهشت ماه وجود دارد. (ادامه)
شمال نیوز: توسط شرکت برق منطقه ای استان مازندران و گلستان، برق شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران قطع گردید. برق بزرگترین واحد تولیدی استان مازندران قطع شد
شمال نیوز: توسط شرکت برق منطقه ای استان مازندران و گلستان، برق شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران قطع گردید.(ادامه)
دایی رزمندگان اسلام بستری شد
دایی رزمندگان اسلام، جانباز ۷۰ درصد ساروی بستری شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.223 seconds.