.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
چهار شرط جدید جمهوریخواهان برای توافق
(ادامه)
شمال نيوز: طی حکمی از سوی استاندار گلستان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان منصوب شد. معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان منصوب شد
شمال نيوز: طی حکمی از سوی استاندار گلستان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان منصوب شد.(ادامه)
اسامی برخی از جانباختگان سانحه واژگونی اتوبوس در سوادكوه
(ادامه)
شمال نيوز:مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه کامران صاحب پناه به مسافرت رفته است تاکید کرد ریاست هیات مدیره را در جلسات آتی مقداد نجف نژاد بر عهده خواهد داشت. مقداد نجف‌نژاد رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال شد
شمال نيوز:مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه کامران صاحب پناه به مسافرت رفته است تاکید کرد ریاست هیات مدیره را در جلسات آتی مقداد نجف نژاد بر عهده خواهد داشت.(ادامه)
برنامه های سفرهیات دولت به گیلان اعلام شد
(ادامه)
 شمال نيوز: رئیس شورای اسلامی شهر نکا در این دیدار گفت: در پایان سال گذشته مسئولان بهشهر با اعمال نفوذ و مکاتبه با استان، مجوز کشتارگاه نیمه صنعتی شرق مازندران در نکا را ابطال کردند تا برای احداث کشتارگاه در بهشهر مجوز بگیرند که ما مخالف ابطال این پرونده هستیم.... مجوز کشتارگاه نیمه صنعتی شرق مازندران حق نکا است + تصاویر
شمال نيوز: رئیس شورای اسلامی شهر نکا در این دیدار گفت: در پایان سال گذشته مسئولان بهشهر با اعمال نفوذ و مکاتبه با استان، مجوز کشتارگاه نیمه صنعتی شرق مازندران در نکا را ابطال کردند تا برای احداث کشتارگاه در بهشهر مجوز بگیرند که ما مخالف ابطال این پرونده هستیم....(ادامه)
شمال نيوز: در پایان این مراسم از خدمات رستم زرودی، مدیرکل سابق مدیریت بحران استانداری تقدیر شد و مدیر کل جدید مدیریت بحران استانداری مازندران معرفي شد.
مدیرکل بحران استانداری منصوب و معارفه شد
شمال نيوز: در پایان این مراسم از خدمات رستم زرودی، مدیرکل سابق مدیریت بحران استانداری تقدیر شد و مدیر کل جدید مدیریت بحران استانداری مازندران معرفي شد. (ادامه)
مادر ابوترابی‌فرد درگذشت
مادر حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد، نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی درگذشت.(ادامه)
رهبری کدام مسئولین سعودی را "جوان" و"بی تجربه" نامید؟+تصاویر
این انتصاب با تعجب و شگفتی بسیاری از تحلیلگران مسائل عربستان سعودی و مقامات ارشد این کشور روبه رو شد زیرا وزیر دفاع جدید هیچ سابقه اجرایی یا نظامی در کارنامه خود ندارد و همه سوابق وی محدود به مشاور و رئیس دفتری پدرش در سمت های مختلف اوست.(ادامه)
روایت خانواده قربانیان از حادثه فرودگاه جده
(ادامه)
شمال نيوز: در دقیقه 34 بازی استقلال برابر ذوب آهن و در حالی که بازی در وسط زمین جریان بود، ناگهان تماشاگری به وسط زمین آمد و چند دقیقه ای بازی را از جریان انداخت. «من همانم، جوابم چه شد»!+عكس
شمال نيوز: در دقیقه 34 بازی استقلال برابر ذوب آهن و در حالی که بازی در وسط زمین جریان بود، ناگهان تماشاگری به وسط زمین آمد و چند دقیقه ای بازی را از جریان انداخت.(ادامه)
استقلال - ذوب‌آهن هم به تساوی رسیدند
(ادامه)
سخنرانان مراسم عزاداری باید تایید صلاحیت شوند
نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین تأکید کرد: خطبایی که برای مجالس عزاداری دعوت می شوند باید قبل از آن صلاحیت شان تأیید شود چرا که برخی از خطبا در شأن جلسات عزاداری نیستند.(ادامه)
شمال نيوز: سردار اسکندر مومنی به عنوان جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران منصوب شد. سردار اسکندر مومنی جانشین فرمانده ناجا شد
شمال نيوز: سردار اسکندر مومنی به عنوان جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.(ادامه)
کاهش قیمت دلار پس از توافق هسته‌ای
عده ای این کاهش را مقطعی و تابعی از بار روانی ناشی از انتشار بیانیه تفسیر می کردند و احتمال بازگشت قیمت ها را دور از ذهن نمی(ادامه)
اقامت بيش از 10 ميليون گردشگر در مازندران
(ادامه)
شمال نيوز: به طور كلي امسال نسبت به سال هاي گذشته آلودگي بصري در حوزه زباله ها خيلي كمتر به چشم خورد و اين نشان مي دهد هم جامعه محلي و هم جامعه ميهمان به بالندگي فرهنگي در در حوزه سلامت طبيعت رسيدند. آلودگي بصري زباله ها كمتر به چشم خورد
شمال نيوز: به طور كلي امسال نسبت به سال هاي گذشته آلودگي بصري در حوزه زباله ها خيلي كمتر به چشم خورد و اين نشان مي دهد هم جامعه محلي و هم جامعه ميهمان به بالندگي فرهنگي در در حوزه سلامت طبيعت رسيدند.(ادامه)
نیمی ازسرمایه گذاری انتقال آب خزرزیان است
پس از آنکه 770 میلیون تومان برای مطالعه طرح انتقال آب خزر به سمنان تخصیص سافت و ردیف‌های بودجه‌ای دو میلیاردی تومانی در بودجه 92 برای آن دیده شد، مشخص شد قیمت تمام شده یک مترمکعب آب دریای خزر پس از شیرین‌سازی و انتقال چهار هزار و 287 تومان و شاخص اقتصادی نسبت فایده به هزینه در این طرح برابر با 0.53 است، یعنی نیمی از سرمایه‌گذاری‌ها در این طرح زیان خواهد شد.(ادامه)
ترافیک در هراز، چالوس، فیروزکوه و رشت-قزوین
(ادامه)
شمال نيوز: طي حکمی از سوی ربیع فلاح‌ جلودار استاندار مازندران معاون جدید فرمانداری ویژه آمل معرفی شد./ در حالی معاون جدید فرمانداری ویژه آمل در نخستین روزهای سال کار خود را آغاز کرد که پیش از این یکبار با دخالت برخی.... معاون جديد فرماندار ویژه آمل معرفی شد
شمال نيوز: طي حکمی از سوی ربیع فلاح‌ جلودار استاندار مازندران معاون جدید فرمانداری ویژه آمل معرفی شد./ در حالی معاون جدید فرمانداری ویژه آمل در نخستین روزهای سال کار خود را آغاز کرد که پیش از این یکبار با دخالت برخی....(ادامه)
شمال نيوز: رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه روز جمهوری اسلامی ایران با عفو و تخفيف مجازات تعدادی از محكومان موافقت کردند.
موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکوما(خبر)
شمال نيوز: رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه روز جمهوری اسلامی ایران با عفو و تخفيف مجازات تعدادی از محكومان موافقت کردند. (ادامه)
راز پنهان کمک خلبان آلمانی فاش شد
خلبان آلمانی هواپیمای جرمن وینگز بیماری افسردگی خود را پنهان کرده بود اما در بازرسی منزلش پرده از راز پر ماجرایش افتاد. (ادامه)
پاسخ محسن هاشمی به شریعتمداری در خصوص اموال خانواده هاشم
برادر سوم ، آقای احمد هاشمی است که قبل از انقلاب کارمند مس سرچشمه بود و تا چند سال بعد از انقلاب نیز در همین سمت خدمت کرد و سپس بازنشسته شد و تاکنون نیز بدون هیچ پست و مقامی با همان حقوق بازنشستگی و ارثیه ی پدری زندگی می کند. (ادامه)
پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب درپی درگذشت همسر آیت الله جنتی
(ادامه)
رکورد علی دایی شکست
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با ۱۵۰ بازی ملی به تنهایی رکورددار بازی‌های ملی در فوتبال ایران شد.(ادامه)
راز طول عمر امام زمان(عج)
اگر یک روزنامه‏ خارجى گفته باشد که یک ماهى در اقیانوس پیدا شده است که ۳ میلیون سال عمر دارد، مردم فوراً باور می‌کنند، اما اگر ۱۵۰ حدیث داشته باشیم که امام زمان(عج) زنده است و ۱۳۰۰ سال عمر دارد، مى‏‌گوید: از نظر علمى نمى‌‏شود!(ادامه)
ماجرای زنده ماندن دو خبرنگار ایرانی در وین
مرگ دو خبرنگار ایرانی در حادثه سقوط ایرباس ۴U ۹۵۲۵ در حالی جامعه ورزشی ایران را در بهت فرو برده که این اتفاق می‌توانسته شکل ناگوارتری هم داشته باشد.(ادامه)
همسر آیت‌الله جنتی درگذشت
(ادامه)
شمال نيوز:  من خودم بر انتخاب فرمانداران از درون وزارت کشور مصر بودم هرچند که انتقاداتی هم به من می‌شد اما زمانی که آقای روحانی دستور داد فضا را کمی باز کردیم. به نظرم ۸۰ درصد فرمانداران از داخل و ۲۰ درصد از بیرون وزارت کشور انتخاب شده‌اند.....
انتخاب فرمانداران سپاهی با دستور رئیس جمهوربود
شمال نيوز: من خودم بر انتخاب فرمانداران از درون وزارت کشور مصر بودم هرچند که انتقاداتی هم به من می‌شد اما زمانی که آقای روحانی دستور داد فضا را کمی باز کردیم. به نظرم ۸۰ درصد فرمانداران از داخل و ۲۰ درصد از بیرون وزارت کشور انتخاب شده‌اند..... (ادامه)
اقامت 4 میلیون نفر در مازندران
(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 179 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.289 seconds.