.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مقامات آمریکایی به دزدی دریایی معترف هستند/ کشورهای منطقه امنیت‌شان را به امنیت آمریکا گره نزنند/ آمریکا هیچ وقت در خلیج فارس ماه عسل نداشته/ مشکل آمریکایی‌ها در برابر ایرانی‌ها ضعف روحی و روانی است ....(خبر)
(ادامه)
ادامه نوسانات بورس در زندگی مردم تاثیر می‌گذارد، لذا باید تدبیری اندیشید تا آرامش بر این بازار حاکم شود و مردم و سرمایه گذاران خُرد دچار نگرانی نشوند/ رئیس جمهور از سخنگوی اقتصادی دولت آقای خاندوزی خواست در این زمینه با مردم و سهامداران ....(خبر)
(ادامه)
آیت الله رئیسی گفت : ادامه نوسانات بورس در زندگی مردم تاثیر می‌گذارد، لذا باید تدبیری اندیشید تا آرامش بر این بازار حاکم شود و مردم و سرمایه گذاران خُرد دچار نگرانی نشوند / رئیس جمهور از سخنگوی اقتصادی دولت آقای خاندوزی خواست در این زمینه با ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : در سال 92 مردم قطاری که در حال سقوط به پرتگاه بود را دوباره به ریل بازگرداند. هر چند در طول هشت سال دولت روحانی به اندازه ای چوب لای چرخ دولت گذاشتند که دولت روحانی نتواند موفق شود. شهربانو امانی: رئیسی یکی از ضعیف ترین دولت‌ها را تشکیل داده!/ دولت بی برنامه و سردرگم است/ کاری نکردند که مردم امیدوار شود!/ نگذاشتند روحانی موفق شود
شمال نیوز : در سال 92 مردم قطاری که در حال سقوط به پرتگاه بود را دوباره به ریل بازگرداند. هر چند در طول هشت سال دولت روحانی به اندازه ای چوب لای چرخ دولت گذاشتند که دولت روحانی نتواند موفق شود.(ادامه)
شمال نیوز : عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر، با اشاره به اظهارات برخی از کارشناسان مبنی بر اینکه روحانی زمین سوخته را تحویل دولت بعدی می‌دهد .... ذوالنور : دولت روحانی بودجه را پیش‌خور کرده است ؛ رئیسی کار سختی دارد / نوبخت : حجمه در روزهای پایانی به دولت از فقدان اخلاق نشات می‌گیرد
شمال نیوز : عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر، با اشاره به اظهارات برخی از کارشناسان مبنی بر اینکه روحانی زمین سوخته را تحویل دولت بعدی می‌دهد ....(ادامه)
یک ویروس کرونا و یک ویروس ترامپ است. همه بدانند و صداوسیما بیان کند، که اگر این دو ویروس نبود شرایط اقتصادی ما چگونه بود. اگر این دو ویروس نبود دلار زیر 5 هزار تومان بود ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : اگر وضعیت کنونی کشور ادامه پیدا کند در ۶ ماهه دوم امسال با تورم ۵۰ درصد مواجه خواهیم بود. محسن رضایی: یارانه ۴۵۰ هزار تومانی مبنای علمی دارد/ اقتصاددان هستم و بدون مبنا حرف نمی‌زنم/ برنامه من کنترل تورم و گرانی‌هاست/ خانه‌داری را به عنوان شغل تعریف خواهیم کرد
شمال نیوز : اگر وضعیت کنونی کشور ادامه پیدا کند در ۶ ماهه دوم امسال با تورم ۵۰ درصد مواجه خواهیم بود.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات مرکز استان مازندران در غم از دست دادن خواهر مومنه خود داغدار شد. رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات ساری داغدار شد
شمال نیوز: رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات مرکز استان مازندران در غم از دست دادن خواهر مومنه خود داغدار شد.(ادامه)
شمال نیوز : همان رونق اقتصادی که در ۱۰۰ روز اول ایجاد شد آنقدر وضع مردم را خوب کرده که آن‌ها نمی‌دانند با پول این سرمایه‌های کلانی که بدست آوردند چه کنند. نگران هستیم دولت در ۱۰۰ روز آخر کار خارق العاده‌ای انجام دهد/ از روحانی خواهش می‌کنیم شوک دیگری به اقتصاد وارد نکند/ رمز ارزها باید در کشور یک متولی پاسخگو داشته باشد/ اگر دولت در بورس دخالت نمی‌کرد پول خوبی به تولید وارد می‌شد
شمال نیوز : همان رونق اقتصادی که در ۱۰۰ روز اول ایجاد شد آنقدر وضع مردم را خوب کرده که آن‌ها نمی‌دانند با پول این سرمایه‌های کلانی که بدست آوردند چه کنند.(ادامه)
شمال نیوز : این نماینده سابق اصلاح طلب گفت : بعید می‌دانم خبر کناره‌گیری لاریجانی در صورت کاندیداتوری جهانگیری صحت داشته باشد، اما به طور کلی لاریجانی امیدی به اصولگرایان ندارد و اصولگرایان نیز اشتباه می‌کنند که از  .... لاریجانی و جهانگیری هر دو از بزرگان انقلاب هستند/ تحلیل‌ لاریجانی عدم تایید صلاحیت جهانگیری است/ اصولگرایان این عقلانیت را ندارند که از لاریجانی حمایت کنند/ لاریجانی مقابل رئیسی ایستادگی می‌کند
شمال نیوز : این نماینده سابق اصلاح طلب گفت : بعید می‌دانم خبر کناره‌گیری لاریجانی در صورت کاندیداتوری جهانگیری صحت داشته باشد، اما به طور کلی لاریجانی امیدی به اصولگرایان ندارد و اصولگرایان نیز اشتباه می‌کنند که از ....(ادامه)
شمال نیوز : داریوش قنبری همچنین ظریف و جهانگیری را جزو گزینه های قوی اصلاح طلب نامیده است و همچنین مدعی شده است که قوی ترین اصولگرایان در حد ضعیف ترین اصلاح طلبان نیستند .... اصلاح طلبان امید اول جامعه و کشور هستند/ ظریف و جهانگیری آماده هستند جانشان را فدای منافع ملی کنند/ قوی‌ترین اصولگرا در حد ضعیف‌ترین اصلاح طلب نیست!
شمال نیوز : داریوش قنبری همچنین ظریف و جهانگیری را جزو گزینه های قوی اصلاح طلب نامیده است و همچنین مدعی شده است که قوی ترین اصولگرایان در حد ضعیف ترین اصلاح طلبان نیستند ....(ادامه)
شمال نیوز : ما به یک فرد بسیار عاقلی مثل آقای روحانی نیازمندیم. کسی که هم بتواند سکان هدایت اجرایی کشور را در دست داشته باشد و هم بتواند با دنیا تعامل داشته باشد .... کلانتری: روحانی یک مدیر مظلوم در جمهوری اسلامی است/ جمع اشتباهاتش پنج درصد هم نبوده/ برای دولت بعد هم به یک فرد بسیار عاقلی مثل روحانی نیازمندیم
شمال نیوز : ما به یک فرد بسیار عاقلی مثل آقای روحانی نیازمندیم. کسی که هم بتواند سکان هدایت اجرایی کشور را در دست داشته باشد و هم بتواند با دنیا تعامل داشته باشد ....(ادامه)
فعال صنعت حمل و نقل در غم از دست دادن پدر داغدار شد
(ادامه)
دولت می‌خواهد به نوعی مجلس را ناکارآمد جلوه دهد/ به نظر نمی‌رسد طرح کمک معیشتی دولت از روی دلسوزی برای مردم باشد/ ظرف چند روز به اندازه یکسال کالا از گمرکات ترخیص شد....(خبر)
(ادامه)
دکتر شهریاری گفت: معلوم نیست قصد دارند مملکت را به کجا ببرند. روحانی باید پاسخگوی افزایش تعداد مبتلایان و تلفات کرونا باشد/ نمی دانم سوءتدبیر است یا عوامل دیگر/ از یک طرف مشکلات معیشتی از یک طرف مرگ و میر کرونا / روحانی اجازه نمی‌دهد کسی از طرف مجلس در ستاد کرونا باشد/ به نهادهای نظارتی گفته‌اند حق ورود به موضوع یک میلیارد یوروی ویژه کرونا را ندارید(خبر)
دکتر شهریاری گفت: معلوم نیست قصد دارند مملکت را به کجا ببرند.(ادامه)
شمال نیوز : شهرداری آلاشت زمانی طرحی را برای کف‌سازی و جداره‌سازی به میراث فرهنگی ارائه می‌کند و پس از گرفتن تأییده کاری مغایر با ضوابط را انجام می‌دهد. فعالان میراث فرهنگی آلاشت که نسبت به این اقدامات اعتراض داشتند.... زنجیره انسانی برای حفظ و حراست از آثار میراث فرهنگی و باستانی آلاشت
شمال نیوز : شهرداری آلاشت زمانی طرحی را برای کف‌سازی و جداره‌سازی به میراث فرهنگی ارائه می‌کند و پس از گرفتن تأییده کاری مغایر با ضوابط را انجام می‌دهد. فعالان میراث فرهنگی آلاشت که نسبت به این اقدامات اعتراض داشتند....(ادامه)
مرحوم اسماعیلی پدر دکتر علی اسماعیلی نماینده نور و محمودآباد روز گذشته بعلت بیماری تنفسی دار فاني را وداع گفت.
نماینده نور و محمودآباد داغدار شد / تسلیت لاریجانی به اسماعیلی
مرحوم اسماعیلی پدر دکتر علی اسماعیلی نماینده نور و محمودآباد روز گذشته بعلت بیماری تنفسی دار فاني را وداع گفت. (ادامه)
شمال نيوز : نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که قصد ثبت‌نام در انتخابات مجلس یازدهم را ندارد.... احمدی‌لاشکی از نامزدي در انتخابات مجلس انصراف داد/ راه هموار براي محسني و جاوداني
شمال نيوز : نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که قصد ثبت‌نام در انتخابات مجلس یازدهم را ندارد....(ادامه)
شمال نیوز : این اداره کل با برنامه ریزی از قبل تعیین شده و در جهت سهولت زائرینی که قصد عزیمت به صورت انفرادی به این منطقه را دارند اقدام به قرار دادن خودروهای مسافری برای مرز مهران از تاریخ 10 مهرماه نموده است..... جوابیه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران به خبر شمال نیوز
شمال نیوز : این اداره کل با برنامه ریزی از قبل تعیین شده و در جهت سهولت زائرینی که قصد عزیمت به صورت انفرادی به این منطقه را دارند اقدام به قرار دادن خودروهای مسافری برای مرز مهران از تاریخ 10 مهرماه نموده است.....(ادامه)
شمال نیوز: مهندس بهروز اسکندر نیا، در غم از دست دادن پدر خود داغدار شد. مهندس بهروز اسکندر نیا داغدار شد
شمال نیوز: مهندس بهروز اسکندر نیا، در غم از دست دادن پدر خود داغدار شد.(ادامه)
آقا در پاسخ به این مسئله ابتدا گفتند این گونه نیست که آقای احمدی نژاد و همه سیاست های ایشان مورد قبولشان باشد، از طرف دیگر بخشی از مواضع یا اقداماتی را هم که آقا قبول نداشتند، علنی نشده... ماجرای تذکر بی‌سابقه رهبر‌انقلاب به احمدی‌نژاد درسال ۸۸
آقا در پاسخ به این مسئله ابتدا گفتند این گونه نیست که آقای احمدی نژاد و همه سیاست های ایشان مورد قبولشان باشد، از طرف دیگر بخشی از مواضع یا اقداماتی را هم که آقا قبول نداشتند، علنی نشده...(ادامه)
عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ساری داغدار شد
(ادامه)
دبیر باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان استان مازندران  از برگزاری اولین اسارت آپ ویکند خبرداد.
برگزاري اولین اسارت آپ ویکند در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران
دبیر باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان استان مازندران از برگزاری اولین اسارت آپ ویکند خبرداد. (ادامه)


علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي يكي از كانديداهاي بالقوه انتخابات 1400 است و به نظر مي‌رسد كه پتانسيل جلب حمايت هر دو جريان سياسي را دارد. لاریجانی؛ «بَدل انتخاباتی» روحانی در انتخابات 1400 می شود؟ / احمدی نژادی ها همچنان به دنبال دوگانه سازی لاریجانی - احمدی نژاد
علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي يكي از كانديداهاي بالقوه انتخابات 1400 است و به نظر مي‌رسد كه پتانسيل جلب حمايت هر دو جريان سياسي را دارد.(ادامه)
حضور مادر مسیح علی‌نژاد در راهپیمایی ۲۲ بهمن بابل + عکس
به اذعان هم‌محلی‌های علی‌نژاد در شهر بابل، پدر و مادر او انسانهای بسیار محترمی بوده وبا اقدامات ضددینی و ضدملی معصومه علینژاد قمیکلایی کاملاً مخالف هستند. (ادامه)
نصب پرچم بر مسجد «فاو» و استشمام عطر امام رضا(ع)(ديدگاه)
(ادامه)
رییس اتحادیه پوشاک ساری داغدار شد
رییس اتحادیه پوشاک ساری در غم از دست دادن پدر خود داغدار شد (ادامه)
سردار تقی مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی به دست مبارک فرمانده کل قوا به درجه سرتیپی نائل شدند. اعطای درجه سرتیپی به رئیس پلیس راهور ناجا
سردار تقی مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی به دست مبارک فرمانده کل قوا به درجه سرتیپی نائل شدند. (ادامه)
عمامه خاکی رهبر انقلاب در میان زلزله زدگان + عکس
عمامه خاکی رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم زلزله زده کرمانشاه مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است(ادامه)
شمال نیوز: عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید دارد بازگشت ناطق به سیاست به نفع جریان اصولگراست. آیا ناطق نوری تن به لیدری جریان اصولگرا خواهد داد؟
شمال نیوز: عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید دارد بازگشت ناطق به سیاست به نفع جریان اصولگراست.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.271 seconds.