.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نيوز: برای اولین بار در تاریخ اصناف استان مازندران در روز 25 خرداد تفاهم نامه همکاری فی مابین اتاق اصناف مرکز مازندران و بانک ملی جهت رونق اقتصادی بازاریان ساری امضاء شد .

تفاهم نامه ی همکاری بین اتاق اصناف مرکز مازندران و بانک ملی امضا شد
شمال نيوز: برای اولین بار در تاریخ اصناف استان مازندران در روز 25 خرداد تفاهم نامه همکاری فی مابین اتاق اصناف مرکز مازندران و بانک ملی جهت رونق اقتصادی بازاریان ساری امضاء شد . (ادامه)
شورای اسلامی شهر بهشهر،دیروز در جلسه ای فوق العاده با ریاست فخاریان ، نایب رئیس شورا، ضمن بررسی موضوعات شهری، عزل دکتر اسلام بابانژاد را از عضویت در شورای اسلامی شهر اعلام داشته و دعوت از اولین عضو علی البدل عباس یعقوبی را در دستور کار خود قرار داد. یک عضو شورای شهر بهشهر برکنار شد
شورای اسلامی شهر بهشهر،دیروز در جلسه ای فوق العاده با ریاست فخاریان ، نایب رئیس شورا، ضمن بررسی موضوعات شهری، عزل دکتر اسلام بابانژاد را از عضویت در شورای اسلامی شهر اعلام داشته و دعوت از اولین عضو علی البدل عباس یعقوبی را در دستور کار خود قرار داد.(ادامه)
اعلام یک روز عزای عمومی در گیلان
نماینده ولی فقیه و استاندارگیلان با صدور پیام مشترکی، با تسلیت رحلت عالم مجاهد و فقیه وارسته آیت الله امینیان؛ به پاس خدمات این عالم بزرگ انقلابی، یک روز عزای عمومی در گیلان همزمان با روز مراسم تشییع پیکر ایشان و سه روز عزای عمومی در شهرستان آستانه اشرفیه اعلام کردند.(ادامه)
حکم مهدی هاشمی تأیید شد
شمال نيوز: یک منبع آگاه ، از تأیید حکم مهدی هاشمی از سوی دیوان عالی کشور خبر داد.(ادامه)
شمال نيوز: در این بازدید و نظارت،آج و کیفیت لاستیک از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت و پرونده ی معاینه ی فنی اتوبوس های مورد نظر که از شرکت های مختلف مسافربری مستقر در ترمینال دولت ساری بودند مورد بازبینی قرار گرفت.
بازديد رييس سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران از شرکت های مسافربری
شمال نيوز: در این بازدید و نظارت،آج و کیفیت لاستیک از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت و پرونده ی معاینه ی فنی اتوبوس های مورد نظر که از شرکت های مختلف مسافربری مستقر در ترمینال دولت ساری بودند مورد بازبینی قرار گرفت. (ادامه)
زلزله ساري را لرزاند
(ادامه)
شمال نیوز : احمدی نژاد چه در آن زمان که شهردار تهران بود و چه در آن روزها که راهی خیابان پاستور بود، یک تفاوت عمده با تمام سیاستمدارن ایران داشت و آن هم نوع لباس پوشیدنش بود. کاپشن معروف او، که سبک جدیدی را هم به وجود آورد و در بازار .... تفاوت های دو رئیس جمهور ؛ از کاپشن‌پوشی تا عبای نجفی !
شمال نیوز : احمدی نژاد چه در آن زمان که شهردار تهران بود و چه در آن روزها که راهی خیابان پاستور بود، یک تفاوت عمده با تمام سیاستمدارن ایران داشت و آن هم نوع لباس پوشیدنش بود. کاپشن معروف او، که سبک جدیدی را هم به وجود آورد و در بازار ....(ادامه)
وزیر ارشاد به مجلس احضار شد
وزیر ارشاد هفته آینده برای پاسخگویی به سؤال برخی از نمایندگان در صحن علنی مجلس حضور می‌یابد. (ادامه)
شمال نيوز: 
دو نفر از قاچاقچیان مواد مخدر با حضور دادستان مرکز استان مازندران در محوطه زندان ساری به دار مجازات آویخته شدند.
اجرای حکم اعدام دو قاچاقچی مواد مخدر در زندان ساری
شمال نيوز: دو نفر از قاچاقچیان مواد مخدر با حضور دادستان مرکز استان مازندران در محوطه زندان ساری به دار مجازات آویخته شدند. (ادامه)
حضور وزیر علوم در مجلس برای بورسیه‌ها
(ادامه)
نامه کمتر منتشر شده فرماندهان سپاه به آقا محسن
"عماریون"- الذين امنوا و هاجروا و جاهدوا في سبيل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عند اللهو اولئك هم الفائزون يبشرهم ربهم برحمه منه و رضوان و جنات لهم فيها نعيم مقيم(ادامه)
آماده‌باش در کربلا برای مقابله با داعش
جاري داعش مبني بر هدف قرار دادن شهرهاي مقدس عراق، پليس کربلا تدابير ويژه نظامي در اين شهر اعمال کرد.(ادامه)
«بچه پولدارهای تهران» به دردسر افتادند
پس از تصادف جنجالی یک خودرو پورشه که واکنش رسانه‌های اجتماعی علیه نخبگان شهر را به دنبال داشت، پلیس راهنمایی و رانندگی ایران تیم‌هایی را به محله‌های ثروتمند نشین تهران، برای کنترل رانندگان خودروهای گران قیمت، اعزام کرده است. (ادامه)
«بچه پولدارهای تهران» به دردسر افتادند
پس از تصادف جنجالی یک خودرو پورشه که واکنش رسانه‌های اجتماعی علیه نخبگان شهر را به دنبال داشت، پلیس راهنمایی و رانندگی ایران تیم‌هایی را به محله‌های ثروتمند نشین تهران، برای کنترل رانندگان خودروهای گران قیمت، اعزام کرده است. (ادامه)
شمال نیوز : از کشمکش هاي ناشي از نصب اين تابلو چه کساني سود مي برند و چه آورده اي جز تفرقه و جدايي براي مردم سوادکوه خواهد داشت؟.... اندرمصائب یک تابلو تا لزوم تصمیم منطقی مسئولین دو شهرستان
شمال نیوز : از کشمکش هاي ناشي از نصب اين تابلو چه کساني سود مي برند و چه آورده اي جز تفرقه و جدايي براي مردم سوادکوه خواهد داشت؟....(ادامه)
نامه شهید مطهری به فرزندش در سال ١٣۵۶
آیت الله شهید مرتضی مطهری در سال ۵۶ در نامه‌ای به فرزندش علی مطهری توصیه‌های اخلاقی و دینی به وی داشته است.(ادامه)
ترافیک سنگین در جاده چالوس
(ادامه)
شورای نگهبان طرح استمرار صلاحیت نمایندگان مجلس را رد کرد
(ادامه)
نوزاد داعشی (+عکس)
به تازگی عکسی از یک نوزاد تازه متولد شده در سرزمین های تحت کنترل داعش در توئیتر منتشر شده است.(ادامه)
شمال نيوز: کدام رسانه ها به رحمانی فضلی، نمایندگی داده اند که وی به خود حق می دهد به نمایندگی از رسانه ها، عذرخواهی کند؟ و اساساً مگر رسانه ها ، کاری جز بازنشر سخنان وی کرده بودند؟ چقدر شبیه احمدی نژاد شده‌ بودید آقای وزیر!
شمال نيوز: کدام رسانه ها به رحمانی فضلی، نمایندگی داده اند که وی به خود حق می دهد به نمایندگی از رسانه ها، عذرخواهی کند؟ و اساساً مگر رسانه ها ، کاری جز بازنشر سخنان وی کرده بودند؟(ادامه)
کسب لوح صنعت سبز صنایع چوب و کاغذ مازندران
(ادامه)
پیام تسلیت فیاضی به مناسبت درگذشت مرحوم خطيب
(ادامه)
نعیمه موحد نگاهی به طرح استانی شدن انتخابات(يادداشت)
نعیمه موحد(ادامه)
سوال از رئیس‌جمهور در مجلس کلید خورد
(ادامه)
مجلس با اصلاح فوری قانون انتخابات موافقت کرد
(ادامه)
زاکانی: اصلاح طلبان دوست دارند احمدی‌نژاد برگردد
علیرضا زاکانی گفت: دوم خردادی ها علاقه‌مند هستند که احمدی نژاد به انتخابات ورود پیدا کند، چرا که با وجود وی می‌توانند بین اصولگرایان تفرقه بیندازند.(ادامه)
عکس: خاطره بازی با «مرتضی پاشایی»
مصطفی پاشایی با انتشار عکس زیر در صفحه اینستاگرام مرتضی پاشایی خاطره بازی کرد و نوشت: «من و مرتضی بیست سال پیش».(ادامه)
شمال نيوز: حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در دیدار شرکت کنندگان در همایش فرماندهان و مدیران و روسای عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی، این نیرو را «مظهر حاکمیت و امنیت» جمهوری اسلامی خواندند بدنبال اقتدار پلیسی هالیوودی نیستیم/ جولان دادن جوانان سرمستِ غرورِ ثروت با خودروهای گران‌قیمت از مظاهر ناامنی روانی در جامعه‌اند(خبر)
شمال نيوز: حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در دیدار شرکت کنندگان در همایش فرماندهان و مدیران و روسای عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی، این نیرو را «مظهر حاکمیت و امنیت» جمهوری اسلامی خواندند(ادامه)
شمال نيوز: برای اولین بار در مازندران، جراحی مفصل همزمان هر دو زانو در یک مرحله در بیمارستان دولتی شهدای محمودآباد انجام شد. جراحي همزمان مفاصل هر دو زانو در مازندران
شمال نيوز: برای اولین بار در مازندران، جراحی مفصل همزمان هر دو زانو در یک مرحله در بیمارستان دولتی شهدای محمودآباد انجام شد.(ادامه)
لغو همه برنامه های "کلمن" در تهران
تمامی برنامه هایی که قرار بود در مدت زمان حضور رونی کلمن در تهران برگزار شود، لغو شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 179 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.27 seconds.