.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: در پی درج خبری با عنوان " انتقاد آیت الله معلمی از شرکت مخابرات مازندران " در پایگاه خبری شمال نیوز، توضیحاتی از سوی روابط عمومي شرکت مخابرات مازندران صادر گردید، که عینآ درج می گردد.
جوابیه شرکت مخابرات مازندران به خبر مندرج در شمال نیوز
شمال نیوز: در پی درج خبری با عنوان " انتقاد آیت الله معلمی از شرکت مخابرات مازندران " در پایگاه خبری شمال نیوز، توضیحاتی از سوی روابط عمومي شرکت مخابرات مازندران صادر گردید، که عینآ درج می گردد. (ادامه)
می توان گفت در سال 1394 برای نخستین بار در تحلیل های پلیس قتل های ناموسی از قتل های خانوادگی تفکیک شد و این در حالی است که هنوز آمارهای جنایی در ایران شفاف اعلام نمی شود و به درستی مشخص نیست چه تعداد قتل در کشور رخ داده و چه تعداد از آن عنوان ناموسی به خود می گیرد. ناموس در سال 1394 چند نفر را به کشتن داد؟+ جدول
می توان گفت در سال 1394 برای نخستین بار در تحلیل های پلیس قتل های ناموسی از قتل های خانوادگی تفکیک شد و این در حالی است که هنوز آمارهای جنایی در ایران شفاف اعلام نمی شود و به درستی مشخص نیست چه تعداد قتل در کشور رخ داده و چه تعداد از آن عنوان ناموسی به خود می گیرد.(ادامه)
وقوع تصادف خونین در بابل با 2 کشته و 10 مصدوم
شمال نيوز: سخنگوی اورژانس 115 بابل گفت: تصادف خونین در بابل دو کشته و 10 مصدوم بر جای گذاشت(ادامه)
بر اساس قانون تغییر ساعت رسمی کشور مصوب 1386 مجلس شورای اسلامی، ساعت رسمی کشور در ساعت 24 امشب (یکشنبه) اول فروردین یک ساعت به جلو کشیده شد. ساعت رسمی کشور یک ساعت جلو کشیده شد
بر اساس قانون تغییر ساعت رسمی کشور مصوب 1386 مجلس شورای اسلامی، ساعت رسمی کشور در ساعت 24 امشب (یکشنبه) اول فروردین یک ساعت به جلو کشیده شد.(ادامه)
شمال نيوز: حجت السلام والمسلمين عباسعلي ابراهيمي كانديداي انتخابات دوره دهم مجلس شوراي اسلامي از حوزه شهرستانهاي ساري و مياندرود طی پیامی از مردم این دو شهرستان تقدیر کرد.
تقدیر دكتر ابراهيمي از مردم ساری و میاندرود
شمال نيوز: حجت السلام والمسلمين عباسعلي ابراهيمي كانديداي انتخابات دوره دهم مجلس شوراي اسلامي از حوزه شهرستانهاي ساري و مياندرود طی پیامی از مردم این دو شهرستان تقدیر کرد. (ادامه)
شمال نيوز: شمارش آرا انتخابات مجلس بالاخره شب گذشته پایان یافت. آنچه در مورد نتایج انتخابات مجلس قابل توجه جلوه می کند، شکست بسیاری از چهره های مشهور و ورود افراد ناشناخته به مجلس است. کدامیک از نمایندگان فعلی به مجلس دهم راه یافتند؟
شمال نيوز: شمارش آرا انتخابات مجلس بالاخره شب گذشته پایان یافت. آنچه در مورد نتایج انتخابات مجلس قابل توجه جلوه می کند، شکست بسیاری از چهره های مشهور و ورود افراد ناشناخته به مجلس است.(ادامه)
شمال نيوز:  مركز امور رسانه شهرداري ساري اعلام كرد: به دنبال پخش اخباري در پيوند با سخنراني مهدي عبوري شهردار  ساري در خيابان قارن اعلام مي گردد اين خبرها... سخنراني امشب شهردار ساري لغو شد
شمال نيوز: مركز امور رسانه شهرداري ساري اعلام كرد: به دنبال پخش اخباري در پيوند با سخنراني مهدي عبوري شهردار ساري در خيابان قارن اعلام مي گردد اين خبرها...(ادامه)
شمال نيوز: سفیر ایران ذر قرقیزستان از حوزه انتخابیه تهران به حوزه انتخابیه بابل منتقل شد. یک نامزد شاخص به انتخابات مازندران اضافه شد
شمال نيوز: سفیر ایران ذر قرقیزستان از حوزه انتخابیه تهران به حوزه انتخابیه بابل منتقل شد.(ادامه)
امكان بررسي مجدد صلاحيت در شوراي نگهبان وجود دارد
(ادامه)
درگذشت یک بازیگر زن جوان تئاتر/تصویـر
«فروغ فودازی» بازیگر تئاتر دارفانی را وداع گفت.(ادامه)
شمال نیوز : معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه صلاحیت 169 نامزد انتخابات مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت، گفت: تاکنون تغییری در تأییدشدگان انتخابات مجلس شورای اسلامی در 12 حوزه انتخابیه مازندران صورت نگرفته است. تغییری در تأییدشدگان انتخابات مجلس در مازندران صورت نگرفت
شمال نیوز : معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه صلاحیت 169 نامزد انتخابات مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت، گفت: تاکنون تغییری در تأییدشدگان انتخابات مجلس شورای اسلامی در 12 حوزه انتخابیه مازندران صورت نگرفته است.(ادامه)
شمال نيوز: شنیده می‌شود اکبر میثاقیان سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه که در لیگ یک فعالیت دارد به خاطر کسب نتایج ضعیف در آستانه اخراج از این تیم قرار گرفت. میثاقیان در آستانه اخراج از خونه به خونه؟
شمال نيوز: شنیده می‌شود اکبر میثاقیان سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه که در لیگ یک فعالیت دارد به خاطر کسب نتایج ضعیف در آستانه اخراج از این تیم قرار گرفت.(ادامه)
شمال نيوز: پروفسور احمد احمدپورکاسگری عضو هیات علمی دانشکده علوم اقتصادی و اداری و رییس اسبق دانشگاه مازندران صبح امروزچهارشنبه براثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت. پرفسور احمدپور دار فاني را وداع گفت
شمال نيوز: پروفسور احمد احمدپورکاسگری عضو هیات علمی دانشکده علوم اقتصادی و اداری و رییس اسبق دانشگاه مازندران صبح امروزچهارشنبه براثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
شمال نیوز: اراذل و اوباشی که خود را شاه مازندران معرفی کرده بود توسط ماموران پلیس دستگیر شد. شاه اراذل و اوباش مازندران دستگیر شد+ تصاویر
شمال نیوز: اراذل و اوباشی که خود را شاه مازندران معرفی کرده بود توسط ماموران پلیس دستگیر شد.(ادامه)
ذفاع نماینده ادوار مردم رشت از تامینی و جعفرزاده
شمال نيوز: انتخابات سال 92 باعث شد تا این باور که دوباره می توان به قدرت برگشت برای اصلاح طلبان و نزدیکان دولت دست یافتنی تر بنمایاند و اصلاح طلبان هر چند با تمام قوا برای انتخابات ریاست جمهوری نیامدند اما نتیجه نیم بندی که گرفتند باعث شد تا آنان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان خود را مهیا کنند.(ادامه)
سقوط خودوری جایزه تبلیغاتی از داربست +عکس
میزان- خودرویی که روی داربستی قرار بود به عنوان جایزه خوش حسابی به خریداران یک فروشگاه در نکا داده شود واژگون شد.(ادامه)
در حالی که که کشاورزی یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی است و هر گونه تولید ملی سرمایه ای برای کشور است اما زخم بی تدبیری باعث فاسد شدن چندین هزار تن از گندم های استان..... فاسد شدن چندین هزارتن گندم در شمال کشور+ عکس
در حالی که که کشاورزی یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی است و هر گونه تولید ملی سرمایه ای برای کشور است اما زخم بی تدبیری باعث فاسد شدن چندین هزار تن از گندم های استان.....(ادامه)
حمله گاز انبری به روحانی! +عکس
روزنامه وطن امروز در صفحه نخست خود کنایه ای به سخنان روز گذشته رئیس جمهور در مراسم افتتاح فازهای 15 و 16 پارس جنوبی زد و نوشت: «از رکود صحبت نکنید!». (ادامه)
شمال نيوز: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قائم‌شهر در عملیات ضربتی با شناسایی عوامل حادثه هر 13 نفر عامل نزاع را با کشف سلاح شکاری در منزل یکی از متهمان دستگیر کردند و تحویل مراجع قضایی دادند.... دستگیری 13نفر در درگیری مسلحانه قائم شهر
شمال نيوز: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قائم‌شهر در عملیات ضربتی با شناسایی عوامل حادثه هر 13 نفر عامل نزاع را با کشف سلاح شکاری در منزل یکی از متهمان دستگیر کردند و تحویل مراجع قضایی دادند....(ادامه)
لیونل مسی برنده توپ طلای 2015 شد
(ادامه)
پیشنهاد آل سعود به آیت الله النمر پیش از اعدام چه بود؟
خانواده آيت الله النمر فاش کردند وزارت کشور سعودي چند هفته پيش از اجراي حکم در تماس با اين خانواده پيشنهادي را براي لغو حکم اعدام مطرح کرده بود.(ادامه)
بررسي صلاحيت داوطلبان ثبت نام شده از امروز آغاز شد
(ادامه)
هشدار پلیس فتا درباره کپی شدن کارت‌های بانکی
رئیس پلیس فتای تهران به دارندگان کارتهای بانکی توصیه کرد هنگام خرید و استفاده از دستگاه پوز، رمز عبور را خودشان وارد کنند و به هیچ عنوان رمز عبور را در اختیار فروشنده قرار ندهند.(ادامه)
شمال نيوز:  در اولین روز از آغاز ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان مازندران 23 نفر نام نویسی کردند 23 نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران ثبت نام کردند
شمال نيوز: در اولین روز از آغاز ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان مازندران 23 نفر نام نویسی کردند(ادامه)
شمال نيوز: دادستان عمومی و انقلاب نوشهر از اجرای حکم اعدام جوانی خبر داد که دو سال پیش یک زن 40 ساله کجوری را به قتل رسانده بود.
اعدام مجرم 20 ساله نوشهری در ملاء عام
شمال نيوز: دادستان عمومی و انقلاب نوشهر از اجرای حکم اعدام جوانی خبر داد که دو سال پیش یک زن 40 ساله کجوری را به قتل رسانده بود. (ادامه)
حضور حسن روحانی، سید حسن خمینی و ناطق نوری در کنار آیت‌الله هاشمی می‌تواند پیروزی قطعی لیست مشترک این چهار نفر با سرلیستی هاشمی در تهران را قطعی کند و در کنار آن جذابیت این چهار ضلع برجسته کشور می‌تواند سایر استان‌ها را نیز با تهران همراه کند حضور روحانی و ناطق پس از حضور هاشمی و سیدحسن خمینی
حضور حسن روحانی، سید حسن خمینی و ناطق نوری در کنار آیت‌الله هاشمی می‌تواند پیروزی قطعی لیست مشترک این چهار نفر با سرلیستی هاشمی در تهران را قطعی کند و در کنار آن جذابیت این چهار ضلع برجسته کشور می‌تواند سایر استان‌ها را نیز با تهران همراه کند(ادامه)
شمال نيوز: در این حکم ابراز امیدواری شده است با اتکال به خداوند متعال و با بهره گیری از کلیه امکانات موجود و اتخاذ راهکارها و تمهیدات مناسب، در انجام مسئولیت ها و وظایف محوله موفق باشید. رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان مازندران منصوب شد
شمال نيوز: در این حکم ابراز امیدواری شده است با اتکال به خداوند متعال و با بهره گیری از کلیه امکانات موجود و اتخاذ راهکارها و تمهیدات مناسب، در انجام مسئولیت ها و وظایف محوله موفق باشید.(ادامه)
شمال نيوز: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از شیوع آنفلوانزا در استان خبر داد و گفت : در روزهای اخیر این بیماری بیش از پنج نفر را راهی بیمارستان کرد. آنفلوانزا در مازندران 5 نفر را راهی بیمارستان کرد
شمال نيوز: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از شیوع آنفلوانزا در استان خبر داد و گفت : در روزهای اخیر این بیماری بیش از پنج نفر را راهی بیمارستان کرد.(ادامه)
شمال نيوز: دبیر ستاد انتخابات کشور جدول زمان بندی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان را اعلام کرد. جدول زمان‌بندی انتخابات مجلس و خبرگان اعلام شد
شمال نيوز: دبیر ستاد انتخابات کشور جدول زمان بندی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان را اعلام کرد.(ادامه)
هشدار قطعی گاز در مازندران
رئیس اداره گاز بهشهر گفت: زمستان امسال مازندران با بحران افت فشار گاز مواجه است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.249 seconds.